بی ام و

بی ام و M3 CS جی پاور معرفی شد، سوپر اسپرت جذاب با 710 اسب بخار قدرت

شرکت جی پاور جدیدترین پروژه تیونینگ خود را که بی‌ام‌و M3 CS پرقدرت است معرفی کرد.


اگر M3 CS فقط به یک‌چیز نیاز نداشته باشد آن‌هم قدرت اضافی است. با این وجود جی پاور جادوی خود را روی پیشرانه S58 بی‌ام‌و بکار برده تا خروجی بیشتری را کسب کند. پکیج تیونینگ این شرکت به تعداد محدود در دسترس خواهد بود زیرا بی‌ام‌و M3 CS فقط به مدت یک سال تولید خواهد شد. در حقیقت کمتر از ۲ هزار دستگاه از خودروی موردبحث خط تولید را ترک می‌کند.

تیونر موردبحث با ارتقای پیشرانه ۶ سیلندر توئین توربوی بی‌ام‌و به قدرت ۷۱۰ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متر دست یافته است که این ارقام نشان دهنده افزایش ۱۶۷ اسب بخاری قدرت و ۲۰۰ نیوتون متری گشتاور نسبت به M3 CS استاندارد هستند. با وجود گیربکس اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک، سدان جذاب باواریا می‌تواند پرفورمنس فوق‌العاده‌ای داشته باشد. نسخه استاندارد این خودرو در عرض ۳.۴ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد که یک‌دهم ثانیه سریع‌تر از نسل جدید بی‌ام‌و M5 است.

جی پاور اشاره‌ای به سرعت و شتاب محصول جدید خود نکرده اما می‌دانیم که محدود کننده سرعت آن را حذف نموده است. بی‌ام‌و M3 CS جی پاور هم‌اکنون می‌تواند به سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت برسد که بالاتر از سقف سرعت حدود ۳۰۰ کیلومتر در ساعت نسخه استاندارد است؛ اما افزایش قدرت و گشتاور پیشرانه با استفاده از بهینه‌سازی نرم‌افزاری و به‌کارگیری سیستم اگزوز جدید به دست می‌آید.

جی پاور در کنار تیونینگ پیشرانه یک کیت بدنه اسپرت به همراه کاپوت فیبر کربنی برجسته را نیز تدارک دیده است. بال عقب خودرو هم از جنس کربن است و به اندازه کاپوت سفارشی خودنمایی می‌کند. اسپلیتر جلو و دیفیوزر عقب نیز از اجزای دیگری این کیت هستند. بی‌شک پروژه تیونینگ بی‌ام‌و M3 CS جی پاور بدون در نظر گرفتن رینگ‌های جدید کامل نخواهد بود. این رینگ‌های دو رنگ ابعاد ۲۰ اینچی دارند و با توجه به کالیپرهای ترمز طلایی پشت آن‌ها می‌توان گفت ترمزهای کربن سرامیک هم به عنوان آپشن ارائه می‌شوند. پکیج تیونینگ جی پاور ترکیبی از قدرت قابل‌توجه و فضای کابین و بار پرکاربرد یک سدان لوکس و مدرن است. پروژه‌های معدودی می‌توانند همانند M3 CS این شرکت جذاب و برجسته باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. froG-driVer

    ۱۰ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1038 ديدگاه)

    عجب بی ام ویه.پر قودرته.

    موافقم 14
    مخالفم 3
    1. SMS

      ۱۰ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (639 ديدگاه)

      بعد از M5 این یه خبر خوب بود

      موافقم 11
      مخالفم 1
  2. nikan

    ۱۰ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (179 ديدگاه)

    چارجر هلکت ردآی؟؟ ۸۰۰ اسب بخار برای یه سدان «خانوادگی» به اندازه کافی هست؟

    موافقم 9
    مخالفم 0
  3. nikan

    ۱۰ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (179 ديدگاه)

    چه میکنه ام پاور ☠️ فکر کن بعد از اینکه بچتو در کمال راحتی رسوندی مدرسه بری تو یکی از اتوبانای بدون محدودیت سرعت توی آلمان و با هر شی متحرکی که نزدیکت میشه کورس بندازی 😂

    موافقم 9
    مخالفم 2
    1. Ali

      ۱۱ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (8 ديدگاه)

      داداش عکس پروف قشنگی داری دمت گرم❤

      1. nikan

        ۱۳ تیر ۱۴۰۳
        سوابق: (179 ديدگاه)

        مرسی داداش

        موافقم 1
        مخالفم 1
  4. Taha Ayoobi

    ۱۰ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (4698 ديدگاه)

    دوج چارجر اس آر تی هلکت ردآی فابریک از تیون شده این بیشتر قدرت داره😂

    موافقم 9
    مخالفم 5
    1. nikan

      ۱۱ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (179 ديدگاه)

      فک نکنم با وجود چارجر فابریک که ۸۰۰ اسبه لازم باشه از هنسی چارجر ۱۰۰۰ اسب بخاری حرفی بزنم

  5. ۱۰ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (5010 ديدگاه)

    هایما بخرید بهتره

    موافقم 2
    مخالفم 10
    1. Taha Ayoobi

      ۱۰ تیر ۱۴۰۳
      سوابق: (4698 ديدگاه)

      گارانتی هم داره تازه.

      موافقم 10
      مخالفم 1
  6. froG-driVer

    ۱۰ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1038 ديدگاه)

    M3 CS خانوادگی یعنی خانواده بقیه رقبا رو به عزاشون می‌شونه👹

    موافقم 3
    مخالفم 5
  7. آریا

    ۱۰ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (212 ديدگاه)

    داش کم ندیدیم تو اتوبان و رولینگ چارجر هلکت اونتادور رو زده

    موافقم 4
    مخالفم 3
  8. علی

    ۱۰ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    جذاب پرو…

    موافقم 5
    مخالفم 1
  9. M power

    ۱۰ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (421 ديدگاه)

    بنازم به این قدرت
    جوووووون

    موافقم 6
    مخالفم 0
  10. BMW

    ۱۲ تیر ۱۴۰۳
    سوابق: (1496 ديدگاه)

    اوف داره ها👌🥲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا