قدرت پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر بامو در M3 CS تورینگ به ۵۵۰ اسب بخار افزایش یافته و شتاب صفرتاصد ۳.۵ ثانیهای را فراهم کرده است.
بامو از M3 CS تورینگ پرده برداشته است. این خودرو مثل همتای سدان خود ارتقاءهایی فنی را تجربه کرده است تا سریعتر شود. مهمترین تغییر، افزایش ۲۰ اسب بخاری قدرت پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر توئین توربو نسبت به M3 کامپتیشن است که به لطف افزایش بوست توربوشارژرها به ۳۰ psi حاصل شده و مجموع خروجی را به ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور رسانده است. نیروی این موتور توسط همان گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک قبلی به هر چهارچرخ منتقل میشود.
به لطف این ترکیب، M3 CS تورینگ ظرف تنها ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت و پس از ۱۱.۷ ثانیه به ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا میکند. این خودرو همچنین بهصورت استاندارد به پکیج رانندهٔ M مجهز است که محدودیت حداکثر سرعت را به ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت افزایش میدهد. علاوه بر افزایش قدرت، مردان بامو تغییراتی را هم در کمکهای الکترونیکی ایجاد کرده و استحکام زیر و بند جلو را افزایش دادهاند. علاوه بر این، ترمزها با دیسکهای کربن سرامیکی تقویت شده و صدای اگزوز با استفاده از یک منبع اگزوز تیتانیومی جذابتر شده است.
بامو همچنین با استفاده از قطعات فیبر کربنی شامل کاپوت، اسپلیتر جلو، ورودیهای هوای جلو، قاب آینههای جانبی و دیفیوزر عقب، وزن خودرو را ۱۵ کیلوگرم کاهش داده است. برای M3 CS رینگهای جدید سبکوزن ۱۹ اینچی در جلو و ۲۰ اینچی در عقب نیز در نظر گرفته شده است. واضحترین تغییر بیرونی این استیشن اسپرت جلوپنجرهٔ جدید است که هرچند فرم کلی آن مشابه نسخهٔ معمولی است ولی در داخل به الگوی جدید و بازتر مجهز شده است. بامو همچنین دیلایتها را هم به رنگ زرد درآورده است تا اشارهای به میراث موتوراسپرت شرکت باشد.
در داخل، M3 CS تورینگ بهصورت استاندارد به صندلیهای اسپرت کربنی با گرمکن و تنظیم برقی، نشانهای چراغدار CS و غربیلک فرمان آلکانترا مجهز است. این استیشن جذاب از مارس امسال در بازارهایی مثل اروپا، استرالیا، ژاپن و کره جنوبی به خریداران تحویل داده خواهد شد ولی در آمریکا عرضه نمیشود. قیمت M3 CS در بریتانیا از ۱۲۰,۶۰۰ پوند و در استرالیا از ۲۵۳,۹۰۰ دلار معادل ۱۵۸ هزار دلار آمریکا عرضه خواهد شد.
Mr Tiger
۱۲ بهمن ۱۴۰۳زنده باد… همینه… به این میگن یه ماشین واقعا بی نقص و همه چی تموم… موتور s58 که جای حرفی نمیذاره لعنتی، شش سیلندر بدون هیبرید و مخلفات… پرقدرت و کم استهلاک… مطمئنم اینم حرفای زیادی برای گفتن داره… قیمت ۱۲۰ هزار دلاری رو مقایسه کنید با موستانگ جی تی ۳۵۰ که دوبرابر این قیمت داره…
Amir Machine
۱۲ بهمن ۱۴۰۳کلاً اعداد رو جور دیگهای میبینی؟!!
این M3 رو که زده 150 هزار دلار، موستانگ هم 110 هزار دلار بود
حالا 120 هزار دلار و دو برابرش از کجا اومده خدا داند
مازیار
۱۲ بهمن ۱۴۰۳بیامو خیلی خوبه
اما مقایسه قیمت دو خودرو همیشه خوب نیست مثلا همین مورد
اگه بنا باشه قیمت و مشخصات رو ببینیم و قضاوت کنیم دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه. فاکتورهای زیاد دیگهای دخیل هست
OM.01
۱۲ بهمن ۱۴۰۳(موتور s58 که جای حرفی نمیذاره لعنتی، شش سیلندر بدون هیبرید و مخلفات… پرقدرت و کم استهلاک…)
بی ام و و کم استهلاک🤣 جوک قرن! بی ام و تاحالا نداشتی فکر کردی خبری هست!
