بی ام و

رقبای هم‌قیمت بی ام و M4 CSL چه خودروهایی هستند؟

چندی پیش بی‌ام‌و از نسخهٔ جدید کوپهٔ پرفورمنس خود یعنی M4 CSL رونمایی کرد. این نسخه از یک سو با افزایش قدرت و از سوی دیگر کاهش وزن، پرفورمنس M4 کامپتیشن را ارتقاء داده است. M4 CSL اما هرگز خودروی ارزانی نیست و قیمت آن از ۱۴۰,۸۹۵ دلار آغاز می‌شود که آن را وارد قلمروی برخی از سوپراسپرت‌ها می‌کند. حال در ادامه می‌بینیم که با این مبلغ (کمی بیشتر یا کمتر) چه خودروهای اسپرت دیگری می‌توان خرید.

بی‌ام‌و M4 CSL

قدرت ۵۵۰ اسب بخار
گشتاور ۶۵۰ نیوتن متر
شتاب ۳.۶ ثانیه
وزن ۱۶۲۵ کیلوگرم
قیمت ۱۴۰,۸۹۵ دلار

با افزایش بوست توربوها، قدرت پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربوی بی‌ام‌و در M4 CSL به ۵۵۰ اسب بخار رسیده که ۴۰ اسب بخار از M4 کامپتیشن بیشتر است. در همین حال، به لطف اقدامات مختلف، وزن این نسخه هم با ۱۱۰ کیلوگرم کاهش به ۱۶۵۰ کیلوگرم رسیده است. این ویژگی‌ها باعث شده M4 CSL بتواند ظرف ۳.۷ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد و به حداکثر سرعت ۳۰۷ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. این خودرو همچنین با ثبت تایم ۱ دقیقه و ۱۵.۶ ثانیه (۷ دقیقه و ۲۰.۲ ثانیه در مسیر طولانی‌تر)، سریع‌ترین بی‌ام‌و تولیدی در پیست نوربرگ‌رینگ لقب گرفته است. M4 CSL خودرویی تولید محدود است که تنها هزار دستگاه از آن ساخته می‌شود و دو برابر M4 کامپتیشن محرک عقب ۷۵,۶۹۵ دلاری قیمت دارد.

آئودی R8 RWD

قدرت ۵۷۰ اسب بخار
گشتاور ۵۵۰ نیوتن متر
شتاب ۳.۴ ثانیه
وزن ۱۶۶۵ کیلوگرم
قیمت ۱۵۱,۸۹۵ دلار

یکی از سوپراسپرت‌های جذابی که با قیمت M4 CSL می‌توان خرید آئودی R8 محرک عقب است. هرچند این نسخهٔ پایهٔ R8 محسوب می‌شود اما همچنان در سینهٔ خود موتور جذاب V10 تنفس طبیعی لامبورگینی اوراکان را دارد که در اینجا ۵۷۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. R8 محرک عقب از لحاظ وزن هم بسیار به رقیب باواریایی نزدیک است و قیمت آن تنها ۱۱ هزار دلار گران‌تر است. با این اضافه پرداخت جزئی می‌توان مالک یک سوپراسپرت چشمگیر با پیشرانهٔ ۱۰ سیلندر شد.

نیسان GT-R

قدرت ۵۷۰ اسب بخار
گشتاور ۶۳۵ نیوتن متر
شتاب ۲.۸ ثانیه
وزن ۱۷۵۲ کیلوگرم
قیمت ۱۱۵,۳۳۵ دلار

هرچند نیسان GT-R هم‌اکنون کاملاً سالخورده شده است اما هنوز هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. این گودزیلای پیر که در سال ۲۰۰۹ به بازار آمد، با به‌روزرسانی‌های مختلف سعی کرده همچنان با خودروهایی بسیار جدیدتر از خود رقابت کند. GT-R از یک پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 توئین توربو استفاده می‌کند که در نسخهٔ معمولی ۵۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۵ نیوتن متر گشتاور دارد. این ماشین به لطف سامانهٔ چهارچرخ محرک ظرف تنها ۲.۸ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حدود ۲۵ هزار دلار از M4 CSL ارزان‌تر است.

