بی ام و

جولان ب‌ام‌و M5 CS در پیست، هشدار به رقبا!

ب‌ام‌و سازنده برخی از خودروهای اسپرت و واقعاً سریع بوده و قبلاً نیز با طیفی از محصولات M خود مرزهای پرفورمنس در کلاس‌های گوناگون را جابجا کرده است. جدیدترین عضو خانواده M ب‌ام‌و، M5 CS جدید است. این هایپر سدان عنوان سریع‌ترین و قوی‌ترین ب‌ام‌و تولیدی را یدک می‌کشد و حرف‌های زیادی هم برای گفتن دارد. خبر معرفی این خودرو در پدال را خوانده‌اید اما M5 CS در جاده چگونه است؟ باواریایی ها در ویدئوی جدیدی که منتشر کرده‌اند عملکرد سدان سریع خود در دنیای واقعی را نیز به رخ کشیده‌اند.

کانور دِ فیلیپی راننده ب‌ام‌و در این ویدئو اولین M5 CS تولیدی برای بازار آمریکا را به پیست می‌برد. او سریعاً به قدرت و گشتاور و همچنین چابکی بیشتر خودرو نسبت به M5 استاندارد اشاره می‌کند. او همچنین به تأثیر استفاده از متریال روی تجربه رانندگی اشاره داشته و می‌گوید:

فرمان آلکانترایی و صندلی‌های سطلی و اسپرت باعث شده‌اند M5 CS حس واقعی یک خودروی مسابقه‌ای را داشته باشد. اینکه متریال بکار رفته چه تفاوت‌هایی در یک خودرو ایجاد می‌کنند واقعاً شگفت‌انگیز است.

اما M5 CS در بطن خود چه چیزی را پنهان کرده است؟ زیر کاپوت این خودرو پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربویی قرار گرفته که قدرت ۶۲۷ اسب بخاری داشته و البته به لطف استفاده از سقف، کاپوت، آینه‌بغل‌ها و اسپویلر عقب از CFRP و همچنین رینگ‌های سبک‌وزن و لاستیک‌های پیرلی پی زیرو کورسا چند کیلوگرمی سبک‌تر از نسخه استاندارد می‌باشد. دسته‌موتورهای سفت تر، ترمزهای کربن سرامیکی و سیستم تعلیق بازنگری شده نیز روی پرفورمنس این خودرو تأثیر مثبتی گذاشته‌اند. M5 CS شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۹ ثانیه‌ای داشته و قیمت آن در آمریکا از ۱۴۲ هزار دلار شروع می‌شود.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶۰ دیدگاه‌ها

  1. R@m!n

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (540 ديدگاه)

    این مدل تک رنگه ؟؟

    موافقم 8
    مخالفم 2
    1. پدر خودرو سازی جهان

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (96 ديدگاه)

      نباید مرسدس مغلوب بی ام دبلیو بشه!

      باید مرسدس زود تر جی تی ۷۳ را معرفی کنه?!!

      موافقم 4
      مخالفم 20
      1. R@m!n

        ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        مرسدس و بی ام و طرفدارای خودشونو دارن البته بی ام و با این طراحیای اخیرش زده جاده خاکی
        وحشی با کلاس = بی ام و
        کلا با کلاس = بنز
        من خودم فن بی ام و هستم.

        موافقم 11
        مخالفم 6
        1. محمدهادی

          ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (2406 ديدگاه)

          منم باهات موافقم رفیق
          دعوای سر اسم بنز و بی ام و یکی از شیرین ترین کل کل های تاریخه که ادامه خواهد داشت
          من هم یک بی ام و باز تیرم

          موافقم 8
          مخالفم 1
        2. Amin-mc20

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (2098 ديدگاه)

          از مشکلاتی که من با بنز دارم سر اگزوز فیک هستش
          واقعا تو ذوق آدم میزنه

          موافقم 3
          مخالفم 3
      2. Bayerische Motoren Werke

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (955 ديدگاه)

        BMW اینقدر در این نسل از M5 مافوق تصور عملکرده که همه فراموش کردن رقیب M5 مدل E63 هست نه GT 63 یا 73
        بنازم به دایناسور با انجین معرکش
        کلمه کامل و بی نقص برای این خودرو ساخته شده
        حاجی گنگشم بالاست

        موافقم 14
    2. Farzad

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      نه ، خاکستری متالیک ، خاکستری فروزن و سبز متالیک فروزن .

      موافقم 12
      مخالفم 1
      1. R@m!n

        ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        یه جوری پرسیدم خودم پشمام ریخت انگار می خوام برم نمایندگی بی ام و سفارش بدم ????

        موافقم 10
        مخالفم 1
        1. Farzad

          ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (2568 ديدگاه)

          نه ، یه شلبی gt500 سفید بیشتر به کارت میاد : )

  2. ?Ali Hossein?

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (495 ديدگاه)

    M5 سلطان سدان ها???

    موافقم 19
    مخالفم 6
    1. Shayan

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (65 ديدگاه)

      فقط یه روز صبر کنین کادیلاک از ct4, ct5 black wing رونمایی کنه
      معنای واقعی سوپر سدان رو میفهمین…
      فردا;-)

      موافقم 5
      مخالفم 29
  3. Kf

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (524 ديدگاه)

    به نظرتون می‌تونه داخل نوربرگ رینگ رکورد Gt63 رو بزنه من ک شک دارم اما M3 cs رو بیشتر از همه Cs ها دوست دارم

    موافقم 14
    مخالفم 1
    1. Farzad

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      از نقشه پیست نوربرگرینگ که رو صندلی هاش طراحی کردن مشخصه هدفشون چی بوده ?

      موافقم 18
      مخالفم 1
    2. پارسا

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (289 ديدگاه)

      البته رقیبش e63 هست که به نظر میاد قبل از مسابقه شکست خوده?

  4. !!!!!!!!MOHAMMAD HOSSEIN!!!!!!!!

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (335 ديدگاه)

    این چند روزه دارم کیف می کنم!
    چون همش اخبار یکی از سدان های مورد علاقم رو می بینم!!!!

    موافقم 10
    مخالفم 4
    1. ?Ali Hossein?

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (495 ديدگاه)

      دقیقا منم !!!!

      موافقم 3
      مخالفم 5
  5. Aref.Genial

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (299 ديدگاه)

    چرا اینقدر بی ام و می گذارید! این همه شرکت!

    موافقم 6
    مخالفم 7
    1. ?Ali Hossein?

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (495 ديدگاه)

      یجوری میگی انگار خبر سایپا رو دارن میذارن!!!!

      موافقم 12
      مخالفم 3
      1. Aref.Genial

        ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (299 ديدگاه)

        من از بی ام و خوشم میاد. منظورم اینکه خبر بعضی از شرکت ها خیلی کمتر می گذاره. بعد اینکه داخل همین چند روز همش در مورد همین بی ام و بوده با اینکه خیلی مدل های شاسی بلند و غیره داره…

        موافقم 1
        مخالفم 4
    2. ehsan fa

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1949 ديدگاه)

      از بی ام و که نه ولی از این سدان سه تا خبر گذاشتن چون مهمترین سدانی هست که میتونی باهاش بری مسافرت نه اینکه برا پشت ویترین و خوشگلی گاراژ و مجموعه بازی باشه

  6. ارشیا

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (307 ديدگاه)

    به جز قیمت فضایی دیگه هیچ مشکلی نداره.

    موافقم 13
    مخالفم 1
    1. Sina

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2429 ديدگاه)

      تو آمریکا که اصلا گرون نیست
      GT63 S بیشتر از ۱۵۰ هزار دلار قیمت داره ، پانامرا که خیلی بیشتره
      ولی خب توی اروپا گرونه ، اما با این حال توی بعضی کشور ها میصرفه

      1. R@m!n

        ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (540 ديدگاه)

        البته تو آمریکا هم گرونه و gt63s هم خییییییلی لوکس تر از سری 5 و بی ام و عملا ماشین رقیبیش نداره. شاید یه ورژن M7 بدن بشه مقایسه کرد.

        موافقم 2
        مخالفم 2
        1. ماکان

          ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (788 ديدگاه)

          سلام . اگر که شما تمایل دارید نسخه کامل و اصلی M7 را از مدل سری 7 بی ام و در نسل بعدی آن ببینید ، باید بگویم که من هم خیلی دوست دارم که در نسل بعدی بی ام و سری 7 نسخه اصلی M7 را به صورت استاندارد و کامپتیشن بسازند و تولید کنند انشاالله . البته با اینکه می دانم مدل سری 7 بی ام و زیاد یا اینکه اصلاً برای اسپرت بودن آن هم در حد زیاد مناسب نیست ولی باز هم دوست دارم که اگر نسخه M7 را ساختند به اضافه استاندارد و کامپتیشن حتی نسخه CS آن را هم بسازند و تولید کنند . در ضمن چون که فعلاً بازار شاسی بلند ها در کل جهان بخواهیم حساب کنیم خوب هستش دوست دارم که بی ام و مدل X9 را هم به عنوان برادر بزرگتر X7 برای رقابت با برخی خودرو های دیگر مانند کادیلاک اسکالید ESV ، جی ام سی یوکان XL ، شورلت سابربن و…. هرچه سریعتر بسازند و تولید انبوه کنند انشاالله .

          موافقم 2
          مخالفم 4
        2. Sina

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (2429 ديدگاه)

          البته GT63 S لوکس تر که هست ولی نه دیگه خییییلی ?
          ولی با این پرفورمنس CS و اینکه خیلی خاص تره و ارزشش رو شاید از دست نده ،GT63 S گرونتره
          البته که GT63 S ماشین خیلی خوبیه و قابل احترامه ، فقط مشکلش قیمت زیادیه

          موافقم 2
          مخالفم 1
    2. پدر خودرو سازی جهان

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (96 ديدگاه)

      باید ببینیم در بریتانیا چه قیمتی داره
      تو فرانسه و آلمان که گند زدن با اون قیمت گذاری وحشتناک

  7. Elmiraj

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (3188 ديدگاه)

    این سوپر سدان هست نه هایپر سدان ، آقای احمد زاده گرامی….

    هایپر یعنی شتاب زیر ۲.۵ ثانیه و تایم درگ زیر ۱۰ ثانیه….

    موافقم 2
    مخالفم 15
    1. R@m!n

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (540 ديدگاه)

      خب بگو تسلا دیگه بعدم هنوز این ماشین تست نشده

      موافقم 10
      1. Elmiraj

        ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (3188 ديدگاه)

        فقط تسلا…!!!!
        لوسید Air هم این مشخصاتو داره….
        این دو نخستین هایپر سدان های دنیا هستن.
        .
        .
        (( در ضمن عکاسان Teslarati یک شنبه هفته گذشته S plaid در پیست تست Fremont شکار کردن که ماشین در حال تست بود ))

        موافقم 2
        مخالفم 9
        1. R@m!n

          ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (540 ديدگاه)

          حالا نمی دونم هایپر چیه چسبوندن به ماشینا جدیدا، اینجوری باشه دوچرخم 1000 اسب باشه حتما میشه hyper bicycle و نمی دونم چند نفر تو دنیا تسلا و امثال هایپرارو برای شتاب زیر 2 ثانیه می خرن. در کل M5CS یه ماشین مختص پیست و مطمئنم تمام مدلای تسلا و حتی بهترین سوپر اسپرتای دنیا جلوی این ماشین کم میارن چون این ماشین کامل ترین و قوی ترین سدان حال حاضر هست. اگر قراره هایپر به چیزی چسبیده شه قطعا این ماشین از همه با لیاقت تره.

          موافقم 3
          مخالفم 2
        2. mehran911

          ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (2115 ديدگاه)

          (((( هایپر یعنی شتاب زیر ۲.۵ ثانیه و تایم درگ زیر ۱۰ ثانیه….))))
          این تعریف از کجا میاد ؟! کی همچین حرفی زده ؟!؟
          همچین چیزی طبق تعریف رسمی SAE وجود نداره

        3. ارشیا

          ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (307 ديدگاه)

          بعد کوئنیگ زگ جمیرا هم کشک؟!

    2. Sina

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2429 ديدگاه)

      بله از نظر طرفدارای تسلا:
      تمام شرکتای جهان فرغون میسازن فقط تسلا ماشین میسازه
      مرگ بر تمام خودروسازا ، درود بر تسلا?

      موافقم 14
      مخالفم 1
    3. Farzad

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      خواهشمندم یه الکتریکی رو که هیچ هنری توش نیست با یه بنزینی تمام عیار مقایسه نکنید ?

      موافقم 13
      مخالفم 1
    4. شاهین

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (4696 ديدگاه)

      سلام در منبع اصلی همین هایپر سدان رو نوشته بود ضمن اینکه فکر نمیکنم تعریف دقیقی برای استفاده از واژه هایی مثل سوپر یا هایپر سدان وجود داشته باشه. اگه کلاس بندی خاصی مثل اونچه که خودتون فرمودین هست بهم بفرستین تا ترجمه اش کنم و بقیه دوستان هم استفاده بکنن.
      تشکر

      موافقم 13
    5. ツSAMURAIツ

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (1149 ديدگاه)

      خجالت میکشی بگی تسلا ؟ ?

    6. OMID

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2173 ديدگاه)

      لقب هایپر تعریف مشخصی نداره
      چیزیه که مردم عادی به بعضی ماشین ها لقب دادن و یه کلاس خاص نیست
      مثل کلاس اسپورت نیست که تعریف مشخص داشته باشه
      بخوایم به تعاریف بسنده کنیم همه هایپر کارها در اصل خودروی اسپورت هستن

    7. Amin-mc20

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      یعنی جوری هایپرسدان رو تعریف کردی که هیچی غیر از تسلا رو نشه هایپرسدان حساب کرد😂😂

  8. RezaRs

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1612 ديدگاه)

    دوستش دارم عالیه اما رکورد gt63s رو بشکنه حلالش نمی کنم

    موافقم 7
    مخالفم 1
  9. Ramin

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    ????

    پدال…

    هایپر سدان ؟؟؟

    ???

    احتمالا S plaid خیار هستن… راستی Splaid از ماه دیگه مشتری ها میتونن برن بخرنش !!! نسخه پلاسش نه… نسخه S plaid بدون پسوند..

    خوش به حال صاحباشون… ???

    بزرگترین مشکل این بی ام و m5cs اینه که الکی گرونه… البته به دلار خوبه.

    به یورو خیلی گرونه…

    ???

    موافقم 4
    مخالفم 20
    1. Hamid

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2464 ديدگاه)

      کشتین مارو شما طرفداران تسلا!
      شتاب زیر دو ثانیه تسلا هیچ جذابیتی برام نداره…

      موافقم 14
      مخالفم 2
      1. MASIHA

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (947 ديدگاه)

        انگار کسی که ماشین میخره به فکر دهم ثانیه هاشه!….

        موافقم 3
        مخالفم 1
    2. پارسا

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (289 ديدگاه)

      حاظری زیبایی کابین و خوش رنگ و لعابی بیرون m5cs رو با ۱ ثانیه شتاب بیشتر عوض کنی ? من که نه

  10. مهرداد كمال

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1984 ديدگاه)

    چقد پرفورمنسش بینظیره

  11. MAHDI

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    در پیست LAUSITZRING از مجله auto bild sportscars تونست رکورد پورشه تایکان توربوs و مرسدس GT63 و M5 کامپتیشن و جگوار پروجکت8 رو بشکنه و سریع ترین سدان این پیست شد.

    1. Kf

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (524 ديدگاه)

      فقط منتظرم بره داخل نوربرگ رینگ فقط امیدوارم مجله های بیخود این کارو نکنن و خود Bmw تایم بگیره

      1. MAHDI

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        تا الان خود BMW با خودروهای پرفومنس چند سال گذشته زمانی ثبت نکرده و فقط توسط مجلات بوده

    2. محمدهادی

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2406 ديدگاه)

      ما فقط به نوربورگ نگاه میکنیم…
      روکم کنی واقعی فقط تو پیست فوق حرفه ای و خطرناک جهنم سبز ۲۰کیلومتری قابل انجامه
      جای مردان واقعی اونجاست
      وصد البته بعد از این پیست مکان های محبوب دیگه مثل
      مونزا
      اسپافرانکورچمپ
      سوزوکا
      فوجی اسپیدوی
      ایندیانا ریس وی
      لاگونا سکا
      و سایر پیست های حرفه ای دنیا

      1. پدر خودرو سازی جهان

        ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (96 ديدگاه)

        هوکنهایم را هم به لیست اضافه کن ?

        1. محمدهادی

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (2406 ديدگاه)

          احسنت
          ازقلم افتاد هوکنهایم رینگ خوش دست

  12. زیزیگولو

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (6036 ديدگاه)

    به نظر میرسه که لوله های اگزوز بدون تغییر باقی موندن ولی به احتمال زیاد این نسخه جدید باید بتونه رکورد بهتری رو ثبت کنه

  13. SF90 STRADALE

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    نمیدونم چرا فضای سایت مثل قبل نیست
    اکثر خبرها مربوط به الکتریکی های لعنتی هست
    دیگه خبری از درگ های جذاب بین ماشین های اسپرت و سوپر اسپرت نیست
    دیگه خبری از اون کل کل های همیشگی نیست
    بخش کامنت ها که هیچی نگم بهتره
    یادش بخیر چه زود گذشت اون کل کل های بین ما و طرفداران لامبورگینی و مکلارن
    حالا میایی اخبار رو بخونی یا درباره چینی هاست یا تسلا و سایر الکتریکی ها
    خیلی دوست دارم فضای سایت مثل سابق بشه
    کل کل های منو ، حمید رضا ، دانیال ، ساسان ، عباس و اطلاعات بالای دوستان خوبم مهران ، امید ، فرزاد و ….

    موافقم 10
    1. Hamidreza

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2464 ديدگاه)

      دقیقا ایمان جان …
      خیلی حیف شد …
      درسته یکم اعصاب خوردی داشت … اما واقعا لذت میبردیم … حتی با این کل کل ها ی سری چیز ها یاد میگرفتیم! لااقل یه زحمتی میکشیدیم میرفتیم تحقیق میکردیم … درسته علم بنده به اندازه شما و خیلی از بچه های دیگه سایت نیس اما به هر حال از هم کلام شدن با شما ها و بقیه لذت میبردم ( اگه دلخوری پیش اومد دیگه کل کل هست حالا چه حق چه نا حق …)
      چقدر خاطره ساز شد …
      چه خبر های خوب و غوغا هایی بود از مک لارن – فراری – لامبورگینی و پورشه …
      الان همه جهان شده الکتریکی یا دست و پنجه نرم کردن بنزینی ها در مقابل الکتریکی ها … اینم از خبر داج که امروز تو سایت منتشر شد …
      تقصیر مجله هم نیس … چون اون سایت های منبع هم خبر های الکتریکی ها رو منتشر میکنن …
      بخش کامنت ها هم چند وقت پیش اشاره ای داشتم … در حدی نیستم که انتقاد کنم … اما یکم کسل کننده شده….
      امیدوارم نسل جدید سوپر اسپورت ها ( که اس اف نود کلید زده اونو البته مثل اینکه!) هنوزم از پیشرانه های بنزینی استفاده کنن ….
      منتظر کل کل بین پورشه – فراری – مک لارن دوباره مثل چند سال پیش (P1 – 918 – Laferrari) هستیم …
      راستی ی چن وقتیه خبری ازت نیس برادر …

      1. OMID

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2173 ديدگاه)

        هولی ترینیتی بعدی ( جانشین p1 و 918 و لافراری ) احتمالا نقطه اوج درون‌سوز ها خواهند بود و از اون به بعد کم کم منقرض میشن
        ولی اوایل اومدنشون بحث ها حسابی جذاب میشه و کل کل جالبی به وجود میاد که میشه به اون امیدوار بود

        موافقم 2
        مخالفم 1
      2. SF90 STRADALE

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (4062 ديدگاه)

        کاملاً موافقم با حرفای شما آقا حمید رضا
        در علم و سواد خودرویی هم بنده جزء آخرین ها هستم دوست عزیز
        فقط خواهشاً در بحث درون سوزها ، مخصوصاً رقابت بین سوپر اسپرت ها حضور داشته باشین مثل سابق
        باور کنید خیلی دلم برای اون روزا تنگ شده
        ما درباره چانگان و دانگ فنگ و قیمت صحبت نمی کنیم قبول داری ??

        1. Hamidreza

          ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
          سوابق: (2464 ديدگاه)

          به روی چشم !
          اونا رو که بنداز دور اصلا … ماشین حساب نمیشن! باید ی چیزی باشه ارزش صحبت کردن داشته باشه عزیز

    2. Farzad

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      ایمان جان یه دونه ای ، دیگه چاره چیه .
      بیشتر کامنت بزار فیض ببریم .

      1. SF90 STRADALE

        ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (4062 ديدگاه)

        آقا فرزاد شما عزیزی
        به خودم قول دادم دیگه درباره برقی هایِ بی روح و کم ارزش زیاد صحبت نکنم
        البته همشون بد نیستن و میشه روشون حساب کرد مثل ریماک کانسپت ۲ ، لوتوس اویجا و تعداد انگشت شماری دیگه
        آقا فرزاد فکر کنم مجری dragtimes داره هیجان رو به دنیای خودرو بر میگردونه
        خودش یک 765LT خریده و چندبار هم SF90 استراداله رو تست کرده
        احتمالاً در آینده ای نزدیک شاهد نبردی سخت و نفسگیر خواهیم بود ??

  14. مهدی

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    اصلا به شدت هشدار بزرگیه یعنی خیلی بزرگ

  15. یاس ی

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (1044 ديدگاه)

    دیروز یکی از دوستان با خنده راجع به این ماشین گفت ههههههه سانروف نداره !! آدم تعجب میکنه؛ دوستانی که میان پدال اکثرا ماشین باز حرفه ای هستن، تعجب میکنم این دوستمون نمیدونه اساس تولید مدل cs پرفورمنس بالاتر از m5 با استفاده از کاهش وزن در کنار تنظیمات بهتر هستش .!!!!!!!!!!!!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا