اطلاعات جدیدی در مورد بامو M4 CSL افشا شده که اگر واقعیت داشته باشند، باید منتظر خودروی جذابی باشیم. طی ماههای اخیر، این خودرو در حال آزمایش رؤیت شده و گزارش جدیدی ادعا میکند که نسخهٔ اصلاحشدهٔ پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربوی بامو در اینجا ۵۴۰ اسب بخار قدرت تولید خواهد کرد. به گفتهٔ این منبع، برخلاف M4 کامپتیشن که با سامانهٔ چهارچرخ محرک XDrive هم ارائه میشود، M4 CSL صرفاً بهصورت محرک عقب تولید خواهد شد. در این گزارش همچنین گفته شده که این نسخهٔ جدید بهصورت استاندارد به گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک مجهز خواهد بود و مثل نسخههای ضعیفتر، گیربکس دستی برای آن قابل انتخاب نیست.
M4 CSL با رینگهای اختصاصی ۱۹ یا ۲۰ اینچی، صندلیهای اسپرت M استاندارد یا صندلیهای مسابقهای سفارشی، چراغهای جلوی منحصربهفرد M، انبوهی از قطعات فیبر کربنی و غربیلک فرمان آلکانترا ارائه خواهد شد. همچنین پروتوتایپهایی که از این خودرو در حال آزمایش در پیست نوربرگرینگ دیده شدهاند از بهبودهای آئرودینامیکی مثل اسپلیتر جلوی بزرگتر، رکابهای منحصربهفرد، دیفیوزر اختصاصی و اسپویلر بزرگ روی درب صندوق هم برخوردار بودهاند. علاوه بر این، اگر این نسخه واقعاً یک CSL باشد، بهاحتمالزیاد سبکتر نسخههای دیگر M4 خواهد بود. به ادعای گزارش مذکور، M4 CSL از جولای ۲۰۲۲ تا فوریهٔ ۲۰۲۳ تولید خواهد شد.
مازیار
۲ مرداد ۱۴۰۰هرچقدر که این BMW جدید عضلانی تر و تهاجمی تر و اسپرت تر باشه جلو پنجره بزرگ بیشتر باهاش همخونی داره
Iman99
۲ مرداد ۱۴۰۰آره مازیار کجاشو دیدی ب ام و m4 gt3 racing رو ببین با فیس مسابقه ای عالی شده. همین ب ام و رو در کنار رم یا فورد رپتور نسخه مسابقه ای داشته باشی باهاشون تمام مسابقات آنرود و آفرود رو برنده میشی.
حالا ممکنه یکی این پایین بیاد بگه خب چیکار کنم بندری برقصم میل خودش اگه میخواد بندری برقصه یا بره سوار فرغون بشه چون هیچ خرجی نداره.
Kato
۲ مرداد ۱۴۰۰خب چیکار کنم در راه است
بندری برقصم
ایش اح آلمانی پر خرج
F
۲ مرداد ۱۴۰۰دوست گرامی ماشین کم خرج میخوای باید تویوتا بخری، اونم حده نهاییش آوالون trd هست که فوقش به ۳۵۰ اسب برسه با اون وزنش، البته هر کسی نظری داره اما بی ام و و امثالش دیگه ثابت شدن که پول بیخودی نمیگیرن، به نظره من باز هم بی ام و خیلی ارزون فروش تره، مخصوصا نسبت به آئودی که واقعا نمیفهمم چرا مدل های کوچیک ترش اونقدر گرونه😐😑
GT
۲ مرداد ۱۴۰۰😶
German cars
۲ مرداد ۱۴۰۰علاقه ای نداری لازم نیست کامنت بدی
Kato
۲ مرداد ۱۴۰۰فقط ژاپن
عشق است ژاپن
چندی پیش مقاله ای در همین سایت منتشر شد تحت عنوان نوستالژی دهه ۷۰ و دهه ۹۰ میلادی مقایسه ماشین های آمریکایی و ماشین اسپرت دهه ۹۰ ژاپنی و یه دنیا خاطره و حسرت…
آلمانی ها کجا بودن اونموقع 🤔🤔🤔😛😛😛
امیر
۲ مرداد ۱۴۰۰منم خودم عشق ژاپن هستم. ولی دلیل نمی شه بیام آلمان و آمریکا و …. خراب
کنم.
