بی ام وفورد

درگ فورد موستانگ GT و بی ام و M2، جدال 480 اسب بخار آلمان و آمریکا

هرچند فورد موستانگ GT و ب‌ام‌و M2 از پیشرانه‌های کاملاً متفاوتی استفاده می‌کنند ولی از لحاظ قدرت و گشتاور بسیار به هم نزدیک هستند.

هرچند نسل هفتم فورد موستانگ بیش از یک سال است که در بازار آمریکا حضور دارد ولی از زمان آغاز عرضهٔ آن در اروپا مدت زیادی نمی‌گذرد. خروجی پیشرانهٔ ۵ لیتری V8 تنفس طبیعی این ماسل کار آمریکایی در نسخهٔ اروپایی به دلیل مطابقت با قوانین آلایندگی سخت‌گیرانه‌تر، به ۴۵۳ اسب بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتن متر گشتاور کاهش پیدا کرده است ولی نمونه‌ای که در این درگ حضور دارد، از نسخهٔ آمریکایی است که مستقیماً از ایالات‌متحده به اروپا وارد شده است. درنتیجه، خروجی موتور این موستانگ GT همان ۴۸۶ اسب بخار قدرت و ۵۶۷ نیوتن متر گشتاوری است که در نسخهٔ آمریکایی می‌بینیم.

بنابراین، موستانگ GT از لحاظ قدرت و گشتاور بسیار به ب‌ام‌و M2 نزدیک خواهد بود. این کوپهٔ باواریایی هم با مدل ۲۰۲۵ پای به این درگ گذاشته که ۲۰ اسب بخار قوی‌تر از نسخهٔ قبلی است. این یعنی پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربوی M2 حالا ۴۸۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند تا کاملاً به موستانگ آمریکایی نزدیک باشد. هردو خودرو به گیربکس اتوماتیک مجهز هستند که در موستانگ ۱۰ سرعته و در ب‌ام‌و ۸ سرعته است. از لحاظ وزن هم برتری با موستانگ است زیرا این کوپهٔ آمریکایی ۱۷۳۸ کیلوگرم وزن دارد درحالی‌که این رقم برای رقیب ۱۸۰۵ کیلوگرم است.

در قیمت اما اختلاف زیادی بین دو خودرو دیده می‌شود. قیمت موستانگ GT در آمریکا از ۴۷,۱۵۵ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که ب‌ام‌و قیمت پایهٔ ۶۶,۰۷۵ دلاری دارد. در بریتانیا اما موستانگ به خاطر تعرفه‌های واردات بسیار گران‌تر است و با قیمت پایهٔ ۵۵,۷۲۵ پوند عرضه می‌شود. بااین‌وجود، حتی در بازار بریتانیا هنوز هم M2 با قیمت پایهٔ ۶۳,۳۶۰ پوند از رقیب آمریکایی گران‌تر است.

حال که مشخصات و قیمت این دو کوپهٔ اسپرت را بررسی کردیم، آیا می‌توانید حدس بزنید که در نبرد روبه‌رو کدام‌یک سریع‌تر خواهد بود؟ برای فهمیدن پاسخ این سؤال، کارواو بین موستانگ GT و ب‌ام‌و M2 چند درگ و رولینگ برگزار کرد و رقابت بین آن‌ها را با آزمایش ترمز به پایان رساند. ما نتیجهٔ این درگ‌ها را لو نمی‌دهیم تا خودتان در ویدئوی زیر تماشا کنید و نتیجه را ببینید.

مقایسه مشخصات فنی

فورد موستانگ GT ب‌ام‌و M2
پیشرانه ۵ لیتری V8 ۳ لیتری I6 توئین توربو
قدرت ۴۸۶ اسب بخار ۴۸۰ اسب بخار
گشتاور ۵۶۷ نیوتن متر ۶۰۰ نیوتن متر
گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور عقب عقب عقب
وزن ۱۷۳۸ کیلوگرم ۱۸۰۵ کیلوگرم
قیمت ۴۷,۱۵۵ دلار ۶۶,۰۷۵ دلار

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸۴ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۷۱ دیدگاه‌ها

  1. Siyavash

    ۱۳ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (930 ديدگاه)

    چند روز پیش این درگ رو دیدم ..جفتشونم دوست داشتنی هستن..ولی موتور v8 تنفس طبیعی موستانگ رو خیلی دوس دارم..تقریبا در یه سطح هستن..

