در طول این سالها خودروهای M زیادی تولید شدهاند اما M3 CSL جزو جذابترین آنها به شمار میرود. مت واتسون در کار واو فرصت نشستن پشت فرمان پرچمدار E46 را داشته است. این خودرو تنها یکی از ۱۳۸۳ دستگاه تولیدی در تاریخ بوده و در مقایسه با M3 استاندارد آن زمان ۱۱۰ کیلوگرم سبکتر بوده است.
خودروی موردبحث رنگ نقرهای خاکستری را دارد که بیشتر مدلها از آن استفاده کردهاند اما طرفداران بیامو حتماً این خودرو را با رنگ جذاب مشکی سفیر هم به یاد میآورند. رینگهایی که مشاهده میکنید در ابتدا مختص خود M3 CSL بودند اما پکیج کامپتیشن بیامو برای M3 سال ۲۰۰۵ باعث شد این رینگها در دسترس خریداران نسخه استاندارد M3 نیز قرار گیرند. تمامی مدلهای CSL از گیربکس SMG II استفاده میکنند و برخی افراد انتقاداتی به آن دارند اما واتسون چنین چیزی را رد میکند. تعویض دندهها کمی خشن انجام میشود اما همین موضوع بر جذابیت سواری خودرو میافزاید.
M3 CSL حاضر در این ویدئو شرایط بسیار خوبی دارد و تنها ۴۸۲۸۰ کیلومتر کار کرده است. هر فردی که این خودرو را سفارش داده وزن کم را قربانی تجهیزاتی همچون تهویه مطبوع کرده است. البته این یک تصمیم خوب به شمار میرود زیرا آبوهوای کنونی اروپا گرمتر از حد معمول بوده و وجود کولر الزامی نشان میدهد. البته واتسون از ترمزهای خودرو انتقاد میکند و میگوید خیلی سریع داغ میشوند حتی اگر شما آنها را تحتفشار قرار ندهید.
خودروی موردبحث یکی از ۴۲۲ دستگاهی است که روانه بازار بریتانیا شده و در آن زمان با قیمت ۵۷ هزار پوندی ۱۷ هزار پوند گرانتر از نسخه استاندارد M3 E46 عرضه میشد. با این پول صاحب کوپهای اسپرت میشدید که یک دور نوربرگ رینگ را در ۷ دقیقه و ۵۰ ثانیه طی میکرد. چنین خودرویی با کارکرد کم و شرایط خوب میتواند قیمتی ۶ رقمی داشته باشد. M3 CSL علیرغم سن خود سریعاً دور میگیرد و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۸۶ ثانیهای ثبت میکند. چنین عملکردی برای خودرویی که لانچ کنترل ندارد بد نخواهد بود.
پیام
۱۱ مرداد ۱۴۰۱عشق است دادا
Hello 1
۱۱ مرداد ۱۴۰۱زیاد خوشم نیومد
قاطر فروش
۱۱ مرداد ۱۴۰۱نسخه الپیناش هم معرکه است
Si
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ماشین های کمی هستن که بتونن تا ابد توی قلبت بمونن این شاهکار که دیگر جای خود دارد
JDM lover
۱۱ مرداد ۱۴۰۱جذاب ترین نسل m3 برای من همین نسله
فوق العاده اس
فرشاد
۱۱ مرداد ۱۴۰۱الله اکبر از این همه جلال!!!
اگر یک نسخه بی ام و رو بگن انتخاب کن،قطعا همینه:*
فرشاد کریمی
۲۸ تیر ۱۴۰۲توی نید فور اسپید همه رو باهاش رنده میکردم یادش بخیر
کرگدن باواریا
۱۱ مرداد ۱۴۰۱یه اهن پاره چیه که انقدر میتونه جذاب باشه ؟ :) اصلاح میکنم آهن پاره نه ! پاره ی تن من .
خوش به حال کسی که دارتش من حتی به نسخه معمولیشم قانعم M که بماند
احمدرضا
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ب ام و ترین ب ام و که تا حالا دیدم
جذاب واقعا
پیام
۱۱ مرداد ۱۴۰۱یه M3 CSL با یه نیسان GTR R34 ZTune Nismo بغلشون یه موستانگ شلبی GT500 Super Snack 1967 تو پارکینگ خونه آدم پارک باشه هر روز فقط بری نگاشون کنی ای خداااا
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۱۱ مرداد ۱۴۰۱میره بالا پونصد هزار دلار
Reza Waffen SS
۱۱ مرداد ۱۴۰۱بینهایت زیباست
بهنام
۱۱ مرداد ۱۴۰۱امکان نداره تیم طراحی فعلی ب ام و اینو دیده باشن و این مدلهای مسخره رو طراحی کرده باشن . از نظر من هیچ یک از مدلهای فعلی ب ام و این قابلیت رو ندارن که بیست یا سی سال دیگه ازش بعنوان یک مدل ماندگار و زیبا در تاریخ این کمپانی نام برده بشه .هیچ مدلی
R@min
۱۱ مرداد ۱۴۰۱این ماشین سنگ بنای امروز بی ام و هست و نتیجه سال ها تلاش برای بیرون اومدن از زیر سایه سنگین مرسدس.
موتورهای سری B و S که پتانسیل خودشونو از این نسل نشون دادن علیرغم مشکلات فنی بسیار زیاد مثل هر تکنولوژی دیگه ای تو این صنعت رفته رفته بهبود پیدا کردن و حالا جزو بهترین موتورهای تاریخ هستن.
پورشه❤️
۱۵ مرداد ۱۴۰۱این بزرگوار با سوپرا با یدونه ۹۱۱ توی گاراج آدم باشه
وای تو مست وانتد بازی مکردم