دوست داشته باشید یا نه، متخصصان لیبرتی واک دوست دارند گلگیرها را پهن کرده، سپرها را گسترش دهند و اسپویلرهایی را روی لبه صندوق نصب کنند. لیبرتی واک روی محصولات متنوعی کار میکند که یکی از آنها بامو M4 کوپه حاضر در این نوشتار است.
مالک خودروی مورد بحث میخواهد M4 منحصربهفردی داشته باشد. خب اینکه آیا مالک در رسیدن به هدف موفق بوده یا خیر سؤال بجایی است اما این M4 قطعاً در خیابان سرهای زیادی را بهسوی خود برمیگرداند.
اصلاحات نمای بیرونی شامل رینگهای Forgiatos TEC 2.2-R میباشند. این رینگها در ابعاد ۲۰ تا ۲۲ اینچی قابل سفارش هستند.
علیرغم استفاده از کیت بدنه با ابهت و گیرا در M4 و لمس آسفالت با رینگهای جدید، این خودرو تغییری در زیر کاپوت نداشته بنابراین پیشرانه ۳ لیتری توئین توربوی آن همچنان قدرت ۴۲۵ اسب بخاری و گشتاور ۵۵۰ نیوتون متری دارد.
بامو M4 استوک با گیربکس اتوماتیک ظرف مدت ۴.۱ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت رسیده و این زمان برای نسخه دستی دودهم ثانیه بیشتر است؛ اما نمیدانیم که قطعات افترمارکتی لیبرتی واک تأثیری روی عملکرد خودرو داشتهاند یا خیر.
Ahura
۲۹ مهر ۱۳۹۶بی ام و خدای زیبایی و مهندسه از استاندارد کارخونه نباید خارج بشه
AMIR SCHUMACHER
۲۹ مهر ۱۳۹۶.
از نگاه کردن به این ماشین سیر نمیشم.
طراحیش بی نظیره.
M3 شناسنامه ی ماشین های اسپورته.
چند روز پیش که تو پدال میخوندم X3 داره جای سری 3 رو میگیره اصلا حس خوبی بهم دست نداد.
(King 911 (Daniel
۲۹ مهر ۱۳۹۶نگران M3 نباش حاج امیر.
تا وقتیکه افراد خوش سلیقه ای مثل بچه های پدال( البته در خارج از ایران) تو جهان هستی وجود داره M3 هیچ وقت تهدیدی براش وجود نداره.
این سیاست BMW هست که بخاطر فروش X3 معرفی سری 3 و X 5 رو به تاخیر انداخته.
اگه یروزی تمام خودروها از بین برن، سری 3 آخرین خودروی بازمانده خواهد بود.
Omid622
۲۹ مهر ۱۳۹۶با king911 موافقم
به نحوی m3 سرآمد تمام سدان های دنیا هستش چه از سدان ۱۰هزار دلاری چه تا سدان های فوق لوکس رولزرویس باید عاشق باشی تا بفهمی چی میگم
شاهین
۲۹ مهر ۱۳۹۶همون یکم ارتفاع خیلی توی ظاهرش تاثیر گذاشته عالی شده