هفته پیش بود که بامو به همراه شرکت طراحی مُد کیت (Kith) داستان یک دستگاه M3 E30 منحصربهفرد متعلق به رونی فیگ مؤسس برند نیویورکی کیت را بازگو کردند. آن نمونه قرمزرنگ یکی از برجستهترین محصولات تاریخ بامو بوده و باواریایی ها با معرفی M4 کامپتیشن سفارشی جدیدی این خودرو را گرامی داشتهاند. در ابتدا ما فکر میکردیم که این کوپه پرفورمنس فقط برای اهداف تبلیغاتی طراحی شده اما افراد عادی هم میتوانند آن را سفارش دهند.
بامو گفته تنها ۱۵۰ دستگاه از M4 کامپتیشن x کیت لیمیتد ادیشن را تولید خواهد کرد. این خودرو دارای عناصر طراحی منحصربهفردی در بدنه و کابین است که توسط خود رونی فیگ طراحی شدهاند. او لوگوی این کمپانی را با لوگوی سه رنگ و مشهور بامو M ترکیب کرده است. شما میتوانید این نشان جدید را در عقب بدنه و همچنین کنسول مرکزی کابین ببینید.
بامو این خودروی سفارشی را با سه رنگ مشکی فروزن، نقرهای تیره فروزن و سفید فروزن عرضه خواهد کرد. با ورود به کابین شاهد لوگوی چرمی کیت روی صندلیهای چرمی مرینو، استراحت گاه دست مرکزی و پانل دربها خواهید بود. مشتریان همچنین میتوانند سقف فیبر کربنی با لوگوی بامو M و کیت را سفارش دهند.
خبری از تغییرات فنی در M4 کامپتیشن کیت نیست اما خب این خودرو در حالت استاندارد نیز حرفهای زیادی برای گفتن دارد. نیروگاه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی M4 کامپتیشن قدرت ۵۰۳ اسبی داشته و باعث ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۸ ثانیهای میشود.
باواریایی ها میگویند M4 کامپتیشن x کیت ۲۰۲۱ از همین امروز قابل سفارش بوده و قیمت ۱۰۹۲۵۰ دلاری دارد.
[دانلود ویدئو]
Hosseinbimmer
۳ آبان ۱۳۹۹رنگاش جالبن ولی m معمولی بهتره. چیه اون kith روی سقفش اخه?
MAHDI
۳ آبان ۱۳۹۹M3 PERFORMANCE
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/09/bmw-m3-g80-m-performance-parts-00.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/09/bmw-m3-g80-m-performance-parts-02.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/09/bmw-m3-g80-m-performance-parts-04.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/09/bmw-m3-g80-m-performance-parts-13.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/09/m-performance-parts-2021-bmw-m3-m4-09-scaled.jpg
Hadi
۳ آبان ۱۳۹۹اون m3 اتاق E30 رو بدن به من دیگه هیچی از دنیا نمیخوام…
قول میدم ?
Reza
۴ آبان ۱۳۹۹من که پسندیدم
NAVID۰۰۹۸
۳ آبان ۱۳۹۹قیمتشو ، چخبره ؟!
رقیباش خیلی خیلی بهتر و زیباترند .
MAHDI
۳ آبان ۱۳۹۹https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/10/2021-BMW-M3-G80-Frozen-Dark-Grey-1.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/10/2021-BMW-M3-G80-Frozen-Dark-Grey-3.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/10/2021-BMW-M3-G80-Frozen-Dark-Grey-7.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/09/2021-BMW-M3-G80-Brooklyn-Grey-Metallic-00.jpg
https://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2020/09/2021-bmw-m3-m-performance-parts-black-07.jpg
چندتا عکس از M3
MaF
۳ آبان ۱۳۹۹ببخشید شرکت کیث دقیقا چه شرکتیه و رونی فیگ هم چه شخصی هستش؟
اگه توضیح بدید ممنون میشم
OMID
۳ آبان ۱۳۹۹M4 عادی بهتره
ب ام و هم اونقدر پرستیژ داره که لازم نباشه آرم شرکت دیگه ای روش باشه
MAHDI
۳ آبان ۱۳۹۹فوق العاده جذابه.
البته من عاشق M3 COMPETITION هستم هرچند نسخه M Performance Parts هم وجود داره که نسخه عملکردی تر از M3 کامپتیشن هستش.
حتی نسخه M440 سری 4 معمولی شتاب 3.82 ثانیه رو ثبت کرد در CARWOW چه برسه به M4 و M4 کامپتیشن.
(( پدال جان درگ X3M COMPETITION و پورشه 911 کررا S اومده لطفا مطلبش رو بزار?))