درآمد مثبت 5 هزار دلار باید داشته باشی تا یه bmw بتونی از پس هزینه هاش در طول مالکیت 5 ساله بربیایی… یعنی هم زندگی بچرخونی هم هرینه ماشین رو بدی.
بی ام های قدیمی که هیچی فقط باید عکسش رو دانلود کنی نگاه کنی چون سرطان هستن و جدید هاهم اگه دستت به دهنت خیلی خوب میرسه باید بخری. اقساط بخری وام بگیری درآمدت کم باشه فقط ضرر و گریه زاری داره…
Bentley
۱۲ بهمن ۱۴۰۳ولی gt350 صد درصد بهتره ۸۱۰ اسب وحشی با تنظیمات مخصوص پیست
Taha Ayoobi
۱۲ بهمن ۱۴۰۳چه ربطی به جیتی 350 داشت؟
دیگه به بی ام و نگو کم استهلاک، بی ام و هرچی داشته باشه دوام چیزیه که نداره
Mosafer
۱۲ بهمن ۱۴۰۳بسیار گران میباشد
مازیار
۱۲ بهمن ۱۴۰۳درسته که تقاضا عرضه رو تعیین میکنه اما یه کمی عجیبه این علاقه اروپاییها به استیشن اونم از سری CS
OM.01
۱۲ بهمن ۱۴۰۳30psi بوست توربو موتور 3 لیتری 6 سیلندر!!!
550 اسب بخار قدرت…
بی ام و کلا دروغ میگه داینو M3 معمولی یا M4 CS Cحتی پدال هم گذاشت 30 الی50 اسب قوی تر بودن و قطعا برای این ماشین هم هست اما نکته اینجا هست قدرت روی چرخ از قدرت روی فلایویل کمتره چون هدر رفت توان داریم یعنی قدرت واقعی این موتور 3 لیتری روی این استیشن سر فلایویل احتمالا دور بر 630 اسب باشه که سر چرخ میشه حدود 580 اسب
3 لیتر 6 سیلندر و 30 psi بوست توربو! تازه سازنده بی ام و باشه! هزینه استهلاک این موتور اگه با F154 فراری برابری نکنه فاصله زیادی باهاش نداره!
قطعا کلی دیسلایک میگیرم ولی کسی که M3 CS تورینگ میخره قطعا خودروی سومش میخره! البته این حرف برای 90درصد محصولات bmw هست😁
علی جردن
۱۲ بهمن ۱۴۰۳قفل اینا کی باز میشه کلی امپاور پلاک ملی ببینیم گوشه کنار خیابون
Mr Tiger
۱۲ بهمن ۱۴۰۳خدا شاهده نظرات بعضی دوستان رو میبینم حس میکنم یه بچه که ۳ تا کلیپ تو اینستا دیده داره کامنت میذاره… یکی از ۳ موتور کم استهلاک حال حاضر b58 بی ام و است و این چند سال گذشته همیشه بی ام و از نظر استهلاک در حد ژاپنی ها و حتی بالاتر بوده… تو همین سایت هم رنکینگ کانسیومر ریپورتز موجوده… اگه بی ام و پر فروشترین لوکس ساز دنیاعه الکی نیست… کیفیت بسیار بالا و استهلاک پایین در کنار آپشن و هندلینگ و رخ شده بی ام و… تو این سایت هرکی از آمریکایی بد بگه سریع حمله میکنن بهش ولی حقیقت اینه کادیلاک و لینکلن نمیتونن محصولی در حد جنسیس جی ۹۰ داشته باشن چه برسه به سری ۷ و اس کلاس
Siyavash
۱۲ بهمن ۱۴۰۳لات به این میگن…💥