اوایل سال جاری میلادی بود که دالر آلمان اولین اطلاعات از بیامو M240i تیون شده خود را منتشر کرد. این تیونر هماکنون با برنامه جامعتری برای این خودروی آلمانی بازگشته و اگرچه سری ۲ کوپه M پرفورمنس همچنان پیشرانه B58 خود را حفظ کرده اما این نیروگاه ۶ سیلندر خطی توربو در حال حاضر قدرت ۴۵۵ اسب بخاری تولید میکند. قدرت M240i دالر تقریباً به اندازه M2 G87 است که طی چند روز آینده معرفی خواهد شد.
این پیشرانه ۳ لیتری از کیت تیونینگ مرحله ۲ دالر استفاده میکند و حداکثر گشتاورش به ۶۴۰ نیوتون متر میرسد. برای انعکاس هرچه بهتر قدرت بیشتر، سرعت شمار دیجیتالی این خودرو را میتوان تنظیم کرد تا رقم نهایی ۳۳۰ کیلومتر در ساعت را نیز نشان دهد. از دیگر بهبودهای بیامو M240i دالر میتوان به سیستم ورود اونچوری و اگزوز جدید از جنس فولاد ضدزنگ اشاره کرد. خروجیهای اگزوز ۱۰۰ میلیمتری نیز یکی دیگر از نشانههای تیونینگ این خودرو توسط دالر هستند. صدای پیشرانه را نیز میتوان با فشار یک دکمه تغییر داد زیرا اگزوز از سیستم کنترل سوپاپ هم سود میبرد.
تغییرات بیشتری در بیامو M240i دالر اعمال شدهاند که از جمله آنها میتوان به سیستم تعلیق سفارشی با ۳۵ میلیمتر ارتفاع کمتر نسبت به مدل استاندارد اشاره داشت. این شرکت آلمانی همچنین رینگهای فورج کاری شده جدید با ابعاد ۲۰ اینچی را در نظر گرفته است. این رینگها را میتوان با هر رنگ دلخواه سفارش داد. تکمیل کننده تغییرات ظاهری بیامو نیز اسپویلر لبهای جلو خواهد بود.
به گزارش پدال و به نقل از بیامو بلاگ، در داخل کابین خبری از تغییرات گسترده نخواهد بود هرچند پشت آمپرهای بهروز شده و کنسول مرکزی با تریم فیبر کربن و کفپوشهای کامپتیشن لاین جزو موارد جدید هستند. بیامو M240i بهصورت دیفرانسیل عقب نیز تولید میشود. این خودرو قبلاً فقط بهصورت چهار چرخ محرک تولید میشد. نسخه دیفرانسیل عقب این کوپه آلمانی ۵۵ کیلوگرم سبکتر بوده هرچند در بحث صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت چهار دهم ثانیه کندتر از برادر چهار چرخ محرک است و زمان ۴.۳ ثانیه را ثبت میکند.
یوسف
۱۷ مهر ۱۴۰۱پدال جان دیگه کل خبرات شده بنز و بی ام و و چینی ها……
تا چند وقت دیگه احتمالا این جوری میشه….
پیچ چرخ بی ام و m240i خیلی محکم بسته شد….
جلو داشبرد مرسدس بنز بلک سریز در جهنم سبز کثیف شد اما به لطف مهندسان مرسدس بنز تمیز شد….
شرکت ولینگ باطری جدیدش را زیر شارژ گذاشت…
باطری جدید تسلا با تکنولوژی جدید در حال دور دور در بورلی هیز تمام شد….
࿗
۱۷ مهر ۱۴۰۱چقدر نمکی تو …
مگه پدال آشپزخونه تولید اخباره که هرچی تو بگی درست کنه پدال اخبار ترند جهان رو میذاره
علی جردن
۱۷ مهر ۱۴۰۱شما انتطار داری پدال از پژو ۲۰۶ بگه؟ 206که واسه گفتن چیزی نداره ۲۰ ساله همون فرمول و داشبورد و طراحی تکراری خسته کننده و خز
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۱۷ مهر ۱۴۰۱اینها ترند هستن گوله نمک
Radmehr
۱۷ مهر ۱۴۰۱اقای اشتری یبار ی حرف قشنگ زدن…
گفتن میتونی روی اخبار کلیک نکنی و نبینیشون
یوسف
۱۸ مهر ۱۴۰۱آقای اشتری یه حرف قشنگ تر هم زد…..
گفت شما خبرت رو بخون ولی کامنت ها رو نخون
احمدرضا
۱۷ مهر ۱۴۰۱رینگاش برای این جثه زیادی بزرگ نیست ؟
محمد
۲۲ مهر ۱۴۰۱رینگ هرچه بزرگتر ماشین زیباتر.رینگ کوچک باشه یعنی تیبا ساینا کوییک کوچولو😂
علی جردن
۱۷ مهر ۱۴۰۱حیف سهم ما از Mpower AMG دوتا برچسب فیک هست حیف که این مدل های ناب وارد ایران نمی شد و باز هم حیف
رامتین
۱۷ مهر ۱۴۰۱طراحی این سری 2 واقعا ضعیفه. اصولا خرید خودروی سدان کامپکت اصلا توجیه نداره. شما بجاش میتونی هاچبک بگیری که انچنان هم فضای صندوقشون متفاوت نیست. حتی کراس اور کامپکت هم جذابیت خواهد داشت.
aryan 25
۱۹ مهر ۱۴۰۱بی اصالت و سنگین
محمد
۲۲ مهر ۱۴۰۱فنی که عالی.قیافه خوشگله ولی چراغ عقبش چرا زشت طراحی کردن.خیلی کوچولو هست به بی ام و نمیخوره.آدمو یاد چراغ عقب اسپرت ساینا S میندازه😂