بامو سازنده برخی از خودروهای اسپرت و واقعاً سریع بوده و قبلاً نیز با طیفی از محصولات M خود مرزهای پرفورمنس در کلاسهای گوناگون را جابجا کرده است. جدیدترین عضو خانواده M بامو، M5 CS جدید است. این هایپر سدان عنوان سریعترین و قویترین بامو تولیدی را یدک میکشد و حرفهای زیادی هم برای گفتن دارد. خبر معرفی این خودرو در پدال را خواندهاید اما M5 CS در جاده چگونه است؟ باواریایی ها در ویدئوی جدیدی که منتشر کردهاند عملکرد سدان سریع خود در دنیای واقعی را نیز به رخ کشیدهاند.
کانور دِ فیلیپی راننده بامو در این ویدئو اولین M5 CS تولیدی برای بازار آمریکا را به پیست میبرد. او سریعاً به قدرت و گشتاور و همچنین چابکی بیشتر خودرو نسبت به M5 استاندارد اشاره میکند. او همچنین به تأثیر استفاده از متریال روی تجربه رانندگی اشاره داشته و میگوید:
فرمان آلکانترایی و صندلیهای سطلی و اسپرت باعث شدهاند M5 CS حس واقعی یک خودروی مسابقهای را داشته باشد. اینکه متریال بکار رفته چه تفاوتهایی در یک خودرو ایجاد میکنند واقعاً شگفتانگیز است.
اما M5 CS در بطن خود چه چیزی را پنهان کرده است؟ زیر کاپوت این خودرو پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربویی قرار گرفته که قدرت ۶۲۷ اسب بخاری داشته و البته به لطف استفاده از سقف، کاپوت، آینهبغلها و اسپویلر عقب از CFRP و همچنین رینگهای سبکوزن و لاستیکهای پیرلی پی زیرو کورسا چند کیلوگرمی سبکتر از نسخه استاندارد میباشد. دستهموتورهای سفت تر، ترمزهای کربن سرامیکی و سیستم تعلیق بازنگری شده نیز روی پرفورمنس این خودرو تأثیر مثبتی گذاشتهاند. M5 CS شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۹ ثانیهای داشته و قیمت آن در آمریکا از ۱۴۲ هزار دلار شروع میشود.
[دانلود ویدئو]
R@m!n
۱۲ بهمن ۱۳۹۹این مدل تک رنگه ؟؟
پدر خودرو سازی جهان
۱۲ بهمن ۱۳۹۹نباید مرسدس مغلوب بی ام دبلیو بشه!
باید مرسدس زود تر جی تی ۷۳ را معرفی کنه?!!
R@m!n
۱۲ بهمن ۱۳۹۹مرسدس و بی ام و طرفدارای خودشونو دارن البته بی ام و با این طراحیای اخیرش زده جاده خاکی
وحشی با کلاس = بی ام و
کلا با کلاس = بنز
من خودم فن بی ام و هستم.
محمدهادی
۱۲ بهمن ۱۳۹۹منم باهات موافقم رفیق
دعوای سر اسم بنز و بی ام و یکی از شیرین ترین کل کل های تاریخه که ادامه خواهد داشت
من هم یک بی ام و باز تیرم
Amin-mc20
۱۳ بهمن ۱۳۹۹از مشکلاتی که من با بنز دارم سر اگزوز فیک هستش
واقعا تو ذوق آدم میزنه
Bayerische Motoren Werke
۱۳ بهمن ۱۳۹۹BMW اینقدر در این نسل از M5 مافوق تصور عملکرده که همه فراموش کردن رقیب M5 مدل E63 هست نه GT 63 یا 73
بنازم به دایناسور با انجین معرکش
کلمه کامل و بی نقص برای این خودرو ساخته شده
حاجی گنگشم بالاست
Farzad
۱۲ بهمن ۱۳۹۹نه ، خاکستری متالیک ، خاکستری فروزن و سبز متالیک فروزن .
R@m!n
۱۲ بهمن ۱۳۹۹یه جوری پرسیدم خودم پشمام ریخت انگار می خوام برم نمایندگی بی ام و سفارش بدم ????
Farzad
۱۲ بهمن ۱۳۹۹نه ، یه شلبی gt500 سفید بیشتر به کارت میاد : )
?Ali Hossein?
