به تازگی یک دستگاه بیامو M135i هاچبک با ۶۰۰ اسب بخار قدرت در بزرگراه، تواناییهای فنی خود را به نمایش گذاشته است.
بیامو M135i در سال ۲۰۱۶ راهی موزه شد تا فضا برای عرضه مدل M140i باز شود. البته در سال ۲۰۱۹ شاهد بازگشت این خودرو به فرم نسل فعلی سری ۱ بودیم هرچند برخی افراد اعتقاد دارند هاچبک داغ فعلی تنها سایهای از مدل قبلی است زیرا از پیشرانه ۴ سیلندر و سیستم xDrive با طراحی دیفرانسیل جلو استفاده میکند؛ اما خودرویی که خواهید دید بر پایه M135i قبلی ساخته شده و با توجه به تغییراتی که تجربه کرده قدرت بسیار بیشتری نسبت به مدل استاندارد دارد.
یکی از فعالان فضای مجازی فرصت رانندگی با این خودروی مجهز به کیت تیونینگ مرحله ۳ را داشته است. البته باید گفت ظاهر خودرو نسبت به نسخه استاندارد تفاوت زیادی را نشان نمیدهد و تنها زمانی که کاپوت را بالا بزنید شاهد تغییرات قابلتوجه در پیشرانه N55 بیامو خواهید شد. نیروگاه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی بیامو که در حالت استاندارد ۳۱۵ اسب بخار قدرت دارد حالا و به لطف بهبودهای رخ داده خروجی ۶۰۰ اسب بخار را به رخ میکشد. مالک خودرو میگوید کمتر از یک سال است که این خودرو را خریداری کرده اما همان ابتدا کیت مرحله ۱ را سفارش داده و در نهایت نیز با انتخاب کیت مرحله ۳ قدرت را به ۶۰۰ اسب بخار رسانده است. از انژکتورهای بیامو M5 گرفته تا توربوها و اینترکولر ارتقا یافته، هاچبک داغ بیامو لیست بلندبالایی از تغییرات را نشان میدهد. خودروی یاد شده همچنین از اتانول استفاده میکند و قدرت ۶۰۰ اسب بخار نیز در حقیقت بهصورت الکترونیکی محدود میشود.
با وجود چنین قدرت زیادی در یک خودروی نسبتاً کوچک و سبکوزن میتوان گفت F20 جذابیتهای سواری زیادی خواهد داشت. این موضوع بهطور خاص زمانی درست خواهد بود که بدانید خبری از دیفرانسیل لغزش محدود نیست و بنابراین راندن آن در جادهای خیس و مرطوب شجاعت زیادی میخواهد. همچنین نگه نداشتن کامل فرمان در دست به ویژه در سرعتهای بالا کاملاً نگرانکننده است زیرا امکان دارد در عرض یک چشم بر هم زدن همهچیز به هم بخورد چراکه ترکیب جادهای لغزنده و قدرت زیاد میتواند خطرناک باشد. بیامو M135i موردبحث در صورت استفاده از سوخت عادی ۵۴۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت و بنابراین خروجی آن مشابه M3 CS یا M4 CSL خواهد بود. از دیگر تغییرات این خودرو میتوان به گیربکس بازنگری شده برای تعویضهای سریعتر و حذف صندلی عقب برای کاهش وزن اشاره کرد. مالک خودرو اذعان میکند حذف دیفرانسیل ایده خوبی نیست زیرا دیفرانسیل لغزش محدود به خوبی نیرو را به چرخ ها منتقل میکند.
❤BMW❤
۱۷ فروردین ۱۴۰۲لامصب عجب چیزه
کاش خود بیمر یه مدلی از سری ۱ تولید کنه که تو همین حدود قدرت داشته باشه و …
توانایی تیون پذیری اش هم که عالی
Python
۱۷ فروردین ۱۴۰۲بی ام دبیلو شنیده بودم ولی بیمر رو نه🤨
Vr6
۱۷ فروردین ۱۴۰۲( در این دهه، محصولات بی ام و در ایالات متحده به شهرت رسیدند و مشتریان آمریکایی، اتومبیلها و موتورسیکلتهای این شرکت را بیمر مینامیدند. این نام مستعار راه خود را به مقالات خودرویی و مجلات اتومبیل باز کرد و پس از آن، بیمر به عنوان نامی شناختهشده برای خطابقراردادن خودروهای بی ام و مورداستفاده قرار گرفت. )
Vr6
۱۷ فروردین ۱۴۰۲در این دهه، محصولات بی ام و در ایالات متحده به شهرت رسیدند و مشتریان آمریکایی، اتومبیلها و موتورسیکلتهای این شرکت را بیمر مینامیدند. این نام مستعار راه خود را به مقالات خودرویی و مجلات اتومبیل باز کرد و پس از آن، بیمر به عنوان نامی شناختهشده برای خطابقراردادن خودروهای بی ام و مورداستفاده قرار گرفت.
vr6
۱۷ فروردین ۱۴۰۲کامنتم که توضیح دادم اومد ؟
Mostaffa
۱۷ فروردین ۱۴۰۲واقعا روندن این ماشین هیجان زیادی داره ب همراه خطرات خودش ولی خیلی خوشم اومد
amirboss
۱۷ فروردین ۱۴۰۲یه فلفل واقعی! امتحان کردنش دل میخواد. کاش حرفه ای تر عمل میکردن
ALI
۱۷ فروردین ۱۴۰۲این ماشین آشغال چیه دارین ازش تعریف و به به و چه چه میکنین؟
ما تو ایران یه سایپا کوییک داریم انقددد خوشگله تازه مانیتور 7 اینچی داره!
پوریا چالش
۱۸ فروردین ۱۴۰۲فک بکنید ما چقد تو صنعت خودرو عقب هستیم مثلا پراید 111رقیب ایرانی اینه 😶
مجتبی .
۱۸ فروردین ۱۴۰۲مگه پراید ساخت ایرانه که بعنوان رقیب داخلی این ماشین معرفی بشه؟؟
Amir
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ماشین تیونینگ شده است؟