زمانی که یک خودروی کاملاً مجهز M هنوز هم کافی نباشد میتوانید سری به نمایندگیهای بامو زده و کاتالوگ قطعات M پرفورمنس را تماشا کنید. نسل جدید بامو M3 سدان و M4 کوپه با طیف وسیعی از تجهیزات معرفی شدهاند اما باواریاییها قطعات جدید و دیگری را نیز در دسترس خریداران قرار دادهاند.
اما برجستهترین ویژگی این خودروها سیستم اگزوز مرکزیای است که پیش از این در نسخه های پیشتولیدی رؤیت شده است. این سیستم اگزوز جنجالی که قطعاً نظرات متفاوتی را در بر خواهد داشت تنها به منظور نمایش نصب نشده و ۵ کیلوگرم سبکتر از اگزوز استاندارد این دو خودرو است. اگزوز یاد شده از کنترل فلاپ برای تنظیم صدای تولیدی استفاده کرده و چهار خروجی تیتانیومی هم از پوشش سرامیکی سود میبرند. بامو میگوید صدای تولیدی این سیستم اگزوز از خودروهای مسابقهای الهام گرفته و بسته به حالت رانندگی انتخابی تغییر میکند.
اما دیگر قطعات M پرفورمنس ارائه شده برای نسلهای جدید M3 و M4 عبارتاند از اسپویلر لبهای جلو، رکابهای جانبی، دیفیوزر جدید و… که اکثراً آنها از جنس فیبر کربن هستند. مشتریان همچنین میتوانند اسپویلر روی لبه صندوق را نیز سفارش دهند.
چندین طرح جدید برای رینگها نیز وجود داشته که با حداکثر ابعاد ۲۰ اینچی در جلو و ۲۱ اینچی در عقب قابل انتخاب هستند. حتی گزینه برنزی طلایی مات نیز برای رینگها وجود دارد تا حداکثر جلبتوجه حاصل شود. بهبودهای رخ داده در سیستم ترمز و سیستم تعلیق نیز تکمیل کننده تغییرات این خودروها هستند.
کابین را نیز میتوان به عناصر فیبر کربنی و آلکانترا و کفپوشهای برند M مزین کرد. بامو حتی پوشش داخل دربها و کیف کلیدها را ارائه میکند.
تمامی این قطعات پرفورمنس همزمان با عرضه M3 و M4 جدید به بازار در دسترس خریداران خواهند بود.
h!$@\/\/
۴ مهر ۱۳۹۹اگزوز ها و نمای عقبش نسبت به حالت عادی خیلی بهتره
اینتریورش هم با فیبر کربن الکانترا فوق العادس….
MAHDI
۴ مهر ۱۳۹۹اینم تصاویر واقعی M3 PERFORMANCE
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/09/m-performance-parts-2021-bmw-m3-m4-10-scaled.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/09/m-performance-parts-2021-bmw-m3-m4-06-scaled.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/09/m-performance-parts-2021-bmw-m3-m4-12-scaled.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/09/m-performance-parts-2021-bmw-m3-m4-02-scaled.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/09/m-performance-parts-2021-bmw-m3-m4-03-scaled.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/09/m-performance-parts-2021-bmw-m3-m4-09-scaled.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/09/m-performance-parts-2021-bmw-m3-m4-05-scaled.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/09/m-performance-parts-2021-bmw-m3-m4-08-scaled.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/09/m-performance-parts-2021-bmw-m3-m4-00-scaled.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/09/m-performance-parts-2021-bmw-m3-m4-02-scaled.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/09/m-performance-parts-2021-bmw-m3-m4-11-scaled.jpg
Hussein
۴ مهر ۱۳۹۹نمیدونم چرا
ولی صدای لامبو و فراری بیشتر از هر برندی به دلم میشینه
بی ام مرسدس و حتی مکلارن اصلا صداشون به دل نمیشینه
Maserati
۴ مهر ۱۳۹۹مازراتی گرن توریسمو MC؟
nikzad
۴ مهر ۱۳۹۹خب دلیلش اینکه علاوه بر لذت بردن از صدای ماشین هر صدا هدف خاصی داره برای مثال مرسدس صدای بم داره که بیشتر حالت لوکس میخوره چون ماشین های لوکس معمولا صدای زیای تولید نمیکنن.لامبورگینی هم که بحثش جداس چون تنفس طبیعیه و همه عاشق صداش هستند.فراری هم بستگی داره کدوم مدلش رو میگی چون مثلا صدای لافراری یه دنیا با اف ۱۲ فرق داره.مک لارن هم بیشتر هدفش القا کردن حس مسابقات با صدای خودرو های مسابقه ایی هست
محمد
۴ مهر ۱۳۹۹اگزوزهاش منو یاد لکسوس lfa میندازه.نمیدونم اون طرح مدلهاى قبلى چه ایرادى داشت که اینو اجرا کردند.اون از جلو پنجره غیر قابله حضمش که خودشون فکر میکنن خیلى عالیه و بى نظیر فقط نمیدونم دیگه چرا اومدن پلاک رو گذاشتن دقیقاً وسطش. اینم از اگزوز.خدا رو شکر هیچ جا اسمى از آقاى فقید زاده تو طراحى این ماشین نیومده. آب قطعه بى ام و جان.
