فروشگاههای افترمارکتی اصلاً وقت را تلف نکرده و قطعات سفارشی جدیدی را برای بامو M3 و M4 جدید تهیه کردهاند. شرکت آوانته دیزاین تصمیم گرفته تا با توسعه یک پکیج کیت بدنه پهن روی این مدل دو درب تمرکز کند و محصولی گیراتر را تولید کند. جلوپنجره خبرساز بامو همچنان دیده میشود اما یک طرح دوم نیز وجود دارد که شامل جلوپنجرهای با ابعاد نرمال است.
اگرچه این تصاویر فقط رندرهایی رسمی در حال حاضر هستند اما آوانته دیزاین اعلام کرده کار توسعه این کیت تقریباً تمام شده و کیت بدنه پهن به تعداد محدودی تولید خواهد شد. سه نسخه مختلف از این کیت در دسترس خواهد بود که در کل باعث میشوند M4 حدود ۱۸ سانتیمتر پهنتر از مدل استاندارد باشد.
جدای از قطعات آئرودینامیکی و پهن، این کوپه قلدر دارای کاپوتی بازنگری شده با دو خروجی و پفکردگی گیرا است. طراحی بخش جلو باعث شده جلوپنجره بسیار بزرگ بامو جنجال کمتری ایجاد کند اما قطعاً بسیاری از خریداران ظاهر سنتیتر M8 کوپه آوانته دیزاین را ترجیح خواهند داد.
از دیگر بهبودهای این خودرو میتوان به ورودیهای هوای جانبی در گلگیرهای جلو، بال عقب ثابت قرض گرفته شده از کاتالوگ M پرفورمنس و… اشاره کرد. سپرهای جلو و عقب دارای ورودیهای هوای بزرگتر بوده و اگرچه این کوپه اسپورت ظاهر وحشیتر پیدا کرده اما همچنان به عنوان محصولی از باواریا قابلشناسایی است.
ما بیصبرانه منتظر رونمایی از M4 CSL احتمالی هستیم، خودرویی که ظاهراً قرار است اوایل سال آینده تولید شود. همچنین سبد محصولات M بامو به زودی با عرضه M4 کانورتیبل بهروز خواهد شد و پس از آن نیز M3 تورینگ تولید خواهد شد.
مهدی
۱۳ اسفند ۱۳۹۹واقعا چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی
چرا یه شرکت با یه طراحی و عدم اصلاحش باید اینهمه نقد رو به جون بخره و باعث بشه شرکتهایی شروع کنند به اصلاح اون طرح
امیر
۱۳ اسفند ۱۳۹۹طراحی داخل بی ام دبلیو قدیمی و افتضاح برای حال حاضر ولی خارجی کاملا خوب و نیاز به این تغییرات بد نداره جلو پنجره خیلی بزرگ زشت کرده چون دو قسمتی واس بنز چون تک قسمتی مشکل ساز نشد بزرگ کردن
عرفان
۱۳ اسفند ۱۳۹۹دوست عزیز تیونینگ یه صنعته و دوباره کاری نیست هر کسی یه کاربری از ماشین میخواد و تیونر خوب باید ماشینو از جهت ظاهر . لذت رانندگی . صدا و… ارتقاع بده و تا با نیاز کاربر ماشین باز همخونی داشته باشه
NAVID۰۰۹۸
۱۳ اسفند ۱۳۹۹سردبیر عزیز نازنین گل پدال :
این چه صیغهای شده که تا تعداد کامنتها بالا میره و من بحثی هم با کسی نمیکنم و از هر چند نفر فقط جواب یکی دو نفر را میدم ، ولی ممنوعالورود به مقاله میشم !
الان داخل ۴تا مقاله نمیتونم وارد بشم (( مقالهی مربوط به فراخوان راو۴ – مقالهی مربوط به شورولت کروت – مقالهی مربوط به کیا k900 – مقالهی مربوط به هیوندای i20 قدبلند در اروپا )) !!!
عملاً دیکتاتور سانسور از تر و خشک شدین??
سردبیر
۱۴ اسفند ۱۳۹۹سلام.
هیچ ممنوعیت و محدودیتی از این جهت که فرمودید ایجاد نشده و نمی شود. مشکل حتما از مرورگر شماست. می توانید کش آن را پاک کنید یا از مرورگر دیگری امتحان بفرمایید.
ممنون از همراهی شما
NAVID۰۰۹۸
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ممنون از پاسخگویی شما
اما نمیشود ، با مرورگرهای دیگر هم که میروم نمیشود مگر یه تایم زمانی میگذرد حدود ۴۸ ساعت
Farzad
۱۳ اسفند ۱۳۹۹این که فروشگاه های افترمارکتی و تیونر ها فهمیدن که این شومینه برای BMW یه وصله ناجوره و دست به کار شدن میتونه نشونه خوبی باشه .