    موافقم 62
    مخالفم 11
    1. kasra

      ۱۳ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (78 ديدگاه)

      اقای اشتری اگر این رو دیدی لطفا یک مطلب در مورد رینگ های زیر خودرو های کلاسیک بگذارید

      موافقم 14
      مخالفم 2
    2. BMZ

      ۱۴ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (165 ديدگاه)

      حالا هی بیا بگو آلمان پول چرم صندلی میگیره
      این یکی که هر دوتاشون قدرت برابر داشتن ، دف عقب بودن ، با این وجود انجین موستانگ حجم و سیلندر بیشتری داشت ، وزنشم کمتر بود، از تاخیر توربو هم خبری نبود
      ولی خب مهندسی برتر که این چیزا حالیش نمیشه جانم :)

      موافقم 46
      مخالفم 22
      1. amir

        ۱۴ آذر ۱۴۰۳
        سوابق: (3725 ديدگاه)

        نه ببین اون اروپایی فقط الگی گرونه فقط پول چرم و چوب میگیره اینا لگنن ماشین فقط موستانگ ۱۹۶۴ با موتور ۶ ۷ لیتری و گیربکس سه دنده و کاربراتور چهاردهنه قققوووووددددااا الکی مثلا من نه تعصب دارم و نه فشار میخورم
        برگی از روایات علی نوا

        موافقم 33
        مخالفم 26
      2. R@min

        ۱۴ آذر ۱۴۰۳
        سوابق: (2116 ديدگاه)

        قدرت برابر !! مهندسی جرمنی هر وقت وجود کرد واقعی موتورشو منتشر کنه حرفه.

        اینا کلاه برداریه نه مهندسی که خب جرمنی ید طولایی داره !!

        موافقم 24
        مخالفم 36
        1. .khashayar

          ۱۴ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (35 ديدگاه)

          رامین عزیز اصلا بحث سر داشتن قدرت بیشتر یا کمتر نیست. (نه طرفدار بیمر هستم نه موستانگ)
          ———————-
          بحث سر عملکرده که به ازای مصرف مقدار مشخصی سوخت (انرژی ورودی) چه مقدار کار انجام میشه. که برای مثال اینجا مصرف سوخت موستاگ به ازای 100 کیلومتر طبق استاندارد epa چیزی حدود 13 لیتره که در واقعیت بیشتره (15- 16 لیتر) و برای بی ام و حدود 10 لیتره (که در شرایط واقعی حدود 12 تا 13 لیتره) . که برتری بی ام و توی استفاده بهینه تر از سوخت رو نشون میده. //// اگر وقت اجازه بده در مورد راندمان واقعی یک خودرو توضیح کاملی میدم. که فرسنگ ها از چیزی که خودرو سازها و رسانه میگن متفاوته
          ———————————
          از نظر من هر دو خودرو دو تا لگن بی مصرف هستن. و تکنولوژی خاصی کلا در صنعت خودروسازی وجود نداره حتی در همون موتور اسپرتش. //// به مصرف سوخت بالا و دوام پایین مهندسی و اوج تکنولوژی نمیگن.

          موافقم 13
          مخالفم 22
        2. JDM سابق

          ۱۴ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (804 ديدگاه)

          مهندسی آلمانی فقط تونی کروس

          موافقم 22
          مخالفم 4
        3. R@min

          ۱۴ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (2116 ديدگاه)

          خشایار جان نه مصرف سوخت اعلامی بیمر درسته نه ماستنگ هر دو اعداد در شرایط تست کمپانی هست که بر اساس استایل رانندگی، لاستیک، جاده متغیره اعداد تو واقعیت شما هم درست نیست و اصلا ربطی به حجم و این قضایا نداره چون تمام این موتورها تکنولوژی یکسان دارن و دلیل موندن موتور حجیم بدون توربو کایوت هم بخاطر همینه وگرنه مثل موتورهای عقب افتاده پوشراد میرفت زباله دونی. بحث دروغ قدرت هم که با مدرک به این دو سه تا مهندس ثابت کردم برای خوابوندن بحثشون بود که خب اینا وضعشون خیلی خراب تر از این حرفاس هنوز داینو هم نمی دونن چیه راجب مهندسی صحبت می کنن، خود مهندسای سازنده ببینن خندشون میگیره.

