بامو M5 فیس لیفت شده یکی از احساسبرانگیزترین سوپر سدان های بازار بوده و گالری منتشر شده از آن چنین چیزی را به خوبی منعکس میکند.
M5 2021 در مقایسه با نسخه پیش از فیس لیفت دارای نمای جلوی بازنگری شدهای است که شامل جلوپنجره جدید، چراغهای خشنتر و سپری اسپورت تر میباشد. نمای عقب نیز با چراغهای بازطراحی شده و دیفیوزری جدید ارتقا یافته است. اگرچه این تغییرات خیلی چشمگیر و بنیادین نیستند اما قطعاً ظاهر سوپر سدان باواریایی ها را ارتقا دادهاند.
برخی بهبودها نیز در کابین رخ دادهاند که از جمله آنها میتوان به صفحهنمایش بزرگتر ۱۲.۳ اینچی، اندروید اتو و ناوبری اشاره کرد. همچنین کنسول مرکزی نیز ارتقا یافته و دارای دکمههای نورانی است که یکی از آنها برای حالت M و دیگری برای تنظیمات گوناگون خودرو میباشد. کابین M5 کامپتیشینی که در تصاویر مشاهده میکنید به لطف چرم مشکی و عناصر فیبر کربنی کاملاً سطح بالا و جذاب به نظر میرسد.
این خودرو همانند نسخه پیش از فیس لیفت دارای پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو میباشد که قدرت ۵۹۲ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری تولید میکند. نسخه کامپتیشن قویتر بوده و خروجی آن به ۶۱۷ اسب بخار رسیده است. هر دو مدل M5 و M5 کامپتیشن از گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک سود میبرند. M5 کامپتیشن میتواند تنها در عرض ۳.۳ ثانیه سرعت خود را از سکون به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند درحالیکه نسخه استاندارد این خودرو یکدهم ثانیه کندتر است.
محمد
۶ آبان ۱۳۹۹باحال تر شده
مسعود
۶ آبان ۱۳۹۹چهره ماشین خسته کننده و قدیمیه …
Reza
۶ آبان ۱۳۹۹من که عاشقشم
مهرداد كمال
۶ آبان ۱۳۹۹از نزدیک بایست دید بی شک ادم محسورش میشه
مانی
۷ آبان ۱۳۹۹مسحور
m6
۱۳ آبان ۱۳۹۹شوما خودت خسته ای آقو برو بخواب خوابای خوب ببینی.
پارسا عشق ماشین 3 ای بابا اکانتم فراموش میشه هی
۶ آبان ۱۳۹۹خیلی باحال تر شده
Hadi
۶ آبان ۱۳۹۹زیبای وحشی ?
Amin-MC20
۶ آبان ۱۳۹۹خیلی قیافش خشن شده مخصوصا با دیلایت های جدیدش عقبش هم چراغ تیره خیلی قشنگش کرده رنگ نارجی هم خیلی بهش میاد در کل خیلی خوشم اومد
R@min
۶ آبان ۱۳۹۹یه دوستی می گفت بی ام و شخصیت و ابهت بنزو نداره. دیگه چی می خوای از یه ماشین
MASIHA
۶ آبان ۱۳۹۹اون آرم سه پر رو میخواد
همین
R@min
۶ آبان ۱۳۹۹حالا هر چی میخواد خدا بهش بده ولی بی ام و هیچی کم نداره
Kf
۶ آبان ۱۳۹۹دقیقاً منتظر این پست پدال بودم که بفهمه اشتباه میکنه
ماکان
۶ آبان ۱۳۹۹سلام . من خیلی دوست دارم که بعضی از انواع خودرو های جدید که ساختن آنها هرگز غیر ممکن نیست را مانند نسخه های اصلی M7 و X7 M بی ام و را در نسل بعدی این دو مدل سری 7 و X7 تولید کنند . البته به اضافه آنها نسخه آلپینا XB5 را هم از مدل X5 یجورایی دوستم دارم که انشاالله در نسل بعدی X5 تولید شود .
/AMG_73/JUST_AMG/JUST/SL/CLS/G///
۶ آبان ۱۳۹۹واقعا باحاله
فقط رنگ سفیدش با جلوپنجره براق ??????