" Swedish Arrogant Tiger "
۴ مهر ۱۳۹۹همون مدل فابریک خیلی بهتره!
MAF
۵ مهر ۱۳۹۹دقیقا منم خیلی این ظاهر به دلم ننشست
اگزوزای اصلیش خیلی بهتره مخصوصا برا m3
amg 63
۴ مهر ۱۳۹۹بچه ها اینقدر نگین جلو چنجره فلان و بهمانه ، کلا ماها که از نزدیک نمی تونیم این ماشینارو ببینیم چه فایده حالا . اصلن بی ام و دیگه ماشین تولید نکنه به حال ما سودی داره ؟!! اونایی که باید سوار بشن میشن. دلخوش شدین به ماشین های داخل قاب گوشی .
رامین
۴ مهر ۱۳۹۹اینجوری باشه دیگه سایت پدالم جمع کنه ادمین اصلا چرا اینجا کامنت می زاریم ؟؟ سوار هیچ کدوم از این ماشینا نمی شیم دیگه
Sina
۴ مهر ۱۳۹۹دوباره این حرفا
اگه اینجوریه چرا هرروز اخبار ورزش میزارن ما بازیکن رئال یا بارسا نیستیم فقط تو گوشی نگاهشون میکنیم
این جور چیزا یه سرگرمیه که بعضی وقعا آدمو عصبانی هم میکنه مثل این قیافه زشت M3 جدید
مهرداد كمال
۵ مهر ۱۳۹۹خدا رو چه دیدی شاید یه روز ورق برگشت و مثل باقی کشورها شدیم و در کنار طرفداری از این برندها صاحبشون هم شدیم
بهراد
۴ مهر ۱۳۹۹هر چقدر عقبش خوب شده ، قسمت جلوشو نابود کردن.
مشتری ای که به الکتریکی علاقه نشون نمی داد با این فجایع حتما دیگه میره به سمتش.طراحی و توسعه ماشین دو در یا سدان پرفورمنس هشت سیلندر دیگه نمیصرفه،همین۶ سیلندرا رو بروز می کنن.
به نظرم کمپانی ها طراحی نسل آینده بنزینی هارو نابود می کنن در کنارش یه الکتریکی خوشگل میزارن که رقبا مشتریو جذب نکنن.همه دنباله روی تسلا میشن.تسلا با اس پلاد، تایکان توربو اس رو زیر سوال برد،پورشه باید باتری جدید و موتور جدید بده تا عقب نمونه،البته قیمتشم باید بیاره پایین،و یدونه کراس اور الکتریکی به بازار بده.
بهنام
۴ مهر ۱۳۹۹زشت ترین m3 ی تاریخ
MAHDI
۴ مهر ۱۳۹۹پدال جان تصاویر نسخه ی مشکی رنگش رو میذاشتی به همراه کلیپ بررسی اش.
MAHDI
۴ مهر ۱۳۹۹پدال جان لطفا مطلب M3 PERFORMANCE Parts رو بزار.الان چند روز از معرفی M3 گذشته اما مطلب این نسخه رو نذاشتید، حتی سایت های غیر خودرویی هم این کارو کردن اما اینجا نه!!!!
تصاویرش بهمراه کلیپش هم در BMW BLOG و یوتیوب کاملا منتشر شده. ???
امین
۴ مهر ۱۳۹۹واقعا سبک طراحی جدید سری 4 اشتباه بزرگی بود که الان به سری 3 هم منتقل شد. bmw باید خودشو منتظر استقبال پایین و انتقادهای شدید بکنه. به شخصه اگه حق انتخاب داشتم قطعا سری 3 با موتور 40i XDrive و پکیج M Performace رو انتخاب میکردم تا این اعجوبه ها. چیه این آخهههه؟!
یه bmw بود و یه M3. ببین چه خرابکاری کرد. لعنت به طراحش! ?
مهدی دهقان
۴ مهر ۱۳۹۹اگزوز شبیه دوربین آیفون شده ?????