          برتری بهینه از مصرف سوخت با سیستم تزریق و توربو بدست میاد که موتورهای فورد سیستم دو پورت دارن که دوام چند برابری و مهندسی پیچیده تری داره که باز اون هم راجب بیمر درست نیست امکان نداره ماشینی با قدرت نزدیک ۵۵۰ اسب صدی ۱۰ یا حتی ۱۳ بزنه اونم موتورهای بیمر که تا ۳۰ psi فشار توربو وارد می کنه اینا بدیهیات فیزیکه.

          تکنولوژی خودروسازی هم در لول خودش جذابه قرار نیست با شاخه دیگه ای مقایسه بشه.

          موافقم 9
          مخالفم 17
        4. R@min

          ۱۴ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (2116 ديدگاه)

          تونی کروس که یه دنیا فداش.

          موافقم 8
          مخالفم 9
        5. amir

          ۱۴ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (3725 ديدگاه)

          خب باشه بچه ها هم هروقت موستانگ برد بگن قدرتش ۳ ۴ برابر قدرت اعلامی بود
          خوبه؟

          موافقم 13
          مخالفم 7
        6. amirboss

          ۱۴ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (798 ديدگاه)

          برتری بی ام و در مصرف سوخت بهینه!
          این کاملا مشهوده و اصلا نیازی به گفتن نداره برادر.یکی از علل استفاده از توبوشارژر توسط بی ام و،جدا از مزیت های فنی که همه مطلع هستن به خاطر قوانین زیست محیطی تو اروپاست و این در طولانی مدت اصلا به نفع خودرو و مالک خودرو نیست.
          درضمن امیدوارم با واژه راندمان آشنا باشی، چون توضیح کامل در مورد تمام راندمان یه خودرو اونم تو این سایت و این فضا هم دانش خیلی زیادی میخاد و هم خیلی احمقانه ست.

          موافقم 3
          مخالفم 13
        7. .khashayar

          ۱۴ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (35 ديدگاه)

          رامین میدونم تعداد اساتید در این سایت و حتی در ایران سر به فلک میکشه و همه در همه موضوعات متخصص هستند. کافیه پدال در مورد جراحی قلب مطلب بذاره اون وقت همه متخصص قلب میشن.
          ————————————————
          یکی از دلایل برتری بیمر در مصرف سوخت همونطور که خودت گفتی توربو عه که با ایجاد جریان هوای توربولانس و گردابی به اختلاط بهتر سوخت و هوا کمک میکنه . با این وجود باز هم مقدار زیادی از سوخت هدر میره بخاطر همین موضوع پورشه طرح پیچیده (و در عمل غیر قابل اجرا و با استحلاک زیاد ) موتور شش زمانه ارایه داد که بتونه مشکل رو حل کنه. و تزریق مستقیم خودش یک مشکل برای هدررفت سوخته.
          ————————————————————–
          در مورد یکسان بودن تکنولوژی هم تا حدی درست میگی اما تفاوت های کوچک و استفاده از تکنیک های مختلف میتونه عملکرد رو بهبود بده / مثلا استفاده از ** بخار آب فوق داغ ** در موتور باعث واکنش پذیری بهتر سوخت و هوا میشه. و ….. یا تغییر در پروفیل ورودی هوا و …..
          —————————————————————
          در مورد مصرف سوخت هم باید بگم با صدی 5 تا 6 لیتر هم میشه به همین توان رسید در صورتی که خودرو ساز ها تعصب رو بذارن کنار و به صورت واقعی تحقیق و توسعه رو شروع کنن و فقط به دنبال بهینه کردن ساختار های موجود نباشن و …. مثل پورشه نباشن که چند دهه طول کشید تا سیستم هوا خنک رو با آب خنک جایگزین کنه/ یا مزدا که گیر سه پیچ داده بود روی موتورهای ونکل و …..

          موافقم 6
          مخالفم 5
        8. amirboss

          ۱۴ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (798 ديدگاه)

          برادر عزیز من رو قاطی اساتید نکنید خواهشاً.درضمن من بیشتر طرفدار تکنولوژی هستم تا یه خودروساز خاص و پیش اومده که فلان خودرو چینی رو از خودرو های آلمانی و آمریکایی برتر دونستم.
          این همه از تکنولوژی های منسوخ شده و عجیب غریب گفتی درست، فقط استفاده علمی از بخار فوق داغ برای احتراق بهتر و سیستم بکاربرنده این تکنولوژی رو برای من به طورکامل شرح بدی خودم با پای خودم از پدال میرم بیرون.