پورشه ۹۱۱ GT3

قدرت ۵۱۰ اسب بخار
گشتاور ۴۷۰ نیوتن متر
شتاب ۳.۴ ثانیه
وزن ۱۴۳۵ کیلوگرم
قیمت ۱۶۲,۴۵۰ دلار

پورشه ۹۱۱ GT3 را می‌توان یکی از اصلی‌ترین رقبای M4 CSL دانست. این ماشین یک شاهکار مهندسی است که تحسین همگان را برانگیخته است. GT3 به یک پیشرانهٔ ۴ لیتری شش سیلندر تخت تنفس طبعی جذاب با ردلاین ۹ هزار rpm مجهز است که ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۴۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو که روی استفاده در پیست تمرکز دارد، در نوربرگ‌رینگ تایم ۶ دقیقه و ۵۵ ثانیه را ثبت کرده است که ۲۰ ثانیه از M4 CSL سریع‌تر است! بااین‌حال، قیمت این پورشهٔ جذاب تنها حدود ۲۲ هزار دلار از رقیب باواریایی بیشتر است.

شورلت کوروت Z06

قدرت ۶۷۰ اسب بخار
گشتاور ۶۲۵ نیوتن متر
شتاب ۲.۷ ثانیه
وزن ۱۵۶۰ کیلوگرم
قیمت ۱۰۰,۰۰۰ دلار

یکی از جذاب‌ترین خودروهایی که می‌توان با قیمت M4 CSL خرید، کوروت C8 Z06 است. این خودرو هم که مثل GT3 روی پیست تمرکز دارد، از یک پیشرانهٔ ۵.۵ لیتری V8 تنفس طبیعی کاملاً جدید استفاده می‌کند که با ۶۷۰ اسب بخار قدرت، قوی‌ترین موتور هشت سیلندر تنفس طبیعی دنیا محسوب می‌شود. به لطف این پیشرانهٔ جذاب که ردلاین آن به ۸,۶۰۰ rpm می‌رسد، Z06 علیرغم اینکه از سامانهٔ چهارچرخ محرک بی‌بهره است اما ظرف تنها ۲.۷ ثانیه خود را به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رساند. شورلت هنوز قیمت Z06 جدید را اعلام نکرده اما قیمت آن چیزی در حدود ۱۰۰ هزار دلار پیش‌بینی می‌شود که این سوپرکار جذاب را به ارزان‌ترین خودروی این لیست تبدیل می‌کند.

آستون‌مارتین ونتیج

قدرت ۵۱۰ اسب بخار
گشتاور ۶۸۵ نیوتن متر
شتاب ۳.۶ ثانیه
وزن ۱۵۳۰ کیلوگرم
قیمت ۱۴۶,۹۸۵ دلار

آستون‌مارتین ونتیج را هم می‌توان یکی دیگر از رقبای مستقیم M4 CSL دانست زیرا این خودرو از بسیاری جهان مثل قدرت، پرفورمنس و قیمت بسیار به رقیب آلمانی نزدیک است. زیر کاپوت این سوپرکار بریتانیایی پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی AMG قرار گرفته است که در اینجا ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۶۷۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. هرچند قدرت ونتیج ۴۰ اسب بخار از بی‌ام‌و کمتر است اما در عوض صد کیلوگرم هم وزن کمتری دارد. قیمت این خودرو هم فقط ۶ هزار دلار از M4 CSL بیشتر است.

