شرکت تیونینگ آدرو کیت بدنه جدید و جذاب خود برای بیامو M4 را رونمایی کرد. تنها ۱۰ نمونه از این کیت اسپرت برای خریداران در نظر گرفته میشود.
به نظر میرسد کیت بدنه آدرو جذابترین و بهترین کیت برای نسل G82 بیامو M4 باشد. همانطور که از نام کمپانی آدرو (Aerodynamic Development Race Optimization) برمیآید، مهندسی قابلتوجهی صرف توسعه کیت موردبحث شده است. آدرو کیت خود را در کالیفرنیا طراحی میکند و همانطور که میبینید در بخش جلو شامل سپر و جلوپنجره بازنگری شده و ورودیهای هوای پایینی است که بر ابهت خودرو افزودهاند.
در پروفایل جانبی بیامو M4 آدرو نیز قوسهای چرخ جدید نصب شدهاند. چراغهای جلوی الهام گرفته از M4 CSL نیز جزو موارد قابلذکر دیگر هستند. در کنارههای خودرو تیغههای فیبر کربنی بزرگ نیز وجود دارند که به رکابهای جانبی متصل شدهاند و نگاهها را به سمت عقب خودرو هدایت میکنند. در بخش عقب نیز تغییراتی مشابه نمای جلوی M4 اعمال شده و تیغههای فیبر کربن بزرگ با دیفیوزر گیرایی ترکیب شدهاند. خروجیهای اگزوز جدید، بال عقب AT-R3 و… نیز جزو دیگر بهبودها هستند.
تمامی قطعات کیت بدنه آدرو از جمله قطعات رنگ شده از جنس فیبر کربن هستند و همانطور که گفته شد تنها ۱۰ نمونه از آن تولید خواهند شد. تکمیل کننده کیت موردبحث نیز سیستم تعلیق بادی و رینگهای سهتکه HRE S101 هستند. این قطعات با استفاده از تکنولوژی CFD تست شدهاند و کمپانی آدرو مدعی شده این کیت باعث افزایش ۴۰۴ درصدی داون فورس میشود و تنها ۷.۶ درصد درگ بیشتری تولید میکند. البته آدرو اشارهای به تغییرات قوای محرکه نکرده و حدس میزنیم M4 در این بخش بهصورت استوک باقی مانده است.
اگر بیامو M4 آدرو را نمیپسندید میتوانید پکیج آیرودینامیک داروین پرو را سفارش دهید که بسیار جذاب و گیراست. در نهایت باید گفت اگرچه قیمت کل کیت آدرو اعلام نشده اما قیمت سپر و بال به ترتیب از ۳۱۰۰ و ۳۴۵۰ دلار شروع میشود و برای دیفیوزر نیز باید ۲۸۵۰ دلار پرداخت کرد. با در نظر گرفتن قیمت سایر بخشها همچون گلگیرها، رکابها و… شاید قیمت کیت آدرو از ۲۰ هزار دلار نیز فراتر رود.
amir
۲ آبان ۱۴۰۲عجب چیز خفنی تنها ایراد این نسل بیمر فقط جلو پنجره زشتشه که اونم با یه رنگ مشکی که ضایع نشون ندتش حله
Amir.P
۲ آبان ۱۴۰۲این رو با نعو کلاس مقایسه بکنید
متأسفانه نعو کلاس میخواد جایگزین این bmw ها بشه
Taha Malek
۲ آبان ۱۴۰۲خیلی وحشی شده
R@min
۲ آبان ۱۴۰۲آدرو بیشتر سازنده پنل فیبرکربنی هست تا تیونر و بحث مهندسی، این کیت آیرو که از 911gt3rs کپی کرده نیازمنده طراحی تو تونل باد هست که از توان فنی هر تیونری بسیار بالاتره. امیدوارم که فقط یه کیت ظاهری نباشه و واقعا کاربردی باشه.
𝐀𝐥𝐢
۲ آبان ۱۴۰۲عالی شده
NR
۲ آبان ۱۴۰۲خیلی جذابه ولی نه به عنوان یک M4
Enzo Ferrari 2008
۲ آبان ۱۴۰۲خیلی وحشی شده
موتور rb26dett موتور 2jzgte jdm forever
۲ آبان ۱۴۰۲آخی آخی آخی
amir-mr
۳ آبان ۱۴۰۲آرزوی هر عشق ماشینی
Siavash
۳ آبان ۱۴۰۲خودمون کم بدبختی داریم تو هم هر روز خشگل تر شو
Ali
۳ آبان ۱۴۰۲اوووف ، فقط اوووف
رامتین
۳ آبان ۱۴۰۲واقعا عالی.
سهیل
۵ آبان ۱۴۰۲اونهایی که به این جلوپنجره ایراد میگرفتن حالا کجا قایم شدن؟!😂😂😂😂