بی ام و

بی ام و M3 نسل G80 تیونینگ رکورد 400 متر دنیا را شکست!

بی‌ام‌و M3 نسل G80 تیونینگ شده توسط شرکت M لایف اتو توانست مسافت ۴۰۰ متر را با زمان ۸.۵۶ ثانیه طی کرده و رکورد جدیدی را ثبت کند.

استفاده از توربوهای بزرگ روی محصولات بی‌ام‌و محبوبیت زیادی دارد و پلتفرم G8X نیز ثابت کرده در بحث تیونینگ قابلیت‌های بسیار وسیعی را در اختیار شرکت‌ها و مالکان قرار خواهد داد. به همین خاطر است که شاهد تیونینگ مدل‌هایی با دو برابر قدرت ۴۷۳ اسب بخار نسخه استوک این خودرو هستیم. همه‌چیز به قابلیت ارتقای پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری S58 بی‌ام‌و مربوط می‌شود که از دو توربوی نسبتاً کوچک در حالت استاندارد استفاده می‌کند؛ اما در زمان تیونینگ این نیروگاه آهنین باید به خوبی بدانید که قرار است چه‌کاری انجام دهید و شرکت یاد شده نیز قبلاً سابقه تعویض سیستم ترمز، سیستم تعلیق و قوای محرکه سری ۵ نسل F90 و برخی مدل‌های دیگر را داشته است.

اما زمانی که به دنبال ثبت رکوردهای جهانی باشید قابلیت اطمینان اهمیت زیادی نخواهد داشت و بی‌ام‌و M3 نسل G80 نیز در تست‌ها بوست ۴۲ psi را ثبت کرده است. با توجه به زمان یاد شده و سرعت ۲۲۰ کیلومتر در ساعت خودرو هنگام عبور از خط پایان، واضح است که این هیولا چه توانایی‌های دارد. خودروی موردبحث همچون رکورد صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت را با زمان ۱.۶ ثانیه شکسته و برای رسیدن از سرعت ۹۶ به ۲۱۰ کیلومتر در ساعت هم فقط به ۳.۴ ثانیه زمان نیاز داشته است که آن‌هم یک رکورد تحسین‌برانگیز دیگر است.

تیونرها معمولاً علاقه‌ای به صحبت کردن درباره کارهایی که روی پروژه‌های خود انجام داده‌اند ندارند و اگرچه ما دوست داشتیم مشخصات دقیق این بی‌ام‌و M3 نسل G80 را بدانیم اما برخی جزئیات منتشر شده‌اند. این هیولا از توربوی جدید و بزرگ، گیربکس مرحله ۳ افترمارکتی با مبدل مسابقه‌ای، لاستیک‌های میکی تامپسون با رینگ‌های درگ سبک‌وزن و همچنین برخی قطعات دیگر سود می‌برد. برنامه نرم‌افزاری جدید را نیز باید به این لیست اضافه کرد.

ما همچنین می‌دانیم M3 تیون شده در چرخ‌ها ۷۸۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که شاید در ویدئوی منتشر شده بیشتر هم باشد اما همان‌طور که می‌دانید قدرت تولیدی پیشرانه همه‌چیز نیست و زیاده‌روی در این زمینه می‌تواند رکوردزنی را با شکست مواجه کند. باید به این نکته اشاره کرد که در انتهای رکوردگیری شاهد انتشار دود عظیمی بودیم که به انفجار تانک مایع خنک کننده مربوط می‌شود. M لایف اتو می‌گوید خودروی یاد شده در آینده دوباره رکوردهای دیگری را ثبت خواهد کرد.