مرسدس AMG SL55

قدرت ۴۷۵ اسب بخار
گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر
شتاب ۳.۹ ثانیه
وزن ۱۸۷۵ کیلوگرم
قیمت ۱۳۵,۰۰۰ دلار

نسل جدید مرسدس AMG SL به‌عنوان یک رودستر لوکس شاید شباهت و سنخیت چندانی با M4 CSL نداشته باشد اما به‌عنوان خودرویی با قیمت مشابه می‌تواند موردتوجه قرار گیرد. SL55 با قیمتی در حدود ۱۳۵ هزار دلار، نزدیک‌ترین عضو خانوادهٔ SL جدید به کوپهٔ تولید محدود بی‌ام‌و محسوب می‌شود. این خودرو از یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو با ۴۷۵ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند. SL55 به‌صورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک 4Matic مجهز است اما ازآنجایی‌که هم ضعیف‌ترین و هم سنگین‌ترین خودروی این لیست محسوب می‌شود، کندترین شتاب را دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۹ دیدگاه‌ها

  1. GMA

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    چرا این ۹۱۱ انقدر خوبه💎، کوروت هم ارزشمند ترینه

    موافقم 59
    مخالفم 4
    1. viper2

      ۳ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1144 ديدگاه)

      خوشم میاد کوروت ساخته یه شرکتی هست که تمرکزش روی ماشین اقتصادی هست روی اس یو وی هست روی تراک هست روی ماشین برقی هست و اینقدر خوبه و میتونه با رقبایی رقابت کنه که ساخت یه شرکتی هستن که تمام تمرکزشون روی ماشین اسپرت هست . حالا فرض کنید شورلت میخواست فقط و فقط روی اسپرت تمرکز کنه دیگه کسی میتونست جلوشو بگیره؟؟؟؟

      موافقم 22
      مخالفم 22
      1. 2311

        ۴ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (527 ديدگاه)

        علتش همونه که بجای توسعه از صفر میره از کارهای دیگران هم الهام میگیره

        موافقم 5
        مخالفم 8
    2. Reza Waffen SS

      ۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      همشون بجز ونتیج

      موافقم 9
      مخالفم 6
  2. R@m!n

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    اگر ملاک قیمت باشه که اصلا مقایسه درستی نیست چون هیچ کدوم این ها رقیب بی ام و نیستن و اکثریت هم از بی ام و با اختلاف سریع تر هستن حتی اون GTR پیرمرد. این مقاله بیشتر نشون میده بی ام و اصلا ارزش این قیمتو نداره.

    نمی دونم فاز بعضی فروم های بی ام و چیه کم مونده این ماشینو با موشک F-22 مقایسه کنن. ماشین بسیار عالی هست شکی درش نیست اما در حد خودش !!!! این قیمت فضایی هم نسبت به کاری که رو این مدل شده نمی ارزه اما چون تولید محدوده و برچسب CS خورده قابل اغماضه در صورتی که از لحاظ پرفورمنس نسبت به مدل کامپتیشن تفاوت ناچیزی داره. حالا M5CS با کامپتیشن مقایسه کنیم بی ام و خیلی بیشتر کار کرده به هر حال چون سریع ترین بی ام و تولیدی تاریخه بازم این قیمت رو میشه توجیح کرد. البته از لحاظ ظاهر هم از کامپتیشن بهتره.

    اصلی ترین رقبای این ماشین هم کامارو ZL1 1LE و شلبی GT500 هستن که هم ارزون ترن هم سریع تر هم قوی تر. البته خب بخش اعظمی از این قضیه به سلیقه مربوطه که هیچ کدوم از این ماشین ها طرفداراشونو ناامید نمی کنن.

    موافقم 36
    مخالفم 15
    1. AMIR / ARMI

      ۳ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1286 ديدگاه)

      دقیقا اصلا ارزش پول پرداختی رو نداره
      یه جوری بی ام و روی این m4 csl مانور داد که آدم فکر می‌کنه چه کاری کرده
      کامارو zl1 1le سال 2018 تایم 7:۱۶:۴ ثبت کرده
      این خودش نشون میده هیچ چی جای یه ۸ سیلندر نمیتونه بگیره حتی اگه یه ماسل کار باشی که کلی سنگین تری و خیلی چیز های دیگه مخصوص پیست رو ازش محرومی
      زنده باد ۸ سیلندر

