شرکت تیونینگ ورشتاینربه مناسبت نوزدهمین سالگرد تاسیس خود، از طرح جدید جلوپنجره کلیوی برای خودروهای بی ام و M3 و M4 رونمایی کرد که از فیبر کربن ساخته شدهاند.
احتمالاً از شنیدن طراحی جلوپنجره بزرگ بی ام و M3 و M4 کاملا خسته شدهاید. انتقادها از زمان انتشار آنها بی وقفه بودهاند و برخی رسانهها نیز نقش موثری داشتهاند. با این حال، بسیاری از انتقادات معتبر است و بسیاری از آنها در میان جامعه علاقهمندان به اشتراک گذاشته میشود. به حدی که شرکتهای تیونینگ شروع به «تثبیت» آن با ترکیبهای جدید جلوپنجره و سپر کردهاند. آخرین مورد، شرکت ورشتاینر (Vorsteiner) است که قطعات سری GTS-V آن به طور کامل قسمت جلوی بیامو M3 و M4 را تغییر میدهد.
به گزارش بیاموبلاگ، پیتر نام، بنیانگذار ورشتاینر در این زمینه میگوید:
برای شروع سال ۲۰۲۳ و جشن نوزدهمین سالگرد تاسیس خود، هیجانزده هستیم که بالاخره خط تولید GTS-V را برای M3 و M4 فعلی راهاندازی میکنیم. قدمت آن به نسل E92 M3 میرسد؛ جایی که ما این سری را برای تمرکز بر عملکرد بهتر ایجاد کردیم.
جلوپنجره کلیوی جدید
طراحی مجدد بخش جلویی جدید خودروها با جلوپنجرههای کلیوی تازه و سپر کاملاً جدید ارائه میشود. طرفداران کانسپت بیامو ۳.۰ CSL هومیج این طراحی جدید را بسیار دوست خواهند داشت، زیرا طرح جدید کلیوی ورشتاینر تا حدودی از نظر اندازه مشابه هستند. از دید این نویسنده خودرویی، جلوپنجره ورشتاینر بسیار بهتر از نمونههای شرکتی به نظر میرسند و ارزش خریدن را دارند. همچنین شایان ذکر است که آنها از فیبر کربن ساخته شدهاند. کاپوت نیز بازطراحی شده و با حفظ فلسفه سبک وزنی، اکنون از فیبر کربن ساخته شده است. این کاپوت با قیمت ۵،۴۹۵ دلار به فروش میرسد.
در مورد سپر جدید، بد نیست بدانید که تمام مزایا در آن وجود دارد. سپر ورشتاینر که بیش از هر چیز برای آیرودینامیک و خنککنندگی طراحی شده، دارای تعداد زیادی کانال باز است. حتی کاپوت دارای دریچههای هوا است که به خنک شدن موتور کمک میکند. بنابراین عملکردهای زیادی در طراحی شکل آن وجود دارد و کیت ورشتاینر فقط به ظاهر جذاب نیست. اگرچه، بیامو M4 را بسیار جذابتر و بهتر از قبل نشان میدهد.
اگر میخواهید طراحی جلوی ورشتاینر را برای خودروی بی ام و خود سفارش دهید، برای شما هزینه دارد. برای سپر جلو باید ۴،۸۹۵ دلار بپردازید، در حالی که جلوپنجره موتوراسپرت فیبر کربنی ۱،۲۹۵ دلار قیمت دارد. قیمت زیادی به نظر میرسد، اما باز هم قیمتگذاری روی زیبایی سخت است. طراحی مجدد ورشتاینر به شدت ظاهر خودرو را برای بهتر شدن تغییر میدهد و آن را شبیه یک بیامو هیجانانگیز و نه تلاشی کارتونی برای ساخت خودرویی تهاجمی میکند. همچنین، بیامو M3 و M4 در شرایط کنونی گران هستند. اگر میتوانید یکی از آنها را بخرید، احتمالاً میتوانید ظاهر آن را هم بهتر کنید. میتوانید بهروزرسانیهای کامل M3/M4 را در سایت رسمی ورشتاینر بررسی کنید.
RENAULT5
۱ بهمن ۱۴۰۱هیچوقت این طراحی بی ام و از یادم نمیره
اما متاسفانه به زودی کنار گذاشته خواهد شد این زبان طراحی
زمستانم
۱ بهمن ۱۴۰۱این کلمه زبان طراحی رو میخونم یاد صدای مخملی عصر جدید میفتم یادتونه داورای ابکی هیچی حالیشون نبود هی چپ میرفتن راست میومدن میگفتن صدای مخملی خخخخخخخخخخ
ابوالقاسم اسلامی
عکس اواتارت خیلی خوبه افرین پسر تنت سلامت همیشه شاد باشی .
❤BMW❤
۱ بهمن ۱۴۰۱گل بود به سبزه نیز آراسته شد…
عشقم بیامو
MASOUD 0099
۱ بهمن ۱۴۰۱زیبا
MASOUD 0099
۱ بهمن ۱۴۰۱زیبا و جذاب 🔥🔥
Taha Malek
۱ بهمن ۱۴۰۱خیلی خوف شده
زمستانم
۱ بهمن ۱۴۰۱جدا این رنگ سبز خوراک بازار امریکاست کلا امریکایی ها یه حس خود برتر بینی نظامی طوری دارن این رنگ هم که گویای احوالشونه خخخخخخ
DoctoR
۱ بهمن ۱۴۰۱The end…
DoctoR#
مهران
۱ بهمن ۱۴۰۱رنگ بنفشش🥹🥺🥲
این جلو پنجره واقعا به m4 نشسته.جذابترین سه رخ بی ام و
البته سبزشم عالیه
۹۱۸
۱ بهمن ۱۴۰۱بازم زشته.
خوکیه. نسل قبل کجا این کجا.
phonix
۱ بهمن ۱۴۰۱خوک فقط رافور 2018 تپل هم هست ارم تویوتا هم اون جلو بیضی شکل اصلا یه وضعیتیه
پسر ماشین باز
۱ بهمن ۱۴۰۱کاکو های عزیز
به نظر شما ماشین گذر آوردن صرفه اقتصادی داره؟!
یعنی مثلا اگه یه cla45 ۲۰۱۶ مثلا از گرجستان بیاریم با ۱ و ۲۰۰
بعد افت قیمت و ایناش زیاد نمیشه؟!
کسی در این مورد اطلاعی داره؟
چون تفاوت قیمت با پلاک ملی واقعا زیاده و صرفی نداره اصلا
احسان
۱ بهمن ۱۴۰۱به نظرم خیلی قشنگه البته ظاهری هر خودرو سلیقه ای هص ولی به نظر من قشنگه
Poria
۱ بهمن ۱۴۰۱این جلو پنجره بی ام و هم حکایتیه
امیرحسین
۲ بهمن ۱۴۰۱برابر با کادیلاک سی ۴ وی
رامتین
۲ بهمن ۱۴۰۱بهتر شده ولی ADRO بهترین کیته.