اگرچه M3 همیشه به خاطر هندلینگ خود شناخته شده اما استفاده از توربو باعث شده این خودرو ظرفیت‌های جدیدی داشته باشد و حتی برخی تیونرها با این خودرو به عملکرد محصولات لامبورگینی رسیده‌اند. اگرچه طرفداران سرسخت بی‌ام‌و این شرکت را به خاطر قوای محرکه برقی نخواهند بخشید اما عصری که در آن زندگی می‌کنیم کاملاً تغییر کرده است. امیدواریم تیونرهایی همچون M لایف اتو توسعه پیشرانه‌های درون‌سوز را همچنان ادامه دهند. در نهایت باید گفت تیونر یاد شده به دنبال چالش‌های جدید است و می‌خواهد مسافت ۴۰۰ متر را در حوالی ۷ ثانیه طی کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۴۰ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۵ دیدگاه‌ها

  1. وی

    ۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (375 ديدگاه)

    بریم یه سدان خانوادگی بخریم برا تو شهر
    سدان خانوادگی:💀

    موافقم 143
    مخالفم 1
  2. Viper

    ۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (184 ديدگاه)

    هه یه بی ام و تیونینگ شده شتاب صفر تا صدش برابر با نسخه کارخونه ای دوج چلنجر دیمن ۱۷۰ هست اینه قدرت آمریکن کارز…

    موافقم 29
    مخالفم 175
    1. AMANTE

      ۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (1913 ديدگاه)

      دوج چلنجر دیمن هم تا وقتی که تغیراتی که کارخونه گفته برای درگ باید انجام بدید رو روش پیاده نکنید شتاب زیر ۲ ثانیه نمیده.

      موافقم 92
      مخالفم 9
      1. سوشیانت

        ۱ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (3506 ديدگاه)

        اون تغییرات رو خود کارخونه انجام داده

        موافقم 6
        مخالفم 54
    2. Ali

      ۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (41 ديدگاه)

      لازم نیست جواب همچین کاربرای متعصب آمریکایی رو بدید،فقط اعصابتون خورد میشه.اینا از خودروسازی فقط یه شتاب و تاپ اسپیدشو بلدن،کاربر سوشیانت و وایپر که کلا ۱۲ سالشونم نیست.جوابشونو ندید تا خودشون خسته شن.پدالم که همش این کامنتارو منتشر میکنه.

      موافقم 89
      مخالفم 8
      1. سوشیانت

        ۱ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (3506 ديدگاه)

        آخ آخ حواسمون نبود از این به بعد از فیسلوف علی ۱۰۰۰ ساله برای کامنت دادنمون اجازه میگیریم

        موافقم 13
        مخالفم 53
        1. Viper

          ۲ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (184 ديدگاه)

          ولشون کن اینا هنوز نفهمیدن آمریکایی یعنی چی ….

          موافقم 7
          مخالفم 39
        2. سوشیانت

          ۲ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (3506 ديدگاه)

          دقیقا وایپر جان حق با شماست

          موافقم 4
          مخالفم 25
        3. MOHAMMAD

          ۳ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (38 ديدگاه)

          مثل اینکه 1m تیون شده رو ندیدی که ۱.۵۴ ثانیه صفر تا صد میزنه
          دوج داره با سوخت e85 و لاستیک درگی و وزن سبک شده و بوست بالا توربو و آسفالت درگی تست میزنه
          خود شرکت گفته تا شرایط مورد نظر رو نداشته باشه نمیتونه زیر ۲ ثانیه بزنه
          هرچند تنها جایی که میتونه رکورد بزنه تو باند فرودگاس😉🇩🇪

          موافقم 13
          مخالفم 2
      2. سوشیانت

        ۱ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (3506 ديدگاه)

        فیلسوف*

        موافقم 5
        مخالفم 35
    3. Puriya

      ۲ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (567 ديدگاه)

      شتاب اون دوج در حالی ثبت شده که ماشین رو دو چرخ بوده که خطرناکه و ممکنه راننده و ماشین به چوخ برن ولی این بی ام و رو زمین این شتابو زده😂😂

      موافقم 26
      مخالفم 2
      1. سوشیانت

        ۲ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (3506 ديدگاه)

