به تازگی یک نسخه ارتقا یافته از بی ام و M340i تورینگ با ۴۶۰ اسب بخار قدرت در اتوبان حضور یافته است تا تواناییهای شتاب گیری خود را به نمایش بگذارد.
بی ام و تولید کننده برخی از سریعترین و قویترین خودروهای بازار به شمار میرود. البته واقعیت این است که بسیاری از افراد توانایی خرید M3 یا M5 صفرکیلومتر را نخواهند داشت و بنابراین محصولات پرفورمنس باواریا قیمت ارزانی ندارند؛ اما یک پله پایینتر از نسخههای پرچمدار M مدلهایی قدرتمند و البته ارزانتر وجود دارند و میتوانند گزینهای ایده آل برای افرادی با بودجه محدودتر باشند.
یکی از گزینههای عالی در این زمینه بی ام و M340i است که درست در جایگاهی پایینتر از M3 و آلپینا B3 قرار میگیرد و البته ظاهری محافظهکارانهتر را با پیشرانه ۳ لیتری توربو ترکیب میکند. به تازگی نسخه استیشن M340i در اتوبان حضور یافته است تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد. با توجه به ویدئوی منتشر شده میتوانیم شاهد شتاب گیری تحسینبرانگیز این خودرو باشیم که در حد و اندازههای M3 تورینگ استاندارد ظاهر میشود. بی ام و M340i در حالت استاندارد ۳۸۲ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید میکند که همین ارقام نیز بسیار خوب هستند اما خودروی موردبحث ما پس از برخی بهینهسازیهای سختافزاری و نرمافزاری قدرت ۴۶۰ اسب بخار را ارائه میکند که تقریباً قدرتی مشابه آلپینا B3 است. پیشرانه B58 بی ام و کاملاً تیون پذیر بوده و در این ویدئو نیز چنین چیزی را اثبات میکند.
بالاترین سرعتی که خودروی یاد شده در اتوبان ثبت کرده ۲۹۲ کیلومتر در ساعت است که بسیار بالاتر از سقف سرعت محدود شده ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی خواهد بود. M340i تواناییهای بالاتری دارد اما ترافیک بالای بزرگراه اجازه نمایش بهتر را نمیدهد؛ اما با تمامی این تفاسیر انتخاب شما کدام خودرو خواهد بود؟ M3 تورینگ استاندارد یا M340i تیون شده؟ اگر مشکل پول نباشد احتمالاً انتخاب ما M3 تورینگ با کیت بدنه گیراتر خواهد بود هرچند M340i نیز خودروی بسیار تحسینبرانگیزی است.
غلام یاکوزا
۳ فروردین ۱۴۰۲ماشین های آلمانی همیشه پر خرج بودند و زیاد خراب می شدن هیچوقت به دوام ماشین های ژاپنی نرسیدند
وزیر وقت گیری
۳ فروردین ۱۴۰۲به خاطر همینه که بی ام و نمی خرم دیگه ، فعلا با تاکسی سر می کنم تا ان شاء ا… بی ام و یه روزی ماشین خوب بزنه و ما هم بتونیم بی ام دلیو سوار شیم
iman1199
۴ فروردین ۱۴۰۲اتفاقا کم خرج ترین و بادوامترین رو هم آلمان داره آلمانی بادوام هم داریم که رکورد دار دوام و قابلیت اطمینان در جهانه و هنوزم رودستشون نیومده و از هر زاپنی کلا بادوام تره زمانی که اولویت ساخت خودروهای بادوام بود آلمان از اروپا در کنار امریکایی ها بادوامترین های جهان رو میساختن ولی الان دیگه اولویت ها تغییر کرده و اولویت عملکرد و پرفورمنس بالا و تکنولوژی های پیشرفته و مهندسی بهتر هست که در عین حال بهترین کیفیت و متریال و آلیاژ ها رو هم در عین حال دارن و هیچکی به دوام و برتری اروپا و امریکا تو هرچیزی نرسیده
هنوزم بعضی خودروسازانی رو داریم که خودروهای اقتصادی میسازن ولی بازم دوامشون و خرجشون به پای همون آلمانی ها و آمریکایی های اون دوره نمیرسه
درضمن غلام یاکوزا تو یه هیت دادنت ادامه بده ببینم به کجا میرسی
گاهی وقتا واسم سوال میشه فکر میکنم چه نوع افرادی هستن که عمدا باعث افتضاح میشن که بجای درست فکر کردن و درست حرف زدن دنبال حماقت هستن درنتیجه به جوابم میرسم و تعجبی نمیکنم چون براحتی میشه فهمید
iman1199
۴ فروردین ۱۴۰۲این ها رو فقط به دلیل هیت دادن شما گفتم
چون لزومی به گفتنشون نبود
فقط به دلیل اینکه وقتی یکی هیت میده و روی اشتباهاتش اصرار میکنه ما هم اینطور جواب میدیم
Hamilton1970
۳ فروردین ۱۴۰۲کلا ماشینهای تورینگ و استیشن واگن و شوتینگ بریک ها همیشه برام جالب و دوستداشتنی بودن
الان هم که تو اروپا دارن جولان میدن
هیچوقت به ایران نیومدن 💔
به امید روزی که شاهد جولان این خودروها در جاده ها و اتوبانهای ایران عزیز باشیم…
#برای_حسرت_یه_ماشین_معمولی
mrb-bap
۳ فروردین ۱۴۰۲عالیه 🤩🤩
گلاب
۳ فروردین ۱۴۰۲من عاشق استیشن ها هستم حیف که تو ایران نیستن
TESLA
۳ فروردین ۱۴۰۲سرعت رفتن با اینطور ماشین ها لذت داره نه با لگن های ایرانی و چینی ( هر چند الان یکی از اساتید میاد میگه : با elx میگیرمش 🤣😂😂😂 )