          موافقم 3
          مخالفم 5
        9. R@min

          ۱۴ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (2116 ديدگاه)

          خشایار

          گفتم تفاوت خاصی نیست حالا بیشتر بازش می کنم در فرصت مناسب. بحث سیستم های بهینه سازی تنفس و انفجار هم موضوع جالبی بود اشاره کردی حالا تو پست های بعدی خلاصه وار یه اشاراتی می کنم دوستان علاقه داشتن مشارکت کنن، مبحث خیلی جذابیه.

          موافقم 3
          مخالفم 8
      3. Taha Ayoobi

        ۱۴ آذر ۱۴۰۳
        سوابق: (4876 ديدگاه)

        قدرت بی ام و بالاتر بود،
        تاخیر توربو هم نبود چون توربویی نبود.

        موافقم 6
        مخالفم 20
        1. مازیار

          ۱۴ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (1033 ديدگاه)

          چقدر بالاتر بود؟
          ۲۰ تا؟ ۳۰ تا؟ ۵۰ تا؟
          یه زمین فوتبال اختلاف داشتن برار

          یک بار برای همیشه قبول کنبد امریکایی تو درگ بازنده‌ست. اینکاره نیست. اصرار هم راه بجایی نمی‌بره.

          موافقم 25
          مخالفم 9
        2. Taha Ayoobi

          ۱۴ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (4876 ديدگاه)

          توی اون درگ هایی که درست دنده میداد اختلافشون چیزی زیادی نبود

          موافقم 2
          مخالفم 14
        3. سوشیانت

          ۱۴ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (3695 ديدگاه)

          واکنش دوج دیمون ۱۷۰ در درگ😂

          موافقم 10
          مخالفم 20
      4. سوشیانت

        ۱۴ آذر ۱۴۰۳
        سوابق: (3695 ديدگاه)

        مهندسی یعنی اینکه موستانگ جی تی ۵۰۰ با اینکه دف عقبه تو درگ m8 کامپتیشن هم میزنه🔥🇺🇲

        موافقم 8
        مخالفم 22
        1. amir

          ۱۴ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (3725 ديدگاه)

          دیدی از این آبی گرم نمیشه پناه بردی به ماشینای دیگه ؟

          موافقم 12
          مخالفم 4
        2. مازیار

          ۱۴ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (1033 ديدگاه)

          GT500 درگ رو از M8 برد؟!!
          بفرست ببینیم

          موافقم 11
          مخالفم 6
        3. مازیار

          ۱۵ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (1033 ديدگاه)

          چی شد سوشی؟ خالی بستی؟
          عه عه عه

          موافقم 7
          مخالفم 1
        4. مهران

          ۱۵ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (85 ديدگاه)
        5. سوشیانت

          ۱۶ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (3695 ديدگاه)

          هیچکدوم داخل پیست درگ نبود

        6. سوشیانت

          ۱۶ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (3695 ديدگاه)

          بعدش همیشه اولویت در پرفورمنس قدرت و شتاب و سرعت هست چون هر موقع خودرویی معرفی میشه اول از همه اینارو میبینی من این لینک رو به عنوان مثال فرستادم که ببینید آلمانی ها از فضا نیومدن

      5. محمد

        ۱۴ آذر ۱۴۰۳
        سوابق: (19 ديدگاه)

        کسی که پشت موستانگ نشسته اصلا سواد ماسل کار نداره بی ام و با اتومات رفت این با حالت دستی راننده موستانگ بهتره بگم اصلا بلد نبود رانندگی کنه با ماشین اسپورت

        موافقم 5
        مخالفم 9
      6. 🌟MUSTANG🌟

        ۱۵ آذر ۱۴۰۳
        سوابق: (3 ديدگاه)

        ولی ماشین امریکایی بیشتر عمر می کنه و خرج کمتری داره.( ˘ ³˘)♥︎

        موافقم 3
        مخالفم 3
  2. net

    ۱۳ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (3491 ديدگاه)

    باید به جای m2 سری ۸ میزاشتند. واقعا بی ام و سری ۸ زیباست مخصوصا مدل روبازش. چراغ باریک جلو و جلوپنجره و چراغ عقب سری ۸ خیلی زیباست و چراغ باریک جلو و جلوپنجره کوچک سری ۸ شبیه سر ک و س ه هست