Enzo
۶ آبان ۱۳۹۹شتاب زیر 3 یا 3 رو که حتماً میزنه .اگه فقط حق یه انتخاب داشتم از بین این همه ماشین عالی تو دنیا .انتخابم صدرصد M5 بود .شاید از نظر خیلیا خرجش زیاد باشه .اصتحلاکش زیاد باشه وهرچیز دیگه ای. نظرا متفاوته بنظرم این ماشین نود درصد خواسته های آدمو پوشش میده فقط میمونه آفرود که جزء ده درصد باقی موندست .این ماشین اگه نگم کاملترین ماشین تودنیاست . قطعاً یکی از کاملترینهاست بنظرم.ایرادی به این ماشین وارد نیست.تو همه نسلاش عالی بوده وهست
سهند
۶ آبان ۱۳۹۹چرا کسی به سوال من در مقاله ها جواب نمیده؟
سوالم اینه که برتری های بنز e63s نسبت به این و همچنین برتری های این نسبت به بنز چیه؟(نسخه کامپتیشن بی ام و m5)
شاهین
۶ آبان ۱۳۹۹سلام برای یافتن پاسخ میتونین مقایسه های قبلی این دوتا خودرو تو پدال رو مطالعه کنید.
ارادت
MAHDI
۶ آبان ۱۳۹۹آقا شاهین ایکاش رقابت car magazine که بین M5 کامپتیشن و پورشه تایکان توربو S و تسلا S پرفومنس و پولستار 1 برگزار کرده رو ترجمه میکردید. چون تنها رقابتی هستش که این جمع در کنار هم هستن. ?
شاهین
۶ آبان ۱۳۹۹سلام مهدی جان
ان شالله یه کم حالم خوب بشه حتما این کارو انجام میدم
ارادت
MAHDI
۶ آبان ۱۳۹۹زنده باشی آقا شاهین. امیدوارم زودتر سرحال و شاداب باشی.???
R@min
۶ آبان ۱۳۹۹برتری M5 : سواری خشن تر و اسپرت تر، هندلینگ بهتر
برتری بنز: سواری نرم تر، ظاهر لوکس تر، طراحی داخلی مدرن تر
همه چی به سلیقه و نیاز مخاطب برمیگرده هر دوشون بهترینای کلاس خودشون هستن
MAHDI
۶ آبان ۱۳۹۹سواری M5 راحت تر هستش.این نسل جدید M5 و سری 5 سواری راحت تری از E63 و E کلاس داشته.که بارها در رقابت هاشون بهش اشاره شده.از نظر کیفیت کابین هم کابین سری5 باکیفیت تر بود چون در کابین E کلاس در بعضی قسمت ها از پلاستیک های براق استفاده شده بود.
البته داریم در مورد نسخه قبل فیس لیفت حرف میزنیم !!!!
چون بعد فیس لیفت رقابتی نداشتن.
R@min
۶ آبان ۱۳۹۹البته منظورم از طراحی داخلی کیفیت منظورم نبود و از لحاظ سواری به نظرم بنز نرم تره. خودم سواری بی ام و بیشتر دوست دارم و بحث راحتیم کاملا سلیقه ای هستش
MAHDI
۶ آبان ۱۳۹۹نسل جدید سری5 بخاطر همین گل کاشست. یعنی هم پرفومنس خودش رو داشت و هم راحت ترین سواری رو بدست آورد. این باعث شد که در بیش از 100 رقابت از تمام مجلات خودرویی وقتی به جایگاه اول نگاه میکردی اسم سری 5 و M5 رو میدیدم!!!
مجله پدال رقابت های زیادی از این نسل سری5 وM5 در مقابل رقبا و ترجمه کرده. که در همشون اشاره شده که سری5 وM5 جدای از اینکه بهترین پرفومنس رو دارن حتی نرم ترین و راحت ترین سواری رو هم دارن.
چیزی که در نسل های قبلی سواری خشن و پرفومنس داشت در این نسل سواری نرم و راحت با بهترین پرفومنس رو در خودش داشت.
حالا اینکه نسخه فیس لیفت سری5 و E کلاس چه تغییراتی داشتن باید صبر کرد و دید???
سهند
۶ آبان ۱۳۹۹آقا مهدی بی ام و سری ۵ قطعا بسیار عالی است ولی در معتبر ترین سایت خودرو یعنی car and driver به بنز کلاس e امتیاز بالاتری داده نمیدونم چرا ، سایت car and driver را فقط با فیلتر شکن میشه باز کرد
ولی در شاسی بلند ها قطعا بی ام و بهتره هم در x5 و هم در x7 چون در سایت ها امتیاز بالاتری از شاسی بلند های بنز دارند
در سدان فول سایز قطعا بنز کلاس s از بی ام و سری ۷ بهتره (البته آلپینا b7 شامل نمیشود)
در سدان سایز متوسط قابل بحث است که کدام بهتره ولی اگر آلپینا را حساب کنیم قطعا آلپینا بهتره
در مقایسه بی ام و m5 با e63 s ام ۵ بهتره (با توجه به سایت های معتبر)
و سری ۳ هم از کلاس c بهتره
ولی در شاسی بلند ها همه بی ام و ها از بنز های رقیبشان بهتره (میتونید امتیازشون را ببینید در مجلات معتبر)
در مقایسه بی ام و سری ۸ و یا m8 با بنز amg gt و amg gtr در سایت carwow بنز امتیاز بالاتری داردو بهتر است (البته به دیگر سایت ها نگاه نکردم)
تنها برتری مطلق بنز به بی ام و کلاس s هست
آقا مهدی شما حرف های من را تایید میکنید؟
جمشید
۶ آبان ۱۳۹۹بطور کلی ماشینای بی ام و تندو تیز هستن ولی ماشینای بنز نرم هستن
حسین وی
۶ آبان ۱۳۹۹چی میشد همین جلو پنجرشو میزاشت رو سری 4 ؟
چرا اون بلا رو سرش آورد ؟ :(
https://besthqwallpapers.com/Uploads/4-1-2019/76587/thumb2-bmw-m5-front-view-f90-tuning-2018-cars.jpg
https://i.pinimg.com/474x/72/0d/62/720d62a4c90543287a669b248e30276b.jpg
MASIHA
۶ آبان ۱۳۹۹سلطان سدان ها
کیفیت
ظرافت
پرفورمنس
ابهت
اصالت
خیلی ها ازش خاطرات بدی تو ذهنشونه…❤?☠️
SF90 STRADALE
۶ آبان ۱۳۹۹یک لحظه به M5 CS فکر کنید
چه تصویر قشنگی میاد تو ذهنمون
تعریف جدیدی از پرفورمنسِ سوپر سدان ها
زیزیگولو
۶ آبان ۱۳۹۹این نسخه فیس لیفت میتونه رکوردای بهتری رو ثبت کنه
محمدهادی
۶ آبان ۱۳۹۹چقد خوششگل تر شده میش گرگ کش
Sina
۶ آبان ۱۳۹۹بهترین ماشینی که الان داره ساخته میشه.
از بهترین های تاریخ
و بهترین سدان دنیا
عجب ظاهری هم داره.
همچیز این ماشین بی نظیره
محمد
۶ آبان ۱۳۹۹دوستان طراح یعنی بنظرشون این از سری4 زیباتره؟؟؟؟
سری 4 تنها مشکلش اینه که پلاک میاد وسط پنجره
(چندجا دیدم برای قشنگی پلاک رو مدل الفارومئو بغل زده بودن… خیلی جذاب شده بود)
از نظر شخصی که رنگ کروم سری 4 رو دیدم میگم بی شک از سری 5 زیبا تره
Sina
۶ آبان ۱۳۹۹معلومه که از سری ۴ با اون جلوپنجره وحشتناک بهتره.
تمام جزییات M5 در طراحی با هم تناسب دارن ولی اون جلوپنجره کمترین تناسبی با بقیه اجزای ماشین نداره
سامورایی
۶ آبان ۱۳۹۹خدا کنه بی ام و جلو پنجره اینو مثل سری چهار خراب نکنه ?
ارشیاSVJ
۶ آبان ۱۳۹۹وووووف.
هیولای همیشه گی!!منظورم از همیشه گی چیزی دیگه است.
ینی مثل همیشه.
مثل قبله فیس لیفت.
/AMG_73/JUST_AMG/SLS/CLS/G///
۷ آبان ۱۳۹۹توی بحث بنز و بی ام و همه چیز سلیقه ای هستش
آریایی
۱۳ آبان ۱۳۹۹این ماشین مثل موجودات جهش یافته و خطرناک می مونه رقیب نداره یه همچی تمام