⁶⁰⁰⁰⁰⁰
۱۳ اسفند ۱۳۹۹انصافا بنظرتون کدوم گریل به این کیت میاد
بزرگ:لایک
کوچیک:دیسلایک
net
۱۳ اسفند ۱۳۹۹اخرین بی ام و زیبا که میبینیم همین بی ام و سری ۸ هست و نسخه روبازش خیلیییی زیباست و در حال حاضر زیباترین ماشین روباز جهان بی ام و سری ۸ هست
سهند
۱۳ اسفند ۱۳۹۹تو فقط میتوانی نظرت را در مورد زیبایی بگی نه اینکه بگی کدام بهتر و یا زیباتر است.
Mf1
۱۳ اسفند ۱۳۹۹خودت تا چند وقت پیش دست همه از پشت بستی با کامنت های تاریخی بعد حالا میگی نمیتونی بگی کدوم بهتره اوضاع خودت درست کنی بعد هم نمیتونی جلوی انتخاب ونظر دیگران بگیری
سهند
حمید
۱۳ اسفند ۱۳۹۹اساتید طراحی بیاید شروع کنید نقد کنید !
گربه …گوشت …بو میده !
Farzad
۱۳ اسفند ۱۳۹۹حرص نخور ، سیب بخور میگن واسه سلامتی مفیده .
mahan
۱۳ اسفند ۱۳۹۹نه دوسیب بهتره! ?????
جدا از امروز بی ام و میبینم یاد مالیاتی که از فروردین باید بدم میفتم سرم درد میگیره.امروز با گریه رانندگی کردم????
ماکان
۱۳ اسفند ۱۳۹۹سلام . من به سلیقه شخصی خودم چون که بیشتر از همه فقط میزان قدرت موتور و تکنولوژی به کار رفته در داخل خودرو مهم هستش ، برایم فرقی نمی کند که طراحی ظاهری خودروهای بی ام و چگونه باشد و حتماً انشاالله برای خودم هرموقع شرایط از همه لحاظی مناسب بود ، M3 یا M4 کانورتیبل جدید از نوع استاندارد آن را می خرم . هرکس هم که با طرز فکر من مخالفت دارد ، باید بگویم که مشکل اصلی از خودش است ، چون که ظرفیت دیدن دنیایی جدید از طراحی خودروها را ندارد .
PHILIPP
۱۳ اسفند ۱۳۹۹مشکل اینه که من اگه پول خریدش رو داشتم واقعا از این که هر روز از جلوی اون جلوپنجره رد بشم حالم بهم می خورد
akrh78
۱۳ اسفند ۱۳۹۹گونی بکش رو جلو پنجره
هژبر
۱۳ اسفند ۱۳۹۹با سلام
قدرت و مسایل فنی باید با زیبایی ظاهری باشه
akrh78
۱۳ اسفند ۱۳۹۹یه هوشمندی که تیونر داشته اومده خطای توی جلو پنجره رو افقی طراحی کرده (که توی طرح اورجینال bmw بصورت عمودی بود) همین تغییر ریز خیلی قابل تحمل تر کرده جلوپنجره بزرگ رو و به نطر من هیچ چیزی از نظر زیبایی از جلو پنجره کوچیک کم نداره
مسعود
۱۳ اسفند ۱۳۹۹بعضیا گول بازی تبلیغاتی bmw رو خوردن و طوری تکنولوژی تکنولوژی میکنن که انگار bmw نمیتونست همین تکنولوژی رو تو جلو پنجره کوچیکتر جا بده
متاسفانه bmw اینقد سرشو زیر برف نگه داشت که تیونرها مجبور به جمع کردن گند طراحیش شدن!
تو همین دو عکس بین جلو پنجره کوچیک و بزرگ دلچسپی ظاهری کاملا مشهوده
مسعود
۱۳ اسفند ۱۳۹۹اینم بگم جلو پنجره قبلی bmw یجورایی امضای کمپانی بود و تغییرش مثل این میمونه زبونم لال فراری بیاد چراغای عقبشو از حالت گردی در بیاره و هرکیم اعتراض کرد فراری بیاد بگه دلیل شما برای تغییر نکردن چیست؟؟؟دِقربونت برم هر چیزی رو نباید که تغییر داد
MjM
۱۳ اسفند ۱۳۹۹فقط اون جلوپنجره و سپر رو بردارن بعد هرکاری خواستن بکنن عیب نداره!
Sina10
۱۳ اسفند ۱۳۹۹چقدر نسخه ی جلوپنجره کوچیک قشنگ تر از نسخه ی عادی دراومده
بعدش یه عده بهانه الکی میارن که مدتی بگذره قشنگ میشه و فلان و بهمان
توی همین عکس میتونید به خوبی زیبایی نسخه ای که تیونینگ شده رو ببینید که چقدر خوب در اومده
واقعا بامو باید خجالت بکشه که یه ماشین اش از نسخه تیون شده اش زشت تره
منتظر یه نسخه تیون شده که بدنه عادی داشته باشه البته با جلوپنجره کوچیک هستیم
البته همین هم عالیه
هر چیه از فاجعه ی خود بامو بهتره
همچنین منتظر یه M3 هستیم که نمای جلوش تماما با M340i یکی باشه
شاید آلپینا B3 موجود باشه ولی خب M3 خیلی سریعتره و با جلوپنجره کوچیک خیلی بهتر میشه مخصوصا با ظاهر جلوی M340i
Benz309 1974
۱۳ اسفند ۱۳۹۹M4 CSL بیاد دیگه میترکونه .
حسین
۱۳ اسفند ۱۳۹۹جلوپنجره کوچیک زیباتر و متناسب تر به نظر میاد
رامتین
۱۳ اسفند ۱۳۹۹من همون زمان که سری 4 معرفی شد گفتم بزودی شرکتهای تیونینگ، کیتهای سپرجلو را می سازند. شک نکنید اونقدر این کیتها طرفدار پیدا میکنه که خود شرکت به اشتباهی که کرده اذعان خواهد کرد. وقتی انتقاد زیاده باید سریع حل کنید. چرا زمانی که سری6 در سال 2003 معرفی شد، انتقاد نشد و نگفتن مدل قبلیش بهتره؟ ممکنه باز هم افرادی انتقاد کرده باشند اون زمان اما درصدشون بسیار کم بوده اما روی این طرح حداقل 50% نارضایتی هست.
زیزیگولو
۱۳ اسفند ۱۳۹۹نه به جلو پنجره های بزرگو بد ریخت بی ام و ??????????????
R@m!n
۱۳ اسفند ۱۳۹۹چقدر خفن شده با جلو پنجره کوچیک
net
۱۳ اسفند ۱۳۹۹عکس مدل ابی رنگ که مثل جلوپنجره کوچک زیبا بی ام و سری ۸ هست قشنگه ولی مدل نقره ای رنگ که جلوپنجره بزرگ داره بد هست
ماکان
۱۳ اسفند ۱۳۹۹به اعتقاد من انسان باید در دنیای خودرویی ، حد اقل هر ۵سال ۱بار وارد دنیای جدیدی از طراحی شود . چون که به اعتقاد من طراحی های تکراری آنطور که باید و شاید جذابیت کافی را ندارند .
SHERVIN
۱۴ اسفند ۱۳۹۹درسته ماکان جان ولی آن شرکت باید سبک خودش رو هم حفظ کنه
Bilbo
۱۴ اسفند ۱۳۹۹شاید شما برای برگشتن به تیتر اول، باید چیزی رو فدا کنید تا بهش برسید، بامو سری چهار و ام 3 رو فدا کرد تا سر هر خبر این مدلها جدال بین نظرات شکل بگیره و اسم بامو بولد بشه، حتی اگه نظرات کاملا منفی باشه. اگر دقت کنید تو تک خبرهای این دو مدل تو همین پدال هم تعداد کامنتهای بالایی رو شاهد هستیم.
بامو میاد و بعدش در طراحی نسل بعد یا حتی فیس لیفت یه تغییری ایجاد میکنه و میگه ما به نظرات هوادارانمن گوش کردیم. هوشمندانخهس بنظرم اگر گندش رو در نیارن. فدا کردن مقداری فروش برای حضور موثر تر در اذهان عمومی. هدفی که اگه فروش خوبی هم تجربه کنن (که بنظرم اینطور هم خواهد شد) یه هدف کاملا برد برد حساب میشه. منتظر یه طراحی عجیب دیگه برای سری 7 و ایکس 7 و ایکس 8 هستم.اینبار بجای بازی با سایز جلو پنجره، هدف بعدی بازی با چراغ های دوتایی هست. جنجال بعدی رو من تضمین میکنم ?
abdi_porsche fan
۱۴ اسفند ۱۳۹۹من خودم شخصا از اون نسخه تیونیگ با جلو چنجره بزرگم خوشم اومد ولی از نسخه عالی اصلا خوشم نمیاد. کی خوشش میاد؟
david
۱۴ اسفند ۱۳۹۹کاش ما بتونیم عمیق تر بسنجیم و پیدا کنیم هدف واقعی بی ام و از طراحیش.اونا هیچ کارشون بی حکمت نیست اونم با این همه تجربه