    موافقم 21
    مخالفم 15
    1. ۱۳ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (5211 ديدگاه)

      عع سر چی گفتی؟
      ععع این چه حرف بدی بود

      موافقم 5
      مخالفم 2
    2. hosen

      ۱۳ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (942 ديدگاه)

      داش سری ۸ بالای ۶۰۰ اسب قدرتشه هوراکان حریفش نمیشه ماستنگ که جای خود

      موافقم 27
      مخالفم 10
      1. R

        ۱۴ آذر ۱۴۰۳
        سوابق: (1226 ديدگاه)

        هوراکان حریفش نمیشه؟ باز جوک گفتی؟

        موافقم 11
        مخالفم 5
  3. Puriya

    ۱۳ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (570 ديدگاه)

    خب معلومه بی ام و تو درگ میزنه
    اصلا غیر منتظره نبود
    ماشینای بی ام و تو درگ حرف ندارن

    موافقم 52
    مخالفم 13
    1. سوشیانت

      ۱۳ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (3695 ديدگاه)

      واکنش موستانگ شلبی جی تی ۵۰۰ که m8 کامپتیشن هم تو درگ زد😂

      موافقم 23
      مخالفم 40
      1. حسام

        ۱۳ آذر ۱۴۰۳
        سوابق: (82 ديدگاه)

        اینو 😹😹

        موافقم 20
        مخالفم 8
        1. سوشیانت

          ۱۴ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (3695 ديدگاه)

          تو رو :)

          موافقم 3
          مخالفم 11
    2. محمدهادی

      ۱۴ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (2483 ديدگاه)

      حاجی بی ام و خال شد😂😂
      اسب بخار های امریکا با اسب بخار های آلمان فرق داره؟

      موافقم 29
      مخالفم 8
  4. حسین

    ۱۳ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (169 ديدگاه)

    موستانگ صدای لایتنینگ مک کوئین رو می داد

    موافقم 28
    مخالفم 1
  5. Nismo

    ۱۳ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (1614 ديدگاه)

    فارغ از نتیجه
    صدای v8 موستانگ چیزیه که بی ام و ازش بی بهرست

    موافقم 32
    مخالفم 31
  6. amirboss

    ۱۳ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (798 ديدگاه)

    من مسابقه درگ رو ندیدم اما به هرحال نمیشه از نتیجه درگ برتری یه خودرو رو تو همه پارامتر ها مشخص کرد.
    اما از لحاظ قابلیت های فنی و سیستم انتقال قدرت ماستنگ از بی ام و بهتر عمل کرده اونم بخاطر گیرباکس با دنده های بیشتر هست. موتور تنفس طبیعی ماستنگ چیزیه که به راحتی نمیشه ازش گذشت.طراحی یه بحث سلیقه ای هست اما به نظر من تو این قسمت هم ماستنگ با طراحی پخته تر بهتر عمل کرده.

    موافقم 23
    مخالفم 30
    1. hosen

      ۱۳ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (942 ديدگاه)

      سیستم انتقال قدرت ماستنگ بهتر عمل کرده؟ تو همه درگ ها چه در حالت سکون چه تو رولینگ شکست خورده اونوقت چجوری بهتره؟
      هرچند من خودشم عاشق ماستنگ و موتور v8 تنفس طبیعیشم ولی همه میدونن تو بحث سیستم انتقال قدرت آلمانی ها حرف اولو میزنن

      موافقم 36
      مخالفم 9
      1. Taha Ayoobi

        ۱۳ آذر ۱۴۰۳
        سوابق: (4876 ديدگاه)

        قدرت بی ام و بالاتر از موستانگه

        موافقم 12
        مخالفم 29
        1. مهران

          ۱۳ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (12 ديدگاه)

          دقیقا.۵۰۰ اسب بیشتره.

          راننده موستانگ هم اهل کره ی زمین بود

          موافقم 21
          مخالفم 5
        2. amir

          ۱۴ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (3725 ديدگاه)

          داداش من خودم آرزوم اینه که برم آمریکا یه ۷۰ هزار دلار مدستانگ و یه ۸۰ هزار دلار کوروت بحرم هشق دنیا رو بکنم جای ۱۴۰ هزار دلار یه بنز یا بی ام و ولی دیگه شما در تعصب رو کندین گذاشتین رو سرتون مخصوصا اون علی نوا عزیز بابا والا بلا این بنز بی ام و بی صاحب نفرین شده هم ماشینن ها

          موافقم 16
          مخالفم 5
        3. نویدی

          ۱۴ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (403 ديدگاه)

          از هر نظر که فکرشو کنی bmw بالاتر از فورده،نه فقط قدرت.

