ارتقا موتور، برداشتن محدودیت الکترونیکی سرعت و بهروزرسانی بدنه و کابین بیامو M4 CSL را خاصتر از همیشه کرده است.
جی پاور یکی از معدود تیونرهایی است که عبارت «قدرت» را در نام خود جایگذاری کرده است تا مشتریانش پیش از هر نوع معرفی و تنها با خواندن نامش بدانند با چه شرکتی طرف هستند؛ مجموعهای که به ارتقا پیشرانههای قدرتمند مشغول است و میخواهد بیامو M4 CSL قدرتمند مشتریانش را قدرتمندتر از قبل کند. این پکیج جذاب تنها به دست هزار مشتری خوششانس خواهد رسید.
مقالات مرتبط:
- مرسدس AMG GLE 800 کوپه از برابوس
- بی ام و M2 با تیونینگ داهلر، قویتر از M8!
- تماشا کنید: مک لارن آرتورا نوویتک با صدای بی نظیر
جی پاور M4 CSL کامپتیشن اسپرت لایتویت خود را با همان پیشرانه استاندارد S58 عرضه میکند که یک واحد ۳ لیتری تویین توربو به شمار میرود اما قدرت آن را بهلطف بهبودهای متنوع مهندسیشده افزایش داده است؛ قدرت و گشتاور این موتور حال بهترتیب به ۷۱۰ و ۸۵۰ نیوتن متر رسیده است. تمام این تغییرات به این معنا تفسیر میشود که مهندسان مجموعه جی پاور موفق شدهاند از پیشرانه ۶ سیلندر خطی بیامو ۱۶۷ اسب بخار قدرت و ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور بیشتری استخراج کنند. این تغییر مهم باعث میشود M4 CSL که بهخودیخود خودرویی سریع محسوب میشود، عملکرد خیرهکننده پیدا کند و به راکتی زمینی تبدیل شود.
نسخه استاندارد این خودرو برای رسیدن به سرعت معیار ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به ۳.۷ ثانیه زمان نیاز دارد و میتواند مرز ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت را در عرض ۱۰.۷ ثانیه بشکند و شتابگیری را تا ۳۰۷ کیلومتر بر ساعت ادامه دهد که برای سریعترین خودروی بیامو در نوربرگرینگ، تحسین برانگیز قلمداد میشود. جی پاور درکنار افزایش قدرت و گشتاور، محدودکننده الکترونیکی سرعت را هم دستکاری کرده تا این کوپه قدرتمند به محدوده ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت هم برسد.
مهندسان جی پاور با تکیهبر بهبودهای نرمافزاری تازه و استفاده از اگزوزهای جدید ارتقای فنی را تکمیل کرده و سپس به کابین و ظاهر خودرو پرداختهاند. از کاپوت فیبرکربنی «ونچوری» گرفته تا تیغههای آیرودنامیکی کنار سپر برای بهبود عملکرد حرکتی و خنککاری بهتر یا استفاده از رینگهای آلیاژی مخصوص جی پاور، همه تغییرات تازه بیامو M4 CSL را به سطح تازهای رسانده است. جی پاور حتی صندلیها را هم تعویض کرده است تا درکنار بهبود عملکرد، وزن خودرو را کاهش دهد پکیج خود را به بهترین شکل ممکن عرضه کند.
کار این تیونر در بدنه بیرونی به پایان نرسیده و کابین هم میزبان ادوات فیبرکربنی تازه مانند پدالهای تعویض دنده شده است. جی پاور برای جذب مشتریان بیشتر و ارائه حس سفارشیبودن محصول خود اعلام کرده که آماده است تا درصورت تمایل خریدار تمام اجزای کابین بهروزرسانی شده را بهحالت اصلی آن برگرداند. بنابراین هر چند بیامو M4 CSL به خودی خود خاص و منحصربهفرد بود اما پکیج جی پاور آن را به سطحی تازه برده است. نظر شما درباره این خودرو اسپرت چیست؟
JaMsHiD_R1988
۶ مرداد ۱۴۰۳ترمز؟
تعلیق؟
ایمنی؟
وزن؟
میتونم بگم حداقل سی ثانیه با M4 GT3 میتونه توی نوربرگ رینگ اختلاف داشته باشه
یه ماشین با تن لش که تنها کاری که بلده اینه که توی اتوبان شتاب گیری کنه
کلا اصولی تیونینگ نمیشن و جالبه چه برچسب های قیمتی جالبی دارن
بخاطر این که یه استیج ماشین رفته بالا فکر کنم حداقل ضد هزار دلار اضافه تر بگیرن😑
Mr. gt c
۶ مرداد ۱۴۰۳نکنه فکر میکنی همه ماشینو میبرن پیست یا معیارشون تایم پیست هست، خیلی ها اسب بخار بیشتر رو بخاطر هیجانیش و کل کل های شهری ترجیح میدن
SMS
۸ مرداد ۱۴۰۳اومدم که درو کنم به روایت تصویر
eternal
۶ مرداد ۱۴۰۳به نظرت کسی به این چیز ها اهمیت می ده فقط قدرت و صفر تا صد رو نگاه می کنند فارغ از اینکه این افزایش قدرت می تونه چه تاثیری روی باقی اجزای ماشین بزاره
مهران
۶ مرداد ۱۴۰۳خیلی جذاب شده لعنتی👌
Yazdan
۶ مرداد ۱۴۰۳مشکیش چقد خوشگله 🔥
sadra gholmai
۶ مرداد ۱۴۰۳بیصبرانه منتظر شکستن رکورد (حداقل نسخه معمولی خودش) توی اتوبان و پیست هستم
ADNAN136900
۶ مرداد ۱۴۰۳یعنی یک لذت خاصی داره باز کردن کاپوت ماشینها و دیدن موتورهاشون خصوص اگه v8باشن
B
۶ مرداد ۱۴۰۳از بی ام و هایی که بج g و نرسدس هایی که بج b دارن بترسین 💀
B
۶ مرداد ۱۴۰۳منظورم از لحاظ مثبته خیلی خوف میشه موتورشون 💀
BMW
۶ مرداد ۱۴۰۳لعنتی این سیاه چه کرده باهاش🔥🔥🔥
زیزیگولو
۷ مرداد ۱۴۰۳تنها ایرادش جلو پنجره ش هستش ……. چقدر این جلوپنجره های جدید بی ام و بدریخته
M power
۷ مرداد ۱۴۰۳چه گنگی شده لامصب
عارف رضاییان
۷ مرداد ۱۴۰۳واقعا بیمر بیشتر شتاب و سرعتشو مدیون تویین توربوعه که البته فشار خیلی زیادی به موتور میاره بیخود نیست پر استهلاک ترین خودروی دنیاست