از آنجایی که زمان غروب نسل فعلی بامو سری ۱ فرا میرسد بنابراین کمکم باید خود را آمادهی خداحافظی با سری ۱ دیفرانسیل عقب و ۶ سیلندر بکنیم. به منظور وداعی باشکوه با این هاچبک لوکس آلمانی، بخش استرالیایی بامو نسخهی سفارشی M140i فاینال ادیشن را معرفی کرده است. البته این خودرو تنها با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک عرضه میشود و خبری از گیربکس ۶ سرعته دستی نیست.
مدیر اجرایی بامو استرالیا در مصاحبه با GoAuto تأیید کرده این خودروی تولید محدود به معنی آخرین نسخه از اسپورت ترین مدل سری ۱ است. او گفته است:
به منظور گرامیداشت آخرینمدل از سری ۱ دیفرانسیل عقب و ۶ سیلندر ما خودروی سفارشی M140i فاینال ادیشن را معرفی کردهایم.
صرفنظر از تجهیزات نصب شده، بامو M140i فاینال ادیشن بیشک به خاطر دیفرانسیل عقب خود و پیشرانهی ۶ سیلندر ۳ لیتری متمایز میشود. این قلب آهنین قدرت ۳۳۵ اسب بخاری و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری داشته و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۶ ثانیهای و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی میشود.
نسل جدید بامو سری ۱ با طراحی دیفرانسیل جلو و پیشرانههای چهار سیلندر عرضه خواهد شد. انتظار میرود داغترین عضو این خانواده از پیشرانهی ۴ سیلندر X2 M35i با قدرت ۳۰۰ اسب بخار استفاده کند و به سیستم چهار چرخ محرک مجهز باشد.
Reza.M
۲۴ بهمن ۱۳۹۷بی ام و داره خراب می کنه…اون از سری 7 جدیدش با اون جلو پنجره مضخرف که تمام اصول طراحیه بی ام و رو زیر سوال برد…اینم از این…به جای ارتقا و معرفیه نسل جدیدش بر همین مبنا می خوان یه ماشین دیفرانسیل جلو معرفی کنن..بی ام و چ ربطی به دیفرانسیل جلو داره؟؟؟