درباره این جلو پنجره هم باید بگم هر چی ماشین تهاجمی تر باشه این جلو پنجره همخونی بیشتری داره بنابراین روی m3 و m4 جدید اوایل بد بود الان
خوب شده.
GT
۲ مرداد ۱۴۰۰پسر خوب بنیانگذار صنعت خودرو آلمان بوده اونوقت تو داری ژاپن را به رخش میکشی ( هرچند خودم هم علاقه زیادی به ژاپن و خودرو های جذابش دارم) ، دوما در اون زمان بی ام دبلیو M3 و پورشه ۹۱۱ پادشاه مطلق کلاس خود بودند هرچند همین الان هم همینطوره
سوما تو بگو الان ژاپن چه میکنه؟!
GTR که دیگه باید نسل جدیدی بیاد چون خیلی قدیمی شده، تویوتا هم که هویت سوپرا را خراب کرده و موتورش رو هم از خود آلمانی ها گرفته نیسان Z هم که عالیه ولی امکان داره در تیپ های بالایی از گیربکس G9 مرسدس استفاده کنه
🇩🇪👑BENZ👑🇩🇪
۲ مرداد ۱۴۰۰ببینم اینجوری تعصب داری روش تویوتا چقدر در ماه بهت حقوق میده ؟ 🙂 تازه وقتی که ژاپن ماشین تولید نمیکرد این آلمان و آمریکا بودند که ماشین هایی فوق الاده تولید میکردن . ژاپن تو سطح خودش خوبه نه بالاتر . همون دهه ۹۰ از sl بگیر تا پورش gt1 و ….. رو آلمانا داشتن که رقبای ژاپن گرد مهندسیشونم نمیتونستن بگیرن 🙂 تازه از آلمانیا بدت میاد پستشونو نخون نیا زیر هر کدوم کلمه تکراری ایش اه آلمانی پر خرجو بنویس به سلیقه دیگران احترام بزار .
هرچند ژاپن عالیه و اسطوره های زیادی داره ولی در سطح خودش عالیه آلمان و آمریکا اولن تو خودروسازی تازه پدال مطلب فقط ژاپنی ها و آمریکایی ها رو گذاشت امیدوارم درباره آلمان هم بزاره .
Ninja
۲ مرداد ۱۴۰۰با امیر موافقم
محمدهادی
۲ مرداد ۱۴۰۰باریکلا
چرا بعضیا با بی ام و دشمنن؟؟
حالشون گرفتست چندساله اجازه نفس کشیدن به رقباش تو شتاب و پرفورمنس نمیده؟
خب مشکل دلرب بی ام و توهم عین نا عاشق شو
یه هوادار دو آتیشه و با اصالت به این برند کهنه کار و مدرن و سر زنده
Iman99
۲ مرداد ۱۴۰۰Kato انتطار نداشته باش کسی جواب شما رو نده چون فن هرچی که هستی خودت احترام خودت و علاقه مندی های خودت رو از بین می بری. این رو گفتم که بعدا طلبکار نشی چون بعدا در پست ها و کامنت های آینده خودت متوجه این موضوع میشی نه فقط حالا.