۱۲ بهمن ۱۳۹۹M5 سلطان سدان ها???
Shayan
۱۲ بهمن ۱۳۹۹فقط یه روز صبر کنین کادیلاک از ct4, ct5 black wing رونمایی کنه
معنای واقعی سوپر سدان رو میفهمین…
فردا;-)
Kf
۱۲ بهمن ۱۳۹۹به نظرتون میتونه داخل نوربرگ رینگ رکورد Gt63 رو بزنه من ک شک دارم اما M3 cs رو بیشتر از همه Cs ها دوست دارم
Farzad
۱۲ بهمن ۱۳۹۹از نقشه پیست نوربرگرینگ که رو صندلی هاش طراحی کردن مشخصه هدفشون چی بوده ?
پارسا
۱۳ بهمن ۱۳۹۹البته رقیبش e63 هست که به نظر میاد قبل از مسابقه شکست خوده?
!!!!!!!!MOHAMMAD HOSSEIN!!!!!!!!
۱۲ بهمن ۱۳۹۹این چند روزه دارم کیف می کنم!
چون همش اخبار یکی از سدان های مورد علاقم رو می بینم!!!!
?Ali Hossein?
۱۲ بهمن ۱۳۹۹دقیقا منم !!!!
Aref.Genial
۱۲ بهمن ۱۳۹۹چرا اینقدر بی ام و می گذارید! این همه شرکت!
?Ali Hossein?
۱۲ بهمن ۱۳۹۹یجوری میگی انگار خبر سایپا رو دارن میذارن!!!!
Aref.Genial
۱۲ بهمن ۱۳۹۹من از بی ام و خوشم میاد. منظورم اینکه خبر بعضی از شرکت ها خیلی کمتر می گذاره. بعد اینکه داخل همین چند روز همش در مورد همین بی ام و بوده با اینکه خیلی مدل های شاسی بلند و غیره داره…
ehsan fa
۱۲ بهمن ۱۳۹۹از بی ام و که نه ولی از این سدان سه تا خبر گذاشتن چون مهمترین سدانی هست که میتونی باهاش بری مسافرت نه اینکه برا پشت ویترین و خوشگلی گاراژ و مجموعه بازی باشه
ارشیا
۱۲ بهمن ۱۳۹۹به جز قیمت فضایی دیگه هیچ مشکلی نداره.
Sina
۱۲ بهمن ۱۳۹۹تو آمریکا که اصلا گرون نیست
GT63 S بیشتر از ۱۵۰ هزار دلار قیمت داره ، پانامرا که خیلی بیشتره
ولی خب توی اروپا گرونه ، اما با این حال توی بعضی کشور ها میصرفه
R@m!n
۱۲ بهمن ۱۳۹۹البته تو آمریکا هم گرونه و gt63s هم خییییییلی لوکس تر از سری 5 و بی ام و عملا ماشین رقیبیش نداره. شاید یه ورژن M7 بدن بشه مقایسه کرد.
ماکان
۱۲ بهمن ۱۳۹۹سلام . اگر که شما تمایل دارید نسخه کامل و اصلی M7 را از مدل سری 7 بی ام و در نسل بعدی آن ببینید ، باید بگویم که من هم خیلی دوست دارم که در نسل بعدی بی ام و سری 7 نسخه اصلی M7 را به صورت استاندارد و کامپتیشن بسازند و تولید کنند انشاالله . البته با اینکه می دانم مدل سری 7 بی ام و زیاد یا اینکه اصلاً برای اسپرت بودن آن هم در حد زیاد مناسب نیست ولی باز هم دوست دارم که اگر نسخه M7 را ساختند به اضافه استاندارد و کامپتیشن حتی نسخه CS آن را هم بسازند و تولید کنند . در ضمن چون که فعلاً بازار شاسی بلند ها در کل جهان بخواهیم حساب کنیم خوب هستش دوست دارم که بی ام و مدل X9 را هم به عنوان برادر بزرگتر X7 برای رقابت با برخی خودرو های دیگر مانند کادیلاک اسکالید ESV ، جی ام سی یوکان XL ، شورلت سابربن و…. هرچه سریعتر بسازند و تولید انبوه کنند انشاالله .
Sina
۱۳ بهمن ۱۳۹۹البته GT63 S لوکس تر که هست ولی نه دیگه خییییلی ?
ولی با این پرفورمنس CS و اینکه خیلی خاص تره و ارزشش رو شاید از دست نده ،GT63 S گرونتره
البته که GT63 S ماشین خیلی خوبیه و قابل احترامه ، فقط مشکلش قیمت زیادیه
پدر خودرو سازی جهان
۱۲ بهمن ۱۳۹۹باید ببینیم در بریتانیا چه قیمتی داره
تو فرانسه و آلمان که گند زدن با اون قیمت گذاری وحشتناک
Elmiraj
۱۲ بهمن ۱۳۹۹این سوپر سدان هست نه هایپر سدان ، آقای احمد زاده گرامی….
هایپر یعنی شتاب زیر ۲.۵ ثانیه و تایم درگ زیر ۱۰ ثانیه….
R@m!n
۱۲ بهمن ۱۳۹۹خب بگو تسلا دیگه بعدم هنوز این ماشین تست نشده
Elmiraj
۱۲ بهمن ۱۳۹۹فقط تسلا…!!!!
لوسید Air هم این مشخصاتو داره….
این دو نخستین هایپر سدان های دنیا هستن.
.
.
(( در ضمن عکاسان Teslarati یک شنبه هفته گذشته S plaid در پیست تست Fremont شکار کردن که ماشین در حال تست بود ))
R@m!n
۱۲ بهمن ۱۳۹۹حالا نمی دونم هایپر چیه چسبوندن به ماشینا جدیدا، اینجوری باشه دوچرخم 1000 اسب باشه حتما میشه hyper bicycle و نمی دونم چند نفر تو دنیا تسلا و امثال هایپرارو برای شتاب زیر 2 ثانیه می خرن. در کل M5CS یه ماشین مختص پیست و مطمئنم تمام مدلای تسلا و حتی بهترین سوپر اسپرتای دنیا جلوی این ماشین کم میارن چون این ماشین کامل ترین و قوی ترین سدان حال حاضر هست. اگر قراره هایپر به چیزی چسبیده شه قطعا این ماشین از همه با لیاقت تره.
mehran911
۱۲ بهمن ۱۳۹۹(((( هایپر یعنی شتاب زیر ۲.۵ ثانیه و تایم درگ زیر ۱۰ ثانیه….))))
این تعریف از کجا میاد ؟! کی همچین حرفی زده ؟!؟
همچین چیزی طبق تعریف رسمی SAE وجود نداره
ارشیا
۱۲ بهمن ۱۳۹۹بعد کوئنیگ زگ جمیرا هم کشک؟!
Sina
۱۲ بهمن ۱۳۹۹بله از نظر طرفدارای تسلا:
تمام شرکتای جهان فرغون میسازن فقط تسلا ماشین میسازه
مرگ بر تمام خودروسازا ، درود بر تسلا?
Farzad
۱۲ بهمن ۱۳۹۹خواهشمندم یه الکتریکی رو که هیچ هنری توش نیست با یه بنزینی تمام عیار مقایسه نکنید ?
شاهین
۱۲ بهمن ۱۳۹۹سلام در منبع اصلی همین هایپر سدان رو نوشته بود ضمن اینکه فکر نمیکنم تعریف دقیقی برای استفاده از واژه هایی مثل سوپر یا هایپر سدان وجود داشته باشه. اگه کلاس بندی خاصی مثل اونچه که خودتون فرمودین هست بهم بفرستین تا ترجمه اش کنم و بقیه دوستان هم استفاده بکنن.
تشکر
ツSAMURAIツ
۱۲ بهمن ۱۳۹۹خجالت میکشی بگی تسلا ؟ ?
OMID
۱۲ بهمن ۱۳۹۹لقب هایپر تعریف مشخصی نداره
چیزیه که مردم عادی به بعضی ماشین ها لقب دادن و یه کلاس خاص نیست
مثل کلاس اسپورت نیست که تعریف مشخص داشته باشه
بخوایم به تعاریف بسنده کنیم همه هایپر کارها در اصل خودروی اسپورت هستن
Amin-mc20
۱۳ بهمن ۱۳۹۹یعنی جوری هایپرسدان رو تعریف کردی که هیچی غیر از تسلا رو نشه هایپرسدان حساب کرد😂😂
RezaRs
۱۲ بهمن ۱۳۹۹دوستش دارم عالیه اما رکورد gt63s رو بشکنه حلالش نمی کنم
Ramin
۱۲ بهمن ۱۳۹۹????
پدال…
هایپر سدان ؟؟؟
???
احتمالا S plaid خیار هستن… راستی Splaid از ماه دیگه مشتری ها میتونن برن بخرنش !!! نسخه پلاسش نه… نسخه S plaid بدون پسوند..
خوش به حال صاحباشون… ???
بزرگترین مشکل این بی ام و m5cs اینه که الکی گرونه… البته به دلار خوبه.
به یورو خیلی گرونه…
???
Hamid
۱۲ بهمن ۱۳۹۹کشتین مارو شما طرفداران تسلا!
شتاب زیر دو ثانیه تسلا هیچ جذابیتی برام نداره…
MASIHA
۱۳ بهمن ۱۳۹۹انگار کسی که ماشین میخره به فکر دهم ثانیه هاشه!….
پارسا
۱۳ بهمن ۱۳۹۹حاظری زیبایی کابین و خوش رنگ و لعابی بیرون m5cs رو با ۱ ثانیه شتاب بیشتر عوض کنی ? من که نه
مهرداد كمال
۱۲ بهمن ۱۳۹۹چقد پرفورمنسش بینظیره
MAHDI
۱۲ بهمن ۱۳۹۹در پیست LAUSITZRING از مجله auto bild sportscars تونست رکورد پورشه تایکان توربوs و مرسدس GT63 و M5 کامپتیشن و جگوار پروجکت8 رو بشکنه و سریع ترین سدان این پیست شد.
Kf
۱۲ بهمن ۱۳۹۹فقط منتظرم بره داخل نوربرگ رینگ فقط امیدوارم مجله های بیخود این کارو نکنن و خود Bmw تایم بگیره
MAHDI
۱۳ بهمن ۱۳۹۹تا الان خود BMW با خودروهای پرفومنس چند سال گذشته زمانی ثبت نکرده و فقط توسط مجلات بوده
محمدهادی
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ما فقط به نوربورگ نگاه میکنیم…
روکم کنی واقعی فقط تو پیست فوق حرفه ای و خطرناک جهنم سبز ۲۰کیلومتری قابل انجامه
جای مردان واقعی اونجاست
وصد البته بعد از این پیست مکان های محبوب دیگه مثل
مونزا
اسپافرانکورچمپ
سوزوکا
فوجی اسپیدوی
ایندیانا ریس وی
لاگونا سکا
و سایر پیست های حرفه ای دنیا
پدر خودرو سازی جهان
۱۲ بهمن ۱۳۹۹هوکنهایم را هم به لیست اضافه کن ?
محمدهادی
۱۳ بهمن ۱۳۹۹احسنت
ازقلم افتاد هوکنهایم رینگ خوش دست
زیزیگولو
۱۲ بهمن ۱۳۹۹به نظر میرسه که لوله های اگزوز بدون تغییر باقی موندن ولی به احتمال زیاد این نسخه جدید باید بتونه رکورد بهتری رو ثبت کنه
SF90 STRADALE
۱۳ بهمن ۱۳۹۹نمیدونم چرا فضای سایت مثل قبل نیست
اکثر خبرها مربوط به الکتریکی های لعنتی هست
دیگه خبری از درگ های جذاب بین ماشین های اسپرت و سوپر اسپرت نیست
دیگه خبری از اون کل کل های همیشگی نیست
بخش کامنت ها که هیچی نگم بهتره
یادش بخیر چه زود گذشت اون کل کل های بین ما و طرفداران لامبورگینی و مکلارن
حالا میایی اخبار رو بخونی یا درباره چینی هاست یا تسلا و سایر الکتریکی ها
خیلی دوست دارم فضای سایت مثل سابق بشه
کل کل های منو ، حمید رضا ، دانیال ، ساسان ، عباس و اطلاعات بالای دوستان خوبم مهران ، امید ، فرزاد و ….
Hamidreza
۱۳ بهمن ۱۳۹۹دقیقا ایمان جان …
خیلی حیف شد …
درسته یکم اعصاب خوردی داشت … اما واقعا لذت میبردیم … حتی با این کل کل ها ی سری چیز ها یاد میگرفتیم! لااقل یه زحمتی میکشیدیم میرفتیم تحقیق میکردیم … درسته علم بنده به اندازه شما و خیلی از بچه های دیگه سایت نیس اما به هر حال از هم کلام شدن با شما ها و بقیه لذت میبردم ( اگه دلخوری پیش اومد دیگه کل کل هست حالا چه حق چه نا حق …)
چقدر خاطره ساز شد …
چه خبر های خوب و غوغا هایی بود از مک لارن – فراری – لامبورگینی و پورشه …
الان همه جهان شده الکتریکی یا دست و پنجه نرم کردن بنزینی ها در مقابل الکتریکی ها … اینم از خبر داج که امروز تو سایت منتشر شد …
تقصیر مجله هم نیس … چون اون سایت های منبع هم خبر های الکتریکی ها رو منتشر میکنن …
بخش کامنت ها هم چند وقت پیش اشاره ای داشتم … در حدی نیستم که انتقاد کنم … اما یکم کسل کننده شده….
امیدوارم نسل جدید سوپر اسپورت ها ( که اس اف نود کلید زده اونو البته مثل اینکه!) هنوزم از پیشرانه های بنزینی استفاده کنن ….
منتظر کل کل بین پورشه – فراری – مک لارن دوباره مثل چند سال پیش (P1 – 918 – Laferrari) هستیم …
راستی ی چن وقتیه خبری ازت نیس برادر …
OMID
۱۳ بهمن ۱۳۹۹هولی ترینیتی بعدی ( جانشین p1 و 918 و لافراری ) احتمالا نقطه اوج درونسوز ها خواهند بود و از اون به بعد کم کم منقرض میشن
ولی اوایل اومدنشون بحث ها حسابی جذاب میشه و کل کل جالبی به وجود میاد که میشه به اون امیدوار بود
SF90 STRADALE
۱۳ بهمن ۱۳۹۹کاملاً موافقم با حرفای شما آقا حمید رضا
در علم و سواد خودرویی هم بنده جزء آخرین ها هستم دوست عزیز
فقط خواهشاً در بحث درون سوزها ، مخصوصاً رقابت بین سوپر اسپرت ها حضور داشته باشین مثل سابق
باور کنید خیلی دلم برای اون روزا تنگ شده
ما درباره چانگان و دانگ فنگ و قیمت صحبت نمی کنیم قبول داری ??
Hamidreza
۱۳ بهمن ۱۳۹۹به روی چشم !
اونا رو که بنداز دور اصلا … ماشین حساب نمیشن! باید ی چیزی باشه ارزش صحبت کردن داشته باشه عزیز
Farzad
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ایمان جان یه دونه ای ، دیگه چاره چیه .
بیشتر کامنت بزار فیض ببریم .
SF90 STRADALE
۱۳ بهمن ۱۳۹۹آقا فرزاد شما عزیزی
به خودم قول دادم دیگه درباره برقی هایِ بی روح و کم ارزش زیاد صحبت نکنم
البته همشون بد نیستن و میشه روشون حساب کرد مثل ریماک کانسپت ۲ ، لوتوس اویجا و تعداد انگشت شماری دیگه
آقا فرزاد فکر کنم مجری dragtimes داره هیجان رو به دنیای خودرو بر میگردونه
خودش یک 765LT خریده و چندبار هم SF90 استراداله رو تست کرده
احتمالاً در آینده ای نزدیک شاهد نبردی سخت و نفسگیر خواهیم بود ??
مهدی
۱۳ بهمن ۱۳۹۹اصلا به شدت هشدار بزرگیه یعنی خیلی بزرگ
یاس ی
۱۳ بهمن ۱۳۹۹دیروز یکی از دوستان با خنده راجع به این ماشین گفت ههههههه سانروف نداره !! آدم تعجب میکنه؛ دوستانی که میان پدال اکثرا ماشین باز حرفه ای هستن، تعجب میکنم این دوستمون نمیدونه اساس تولید مدل cs پرفورمنس بالاتر از m5 با استفاده از کاهش وزن در کنار تنظیمات بهتر هستش .!!!!!!!!!!!!.