اگر هدف شما ارائه بهترین دریفت ممکن بین دو پیچ نزدیک و تند است اول از همه باید به دنبال یک خودروی اسپورت و سبکوزن باشید.
به همین خاطر وبسایت Carwow اقدام به برگزاری تست مقایسه دریفت بین سه خودروی بامو M2، لکسس GS F و تویوتا GT86 کرده است. شایان ذکر است محصول اسپورت تویوتا از سیستم تعلیقی سود میبرد که با دریفت هماهنگی بیشتری دارد.
البته GT86 کمتوانترین خودروی این مسابقه نیز هست و این امر میتواند بسته به سرعت موردنظر شما و پهنای زاویه دریفت در نظر گرفته شده یک عیب باشد. با این وجود محصول در دسترس تویوتا عملکرد بسیار خوبی داشته است.
خودروی بعدی بامو M2 است که قدرت ۳۷۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۶۵ نیوتون متری دارد. این میزان قدرت برای بازی کردن دم خودرو کاملاً خوب بوده و در ویدئو هم میبینیم که راننده در برخی صحنهها کنترل خودرو را از دست میدهد.
آخرین خودرو هم لکسس GS F است که یک سدان اسپورت و سنگین بوده و قدرت ۴۷۳ اسبی و گشتاور ۵۲۷ نیوتون متری دارد. چندی پیش کریس هریس گفته بود لکسس GS F علیرغم اینکه در کل خودروی بهتری نیست اما سواری لذتبخشتری نسبت به بامو M5 F10 دارد.
خب به منظور فهمیدن برنده این مسابقه بهتر است ویدئوی پیش رو را تماشا بفرمایید. البته برای قضاوت نهایی بهتر است فاکتور دخالت راننده را نیز در نظر بگیرید.
[دانلود ویدئو]
:::فرشاد:::
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷برای لذت بردن همهجانبه از دریفت، 370Z نیسمو رو به این خودروها ترجیح میدم.
amir
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷بین خودروهای این کلاس از همه بهتر GT86 .همه جوره عالیه.
مجتبی
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷دقیقا
سلطان دریف نیسان سری Z
تمام.
datsun
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷Z تعریف خوده دریفته …
emad1990
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷سلطان دریفت فقط برازنده یه ماشینه
فورد ماستنگ تقویت شده کن بلاک
Stern des südens
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷سلطان
دریفت
فقط
مزدا
RX
7
❤
?
مجتبی
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷خودت داری میگی تقویت شده.
نیسان سری Z به صورت استاندارد برای دریفت ساخته شده با کم ترین خرج و هزینه و بیشترین لذت.
اگه نیسان Z هم تقویت بشه که دیگه….
shirko
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷m2 جای هیچ حرفی رو باقی نمی زاره.
stern des sudens
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷واقعا نمیدونم دریفت چه جذابیتی داره؟
جزو مسخره ترین کار هایی هست که میشه با یه ماشین کرد
لاستیک دستی چند هزار دلاری رو حروم کنی و هوا رو هم آلوده کنی آخرشم سر جای اولت باشی
مجتبی
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷شما این حرفو میگی چون تجریه دریف رو نداری.
از نظر بیشتر ماشین باز ها دریف یکی از بهترین لذت های دنیا هستش حتی بهتر از لذت
ج….ن…س___ی.(برای همین هست میگن ماشین بازها با ماشیناشون ازدواج میکنند) که باعث میشه برای مدت کوتاهی هم که شده مشکلات رو فراموش کنی خوش باشی و تفریح کنی و از صدا و دود لاستیک ماشینت لذت ببری.
نظر شما هم خنده داره چون اگه به نظر شما باشه تمامی مسابقات اتومبیل رانی مثل F1 و رالی یا نسکار یه کار مسخره هستش چون در این مسابقات هم لاستیک گرون قیمت حروم میشه هم هوا آلوده میشه و هم آلودگی صوتی بوجود میاد آخرشم همون جایی هستی که شروع کردی.
Stern des südens
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷.
تو رو خدا اسم فرمول 1 رو هم کنار دریفت نیار !
مسابقات نسکار و اف1 و لمانز و رالی و داکار و … باعث پیشرفت های بسیاری در دنیای موتور اسپرت و حتی همین ماشین هایی که ما استفاده میکنیم شدن
فرمول 1 هدف اصلیش سرعته اما هدف اصلی دریفت به دود انداختن لاستیک ماشینه !!
مجتبی
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷میشه چنتا از پیشرفت هایی که لمانز و داکار در دنیای موتور اسپرت و همین ماشین هایی که ما استفاده میکنیم رو نام ببری؟
اسم رالی هم آوردی که بخش مهمی ازش رو دریفت تشکیل داده. :))
هر کسی میتونه تخت گاز با سرعت بره،هر کسی میتونه با خودروهای تقویت شده از رو تپه های شنی بپره ولی هرکسی نمیتونه دریفت بزنه،دریف یه هنر هستش که متاسفانه شما هنوز این هنر رو درک نکردی.
امیدوارم یه بار شخصا تجربه کنی و وقتی آدرنالینت رفت بالا و فهمیدی چه لذتی داره به حرفم میرسی و اون وقته که تو هم معتاد دریف میشی و همش خدا خدا میکنی یه ماشین دیف عقب پیدا کنی تا شروع کنی به سر خوردن.
Stern des südens
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷لمانز در زمینه ی دوام خودروهای اسپرت و داکار در زمینه ی آفرود دانش بسیار زیادی رو به خودروسازان اضافه کردن
در مورد دریفت به نظر شما احترام میذارم اما همچنان حالم از دریفت به هم میخوره و مسخره ترین مسابقه ی ماشینی هست که از نزدیک دیدم … خیلی چیزخولیه که یه ماشین دیف عقب رو پیدا کنی و این قدر باهاش سر بخوری و لاستیکاش رو بسابونی تا پدرش در بیاد !
با درآوردن جیغ لاستیک ها و دود راه انداختن مشکلی ندارم خودمم خوشم میاد اما اینکه این کار رو تبدیل به یه مسابقه کردن دیگه خیلی مسخرست !
Fk
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷واقعا شما چیزی از خودرو میدونی ؟؟؟؟
این همه تو همین پدال مطلب گذاشته که این تکنولوژی از فرمول یک اومده اونوقت شما ب چه درد میخوره
واقعا که !!!!!!؟
Mohamad
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷حیف اون لکسس GS با اون لاستیکهای نازنینش نیست اخه
چه ذوقی هم میکنه
Fk
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷من هیچ ذهنیتی نسبت ب این دوست عزیز stern ندارم شاید منتقد کامنتاش هم باشم
ولی اون دوستی که سوْال میکنه فرمول یا مسابقات دیگه هیچ تأثیری تو تکنو لوژی خودرو های تولیدی نداره بهتره اصلا تو پدال نیاد
یا اومد حداقل از این نظر گهربار نده لااقل اینجوری کمتر مورد هجمه قرار بگیره
مجتبی
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷بی سوادی یا خودتو به بی سوادی زدی من فارسی نوشتم نه به یه زبان دیگه.
کجای کامنتم گفتم هیچ تاثیری نداره؟
یا کجا گفتم به درد نمیخوره؟
من فقط یه سوال کردم از اون کسی که میگفت F1 باعث پیشرفت شده که اونم هیچ جوابی نداد.
شما هم بهتره با دقت کامنته افراد رو بخونی بعد نظر بدی. از طرف دیگران هم حرف نزن.