رامون پرفورمنس شاید تیونری چندان شناخته شده برای ما نباشد اما برخی پروژههای همچون بیامو M4 R750 جذابیتهای زیادی دارند. این خودرو ۷۶۰ اسب بخار قدرت تولید میکند و طبیعتاً عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت.
بیامو M4 جزو جنجالیترین محصولات این خودروساز در چند سال اخیر بوده است. البته جدای از ظاهری بحثبرانگیز که باب میل همه نیست، اکثر افراد اعتقاد دارند پرفورمنس این خودرو کاملاً رضایتبخش خواهد بود هرچند همیشه فضا برای ارتقا وجود دارد. نسخه استاندارد این خودرو از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو با ۴۸۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتون متر گشتاور استفاده میکند. البته خروجی این خودرو در نسخه کامپتیشن به ۵۱۰ اسب بخار و ۶۵۰ نیوتون متر میرسد اما رامون پرفورمنس همهچیز را وارد سطح جدیدی کرده است.
همچنین بخوانید:
ملاقات با بیامو M8 رامون پرفورمنس، اسطوره قدرت و صدا!
بیامو X6M رامون پرفورمنس با ۸۶۰ اسب بخار قدرت و صدایی فوقالعاده!
بیامو M4 R750 رامون پرفورمنس از کیت بدنه جدیدی سود میبرد که البته ظاهر استاندارد خودرو را خیلی دستخوش تغییر نکرده است. از جمله ویژگیهای ظاهری این خودرو میتوان به اسپویلر لبهای جلو، رکابهای جانبی متفاوت، کاپوت دارای ورودیهای بزرگتر و سقف فیبر کربنی و همچنین چهار خروجی اگزوز در عقب به همراه دیفیوزری گیرا اشاره کرد. داخل کابین نیز تریم ها و پوششهای جدیدی را برای صندلیها، پانل دربها و داشبورد شاهد هستیم.
اما همانطور که گفتیم موضوع اصلی به قوای محرکه M4 مربوط میشود. رامون پرفورمنس با اعمال تغییرات در قلب تپنده این هیولای آلمانی توانسته است قدرت ۷۶۰ اسب بخار و گشتاور ۹۴۵ نیوتون متر را به دست آورد که سبب ثبت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۴ ثانیهای خواهد شد. خودروی موردبحث همچنین در عرض ۵ ثانیه از سرعت ۱۰۰ به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد و حداکثر سرعت آن نیز ۳۴۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است. بد نیست بدانید نسخه استاندارد M4 صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۱ ثانیهای دارد و حداکثر سرعت نسخههای مجهز به پکیج راننده M نیز ۲۹۰ کیلومتر در ساعت است. این خودرو همچنین از اگزوز آکراپوویچ سود میبرد و بنابراین صدایی جذاب و گیرا دارد.
^MSP^
۱۹ خرداد ۱۴۰۲نگفته بودم پدال با رامون قرار داد بسته ؟😂
ar-ma-n
۱۹ خرداد ۱۴۰۲اگه قرار دادیم باشه چه فایده ما فقط نگا 😂😍😍
تیونینگ های خوبی هم داره بخصوص ظاهریش و اون خروجی وحشتناکی که از پیشرانه گرفته.
ولی تو بحث فنی عداد ارقام خوبی همیشه به نمایش میزاره و خیلی کار میکنه در این بخش.
در کل رامون محصولات خوبی میده بیرون در نوع خودش که سلیقه ای یکی میپسندم یکی نه فابریک بازه
HR3
۱۹ خرداد ۱۴۰۲لاستیکش ارزش دو تا تسلا داره غرش اگزوز به کنار
R/T
۲۲ خرداد ۱۴۰۲👍
پیام
۱۹ خرداد ۱۴۰۲واقعا طراحی جلوش آشغاله!!!
مهرداد
۲۰ خرداد ۱۴۰۲هرچی به این ماشینا بیشتر دست میزنی زشتر میشن، چون سلیقه خیلیییی خیلیییییی خوبی میخواد که اونم به نظرم هیچ کسی بهتراز کارخونه سازنداش نداره. فقط فابریک💪🏼💪🏼💪🏼
امیررضا
۲۰ خرداد ۱۴۰۲انصافاً چرا به قیافهی ماشین اوایل ایراد میگرفتیم؟ ابهت رو نگاه کن انگار میخواد طرف رو خفه کنه
R/T
۲۲ خرداد ۱۴۰۲واقعا ابهتش حرف نداره
این رامون واقعا خوب عمل میکنه
BMW
۲۳ خرداد ۱۴۰۲به نظرم چون اون اوایل درست این چهره ی جدید رو درکش نکردیم،نرفتیم تو عمقش،تا دیدیمش شروع کردیم به قضاوت،به نظرم قیافه ی خشن و پررووییه،به عبارت دیگر،این قیافه مانستر تره،فیس لیفت قبلی هیچ ایرادی نداشت اما ساده تر بود ولی اونم خیلی خفن بود…
علی
۲۰ خرداد ۱۴۰۲اون جلو یه طرح m خالیه
Payamx68
۲۰ خرداد ۱۴۰۲درگ های این ام فور خیلی فوق العاده هست. تا زمانی که این طرح ام فور یا ام تری رو از نزدیک نبینی نمیتونی زیبایی و خشن بودنش رو تشخیص بدی .اوایل که سری هشت به بازار اومد اکثر آدما نظر منفی میدادن مثل خود من که تا اون لحظه در استانبول مدل 840dدیدم و به طور کلی عاشقش شدم و نظرم به طور کلی عوض شد .تا از نزدیک لمس نکنی نمیتونی قضاوت کنی.باید از نزدیک دید این طراحی هارو .
رامتین
۲۰ خرداد ۱۴۰۲از نمای بغل بینظیر کار میکنه بی ام و. شاید مازراتی بتونه درین زمینه باهاش رقابت کنه.
❤BMW❤
۲۰ خرداد ۱۴۰۲عجب نعره ای میزنه
وای خداا
Alireza
۲۰ خرداد ۱۴۰۲وقتی ابهت معنا شود ام فور ظاهر شود
Ali
۲۰ خرداد ۱۴۰۲میشه باهاش زندگی کرد❤️❤️❤️❤️❤️
BMW
۲۰ خرداد ۱۴۰۲میشه باهاش خوابید😂😂😂 منظور اینه که بیاریش داخل خونت کنارش بخوابی و لذت ببریی چیز دیگه فکر نکنید باز😂😂😂ابهت چی میگه غرش چی مگه هیولا چی میگه به به