      موافقم 25
      مخالفم 16
      1. ایلیا

        ۳ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (16 ديدگاه)

        الان فراری sf90 با موتور شیش سیلندر با یه موتور برقی از هشت سیلندر هم بهتره دنیا دیگه از این موتورا استفاده نمیکنه دارن همه رو برقی میکنن یه بلن گو هم میزارن صدا اگزوز بده

        موافقم 5
        مخالفم 8
      2. ایلیا

        ۳ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (16 ديدگاه)

        خب حرف شما درست ولی چه کار میشه کرد دنیا داره میره سمت متور برقی

    2. KSH

      ۳ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (78 ديدگاه)

      دقیقا یه ماشین اسپرت رو با سوپراسپور مقایسه کردن خنده داره

    3. Sina10

      ۳ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2429 ديدگاه)

      به نظرم این هیجان فقط بخاطر نام CSLهست
      وگرنه از نظر ظاهری که هیچی ،
      میمونه توانایی فنی که عملکردش توی نوربرگرینگ عالی بوده ولی بازهم حتی نزدیک کوروت که خیلی ارزون تره و پورشه نمیشه ، اینا توی یه سطح دیگه فعالیت میکنن ،
      فقط به عنوان یه سری ۴ تقویت شده خوبه ، ولی ۱۴۰ هزار دلار برای سری ۴ که در اصل سدان سری ۳ بوده؟ با همین پول M5CS هست که خیلی بیشتر میارزه
      توی خط مستقیم هم که از رقبا اکثرا شکست خورده
      از اونجا که در اصل یه سری ۴ هست هم نمیشه تجمل خاصی نسبت به استون مارتین و ۹۱۱ توش دید
      کلا انچنان ارزش نداره
      این کجا و M3 CSL قدیمی کجا

      موافقم 9
      مخالفم 3
      1. R@m!n

        ۳ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        اگر از لحاظ پلتفرم میگی یکیه که الان همه ماشین های بی ام و رو پلتفرم CLAR ساخته میشن‌. درسته نسل قبل این قضیه راجبش صادق بود اما M4 جدید واقعا متفاوته چه هندلینگ چه پرفورمنس.

        من خودم باشم از بین محصولات روز بی ام و سری ۵ و M4 کامپتیشن رو انتخاب می کنم.

        موافقم 2
        مخالفم 1
        1. Sina10

          ۴ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (2429 ديدگاه)

          پلتفرم که بین همه یکسانه ،
          سری ۴ و سری ۳ عملا یجور حالت موازی با هم دارن ، حالا تو نسل قبل هم از نظر ظاهری هم باطنی کپی هم بودن
          اما توی این نسل خب خیلی تغییر کردن دلیل اصلی اضافه شدن این طراحی بحث برانگیز هم همینه
          ولی این حالت موازی بودن همچنان وجود داره
          یعنی توی بازار اگه کوپه یا نسخه روباز سری ۳ رو بخوای باید بری سراغ سری۴
          از سری ۵ اینا رو بخوای باید بری سری ۸ ( در گذشته سری ۶)
          منظورم از در اصل سدان سری ۳ و شباهت با سری۴ تقریبا بابت اون پیش زمینه نسل قبله که خب هنوزم شباهت بسیار زیاد اون نسل قبل تو ذهنم مونده😂
          خب این نسل جدید هم بی شباهت نیستن مخصوصا توی نسخه M که این شباهت از باطن به ظاهر هم منتقل شده
          دادن ۱۴۰ هزار دلار برای سری ۴ که در اصل توی بازار کوپه ی سری ۳ به شمار میره خب غیرمنطقیه

  3. محمد امین

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2187 ديدگاه)

