پروژهی نهایی ویلنر برای سال ۲۰۱۸ یکی از بهترین پروژههای آن است. این تیونر مشهور بلغاری اقدام به ارتقای بامو M3 E30 مدل ۱۹۹۰ دوستداشتنی کرده است. این سدان اسپورت اسطورهای که دارای رنگ بدنهی ایمولا رد میباشد کاملاً اصلاح شده است. کار با بدنه شروع شده جایی که شاهد استفاده از پانلهای اورجینال بدنه هستیم که از نوع بسیار نادر اوولوشن II هستند.
تنها سپر جلوی فیبر کربنی است که اورجینال نبوده اما طرفداران از شنیدن این خبر که سپر یاد شده در یکی از ۵۰۰ مدل اوولوشن ساخته شده توسط بامو دیده شده خوشحال خواهند شد. بدنهی اوو با رینگهای ۱۸ اینچی BBS تکمیل شده است. چراغهای تیرهتر در جلو و چراغهای عقب سفارشی نیز تکمیل کنندهی ظاهر خودرو هستند؛ اما همانند تمامی محصولات تیون شده توسط ویلنر، جادوی اصلی زمانی نمایان میشود که در خودرو را باز کنید.
تیم کاردرست ویلنر تصمیم گرفته است تا از ترکیب تارتان و چرم برای صندلیهای اسپارکو و همچنین پارچهی بافتدار برای پانل دربها و بخش زیرین اهرم تعویض دنده استفاده کند. همچنین همین پارچه را روی سقف خواهید دید تا حس نوستالژیک فولکسواگن گلف GTI کلاسیک برایتان تداعی شود. ویلنر همچنین پوشش چرمی را روی فرمان مومو کشیده است و از کفپوشهای فلزی استفاده کرده است. صندلیهای عقب نیز به منظور ایجاد فضای برای رول کیج حذف شدهاند.
emad1990
۲۲ آذر ۱۳۹۷چه وزن ماشینا کم بوده قبلا
M3 الان دور و بر 1400 کیلو باید باشه
فرامرز
۲۲ آذر ۱۳۹۷۱۴۶۰ کیلو. البته ابعاد بیشتر خودرو به همراه افزایش ایمنی و امکانات و تکنولوژی باعث افزایش وزن خودرو شده هر چند که بهینه سازی ها خیلی بیشتر شده
M
۲۲ آذر ۱۳۹۷تازه خیلی کمتر از همین1200 کیلو هم بوده نسخه فابریک چون موتور 4 سیلندرو برداشتن و یه 6 سیلندر جاش گذاشتن و کلی قطعات افتر مارکتی به بدنه داخل ماشین اضافه شده
M
۲۲ آذر ۱۳۹۷اگه میخوایی بدونی ماشین باز واقعی هستی یا نه باید ببینی اولین عکسو که دیدی یهو قفل کردی یا نه ؟ یه لحظه نفست بند اومد یا نه ؟
حسین
۲۲ آذر ۱۳۹۷خوف ناکه!
حمیدرضا
۲۳ آذر ۱۳۹۷خیلیم خوب خوش به حال کسانی که لذت سواریشو میبرن
Emir
۹ فروردین ۱۳۹۸تیونینگ داخلى خودرو چنگى بدل نمیزنه.