حالا که خیال بامو از شکستن رکورد طولانیترین دریفت دنیا راحت شده زمان آن فرا رسیده که روی مصرفکنندگان تمرکز نماید! یک عضو فروم سایت بیمر پست اخیراً فاش کرده مدل Competition Package که قبلاً تولید آن تأیید شده در آیندهای نزدیک به بازار خواهد آمد. درحالیکه بامو گفته این خودرو را در سال جاری معرفی خواهد کرد اما به نظر میرسد انتظار ما خیلی طولانی نخواهد بود زیرا تولید آن از ماه آوریل کلید میخورد.
اطلاعات مربوط به زمان تولید این خودرو توسط مدیر تجربه رانندگی بامو که از اعضای قدیمی فروم ها بوده به بیرون درز کرده و دلایل زیادی برای باور کردن اطلاعات او وجود دارد.
اما مهمترین خبر به معرفی نسخه Competition Package از M5 مربوط نمیشود بلکه خبر اصلی این است که کیت سفارشی جدید BMW قدرت ۲۵ اسب بخاری بیشتر را از پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری بای توربو خارج خواهد کرد. بدین ترتیب نسخه داغ تر M5 قدرت ۶۲۵ اسب بخاری در برابر مرسدس-ای ام جی E63 S با قدرت ۶۰۳ اسبی خواهد داشت. هنوز گشتاور این نسخه اعلام نشده اما انتظار میرود میزان آن کمی بیشتر از گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری M5 استاندارد باشد.
افزایش قدرت پیشرانه تنها بخشی از داستان است زیرا Competition Package با خود بهروزرسانیهای دیگر را نیز همراه دارد. انتظار میرود لیست بهبودها شامل ترمزهای سرامیک کربنی، شاسی تیزتر و سیستم تعلیق سفتتر باشد. بامو همچنین رینگهای آلیاژی انحصاری را با تغییرات ملایم کابین ترکیب خواهد نمود.
هنوز قیمت این بسته ویژه مشخص نشده اما قطعاً M5 Competition Package بسیار گرانتر از نسخه استاندارد که هماکنون در نمونه فول چهار چرخ محرک خود قیمت ۱۳۸۸۲۵ دلاری دارد خواهد داشت.
mazaher
۷ بهمن ۱۳۹۶BMW یکی از جا افتادترین خودروساز در دنیاست به همین خاطر با تلاش و پشتکار و همت زیاد کارشناسان این خودرو ساز با تمام وجود برای حفظ بازارهای جهانی و رقابت تنگاتنگ با رقیبانی همچون مرسدس و تویوتا و لکسوس که جزء بهترین خودروسازان هستند را دارد.
achtung
۷ بهمن ۱۳۹۶تویوتا رقیب بی ام و؟?
ایمان
۷ بهمن ۱۳۹۶سدان اسپرت ، لوکس ، زیبا ، قدرتمند و همه چی تمام
???? BMW M5 ????
سورنا
۷ بهمن ۱۳۹۶شاخی که شاختر شد ??
مهدی
۷ بهمن ۱۳۹۶موتور هشت سیلندر بی ام و با دو تا توربو و قدرت 625 اسب بخار با ترمزای سرامیکی تحت عنوان سلطان m5 اینا ینی خوشبختی مرسدسو قورت میده
Khosrow
۷ بهمن ۱۳۹۶اره ولی فقط 2 بار که شتاب بگیره به همه جاش فشار میاد / یکی 335 داشت — خوب ولی مصنوعی راه میرفت / 2 بار که شتاب میگرفت انقدر داغ میکرد که دیگه اصلا حرکت نمیکرد / نیم ساعت استراحت ش میداد که بره رو روال عادی ه برنامه / بیمر خوبه ولی نه جایی که مرسدس باشه ..
ب ام و سلطان
۷ بهمن ۱۳۹۶یکی ب ام و داشت داغ میکرد!!!!
سندم که میارن از یکی هست احتمالا زیر گنبد کبد بود اون یکی
Mohamad ali
۷ بهمن ۱۳۹۶قطعا با شما شوخی کرده
دوست عزیز بنده خودم ۳۳۵ سدان دارم در تهران مشهد با کروز ۱۵۰ تا فیکس رفتم آمپر آب یک خط تغییر کرد اتفاقا ماشین های بی ام و واسه فشار شدید ساخته شدند شما کمتر ماشینی را می بینید که در یک مسیر طولانی مدام تخته گاز کنید و سر سیلندر نسوزانید دقیقا اینجا فرق بی ام و معلوم می شود
کوروش
۷ بهمن ۱۳۹۶بنظرت خودت خنده دار نیست بی ام و با دوبار گاز دادن داغ بکنه ؟
بنظرت این ویژگی که گفتی قبلا واسه c کلاس نبوده ?
Khosrow
۷ بهمن ۱۳۹۶نظرم به نظر رنتک تو مقاله بعدی نزدیک تره / با سپاس ..
کوروش
۷ بهمن ۱۳۹۶اشتوتگارتی ها به فکر ارتقا باید باشند که فاتحه سلطانشان را خواندند ?
الف.ی
۷ بهمن ۱۳۹۶رقابت جذابه
ولی با ترمز تقویت شده و همش 22 اسب بخار قدرت بیشتر که نمیشه گفت فاتحه خواندن و قورت دادن و غیره و ذالک که دوستان گفتن
تازه فکر کنم E63 S یه چند ماهی زودتر رونمایی شده ها
ولی درست میگی قطعا ارتقا برای E63 S در راهه
یه لینک میذارم پیشنهاد میکنم بخونید
الف.ی
۷ بهمن ۱۳۹۶https://www.cnet.com/roadshow/auto/2018-mercedes-amg-e63/preview/
کوروش
۸ بهمن ۱۳۹۶دقیقا اگر رقابت نبود اصلا به اینجا نمی رسیدند که بگیم فاتحه بنز رو خواندند ?
Raha
۷ بهمن ۱۳۹۶“شاخی که شاختر شد”
:) :) :) عجب جمله ایه این
کاظم
۷ بهمن ۱۳۹۶این قول بی شاخ و دم BMW هرفی واسه گفتن برای Mercedes-Benz E63s نمیزاره .
E63s رو پر مقابل این به خاک میسپرم
hamid
۷ بهمن ۱۳۹۶کلا چون هم m5 هم e63 هردوتا awd شدن، له میکنن حریفاشونو. جفتشون عالین هرگلی یه بویی داره
naser
۷ بهمن ۱۳۹۶با وجود این ماشین چرا باید e63 s خرید؟؟؟
540i
۷ بهمن ۱۳۹۶ما بی ام و سری پنج داریم
خیلی عالیه فقط جاده های ایران توهین به همچنین ماشینی محسوب میشه :/