تیونر آلمانی داهلر با تغییرات کاملی، قدرت پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر بامو M2 را به ۶۳۰ اسب بخار افزایش داده است.
در مورد طراحی نسل دوم M2 صحبتهای زیادی شده است و خیلیها معتقدند در قیاس با نسل قبلی، طراحی نامتناسب و ناخوشایندی دارد؛ اما با وجود اختلاف بر سر طراحی این ماشین، همه بر سر یک موضوع اتفاقنظر دارند که M2 خودروی اسپرت فوقالعاده جذابی است. بااینحال، تیونر آلمانی داهلر (Dahler) پرفورمنس این کوپهٔ کوچک آلمانی را بهبود بخشیده است. این تیونر اندکی پس از معرفی نسل دوم M2، پکیج ارتقاء استیج ۱ را برای آن ارائه کرد و حالا نوبت به ارائهٔ پکیج استیج ۲ رسیده که M2 را از M4 و حتی M8 قویتر کرده است.
داهلر کار خود را برای تقویت پیشرانهٔ بامو با استفاده از یک ورودی هوای فیبر کربنی جدید و سیستم اگزوز فولاد ضدزنگ آغاز کرده است. نرمافزار پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربوی خودرو هم بهینه شده اما تیونر مذکور هیچ اشارهای به ارتقاء قطعات داخلی موتور و همینطور توربوشارژرهای آن نکرده است. درهرحال، خروجی این موتور حالا به ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور رسیده و برای انتقال این نیروی چشمگیر هنوز هم امکان انتخاب گیربکسهای هشت سرعتهٔ اتوماتیک و شش سرعتهٔ دستی وجود خواهد داشت.
وقتی ارتقاء بزرگی در پیشرانهٔ یک خودرو صورت میگیرد، باید در سیستم تعلیق و ترمزها هم تغییرات قابلتوجهی انجام شود و پکیج استیج ۲ داهلر هم با کمکفنرهایی جدیدی که قابلیت تغییر ارتفاع دارند همین کار را انجام میدهد. همچنین با استفاده از لنتهای ترمز اسپرت و خطوط جدید روغن ترمز، سیستم ترمز خودرو هم قویتر شده است.
این تیونر همچنین ظاهر M2 را هم با انبوهی قطعات فیبر کربنی مثل اسپلیتر سهتکهٔ جلو و ورودیهای هوای فیبر کربنی جدید ارتقاء داده است. جلوپنجرهٔ متفاوت با یک خط افقی ساده، بال عقب بزرگ و دیفیوزر جدید هم از دیگر ویژگیهای بیرونی این ماشین هستند درحالیکه در داخل هم شاهد غربیلک فرمان اسپرت آلکانترا، کفپوشهای جدید و دستهدندهٔ کوتاه برای نسخههای دستی هستیم.
froG-driVer
۲۵ تیر ۱۴۰۳با اینکه از ابعاد و طراحی جدیدش خوشم نمیاد(پشتش شبیه سایناست)
ولی قدرت و پرفورمنس داره که نمیشه ازش چشم پوشی کرد.
باحاله👍🏻👍🏻
SMS
۲۵ تیر ۱۴۰۳بنظرم قیافش زیادم بد نیست
یکی بیاد با این چند تا درگ بده
گاس فرینگ
۱۲ مرداد ۱۴۰۳سری ۲ قدیمی هم پشتش همین شکلی بود در واقع ساینا رو از رو اون برداشتن
زیزیگولو
۲۵ تیر ۱۴۰۳هدف کمپانیای تیونینگ از تیون ماشین انجام یه سری تغییرات واسه گرفتن توان و قدرت بالاتر از موتور ماشین هستش و کمپانیای خودروسازی با اینکه دانش کاملتر و بیشتری از کمپانیای تیونینگ نسبت به ماشینای تولیدی خودشون دارن ولی از ترس و هراس کاهش عمر مفید موتور ماشیناشون تمایلی به انجام این کار ندارن ……… ولی به هر حال دنیای تیونینگ و تقویت ماشین دنیای جذاب ماشین بازای حرفه ای هستش و کاریشم نمیشه کرد
علی Shelby
۲۵ تیر ۱۴۰۳خوبه
ممنون از آقای دهقان
kasra
۲۵ تیر ۱۴۰۳بی ام و برای اسایش شما : بی ام و 🤟💀
Taha Ayoobi
۲۵ تیر ۱۴۰۳یا علی
چه قدرتی کشیده بیرون
حتما کارای پیچیده تری کرده و گرنه با یه سیستم اگزوز و ورودی هوا اینجوری نمیشه.
حسین دهمرد
۲۵ تیر ۱۴۰۳فرقش با m4 یه وجبه
Mr wrong
۲۵ تیر ۱۴۰۳شبیه لوگوی طاق بستانه لوگوش
علی
۲۵ تیر ۱۴۰۳وحشی پروووو
M power
۲۶ تیر ۱۴۰۳ماشینی برای تمامیه فصول
علی جردن
۲۶ تیر ۱۴۰۳متاسفانه در ایران فیست لیفت کردن جای تیونینگ و بادی کیت و بال عقب های غول پیکرو گرفته
BMW
۲۷ تیر ۱۴۰۳باید رفت با این حال کرد