محمدهادی
۲ مرداد ۱۴۰۰باریکلا
چرا بعضیا با بی ام و دشمنن؟؟
حالشون گرفتست چندساله اجازه نفس کشیدن به رقباش تو شتاب و پرفورمنس نمیده؟
خب مشکل داری با بی ام و توهم عین ما عاشق شو
یه هوادار دو آتیشه و با اصالت به این برند کهنه کار و مدرن و سر زنده
Iman99
۲ مرداد ۱۴۰۰ب ام و برتری خودش رو ثابت کرده مثل برتری فورد تو امریکا
ژاپن هرچی که داره به لطف آلمان و امریکا بوده که همونم در سطح پایینتری نسبت به اونهاهست و هیچه در برابر خود آلمان و امریکا فقط بدون که ژاپن نوچه و پادوی آلمان و امریکاس
آلمان و امریکا عشق لایتناهی خدایی فقط آلمان فقط امریکا بهترین هست از همه نظر آلمان و امریکا تو همه چیز بهترین هستن از همه نظر
ماکان
۲ مرداد ۱۴۰۰سلام . ببخشید می خواستم بپرسم و مطمئن شوم که آیا بی ام و M5 CS جزء خودروهای تولید محدود هستش یا خیر ؟
F
۲ مرداد ۱۴۰۰نه تولید محدود نیست، منتها به اندازه m5 competition تولید نمیشه و خب گروه تره.
ماکان
۲ مرداد ۱۴۰۰ممنون .
Kato
۲ مرداد ۱۴۰۰پاسخ به gt
ژاپن الان در صدر تولید خودرو جهان است با تولید قریب به ۲۰ درصد خودرو جهان
تو بازار به شدت رقابتی آمریکا از ۲۰ خودروی اول پرفروش ۱۲ تاش برند ژاپن بود
این ب حرف سادس
🇩🇪👑BENZ👑🇩🇪
۲ مرداد ۱۴۰۰یعنی ملاک برتری ماشینو رو فروشش میدونی؟ 😂😂😂
Iman99
۲ مرداد ۱۴۰۰Kato واسه تعصب کشیدن هات دلیل بیخود و بهونه الکی نیار نگو این به حرف سادس چون حرفی که تو می زنی از روی سادگیه تو علم رو گذاشتی در کوزه آبشو میخوری و بجای اطلاعات علمی و مفید بحث تو کامنت هارو در سطح چاله میدون پایین میاری بعد انتظار داری به ساز تو برقصیم. فروش تعیین کننده هیچی نیست و اصلا معیاری نیست تو خود امریکا هم ژاپنی ها اونقدر سرمایه گذاری کردن و اختیار رو دست امریکا دادن که خودروهای هوندا یکی از امریکایی ترین خودروهاست و تقریبا هیچیشون ژاپنی نیست ( امریکایی ترین خودرو ها و سرمایه گذاری هوندا در جنرال موتورز برای استفاده از پلتفرم الکتریکی جنرال موتورز ) یا مثلا محصولی مثل تویوتا توندرا که کلا تو امریکا طراحی و تولید شده. با این حساب با این کارخانه ها و نمایندگی ها و پشتیبانی که همه جوره توسط خود امریکایی ها انجام میشه طبیعیه که فروش هم داشته باشن ولی مهم نیست چون این هیچ ارزشی نداره مهم برتر بودن تو چیزاییه که تعیین میکنن کی برتره که قطعا آلمان و امریکا بهترین هستن از همه نظر تو همه چیز تو زمینه های دیگه هم همینطوره
F
۲ مرداد ۱۴۰۰اوخی چرا زود تر نگفتی🥺
پس رولزرویس بوت تیل که یکی ساخته شده آشغاله؟😪.
یا مثلا لامبورگینی سنترانیو که ۶۳ تا ساخت بدرد نخوره😢.
حاجی کلا ذهنیتم رو نسبت به بازاره خودرو عوض کردی ، 🤯🤯
آخخخخخخخ که یک عمر تو جهالت بودم، خوب شد زود تر گفتی این رو چون از جهالت در اومدم، ممنونم ازت☹️، حالا میفهمم که خودرو های تک ساخت و تولید محدود با قیمت های میلیون دلاری آشغالن و پول تو جوب ریختنه😔😔
پس دوستان همه فهمیدید که تویوتا بهترینه و مدل های راوفور و کمری خدایانه خودرو های جهانن یا عمو kato بیشتر توضیح بدن😓😓
Kato
۳ مرداد ۱۴۰۰مشک آن است که خود ببوید
نه آنکه عطار بگوید
ژاپن خدایگان خودروسازی جهان است و بس
Iman99
۳ مرداد ۱۴۰۰تو مو بینی. و من پیچش مو.