        بهونه بعدی آلمانی فن ها: دوج چراغ هاش گرده پس شتابش حساب نمیشه🤣

        موافقم 4
        مخالفم 12
    4. MOHAMMAD

      ۶ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (38 ديدگاه)

      اون یارو رو ندیدی با دستگاه درگی صفر تا صد بی ام و 1m میزنه در ۱.۴۵ ثانیه
      جالبه که اون ماشین ۱۷۰ فقط باید شرایط زیر رو داشته باشه تا بتونه زیر ۲ بزنه
      لاستیک درگی
      سوخت e85
      سبک سازی و حذف امکانات
      آسفالت مخصوص درگی
      (این ماشین دیگه قابلیت تیون نداره چون خودش تیون شده hemi6.2 هست و این دیگه ته اش هست)

      موافقم 4
      مخالفم 1
  3. Mercedes-Benz

    ۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (350 ديدگاه)

    (دوج دیمون ۰-۱۰۰ش ۱/۶۶ثانیه است از همه ماشینای آلمانی سریع‌ تره)🤣🤣🤣😂😂😂
    الان سوشیانت بی چاره نمی دونه چی بگه خیلی دلم براش میسوزه
    چند وقت پیشم ائودی تیون شده ۱۰۰-۲۰۰ رو رکورد زد
    🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪

    موافقم 63
    مخالفم 29
    1. AMANTE

      ۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (1913 ديدگاه)

      دوج چلنجر دیمن هم تا وقتی که تغیراتی که کارخونه گفته برای درگ باید انجام بدید رو روش پیاده نکنید شتاب زیر ۲ ثانیه نمیده.

      موافقم 32
      مخالفم 7
    2. Viper

      ۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (184 ديدگاه)

      آنقدر منطق داشته باشیم که یه ماشین تیونینگ شده رو با ماشین استاندارد مقایسه نکنیم…..

      موافقم 30
      مخالفم 39
      1. Mercedes-Benz

        ۱ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (350 ديدگاه)

        همون فایبریک مسخره سوخت e85 و لاستیک درگ می‌خواد که این از هیچ کدوم استفاده نمیکنه بدون اینها اون دوج صفر تا صدش بالای ۳ثانیه است

        موافقم 42
        مخالفم 10
        1. مهران

          ۱ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (605 ديدگاه)

          و البته ۶ لیتر حجم و ۸ سیلندر

          موافقم 33
          مخالفم 3
        2. Viper

          ۲ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (184 ديدگاه)

          اینا که تغییرات به حساب نمیاد پس یهنی یه کی درک میندازه میگه ماشینت فابریکی میگه نه لاستیک چسبنده تر و سوخت E85 ریختم توش 🤣🤣🤣🤣

          موافقم 5
          مخالفم 22
      2. Mercedes-Benz

        ۱ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (350 ديدگاه)

        استانداردی که فقط تو فرودگاه میتونه راه بره
        تازه هندلینگشم از پیکان بدتره

        موافقم 32
        مخالفم 9
        1. سوشیانت

          ۱ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (3506 ديدگاه)

          تو خط مستقیم هم آلمانی ها از پیکان هم بدترن

          موافقم 7
          مخالفم 43
      3. فرشاد

        ۲ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (932 ديدگاه)

        استاندارد با سوختE85

        موافقم 11
        مخالفم 2
    3. سوشیانت

      ۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (3506 ديدگاه)

      پروفسور نوشته ماشین تیون شده بیچاره آلمانی فن ها فقط ماشین های تیون شدشون حریف ماشین های فابریک آمریکایی میشه😂😂

      موافقم 19
      مخالفم 66
      1. امین

        ۲ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (657 ديدگاه)

        درگهای زیادی از دیمون اورجینال و دیمون ۱۷۰ در یوتوب موجوده که متاسفانه در خارج از پیست درگ ، با تمام تنظیمات پیش نیاز کارخانه ) تعویض لاستیک جلو ، لاستیک فوق چسبنده عقب ، فعال کردن حالت درگ ECU , سوخت E85 و … در مثلا یک پیست معمولی نتونسته به رکورد ها نزدیک بشه
        حتی خیلی از فیلم‌ها هست که بخاطر قدرت بسیار زیادش و شرایط گیربکس و دیفرانسیل با هرزگردی خیلی زیاد از ماشین‌ها ۵۰۰ اسبی عقب میوفته.
        البته اوضاعش در رولینگ خیلی بهتره اما معمولا خیلی باید شرایط ایده‌آل باشه تا بتونه رکوردش بدست بیاره.