    نیسان gtr ، و 911 gt3 و z06 بهترین رقیب ها هستن
    البته خب ۹۰ درصد از کسایی که سوپر کار می‌خرن، نمی تونن از نهایت پتانسیل ماشین استفاده کنن ، هم به دلیل محدودیت‌های محیطی و هم به دلیل محدودیت در توانایی رانندگی ، به همین خاطر ، خیلی از این اعداد در عمل اهمیتی ندارن ، اما نکاتی که برای هر خریدار مهمه و قطعا لمسش میکنه ، کیفیت و دوام قطعات فنی ، مخصوصا موتور و گیربکس و همینطور طراحی و کیفیت رانندگی هست در کنار قیمت ، که من فکر میکنم از این نظر z06 و gtr بیشترین نمره رو میگرن ، درسته gtr قدیمی شده ، ولی هیچکس در مورد طراحی سامورایی مانندش و جذابیت هاش و شتاب خیره کننده اش نمیتونه دوام بیاره

    موافقم 18
    مخالفم 1
    1. MR.JD

      ۳ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (329 ديدگاه)

      با نهایت احترامی که برای نام CSL قائلم باید بگم این در مقابل جد خود یعنی M3 CSL E46 چندان به چشم نمیاد :
      https://www.bmw-m.com/content/dam/bmw/marketBMW_M/common/topics/magazine-article-pool/2019/bmw-m3-csl/bmw-m3-csl-si.jpg
      و از آن طرف کلا انتخابم در این رنج بدون شک پورشه 911 GT3 جدید هست :
      موتور 4.0 لیتری شش سیلندر اتمسفریک / با آرایش خطی / گیربکس منوال و …
      اما جالب ترین خاصیت پورشه جدید اینه که مستقیم لامبو و بالاتر رو هدف گرفته انگار نه انگار قیمت 100.000 هزار دلاری داره !
      الحق که این ساخته اشتوتگارت مدرن ترین کلاسیک حال حاضر هست و والسلام

      1. M@M@DRZ911

        ۳ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (366 ديدگاه)

        آرایش تخت بود دوست عزیز .🤝

      2. Sina10

        ۳ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (2429 ديدگاه)

        اون M3 CSL یه اسطوره واقعی بود
        قابل مقایسه با این نیست که فقط داره از اسم CSL استفاده میکنه

        موافقم 8
        مخالفم 2
  4. حامد

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (831 ديدگاه)

    همه ی رقباش از نظر طراحی ازش سر تر هستن
    (نظر شخصی)

    موافقم 26
    مخالفم 15
  5. ممد ژانگولر

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (4148 ديدگاه)

    میگن کوروتهای جدید موتوراشون به مشکل خورده و روغن پس میده . ولی رسانه ها اصلا پوشش نمیدن جالبه
    بیخودی نیست میگن از یک موتور زیادی شتاب و کار بکشی دوامش کم میشه راسته ها

    موافقم 4
    مخالفم 10
    1. Taha Malek

      ۳ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (916 ديدگاه)

      فک نکنم درست باشه چون شورلت با این موتور تو لمانز شرکت کرده

      موافقم 6
      مخالفم 2
      1. ممد ژانگولر

        ۳ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (4148 ديدگاه)

        چی بگم داداش نقل قول یکی از مالکان تو لوس آنجلس بود که شنیدم

        موافقم 3
        مخالفم 2
    2. محمدرضا

      ۳ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1075 ديدگاه)

      اگر رسانه ها نمیگن تو از کجا میدونی؟

      موافقم 10
      مخالفم 1
  6. Black Ferrari

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (29 ديدگاه)

    کوروت و gtr با توجه به قیمت و پرفونمنسی که دارن از بقیه با اختلاف بهترن ( با احترام به نظر بقیه دوستان)

    موافقم 12
    مخالفم 2
  7. رضی

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (22 ديدگاه)

    من به شخصه بی ام و رو هزاران بار به بنز ترجیح میدم
    اما فکر میکردم مردم ایرانی مرسدس دوست باشن
    https://www.instagram.com/tv/Cd7rfW-jp0L/?igshid=MDJmNzVkMjY=
    الان برام سوال شده واقعا