زیزیگولو
۳ آبان ۱۳۹۹یعنی چی یه نفر بیاد لوگوی بی ام و رو با لوگوی یه کمپانی دیگه ترکیب کنه؟؟ ((پس یعنی حالا این ماشین دو رگه باواریایی و نیویورکیه !!؟؟))
Ho3in
۳ آبان ۱۳۹۹این نسل واقعا واقعا خیل خشگل و پخته تر شده طراحیش و مشکل همیشگی این ماشین اینه که داشبوردش خیلی زشته
MAHDI
۳ آبان ۱۳۹۹کابین این ماشین باکیفیت ترین، مدرن ترین و راننده محور ترین بین رقبای خودشه. چندتا از تست ها و مقایسه های سری3 و سری4 رو ببین و مطالعه کن تا متوجه این موضوع بشی.
NISSAN GTR SOLTAN/MY LOVE C350
۳ آبان ۱۳۹۹یک از زشت ترین ماشین های دنیا با همون داشبورد و کابین تکراری
MASIHA
۳ آبان ۱۳۹۹بله یکی از بزرگترین هیترای دنیا با همون نظرات و حق های تکراری
Amin-mc20
۳ آبان ۱۳۹۹لوگوی جلوش عالیه
MAHDI
۳ آبان ۱۳۹۹به نظر من C63S و RS5 نسل آینده در پیست کندتر از M4CS نسل قبل هستن. چونکه نسل فعلی C63S و RS5 حتی از M4 معمولی هم کندترن چه برسه به M4 کامپتیشن. در بعضی پیست های کمتر از 2 دقیقه ای M4CS بین 5 تا 7 ثانیه کندتر از M4CS هستن. یعنی نسل آینده C63S و RS5 میتونن اینقدر سریع تر باشن!؟!؟!؟
ممکنه حتی M4 معمولی جدید هم کندتر از M4CS نسل قبل باشه چون M4CS عملکرد خیره کننده ای داره.
MAHDI
۳ آبان ۱۳۹۹در پیست های کمتر از 2 دقیقه ای C63S و RS5 بین 5 تا 7 ثانیه کندتر از M4CS نسل قبل هستن. برای مثال در پیست لمانز بوگاتی C63S حدود 8 ثانیه از M4 CS کندتر هستش و RS5 و آلفارومئو جولیا حدود 5 ثانیه کندتر هستن.
خیلی دلم میخواد روزی M4CS نسل جدید رو ببینم. اما فعلا باید منتظر M5CS و آلپینا B8 گرن کوپه باشیم که در آینده نزدیک معرفی میشن.
کوشا
۳ آبان ۱۳۹۹فکر میکنم یه جایی خوندم این نسل M4 یک تا صدش یک دهم ثانیه از نسل قبلی کند تره! در هر صورت من شتاب تا پنج ثانیه رو بیش از نیاز روزمره می دونم و به نظرم انتخاب بین رقبا رو صرفا علاقه ی شخصی به برند تعیین می کنه!
مانی
۴ آبان ۱۳۹۹M4تو نربرگ رینگ تایم نزده یکمی باید صبر کرد البته نسل جدید C-class تو راهه
C63s کوپه تو رینگ تایم ۷:۴۴ زده که بد نیست , C63s دویست کیلو سنگینتره و شخصیت و صدای موتور ۸ سیلندرش خیلی بالاتر از موتور M4 هست وقتی تو پیست ۲۲ کیلومتری اختلاف کمی دارن تو رانندگی روزانه اختلافی ندارن
میمونه موتور آس مرسدس و صدای نازش و کابین زیباش و ظاهر دلرباش
AMG_73///
۳ آبان ۱۳۹۹اگه میخوای ماشین رو بشناسی و شخصیتشو پیدا کنی به جلوش و مخصوصا چراغا و جلو پنجره و سپرش نگاه کن
این ماشین یه شخصیت جدا از بقیه بی ام و ها داره
ازش خوشم میاد
واقعا چیز خوبیه
ولی ……. فک نکنم خشن باشه …… چون اون خشونت m4 f82 رو نداره ……. اما از f82 تو دل برو تره.
مثل c63 w205 که خشونت w204 رو نداشت ولی از w204 تو دل بروتر بود.
AMG_73///
AMG_73/JUST AMG/JUST G63///
۳ آبان ۱۳۹۹ولی واقعا در مقایسه با قبل خشن نیست///…
Sina
۳ آبان ۱۳۹۹درباره M4 نظری ندارم
ولی اون M3 E30 چقدر زیباست
صد تای M3 جدید میارزه
ارشیاSVJ
۳ آبان ۱۳۹۹این ماشیت در حالت عادیش عالیه
چیه این لوس بازی ها
اخه هیچ فرقی نداره به جز رنگ و دوتا ارم اضافهکه خودت میزنی روش
البته به عنوان یک مریخی نباید از این چیزا ایراد گرفت!