        دوستان به کامنتها بسنده نکنن و یوتیوب جستجو کنن ببینن و لذت ببرن و به واقعیت پی ببرن.

        موافقم 23
        مخالفم 3
        1. سوشیانت

          ۲ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (3506 ديدگاه)

          دیمون ۱۷۰ هم یه ماشین درگه هم ماشین شهری یعنی در واقع برای درگ ساخته شده ولی اجازه تردد در شهر رو هم داره و از اونجایی که ماشین دف عقبه و اون همه قدرت به چرخ های عقب منتقل میشه نیاز به یه راننده حرفه ای داره ولی در کل پر شتاب ترین خودروی جهان هست

          موافقم 1
          مخالفم 22
      2. Puriya

        ۲ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (567 ديدگاه)

        اخه بنده خدا ماشینای آلمانی همیشه با قدرت بسیار بسیار کمتر با تکنولوژی لانچ عالیشون تمام ماشینای فابریک آمریکایی تون رو به چوخ دادن.
        ماشینای آمریکایی فقط تو خط درگ با آسفالت خاص و لاستیک های چسبنده اونم با یه راننده فوقوالعاده ماهر فقط میتونن به شتاب اعلامی شون نزدیک بشن
        ماشینای آلمانی رو به هیچ عنوان با ماشینای آمریکایی مقایسه نکن ماشینایی که تو هر جاده ای با هر لاستیکی تو هر دمایی شتابشون سریع تر از شتاب اعلامیه. این چلنجر شما هم به هیچ عنوان به تایم این بی ام و نمیرسه مطمئن باش.
        تبلیغ یه چیزه واقعیت یه چیز دیگه اینو همیشه یادت باشه.
        من ماشینای آمریکایی هم خیلی دوس دارم ولی شما کاربرای متعصب همیشه منو وادار به گفتن این حرفا میکنید

        موافقم 23
        مخالفم 2
        1. سوشیانت

          ۲ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (3506 ديدگاه)

          باز هم توهم آلمانی فن ها رو میبینیم که بدون هیچ منطقی میگن آلمانی ها راست میگن بقیه دروغ میگن!!! جالبه که همون ۹۱۱ توربو اس تو یوتیوب ویدئوش بود که صفرتاصد ۲.۷ و چند صدم ثانیه میزنه یعنی حتی به عدد اعلامی پورشه هم نرسید! در ضمن اگه آمریکایی ها دروغ میگن پس چطور nhra شتاب دوج رو تایید کرده؟! همیشه همینقدر حرف هاتون بی منطق بوده

          موافقم 1
          مخالفم 12
  4. Sina_carshow

    ۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (235 ديدگاه)

    حدود ۸.۵ دور ۴۰۰ متر
    برا اینکه بزرگیشو درک کنید شما همین ماشینو از ارتفاع به پایین پرت کنید و در صورت سقوط مستقیم بدون انحراف باشه حدود ۲.۷ ثانیه زمان لازم داره ماشین که از حالت سکون به ۹۶ کیلومتر یا ۶۰ مایل برسه
    یعنی نیرویی که از حالت سکون به بدن و سر شما وارد میشه ۱.۶۸ جی یا ۶۸ درصد بیشتر از نیرو جاذبه زمین هستش
    راستی اگر دوست داشتین یه سر به چنلم بزنید فکر کنم آخرین ویدیو ۲۰۲۳ آئودی r8 رو گرفتم و آخرین ویدیوم هستش برید حالشو ببرید

    موافقم 38
    مخالفم 4
  5. Rerace777

    ۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (81 ديدگاه)

    یکی میشه در مورد ام ۳ به من توضیح بده
    یه مدل همین ماشینه که جلو پنجره اش بزرگه
    یه مدل داره جلو پنجره و چراغ جلوش فرق داره ولی عقبش همین شکلیه
    اینا چه تفاوتی دارن؟
    فکر میکنم دو در هم داره که جلوش اینطوریه ولی عقبش عین ام ۴ هست.

    موافقم 16
    1. ARMAN سابق

      ۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (489 ديدگاه)

      من فک می کنم سری ۴ گرن‌کوپه رو میگی

      موافقم 12
  6. Mercedes-Benz

    ۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (350 ديدگاه)

    با ۸۰۰ اسب از اون دیمونتون سریع تره 😂😂😂😂

    موافقم 45
    مخالفم 14
    1. Viper

      ۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (184 ديدگاه)

      ببخشیدا ولی این دوف هست و وزن کمتری داره نمی‌فهمم چرا بعضیا نظر بیخود میدن…

      موافقم 18
      مخالفم 37
      1. ARMAN سابق

        ۱ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (489 ديدگاه)

        چون هنوز وارد دبستان نشدن

        موافقم 12
        مخالفم 28
        1. Mercedes-Benz

          ۱ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (350 ديدگاه)

          خودتو میگی آرمان 😂😂😂

          موافقم 21
          مخالفم 5
      2. ارین صاحب جمعی

        ۱ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (1103 ديدگاه)

        داش گیربکس بی ام و با دوج قابل مقایسه نیست راندمان بیمر هم تو گشتاور کمتر خیلی بهتر از دوجه

        موافقم 22
        مخالفم 6
      3. سروش

        ۱ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (26 ديدگاه)

        نظر بیخود رو تویی میگی که این شاهکارو با دیمن مقایسه میکنی اینم در نظر بگیر که اونم کلی لوازم مخصوص درگ داره و همچنین ۲۵۰ اسب بخار قدرت بیشتر

        موافقم 20
        مخالفم 3
        1. سوشیانت

          ۲ دی ۱۴۰۲
          سوابق: (3506 ديدگاه)

          این شاهکار؟!😂 فابریکش در برابر دیمون ۱۷۰ مثل یه جوک میمونه

          موافقم 1
          مخالفم 21
  7. Tesla

    ۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (654 ديدگاه)

    تسلا s پلید کبیر با تجهیزات track و اضافه وزن جزئی خیلی راحت زیر ۸/۵ تایم میزنه چون بدون track pack تونست ۸/۷۶ بزنه پس قطعا با برداشتن محدودیت سرعت و کاهش وزن جزئی میتونه سریع تر هم بشه 🇺🇸🇺🇸🇺🇸⚡️⚡️⚡️💪💪

    موافقم 8
    مخالفم 54
    1. آلمانی باز

      ۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (205 ديدگاه)

      من میگم توطئه تو کار بوده

      موافقم 14
      مخالفم 2
    2. Mercedes-Benz

      ۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (350 ديدگاه)

      تسلا کبیر دیگه چیه کلا بیست ساله تاسیس شده

      موافقم 29
      مخالفم 4
    3. نوید صفی خانی

      ۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (16 ديدگاه)

      بههه. یه مدت نبودی واسه جوکات دلتنگ بودیم😂😂😂

      موافقم 14
      مخالفم 1
    4. فقط هند

      ۲ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (47 ديدگاه)

      باز این اومد

  8. امین

    ۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (464 ديدگاه)

    عجب هیولاییه . این رکورد یعنی از شیرون 1600 اسبی هم سریعتره

    موافقم 29
    مخالفم 3
  9. JaMsHiD

    ۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (2753 ديدگاه)

    این اعداد برامون عادی شده ولی هنوز پشت یه ماشین بالای سی صد اسب بخار ننشستیم

    موافقم 28
    مخالفم 1
  10. Arash IV

    ۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (114 ديدگاه)

    نمیگم بی ام و زشت شده هنوز خیلی خوشگله ولی طراحی جلو پنجره قبلیش قشنگ تر بود

    موافقم 22
    مخالفم 1
  11. سروش

    ۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (26 ديدگاه)

    با این اسب بخار واقعاً کاره شاخیه
    ولی این تایمی نیست که همیشه میزنه بنظر من ملاک تایم آسفالت معمولی باشه بهتره بدون لاستیک پیست درگ و سوخت مخصوص
    همونجوری که پورشه ۶۵۰ اسبی دیمن رو قورت داد😂

    موافقم 13
    مخالفم 6
    1. سوشیانت

      ۲ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (3506 ديدگاه)

      دیمون معمولی هم ۹۱۱ توربو اس رو قورت میده چه برسه به مدل ۱۷۰🤣

      مخالفم 22
      1. حمیدرضا

        ۶ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (286 ديدگاه)

        دیمون معمولیتون که حریف ی سدان هم نشد 😂😂

  12. محمد

    ۱ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (8 ديدگاه)

    قبلا میومدیم پدال بعد از خوندن متن چهار تا چیز هم از تو کامنتا یاد میگرفتیم،
    چرا الان اینجوری شدین؟ چرا انقد به هم دیگه میپرین.. چیو میخواین به کی ثابت کنید؟ مهندسای جنرال موتورز و بی ام و انقد با هم کل ندارن که شما دارین، به اساتید بر نخوره ولی لِوِل سایت و مخاطباش متاسفانه افت کرده

    موافقم 23
    مخالفم 1
    1. Viper

      ۲ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (184 ديدگاه)

      والا هر کی آزاده نظرش رو بگه ولی نمیدونم چرا تا آدم نظر خودشو بیان میکنه بقیه بهش حمله میکنن دنیای عجیبی شده….

      موافقم 1
      مخالفم 18
  13. امیررضا

    ۲ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (301 ديدگاه)

    یا علی!! 42 پی‌اس‌آی بوست…

    موافقم 12
  14. blackwing

    ۲ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1301 ديدگاه)

    حاجی با ۷۸۰ اسب همچین چیزی زد با ۱۲۰۰ تا چی میزنه پس !؟ 🥲

    نمیدونم چرا حس میکنم این فیس جلوی سری ۳ بهش بیشتر میاد تا سری ۴ ، فکر کنم برای چهار درب بودن ماشینه ، انگار بهتر نشسته رو ماشین

    موافقم 14
  15. King viper ACR

    ۶ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    چلنجر تنها ماسل کاری هست که واقعاً به ماسل کار مونده و موستانگ و کامارو خیلی به سمت اروپایی شدن حرکت کردن
    این جمله رو چند وقت پیش داخل فکر کنم تاپ گیر بود خوندم
    فلسفه اصلی یه ماسل کار اینه که تو خط مستقیم و پیست درگ بی رقیب باشه نه اینکه رکود پیست ها رو جابجا کنه
    یه ماسل کار یعنی یه موتور V8 جلو یه گیربوکس خیلی قوی که داخل تیون های سنگین هم دوام بیاره و دیفرانسیل عقب این یعنی ماسل کار واقعی
    دیمن۱۷۰ هم از همین ماشینهاست به خاطر قدرت زیاد رو یه آسفالت عادی خیلی هرز گردی داره و بانو کردن باهاش به خاطر همین قدرت زیاد کار سختی هست و یه راننده ماهر میخواد

    البته قابل ذکر هست که مقایسه یه ماشینه فابریک کارخانه با یه ماشینه تیون شده کار درستی نیست

    موافقم 2
    مخالفم 4
  16. King viper ACR

    ۶ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (33 ديدگاه)

    ببخشید اشتباه تایپی شد لانچ کردن باهاش

  17. BMW

    ۶ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1496 ديدگاه)

    زیبا است و فوق العاده 🥲😁

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا