بیامو M3 تورینگ به یکی از گزینههای محبوب تیونرها تبدیل شده و جی پاور نیز به تازگی از پروژه خود با ۷۲۰ اسب بخار قدرت رونمایی کرده است.
حدود ۱ سال پیش بود که اولین استیشن کامل M معرفی شد. M3 تورینگ از آن زمان تاکنون طرفداران زیادی پیدا کرده و جی پاور نیز کیتهای تیونینگ متنوع خود برای این مدل را معرفی کرده است. این کیتها میتوانند در قویترین حالت خروجی پیشرانه را بیش از ۲۰۰ اسب بخار بهبود بخشند. نسخه استاندارد M3 تورینگ که فقط با نسخه داغ کامپتیشن عرضه میشود به پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو با کد S58 مجهز است. این نیروگاه آهنین ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتون متر گشتاور تولید میکند اما محصول جی پاور بسیار قویتر ظاهر میشود. در قویترین کیت معرفی شده، پیشرانه بیامو ۷۲۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتون متر گشتاور تولید خواهد کرد. این قدرت عظیم با استفاده از نرمافزار پرفورمنس GP-720 و سیستم اگزوز جدید به دست میآید. همچنین سرعت استیشن پرقدرت بیامو نیز به ۳۲۲ کیلومتر در ساعت میرسد.
کیت رده میانی جی پاور نیز قدرتمند بوده و خروجی پیشرانه را به ۶۷۰ اسب بخار و گشتاور آن را به ۸۰۰ نیوتون متر میرساند. این کیت نیز شامل بهبود نرمافزاری و مافلرهای مرکزی و عقبی جدید برای سیستم اگزوز است. نهایتاً باید به کیت پایه جی پاور اشاره کنیم که بیش از ۱۰۰ اسب بخار قدرت را به مجموعه اضافه کرده و قدرت پیشرانه M3 تورینگ را به ۶۲۰ اسب بخار و گشتاور را به ۷۵۰ نیوتون متر میرساند. همان تغییرات یاد شده در کیتهای قبلی باعث دستیابی به این قدرت میشوند هرچند میزان تغییرات رخ داده در این کیت کمی ملایمتر خواهد بود.
جی پاور همچنین دستی بر سر و روی استیشن M کشیده و خودرویی که مشاهده میکنید از رینگهای فورج کاری شده RS هوریکین با ابعاد ۲۰ و ۲۱ اینچی در جلو و عقب استفاده میکند. به این موارد باید قطعات فیبر کربنی بدنه همچون کاپوت کربنی ونتوری RS را اضافه کرد. داخل کابین هم نشانهای سفارشی، کفپوشهای جی پاور و فرمان کربنی مخصوص جی پاور با LED های ویژه دیده میشوند. این تیونر پروژه تیونینگ M2 را نیز معرفی کرده است، خودرویی که میتواند ۶۶۰ اسب بخار قدرت داشته باشد. حتی مدل بزرگ بیامو M8 گرن کوپه نیز در گاراژ جی پاور حضور یافته و قدرت ۹۰۰ اسب بخار را تولید کرده است. به این لیست باید M3 سدان و دیگر محصولات باواریا را نیز اضافه کنیم که علاوه بر قدرت بیشتر ظاهری با ابهتتر نیز دارند.
R/T
۱۴ خرداد ۱۴۰۲میخوامش
R/T
۱۴ خرداد ۱۴۰۲عالی شده
Erfan
۱۴ خرداد ۱۴۰۲این حد از پرفورمنس دیوانه کنندس
حسین کاظمی
۱۴ خرداد ۱۴۰۲💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
امیرحسین
۱۴ خرداد ۱۴۰۲زیبایی میبینم
BMW
۱۴ خرداد ۱۴۰۲میخوامش بد جور میخوامش مخصوصا اگه رنگ ابی داشته باشه لعنتی ۷۲۰ اسب بخار و نهایت سرعت۳۲۲ کیلومتر بر ساعت اصلا وحشیانه است و دیوانه کننده است اصلا چیزی ندارم بگم فقط باهاش جاده ها رو به خون و آتیش بکشی اونم بد
Dan
۱۴ خرداد ۱۴۰۲با اینکه بیش از سه ساله این چهره رو میبینم ولی همچنان بهش عادت نکردم
البته وقتی f80 هم اومده بود نمیتونستم با چراغ های متصل به جلو پنجره ـش ارتباط برقرار کنم و معتقد بودم که e92 زیباتر بود
حالا شاید استاندارد های طراحی خودرو تغییر کنه ولی سخته که ادم با تغییرات زیاد کنار بیاد
اونم مخصوصا از خودرو ساز های اصیل و سنتی که انتظارات ازشون زیاده
π
۱۴ خرداد ۱۴۰۲سوپرا یا این ؟ منظور خاصی ندارم فقط میخوام ببینم مردم کدومو دوست دارن
BMW M3= لایک
سوپرا = دیس لایک
Bmw
۱۵ خرداد ۱۴۰۲مگه میشه وقتی این جلوته چیز دیگه ای ببینی چقدر زیبا و با ابهت سوپرا چیه در مقابل بی ام و
❤BMW❤
۱۴ خرداد ۱۴۰۲https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2023/06/g-power-g3m-bi-turbo-auf-basis-bmw-m3-touring-2023-7.jpg
جی پاور عشقه