پکیج «اتو اوید» تنها ۱۷ هزار پوند قیمت دارد و برای M2 قدرت نزدیک به ۶۰۰ اسب بخار با صفر تا صد ۳/۲ ثانیه فراهم میکند.
بیامو M2 جدید موردپسند همه نبود. این خودرو با وجود ارائه عملکرد خیرهکننده و کسب عنوان خودروی سال رسانه «موتور ترند» به طراحی مزین شده بود که انتقاد بسیاری را در پی داشت. با این وجود نمیتوان این حقیقت را نادیده گرفت که زبان طراحی بیامو ظرفیت زیبایی را دارد؛ تنها طراحان داخلی شرکت از آن استفاده نمیکنند. خوشبختانه تیونرها مانند طراحان این شرکت فکر نمیکنند و کیت بدنه خود را بهشکلی ارائه میدهند که نقایص M2 را رفع کند؛ یکی از این برندهای تیونر، «اتو اوید» به شمار میرود که با ارائه کیت «TR87»، زیبایی را بار دیگر به کوپه محبوب بیامو بازگردانده است.
پیشرانه خودرو همان واحد تویین توربوی ۶ سیلندر خطی S58 به شمار میرود که اما اینبار ۵۸۶ اسب بخار قدرت و ۶۶۴ نیوتن متر گشتاور تولید میکند که در مقایسه با نسخه عادی M2 بیشاز ۱۲۵ اسب بخار قدرت و ۱۱۳ نیوتن متر گشتاور بیشتری دارد. نتیجه بهبود فنی موتور باعث شده تا M2 اتو اوید برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۳/۲ ثانیه زمان نیاز داشته باشد و شتابگیری را تا سرعت ۲۴۸ کیلومتر بر ساعت ادامه دهد.
کیت آیرودینامیکی که برای نسل G82 عرضه شده است میتواند با کمک بالچه فعال عقب در سرعت ۱۹۲ کیلومتر بر ساعت ۱۰۸ کیلوگرم نیروی عمودی تولید کند. تولیدکننده این کیت میگوید که عرضه این محصول ادای احترامی به مدل F82 M2 CS است.
طاق چرخهای کیت اتو اوید برجسته و میزبان هواکشهای بالای چرخ شدهاند. هر چند نمای کلی خدرو تغییر اساسی نکرده است اما استفاده از رنگ باکیفیتتر و زیباتر، اسپلیترهای فیبرکربنی که با گلگیرهای جانبی و دیفیوزر عقب از همان جنس همراستا هستند باعث ایجاد حسوحال اسپرتتری شد است که با رینگهای پنجپره دوگانه هماهنگی کامل دارد. کیت TR87 یک بالچه و تیغه آیرودینامیک یکپارچه با دیفیوزر را هم به نمای عقب M2 اضافه میکند که باعث زیبایی و کارامدی دوچندان M2 میشود.
تمام این بدنه بهبودیافته روی سیستم فنربندی تنظیمشونده تازه اتو اوید سوار شده است که درکنار کاهش ارتفاع بدنه از سطح زمین، کنترل بدنه را هم بهبود میبخشد. سازنده عرضه این سیستم را در قالب یک پکیج مجزای فرمانپذیری انجام میدهد که شامل فنرها و بوشهای تازه و سینی کمبر تنظیمشونده میشود. اتو اوید برای اینکه قدرت بیشتر M2 را به بهترین شکل به سطح جاده برساند، آن را به تایرهای «یوکوهاما AD08» هم مجهز کرده است. قیمت تمام این مجموعه برابر ۱۶,۵۵۸ دلار اعلام شده است که با استفاده از پکیج فرمانپذیری ۵,۶۶۸ دلار دیگر به آن اضافه میشود. نظر شما درباره این خودرو چیست؟ آیا بهتر نبود M2 با قیمت ۶۳ هزار دلاریاش از همان ابتدا با این چهره رونمایی میشد؟
Yazdan
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ظاهرش قابل تحمل تر شده
SMS
۱۳ مرداد ۱۴۰۳زیبا سریع قدرتمند
froG-driVer
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ولی بازم پشتش شبیه سایناست😑😑
Gdm
۱۳ مرداد ۱۴۰۳https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/08/BMW-M2-tr87-4.webp
چطوری به این میگید زشت آخه!😬
۱۳ مرداد ۱۴۰۳شبیه سایناs ه چراغای پشتش
Nobody
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ساینا از این کپی کرده نه بی ام و
S
۱۳ مرداد ۱۴۰۳این بعد ساینا اومده البته
froG-driVer
۱۳ مرداد ۱۴۰۳S@
به نکته ضخیم و درشتی اشاره کردی
Gdm
۱۳ مرداد ۱۴۰۳اصلا بگو شبیه پیکان عه، ولی قشنگه عه …
اشکودا عشق مردم ترکیه
۱۳ مرداد ۱۴۰۳تنها چیز انگلیسی به صرفه
رامتین
۱۳ مرداد ۱۴۰۳بیشک پرفورمنس و عملکرد کلی m2 جدید از نسلهای قبل بهتر شده و در واقع به همین خاطر جایزه خودروی سال را گرفته اما نسل قبلی از نظر زیبایی واقعا عالی بود.
A
۱۳ مرداد ۱۴۰۳زیباست
هیروهیتو
۱۳ مرداد ۱۴۰۳نسل های جدید بی ام و به غیر از ام ۵ رو خیلی دوست دارم
M power
۱۴ مرداد ۱۴۰۳شک نکنید من اگه یروزی صدهزار دلار بخام خرج خرید ماشین بکنم قطعن بیمر انتخاب منه
البته یا m2یا m4
اردلان
۱۴ مرداد ۱۴۰۳جالبیش در اینه که یجوری نوشته فقط هفده هزارپونده!!
انگار مثلا هرکی ندونه میگه نباشد این۱۷هزار پوند!!
در حالیکه این فقط ۱۷هزارپوند میشه یک میلیارد و چهارصدمیلیون تومان!!۱۴۰۰۰۰۰۰۰۰.
بعبارتی چهارده میلیاردریال!!😒😒😏😏
برادر همه کاربران بجز تسلا(و جدیدا پیام)
۱۷ مرداد ۱۴۰۳https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2022/05/Saipa-Saina-7.jpg
VS
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/08/BMW-M2-tr87-2.webp