          موافقم 20
          مخالفم 10
        4. 🌟MUSTANG🌟

          ۱۵ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (3 ديدگاه)

          تو خودت پروفایلت ماشین امریکایی هست

      2. amirboss

        ۱۳ آذر ۱۴۰۳
        سوابق: (798 ديدگاه)

        تعداد دنده های بیشتر به چه معناست!؟
        غیر از اینه که قدرت موتور رو در شرایط و سرعت های مختلف خودرو بهتر انتقال میده؟
        دنده‌های بیشتر باعث ایجاد نسبت‌های دنده وسیع‌تر می‌شه و هرچقدر پوشش نسبت دنده بیشتر باشه خودرو به شرایط عملکردی متفاوت‌تری دست پیدا می‌کنه.
        از طرفی نسبت‌های دنده های کوتاه به معنی ورود گشتاور بیشتر به چرخ‌هاست که این به معنی استفاده بهتر از گشتاور و قدرت خودرو هست.
        برنده شدن در درگ نشان از برتری یه خودرو نیست.

        موافقم 9
        مخالفم 21
        1. M power

          ۱۴ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (435 ديدگاه)

          یادمون باشه پس اگه یدفه ماشین امریکایی تو درگ برد ماهم بگیم بردن تو درگ دلیل برتری ماشین نیس

          موافقم 15
          مخالفم 5
        2. amirboss

          ۱۴ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (798 ديدگاه)

          خیلی مشتاقم دلایل برتری بی ام و نسبت به ماستنگ رو یه نفر به صورت فنی و علمی بیاد کامل توضیح بده.

          موافقم 7
          مخالفم 5
  7. مردیم از خوشی

    ۱۳ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (1465 ديدگاه)

    ۲۰ هزار قیمت کم تر و v8 بودن کافیه برا خرید موستانگ بماند که از طراحی m2 هیچ جوره خوشم نمیاد

    موافقم 13
    مخالفم 31
  8. یانکی من هم فرزند کسی هستم

    ۱۳ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (367 ديدگاه)

    این مشکل موستانگ رو چند روز پیش تو ویدئو آتو تاپ لاین که تو آلمان با انواع ماشینها تخته گاز می‌ره دیدم بعد شتاب گیری و از سرعت تقریبا بالای ۱۸۰ دنده ها رو زود سبک می‌کنه به حدی که بعد این سرعت رو دور موتور زیر ۷ هزار تعویض می‌کنه یه چیزی مثل اینجا و همین باعث میشه رو ۲۶۰ یه جورایی قفل بشه.

    موافقم 9
    مخالفم 10
    1. Taha Ayoobi

      ۱۳ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (4876 ديدگاه)

      من دقیقا نفهمیدم، مشکلش چیه؟
      از راننده اس یا ماشین؟

      موافقم 7
      مخالفم 8
      1. Nismo

        ۱۴ آذر ۱۴۰۳
        سوابق: (1614 ديدگاه)

        هیچکدوم

        موافقم 4
        مخالفم 3
      2. amir

        ۱۴ آذر ۱۴۰۳
        سوابق: (3725 ديدگاه)

        هر کدوم به نفعشون باشه یه عده انگار باخت تو درگ براشون باخت تو زندگی محسوب میشه بابا جهنم که موستانگ باخت پورشه باخت الان شما سوییچ موستانگ و پورشه رو باهم بدن بهت جفتشون رو هم سوار میشی دیگه بس کنید این بچه بازی ها رو

        موافقم 6
        مخالفم 4
  9. Saeed Jame

    ۱۳ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (67 ديدگاه)

    🤣🤣🤣🤣😂بازم سوشیانت فشارش بهم خورد سر این درگ هرجا که امریکایی شکست میخوره اینم شکست میخوره

    موافقم 19
    مخالفم 7
    1. سوشیانت

      ۱۴ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (3695 ديدگاه)

      تا زمانی که دوج و جی تی ۵۰۰ هست فقط هیتر ها فشار میخورن

      موافقم 4
      مخالفم 11
      1. Saeed Jame

        ۱۴ آذر ۱۴۰۳
        سوابق: (67 ديدگاه)

