بیامو M4 CS با پیشرانه پرقدرت خود که خروجی ۴۶۰ اسب بخار دارد راهی اتوبانهای بدون محدودیت سرعت آلمان شده تا تواناییهای خود را به رخ حریفان بکشد.
خودروهای M بیامو به خاطر پرفورمنس سطح بالای خود شناخته میشوند. این خودروها ترکیبی از قدرت، هندلینگ و فضای بار و کابین مناسب هستند و میتوانند طیف وسیعی از خریداران را به خود جذب کنند. اخیراً کانال یوتیوب AutoTopNL با نسل F82 بیامو M4 CS راهی اتوبانهای بدون محدودیت سرعت آلمان شده است.
خودروی یاد شده از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو استفاده میکند اما قدرت آن نسبت به نمونه استاندارد M4 افزایش یافته است. ژرمنها مدل CS را برای پر کردن فاصله بین نسخه استاندارد و مدل کامپتیشن تولید کردهاند و بنابراین خریداران میتوانند از بهترین ویژگیهای هر دو مدل لذت ببرند. پیشرانه یاد شده قدرت ۴۶۰ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری خود را راهی چرخ های عقب میکند. بیامو M4 CS میتواند در عرض ۳.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز ۲۸۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
البته خودروی موردبحث در ویدئوی تست سرعت و شتاب AutoTopNL به سرعت ۲۸۵ کیلومتر در ساعت میرسد که کمی بالاتر از رقم رسمی بیامو است اما شاید کمی خطا در نمایش سرعت وجود داشته باشد چراکه همه سرعتسنج ها عملکرد بسیار دقیقی ندارند. بخشهای بدون محدودیت سرعت اتوبانهای آلمان به خودروها اجازه میدهند بدون قانونشکنی به حداکثر سرعت خود برسند. البته تمامی اتوبانهای این کشور چنین وضعیتی ندارند و تنها در بخشهای معینی میتوان چنین تستهایی را انجام داد. خودروهایی با سرعت کمتر در سمت راست اتوبان حرکت میکنند تا لاین سمت چپ برای عبور خودروهای سریعتر باز باشد. برای یادآوری باید گفت بیامو M4 هماکنون در نسل دوم خود قرار دارد، خودرویی که به عنوان مدل سال ۲۰۲۱ عرضه شد. هر دو مدل M3 و M4 با طراحی بسیار جنجالی مربوط به جلوپنجره بزرگ کلیوی شکل معرفی شدند و در بطن خود از پیشرانه ۶ سیلندر توئین توربو استفاده میکنند. سری ۴ آماده بهروزرسانی میشود و بنابراین مدل M4 نیز به زودی فیس لیفت خواهد شد.
Daruosh
۲۶ فروردین ۱۴۰۲آقا نسخه های cs بیمر تولید محدود هست ؟
مثل m5cs
MohammaD
۲۶ فروردین ۱۴۰۲البته که همین طوره . M پاور های معمولی ( بدون پسوند ) رو هم بزور میشه تولید انبوه بحساب آورد چون ده درصد مارکت بی ام و رو هم تشکیل نمیدن پس اونا قطعا محدود ترین تیراژ رو دارن و به یاد موندنی ترین مدل های بیمر شدن ، میشن و خواهند شد. البته پسوند csl هم برای تولید محدود ها هست .
MohammaD
۲۶ فروردین ۱۴۰۲البته در تکمیل حرفم باید بگم که پسوند کامپتیشن بیانگر تولید محدود بودن به شکل cs و csl نیس . فقط وقتی پکیج مسابقه ای بی ام و روی بی ام m های بدون پسوند سفارش داده بشه ، اسم ماشین با پسوند کامپتیشن همراه هست و روی مدل های تولید محدود چند برابر کاملتر این پکیج بصورت استاندارد وجود داره.
M@M@DRZ911
۲۶ فروردین ۱۴۰۲بله
MOHAMMAD.DEMON
۲۶ فروردین ۱۴۰۲این الان ۴۰ اسب بخار بیشتر داره
Alan.r
۲۶ فروردین ۱۴۰۲خب داشته باشه چه اشکالی داره
آلمانی ها قدرت و پرفورمنس ماشین هاشون رو کمتر اعلام میکنن
در ضمن بهتر از آمریکایی هایی هستن که قدرت و پرفورمنس تولیداتشون رو بیشتر و در شرایط خاص اعلام میکنن نمونش همون عکس پروفایلت
MOHAMMAD.DEMON
۲۶ فروردین ۱۴۰۲شرکت ها قدرت تولیدی موتور ماشین اعلام میکنن
که با تلفات انرژی روی داینو کم تر هم نشون میده
اینکه روی داینو نه تنها یه ماشین قدرت کمتر از اعلام کارخونه نشون نمیده بلکه بیشتر نشون میده
یعنی یک اون تلفات انرژی رو محاسبه نکردن دو بیشتر هم اعلام کردن
بعضی ماشین ها که اسم نمیبرم نزدیک ۳۰ درصد اختلاف قدرت دارن با ادعای شرکت
بعد تو فاز مهندسی و محبت کردن شرکت به مشتری میگیری .
فرشاد
۲۶ فروردین ۱۴۰۲وقتی کارواو یه دیمن برد رو داینو بت میگم جریان چیه
Mf1
۲۶ فروردین ۱۴۰۲انگار بجز bmw ماشین وجود نداره که بهاش تخت گاز برن بد نیست تنوع
❤BMW❤
۲۶ فروردین ۱۴۰۲لامصب عجب چیزیه و عجب رنگی داره
از مدل چراغای عقب این مدل و مثلا m4 gts خیلی خوشم میاد
❤BMW❤
۲۶ فروردین ۱۴۰۲آقا ، ازین کانال فیلم نذارین ، من حسودیام میشه
BMW
۲۸ فروردین ۱۴۰۲یعنی فقط لذت بردم تا ۳۰۰تا جا داشت بره فقط اتوبان دیگه