دوستان خودشونم فهمیدن و میدونن که تویوتا خودروساز معمولیه و راوفور و کمری دو خودروی معمولی اقتصادی هستن و ژاپن هیچه و در سطح بسیار پایینتری از آلمان و امریکاس که همینش هم به لطف آلمان و امریکا بوده چون آلمان و امریکا بهترین هستن از همه نظر تو همه چیز و خدایان خودروسازی هستن تو همه زمینه های دیگه هم همینطور هستن
آلمان و امریکا خدایگان خودروسازی جهان هستن آلمان و امریکا عشق لایتناهی خدایی تو همه چیزای دیگه هم همینطور هستن و تو همه چیز و همه زمینه ها بهترین هستن
آلمان ( اروپا ) و امریکا خدایگان خودروسازی جهان و همه زمینه های دیگه هستن.
🇩🇪👑BENZ👑🇩🇪
۲ مرداد ۱۴۰۰اینجوری باشه پراید چند میلیون فروش داشته پس بهتر از فراری لامبورگینی بنز پورشه و…. هست 😂😂😂😂😂😂
Kato
۳ مرداد ۱۴۰۰لگنی به اسم پراید فقط به خاطر انحصار که فروش کرده و مردم بی بضاعت که مجبورن بخرن
اما در جهان که ژاپن حرف اول و آخر را می زنه
صدها شرکت خودرو ساز در جهان است
اما کدومشون می تونن مثل برند های ژاپنی خودرو با کیفیت را رو قیمت های بسیار کم در مقابل برندهای آمریکایی مخصوصا آلمانی بسازنند
اون هنر ژاپن
Iman99
۳ مرداد ۱۴۰۰ب ام و نیازی به تعریف نداره همه چیز مشخصه
آلمان و امریکا و بخصوص امریکا در سطح بسیار بالاتری از ژاپن هستن ضمن اینکه همه چیز ژاپن از اونهاست که همونم نمیتونه به پای خودشون برسه
همین ب ام و رو تویوتا یا ژاپن نمیتونه مثلش رو تولید کنه
در جهان آلمان و امریکا حرف اول و آخر را می زننده
تقریبا تمام اختراعات کتاب ها تکنولوژی ها و پیشرفته ترین علوم و حتی ریشه بیشتر محصولات تجاری متعلق به آلمان ( اروپا ) و امریکا هستن ( بعنوان مثال تلوزیون سونی رو ببین حتی اینم تکنولوژی موتور پردازش رنگ و تصویرش متعلق به یک شرکت آمریکاییه حالا هرچی بری بالاتر و تکنولوژی های بالاتر و علوم پیشرفته تر رو ببینی بیش از پیش به آلمان و امریکا میرسی )
خودروهایی رو هم که آلمان و امریکا تولید می کننده بالاترین و بهترین کیفیت رو دارند با مناسب ترین قیمت
این هنر آلمان و امریکا است که بهترین هنر و بهترین مهندسی رو آلمان و امریکا دارند
واسه همین میگم آلمان و امریکا عشق لایتناهی خدایی چون خدا رو تو کاری که انجام میدن درنظر میگیرن و خدا هم کمکشون میکنه
آلمان و امریکا تو همه چیز بهترین هستن تو این مورد هم همینطور هستن.
عرفان
۲ مرداد ۱۴۰۰بنظرم زیبا خواهد شد
حالا چرا ؟
چون همون موقع که معرفی شد با خودم گفتم که این یکی از مشکلاش اینه که با اون جلوپنجره به اون بزرگی زیر سپرش خالی هست و یه حس کمبودی به ادم میده و یکی از دلایلی که جلوپنجره تو چش میزد همین خالی بودن سپرش بود
حالا از عکس استتاریش معلومه یه لیپ سپر خوشکل و بزرگ براش طراحی کردن که بنظرم با این قطعه طراحیش تکمیل میشه
البته این نظر منه
حالا منتظرم معرفی شه ببینم دقیقا چی از اب درومده
MAHDI
۲ مرداد ۱۴۰۰یکی دو هفته پیش فیلم تست M3 CS نسل جدید در نوربرینگ منتشر شد،یه طوری به پیچ ها حمله میکرد که آدم کیف میکرد.
تفاوت M4 نسل جدید با M4 نسل قبل اینطور هستش که زمانی که M4 کامپتیشن نسل جدید در پیست زاکسنرینگ ثبت کرده دقیقا 2 ثانیه از M4 CS نسل قبل هستش و حدود 5 ثانیه سریع تر از M4 کامپتیشن نسل قبل که واقعا شگفت انگیزه❤️
محمدهادی
۲ مرداد ۱۴۰۰واقعا مهدی جان؟
اگر این قدر اختلاف زمان داشته پس این نسخه Csl میخواد چیکارکنه
از محور عقب بودنش مشخصه که یت نسخه ی شدیدا پیست محور از بی ام وست
German cars
۲ مرداد ۱۴۰۰ب ام و بی نظیره
هر چقدر هم که به طراحی های الانش انتقاد وارد شده باشه
(ولی من که از همشون خوشم اومد و منتظرم تا ماشین های جدیدش هم به زودی معرفی بشن)
ولی بازم طراحی یه امر سلیقه ای هست ولی منم قبول دارم که پسرفت رو داشته کلی بد نیست
ب ام و تو پرفورمنس همیشه سنگ محک و یکی از حریف های قدر بوده واسه ی تمام رقبا و زنگ هشدار هست و خواهد بود
تمام مدل های ب ام و از m5cs تا x7 همه عالین
حالا مدل x8 هم بیاد که غوغا میکنه
ولی این مدل به نظرم طراحی جلوش خیلی خشن تر و بهتر از m4 معمولی هست هر چند که من این گریل رو روی اون مدل هم خیلی دوستش دارم
اون هواکش های بزرگ زیر جلوپنجره خیلی طراحی رو خشن و جذاب کرده
هر کسی که به ب ام و و آلمانی و ها و کلی تز برند های دنیا علاقه نداره لازم نیست کامنت بزاره و برند هارو مورد اهانت قرار بده
حتی اگه متنفر هم هستین دروغ منتشر نکنین تا برخی ها که اطلاع ندارن اشتباها متوجه نشن
پس نگین موتور اتریشی
طراح ایتالیایی
مونتاژ آلمان
باید بدونیم که ب ام و از صفر تا صد محصولاتش داخل آلمان تهیه و تولید میشه و به خود کفایی نسبی هم رسیده
پس اطلاعات اشتباه منتشر نکنیم❤
MAHDI
۳ مرداد ۱۴۰۰همینطوره. البته M3 و M4 نسل جدید یه نسخه دیگه هم دارن که با هم معرفی شدن که پدال مطلبش رو نذاشت یعنی ب ام و M3 PERFORMANCE PART که تصاویرشون رو میتونید سرچ کنیدکه اسپویلر دارن و 4 اگزوز عقب دقیقا وسط ماشین کار شدن
German cars
۳ مرداد ۱۴۰۰بله مهدی جان
اون نسخه هارو هم تصاویرشونو دیدم
بی نظیره
واقعا با اون اسپویلر و اگزوز های وسط عالی شده
رامتین
۲ مرداد ۱۴۰۰واقعا عالیه این پرفورمنس. 400 کیلووات توان حرف نداره. ضمنا از همه نظر نسبت به نسل قبل بهتر شده: نمای کنار، نمای پشت، کابین، عملکرد و… حتی نمای جلو هم بهتر شده از نظر چراغها. فقط جلوپنجره همخوانی نداره با این همه ادوات زیبای مذکور! البته خیلی راحت میشه با خرید کیت بدنه آوانته دیزاین، این مشکل را حل کرد.