    موافقم 5
    مخالفم 10
  8. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2353 ديدگاه)

    طرفدارهای اروپایی خدا وکیلی کج بشینید راست بگید.هیچ کدوم اینا در مقابل کوروت عددی نیستن منظورم z06 نیستا منظورم کوروت پایه هست.مقال پورشه چرا انق ر گرونه ماشینی که دهها سال هزینه طراحی و پلتفرم نکرده موقع قیمت گذاری تقریبا دست تو جیب مشتری میکنه.فکر کنید پورشه قرار بود سوپر کار جدید بسازه با انجین جدید پلتفرم جدید کلا از صفر دیگه یه چیزی مثل کوروت خودتون بگید چه قیمیی میزاشت.

    موافقم 4
    مخالفم 32
    1. heshmat021

      ۳ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (409 ديدگاه)

      اینکه پورشه ظاهر کلاسیک اش رو حفظ کرده معنی اش این نیس که از پلتفرم قدیمی داره استفاده میکنه

      مشکل پورشه هم نیس فقط، همه اروپایی ها قیمت بالایی دارن نسبت به ژاپنی ها یا امریکایی ها

      موافقم 21
    2. Clean energy (صیانت!)

      ۳ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1333 ديدگاه)

      همین پورشه مهندسیش از خیلی ها بیشتره..‌.

      موافقم 20
      مخالفم 2
      1. شهر نشین

        ۴ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1011 ديدگاه)

        جایی خوندم:« پورشه ۹۱۱ فقط سه پلت فرم داشته یا عوض‌ کرده.»
        ولی از کوروت بهتره.پورشه بلده چکار کنه.

    3. GMA

      ۳ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      حالا چرا فشاری شدی؟! تو کوروت سوار شو اجازه بده این بندگان خدا پولشون را خرج پورشه کنن

      موافقم 13
    4. 2311

      ۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (527 ديدگاه)

      پورشه 918 رو ساخت همه چیش از صفر با خودش
      هنوزم از تمام آمریکایی ها سریعتره
      کوروت پایه هم بیاد اروپا قیمتش میره 100 هزار پوند
      دیگه خیلی ارزون نخواهد بود

  9. Hamid

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    خدایش فکر کنم اینها رغیب دیگه نیستند یک جیزی فرا اون

    موافقم 8
    مخالفم 3
  10. Alireza

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (639 ديدگاه)

    خوب الان با توجه به این لیست غیر از sl55 که هیچ ربطی هم بهش نداره هیچ نکته مثبتی نمیشه تو bmw پیدا کرد که، حالا کوروت رو در نظر نگیریم شما gt3 رو نگاه کن با یکم قیمت بیشتر دو برابر کارایی داره

    موافقم 7
    مخالفم 6
  11. فرامرز

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1597 ديدگاه)

    وقتی میشه رقیب که تو یه کلاس باشن. درسته اونا تو کلاس بالاتری هستن ولی ب ام و هم لیمیتد ادیشن هست. رقیب این ب ام و تقریبا میشه جگوار ایکس ای پروجکت ۸

    موافقم 1
    مخالفم 2
  12. Alan.r

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    ۱:کوروت
    ۲:گودزیلا
    ۳:R8
    SL رقیب M4 محسوب نمیشه چون بیشتر روی لوکس بودن و رانندگی روزمره تمرکز داره تا رانندگی در پیست حالا اگه Sl63 رو می‌آورن تو مقایسه یه چیزی

    موافقم 8
    مخالفم 4
  13. Aboalfazl demon

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (523 ديدگاه)

    بی ام و m4 csl تو تایم خلوت نوربرگرینگ تایم ۷.۲۰ زده

    کوروت z06 تو تایم ترافیک و پر ماشین نوربرگرینگ تایم ۷.۱۲ زده
    این یعنی کوروت به طور کامل بهتره
    و این مقایسه نشون میده این بی ام و اصلا ارزش این قیمت رو نداره
    با احترام به طرفداران بی ام و

    موافقم 6
    مخالفم 7
  14. TML BN

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1059 ديدگاه)

    ولی خدایی اگر شرایط جور باشه gtr خیلی بیشتر می‌ارزه کلا

    موافقم 5
    مخالفم 3
  15. AMIR / ARMI

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1286 ديدگاه)

    یه نکته ی جالبی به ذهنم رسید شورلت اگه کوروت موتور وسط نمیکرد
    احتمالا الان به روز gtr میوفتاد

    موافقم 2
    مخالفم 4
  16. A.M.D

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (37 ديدگاه)

    یه سوال
    بنز پروجکت وان رو کسی خبر نداره چه سالی میاد ؟

    موافقم 3
    مخالفم 1
  17. mahdi

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (140 ديدگاه)

    بدون درنگ پورشه 911 GT3
    در جایگاه بعدی
    BMW M4CSL
    آئودی R8
    کوروت Z06

    موافقم 4
    مخالفم 5
  18. Clean energy (صیانت!)

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    این وسط فقط
    کوروت و جی تی ۳
    عشق است…

    موافقم 5
    مخالفم 4
  19. Jdm باز

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    من انتخابم gt3 و z06 هست هر دو تنفس طبیعی و جذاب و دیفرانسیل عقب 👌
    من که با وجود این رقبای عالی دلیلی برای انتخاب m4csl نمیبینم

    موافقم 6
    مخالفم 2
  20. Erfan

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ببینید دوستان هر کسی یه سلیقه و انتخابی داره بی ام و کلا رو اکثر ماشیناش قیمت بالاتر نسبت به رقبا میزنه اما اینو فراموش نکنید که اگه کسی عاشق این مدل باشه هر چقدر هم قیمت داشته باشه میده (حالا فقط بی ام و نیست هر برند دیگ میتونه باشه)
    نظر شخصی من بین این رقبا قطعا 911
    کسی ک ماشین باز باشه میفهمه چی میگم
    اما دقت کنین مقاله بیشتر رو سرعت و قدرت
    ماشین بحث میکنه وگرنه به لاکچری بودنه که هیچ کسی به پا بنز amg نمیرسه
    البته با احترام به نظر بقیه دوستان

  21. reza342

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (216 ديدگاه)

    ارزش گودزیلای عشق

    موافقم 2
    مخالفم 2
  22. momeni

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (67 ديدگاه)

    هرکاری میکنم از GTR بدم بیاد نمیشه . هرچی ماشین جدیدم میاد نمیتونه توجهمو از اون بگیره . شتابش هم از همه بهتره لامصب .

  23. M.rAMK

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (21 ديدگاه)

    ‌توی این رقابت کوروت ارزش بیشتری داره چون از همه لحاظ سر تره بعدش هم جی تی ار

    موافقم 1
    مخالفم 4
  24. mm-yarlou

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (234 ديدگاه)

    کوروت انتخاب دوست داشتنی و عاقلانه ای هست

  25. amir

    ۳ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (104 ديدگاه)

    خارج از کشور مثل ایران مجبور نیستی فلان خودرو رو بخری و وقتی این شاهکار رو میبینی و ۱۴۰ هزار یورو هم تو جیبت باشه خودت تصمیم میگیری اینو بخری یا ماشینی از برند دیگه و دوس داشتن یه ماشین دلیل بر بد بودن ماشینی از برند دیگه نیست !

  26. کسرا

    ۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (159 ديدگاه)

    به نظرم فقط شورلت رقیب واقعی هست که البته به نظر شخصیم بی ام و باز بهتره

  27. کسرا

    ۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (16 ديدگاه)

    به نظرم فقط شورلت رقیب واقعی هست که البته به نظر شخصیم بی ام و باز بهتره

  28. Amir ali

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (45 ديدگاه)

    من به شخصه فن استون هستم پس اول ونتیج بعد gt3 بعد هم کروت
    ام فور اصلا در حدشون نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا