بسیاری از افراد بامو M3 E46 را به عنوان یکی از بهترین ساختههای بخش M بامو در نظر میگیرند.
این خودرو از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۲ لیتری خطی با قدرت ۳۳۸ اسب بخار بهره میبرد اما مالک یکی از این M3 ها ظاهرا از قدرت خروجی پیشرانه راضی نبوده و تصمیم به انجام کار عجیبی گرفته است! او پیشرانه خودرو را کنار گذاشته و به یکی از معروفترین پیشرانههای دنیای خودرو روی آورده است. هماکنون شاهد تپیدن قلب آهنین ۱۰ سیلندر ۸.۳ لیتری داج وایپر در M3 هستیم!
ما نمیدانیم که چه گیربکسی به این پیشرانه هیولا متصل شده اما در ویدئو دیده میشود که M3 با پیشرانه ۵۰۰ اسبی خود قابل راندن بوده و حتی دارای همان داشبورد سوپرکار نمادین آمریکایی است.
مالک این خودرو مشتاق بوده تا اصلاحات صورت گرفته را به همگان نشان دهد بنابراین از رنگ روشن برای بدنه استفاده کرده و کیت عریضی را در نظر گرفته است. همچنین حفرهای روی کاپوت تعبیه شده تا پیشرانه ۱۰ سیلندر وایپر نفس راحتی بکشد.
تا زمانی که اصلاحات کامل برای همخوانی پیشرانه با خودرو انجام نگیرد فکر نمیکنیم که M3 موردبحث بتواند در خیابانها حرکت کند. البته اگر دوستتان به شما بگوید که یک M3 با پیشرانه وایپر دارد به این چیزها اهمیت میدهید؟
[دانلود ویدئو]
MAHDI . TUNING
۱۹ مهر ۱۳۹۶منم موافقم E46 یکی از بهترین های BMW بود
من که از هر BMW دیگه ای بیشتر دوستش دارم
(King 911 (Daniel
۱۹ مهر ۱۳۹۶هرکسی که e46 رو دوس داشته باشه تو قلب من جا داره.
حاج مهدی شما سروری.
راستی داش مهدی گوشیم با سیمکارت رفت به فنا و همه شمارهام نابود شد.
تو پدال ی پیام بهم بده و شمارتو بزار دوباره تا تو گوشیم Saveش کنم.
Hemichan
۱۹ مهر ۱۳۹۶دمش گرم چه خوش سلیقه
این موور هم مربوطه به سالهای 2003تا 2008
Hemichan
۱۹ مهر ۱۳۹۶موتور
Hamid.Hellcat
۱۹ مهر ۱۳۹۶من ترجیح میدم خود وایپر رو بخرم
اميرحسين رادفر
۲۰ مهر ۱۳۹۶پرژه جالبى اما تو پروژه هاى swap انجین e46 جذاب ترین پروژه براى من هنوزم e46 با انجین قول ژاپنى 2jz ??? کلا سرى jz روى e46 یه هیولاى بى رحم مى سازه