        بحث باتو اندازه قالپاق پراید ارزش نداره مرد زمان گم کرده برو همون ۱.۶۶ و اعداد ویدئو های ماوراییتو ببین.و کم بیا اینجا تئوری بده ما هیتریم و امریکاییا خدایان تکنولوژی و خودرو هستن من امریکاییم دوست دارم برعکس تو ادای ماشین دوست هارو در نمیارم ولی تو کافیه آمریکاییات یجا شکست بخورن بشین تا قیامت اما و اگر بیار

        موافقم 7
        مخالفم 3
        1. سوشیانت

          ۱۵ آذر ۱۴۰۳
          سوابق: (3695 ديدگاه)

          تئوری یعنی چیزی که اثبات نشده اون ۱.۶۶ خیلی وقته اثبات شده ولی شما خواب بودی
          پسر خوب اول معنی کلمات رو یاد بگیر بعد کامنت بده

          موافقم 1
          مخالفم 3
  10. Taha Ayoobi

    ۱۳ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (4876 ديدگاه)

    🐎

    موافقم 7
    مخالفم 14
  11. Bmw

    ۱۳ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (673 ديدگاه)

    نتیجه درگم بنویسید چون گاهی اوقات حوصله و وقت ویدیو دیدن نداریم

    موافقم 14
    مخالفم 5
  12. بهروز

    ۱۴ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دادش ما فقط باید حصرت بخوریم که از ماشینهای خوب نمیتوانیم استفاده کنیم یا داشته باشیم.

    موافقم 4
    مخالفم 1
  13. M power

    ۱۴ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (435 ديدگاه)

    یادمون باشه پس اگه یدفه ماشین امریکایی تو درگ برد ماهم بگیم بردن تو درگ دلیل برتری ماشین نیس

    موافقم 11
    مخالفم 3
  14. حسین جمالی

    ۱۴ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    نتیجه اخلاقی
    با بی ام و کل کل نکنید تباه ها😂😂

    موافقم 18
    مخالفم 9
  15. احمد

    ۱۴ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    واقعا ب ام و خوب خودشو نشون داد در ضمن آلمانی ها نشون دادن که تو درگ حریف میطلبند

    موافقم 13
    مخالفم 6
    1. 🌟MUSTANG🌟

      ۱۵ آذر ۱۴۰۳
      سوابق: (3 ديدگاه)

      به المانیا بگو بیان با gt500 shelby😏😏😏

      موافقم 2
      مخالفم 1
  16. ابوالفضل

    ۱۴ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (334 ديدگاه)

    تو عملکرد عالی محصولات بی ام و تو درگ که شکی نیست
    ولی اینجا موستانگ به مشکل خورد که انقدر اختلاف بینشون افتاد
    تا حدی که حتی تایم ۴۰۰ متر هم اعلام نکرد

    موافقم 6
    مخالفم 3
  17. Am

    ۱۴ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    وقتی هیچ کس فرق گشتاور اسب بخار رو نمیدونه نتیجش همنی میشه بی ام و گشتاور بیشتری داشت و چون کن وزنشون یکی بود بیشتر گشتاور مهم بود تا اسب بخار ربطی هم به اسب بخار آمریکایی وآلمانی نداره اصلا ماشین توربو هم نباید بو تنفس طبیعی مقایسه کرد و بدون تعصب هم بگم بی ام و لانچ کنترل و ترکشن کنترلش از موستانگ بهتره ولی قطعا انتخاب خودم موستانگ البته نه این دارک هورس دنده دستی

    موافقم 5
    مخالفم 4
  18. Yasin.sn

    ۱۴ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (28 ديدگاه)

    از صدای ۸ سیلندر تنفس طبیعی موستانگ نمیشه گذشت .
    ولی مهندسی آلمانی هارو هم نمیشه دست کم گرفت .

    موافقم 2
    مخالفم 4
  19. A.M : D&F&C&S&P

    ۱۵ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    مشکل از ماشین ها نیست
    مشکل از راننده های بی تجربه و احمقه

    موافقم 3
    مخالفم 1
  20. Moatang

    ۲۰ آذر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    داری موستانگ رو با لگن های آلمانی مقایسه می کنی خجالت بکش ایرانی
    موستانگ تاج سر هرچی مدل benz و Bmw هست
    آلمانی … آمریکایی هم نیست هیچوقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا