پیشازاین بامو هیچگاه مدل کلاب اسپرت سوپر سدان M5 را تولید نکرده بود. این یک خودرو با ۶۳۵ اسب سرکش است که برچسب قیمتی ۱۴۰۰۰۰ پوندی دارد و ادعا میکند میتواند در کمتر از ۳ ثانیه خود را به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند اما این انتهای کار نیست. بامو با تحقیق بر روی معایب M5 تمامی نقصهای آن را برطرف کرده خصوصاً در مبحث آئرودینامیکی که از این منظر اهمیت بسیار بالایی دارد و میتوان گفت که این خودرو اکنون بینقص است.
M5 با کد f90 هنگامیکه پا به جادههای انگلستان گذاشت آن احساس بهیادماندنی و دوستداشتنی را ایجاد کرد
مدل استاندارد آن دارای ۵۹۱ اسب بخار قدرت بود که با سیستم چهارچرخ محرک ترکیب میشد و هیولایی را خلق میکرد اما خب معایبی ازجمله مبهم بودن سیستمهای الکترومکانیکی فرمان و سیستم ترمز باسیم و سواری فوق خشک و سنگین داشت.
رمانی که مدل کامپیتیشن پا به انگلستان گذاشت ۶۱۶ اسب بخار قدرت داشت که با سواری سفت و سختتر خود کمی آزار بیشتری داشت.
به سال ۲۰۲۰ میرسیم که فیسلیفت مهم M5 صورت میگیرد که بهصورت قابلتوجهی تمامی آن نقصها را برطرف کرده و این قابل ستایش است.
ام فایو کاملاً همان چهار درب سریعی است که از آلمانها انتظار میرود با این تفاوت که با تولد مدل سی اس شما تصور خواهید کرد که پشت پورشه ۹۱۱ مدل جی تی ۳ نشستهاید.
اما تردید نکنید این هنوز بهاندازه مدلهای معمولی راحت و جادار و فوقالعاده است. تنها ایرادی که میتوان از این شاهکار گرفت وزن آن است که کمی بیشتر از نیاز حضور دارد اما باز هم از مدل کامپیتیشن ۱۰ اسب بخار بیشتر و وزن نسبتاً کمتری دارد که در بهبود سواری و هندلینگ و صدا تأثیر بسیار مثبتی گذاشته است.
صرفهجویی در وزن این خودرو با وزن ۱۸۲۵ کیلوگرم بهطورکلی به ۷۰ کیلوگرم ختم میشود که ناشی از بدنه پلیمر تقویت شده با الیاف کربن است. همچنین رینگهای آلیاژی و ترمزهای سرامیکی کربنی و صندلیهای ورزشی با اسکلت فیبرکربن است.
پیشرانه ام ۵ سی اس از طریق توربوشارژرهای اصلاح شده و اینترکولر جدید و تزریق سوخت بهتر برای موتور ۴.۴ لیتری وی ۸ آن و همچنین اگزوزهای فعال باعث میشود تا آزادانه به دور ۷۰۰۰ رسیده و پیک گشتاور نیز در محدوده وسیع تری نسبت به M5 کامپتیشن در دسترس باشد.
همانطور که بامو بیان کرده بود این خودرو فوقالعاده سریع است و تقریباً هر ناراحتی در آن پوچ به نظر میرسد
ازنظر من موتور وی ۸ آن اصیلتر از هر زمان دیگری بوده و وقتی حالت را اسپرت میکنید صدای گوشنوازی تولید میکند
بامو سیستم تعلیق را بهصورت واضحی اصلاح کرده و از برخی قطعات مورد استفاده در ام ۸ گرن کوپه استفاده کرده است که باعث میشود که ارتفاع سواری خودرو ۷ میلیمتر کاهش یابد .
تفاوتی که این خودرو با نسل معمولی خود ایجاد میکند این است که خیلی وحشیتر و راحتتر و بهتر با جاده تماس برقرار میکند.
فرمان آن با لاستیکهای میشلن پایلوت اسپرت 4S در ارتباط است که برخلاف حس آزادتری را ایجاد میکند
پس با این توصیفها این مدل یک خودرو راننده محور و لذتبخش است که در پروژه خطیر m5 نقش مؤثری را بازی میکند.
همچنین سواری آن انعطافپذیری فوقالعادهای دارد که برای راننده بسیار خوشایند است قطعاً این بهترین مدل کلاب اسپرت بامو است که عالی و عالی عمل میکند
هنگامیکه توسط دکمههای M1 و M2 حالت رانندگی را تغییر میدهید بیش از همیشه با این خودرو برقرار میکنید. تمامی اینها باعث میشود که M5 بیشتر از رقبای خود مؤثرتر و بهتر احساس شود.
صرفهجویی در وقت برای تنظیمات آن شامل فرمان و سیستم تعلیق و سرعت و همه چیز را دربر می گیرد و شما میتوانید با استفاده از دکمههای روی فرمان مود مورد نظر را آسانتر از آنکه فکر کنید انتخاب نمایید و دیگر قربانی سختی بیش از حد برای تنظیم و بازگردانی حالتها نخواهید شد.
اگر میخواهید این مدل را خریداری کنید باید سریعاً به فکر ۱۴۰۰۰۰ پوند قیمت آن باشید قطعاً این مدل به اندازه gt3 پیست محور و از خصلتهای آن بهرهمند نیست اما خب برخی از آنها را نیز پوشش داده است.
پس این یک سدان عالی و متمرکز بر راحتی و سواری لذتبخش بوده و سرعت فوقالعادهای دارد که برای بقای مدل m5 لازم است و سلامت آن را تضمین کرده و قابل ستایش است.
ترجمه: محمد دهقان
مازیار
۴ مرداد ۱۴۰۰این لعنتی هیچ کمبودی در هیچ زمینه ای نداره😍
Iman99
۴ مرداد ۱۴۰۰بله کاملا
ب ام و ام ۵ لیاقت بهترین و کامل ترین سدان جهان رو داره مثل فورد رپتور که لیاقت بهترین و کامل ترین پیکاپ تراک جهان رو داره با همین ب ام و و فورد میتونی توی جاده آنرود و تو آفرود روی همه رو کم کنی و همیشه اول و برتر باشی و بقیه باید برای رده های پایین تر تلاش کنن
GT
۴ مرداد ۱۴۰۰اگر فکر میکنی سدانی بهتر از این نداریم پس منتظر طوفان AMG GT73 باش تا پادشاه واقعی را ببینی
Iman99
۵ مرداد ۱۴۰۰۱۰۰ در ۱۰۰ که مرسدس هم درکنار این ب ام و این لیاقت رو داره این کلا شامل حال همه هم سگمنت های هموطن ب ام و میشه
Sina10
۵ مرداد ۱۴۰۰به یه دلیل بنز GT4 هرگز نمیتونه با M5 رقابت کنه و این دلیل قیمتشه
نسخه GT63S قیمتش ۱۵۰ هزار دلار شروع میشه که از رقباش بجز پانامرا با فاصله گرونتره
نسخه GT73e هم حداقل قیمتش ۱۷۰ یا ۱۸۰ هزار دلاره ( حداقل) پس عملا نمیارزه
ولی این به معنای بد بودن GT73e یا GT63S نیست ولی خب یه مشکل بزرگ محسوب میشه
فرامرز
۴ مرداد ۱۴۰۰از این بهتر نداریم
Shirko
۴ مرداد ۱۴۰۰ای کاش جلوپنجرش بزرگتر بود .
مهردادکمال
۴ مرداد ۱۴۰۰من که میگم بهترین ماشین دنیاس لااقل از این بهتر رو نمیتونم تصور کنم
امیر
۴ مرداد ۱۴۰۰شاهکار خالص
Ninja
۴ مرداد ۱۴۰۰یکی هم بود
مثل همین بود
جادار اسپرت
لنسر خدابیامرز
پروفایلت رو دیدم یادش افتادم
HamiD
۶ مرداد ۱۴۰۰داداش درسته لنسر دوست داشتنیه
ولی خب کیفیت متریال به کار رفته توی ساخت و همچنین قیمت رو نگاه کن!
Kato
۴ مرداد ۱۴۰۰ایش اح
آلمانی گرون و پر خرج
من با پول خرید این ماشین یه لکسوس lc500 میگیرم تا روی هرچی آلمانی کم کنم
با باقی پولم یه آکورد به عنوان ماشین دوم میگیرم
ماکسیمیلیان
۴ مرداد ۱۴۰۰به جای توصیف نظرات فجیِع غیر قابل باورِ تخیلی ، واقع بین باشیم نه تخریبگر نابینا😔!
بله! چشمها را بایستی با زمزم زلال شست و طور دیگری نگریست!
🇩🇪👑BENZ👑🇩🇪
۴ مرداد ۱۴۰۰میشه زیر پست آلمان ها انقدر کلمه حال به هم زن ایش اه آلمانی گرون و پر خرجو ننویسی ما هم از این حرکات بلدین . لطفا زیر پست آلمانی ها این چرت و پرتا رو ننویس
Iman99
۴ مرداد ۱۴۰۰مقایسه لکسس ال یا آکورد با ام ۵ مثل مقایسه دو بز با اسب اصیل مسابقه ای هست
که همیشه برندس و همه به برتری اون واقف هستن.
با احترام به هر دو تاشون اصلا قصد توهین به اون دو خودرو که گفتم رو ندارم چون از lc590 و آکورد بدم نمیاد صرفا هدفم پاسخی به گفته های متوهمانه kato بود و خواستم اوج مضحک بودن گفته های سراسر کذب kato رو بهش گوشزد کنم.
Ninja
۴ مرداد ۱۴۰۰یه لنسر میتونستی بخری البته اگه تا الان تولید میشد ماشین مورد علاقت
Reza Waffen SS
۵ مرداد ۱۴۰۰چطور میتونی LC 500 رو به شاهزاده ترجیح بدی
BMW
۴ مرداد ۱۴۰۰صحیح👌
میشه بگی با کدوم ماشین ژاپنی میشه مچ آلمانی هارو خوابوند؟🤔
مازیار
۴ مرداد ۱۴۰۰دوست من BMW
عذرخواهی میکنم اما این بحث واقعا ارزش ادامه دادن نداره ها
ظاهرا اون دوستمون خیلی از آلمان و صنعت خودروسازیش عصبانیه و کاری هم از دست کسی برنمیاد
BMW
۴ مرداد ۱۴۰۰مازیار جان درست می فرمائید
این آقا رابطه خوشی با ژرمن ها نداره یا زخم خورده اونهاس
مهم نیست
هر کسی سلیقه ای داره
باید احترام بزاریم
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۴ مرداد ۱۴۰۰زخم خورده چیه داداش محمد؟ درظاهر ژاپنی فنه، اما چینی سواره!😑😂 اونوقت از دوتا مقاله وطنی شنیده آلمانیا خرجشون زیاده دیگه هی چیز بی ربط میگه…
Mercedes Benz
۴ مرداد ۱۴۰۰دقیقا
هیچ کدوم از ژاپنی های حالا نمیتونم با آمریکایی ها و آلمانی های الان رقابت کنند
قبلاً ژاپن جایگاه بالایی داشت هنوز هم داره ولی خب الان دور دور کشور های دیگس
تنها ژاپنی که بی نظیره
گودزیلای وحشیه
هر چند من ۹۱۱ رو بیشتر دوست دارم
Mercedes-AMG
۴ مرداد ۱۴۰۰درسته 👌
عالی بود آقای دهقان تشکر میکنم ازتون
در مورد این شاهکار بگم
عالیییهههههه👑💪
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۴ مرداد ۱۴۰۰ژاپنیا فعلا خم اندر یه کراون دهه هفتادی هستن نباید با آلمان مقایسه شون کرد…
Ninja
۴ مرداد ۱۴۰۰نیسان زد ۴۰۰
منتظر جوابتم
به قیمت هم توجه کن
Ninja
۴ مرداد ۱۴۰۰اها راستی یه رقیبش میتونه ام ۲ جدید باشه شاید از نظر شما برتر باشه ولی از خر نظر من نیسان رو برتر میدونم(نظر شخصی)
BMW
۴ مرداد ۱۴۰۰من هم گفتم که
شما درست میگی رقیب این ماشین که شما میگی که از نظر من هم ماشین بسیار خوبیه M2 جدید هست که هنوز معرفی نشده
با اینکه که زد رو خیلی ازش خوشم میاد ولی m2 رو برتر از اون میدونم
akrh78
۴ مرداد ۱۴۰۰بزار بیاد زخمی کن
MAHDI
۴ مرداد ۱۴۰۰جزو انگشت شما خودروهای که در مجله auto express امتیاز 5/5 رو گرفته که فقط شاهکار ها در این مجله این امتیاز رو میگیرن.
MAHDI
۴ مرداد ۱۴۰۰مجله car magazine رقابت بین ب ام و M5 CS و آئودی RS E_tron gt رو انجام داده که نتیجه بماند!!!!
اما همین مجله چند وقت پیش رقابت ب ام و M5 کامپتیشن و پورشه تایکان توربو S و تسلا S پرفومنس و پولستار 1 انجام داد که نتیجه هم اینطور شدکه M5 کامپتیشن در جایگاه اول //پورشه تایکان توربوS در جایگاه دوم // تسلا S پرفومنس در جایگاه سوم // پولستار 1 در جایگاه چهارم قرار گرفت.
ماکسیمیلیان
۴ مرداد ۱۴۰۰آنچه خوبان دارند ، تو همه یکجا داری!
احنست!مرحبا بر این هنر!
🖌این همان شاهکاریست که از کودکی تا به الان به آن اندیشه میکردم!
💎این همان گوهر تراش خوردهای است که توجهٔ همگان را به خود جلب میکند!
🎨این نهایت هنرییست که میتوان از شاه صنعت خودرو انتظار داشت!
گمان کنم اینطور که بنده ی حقیر تعریف کرده ام ، کار بعضی از کاربران برای وصف این شاهکار به سهولت انجام میگیرد 😊!
ماکسیمیلیان
۴ مرداد ۱۴۰۰اما حیفا حیف که این شاه در حال چیدن مهره های نابودیاَش است!
Ninja
۴ مرداد ۱۴۰۰واقعا همه چی تمومه منو هی یاد لنسر میندازه
ولی بقول دوستان ژاپن الان تو دور نیست
ام ۵ عالی ترین کامل ترین سدان پرفورمنس دنیاست
Mad.z.Max
۶ مرداد ۱۴۰۰آنچه خوبان همه دارند، تو یکجا داری..
راستی، ضامن آهو کجاشه دقیقا؟ چاقو بود ضامن داشت..
ماکسیمیلیان
۷ مرداد ۱۴۰۰درود.
عذر خواهی میکنم کاربر گرامی ، بله متاسفانه اشتباها انچه خوبان همه دارند تو یکجا داری را طور دیگری نگارش کردم.
ببخشید 🌷
عزیز متوجه منظورتان در سطر آخر نیستم ، کامل تر میفرمایید؛
با سپاس🌷
porsche
۴ مرداد ۱۴۰۰من ۹۱۱ توربو اس تولید محدود با قیمتی ۲۰۰۰۰ بیشتر میخرم.
اما این عشقهههههههه 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘
آلفا جی تی ای هم هست که انتخاب نهایی منه
آخر خودم هنگ کردم
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۴ مرداد ۱۴۰۰به به! محمد جان کجایی برادر؟ سه هفتهای بود مطلب نمیزاشتی سایت بدون مطالبت زیاد باحال نیست،سعی کن بیشتر بزاری مام از خوندنش فیض میبریم!😂😍💪
بابت مقاله هم ممنون…
🇩🇪👑BENZ👑🇩🇪
۴ مرداد ۱۴۰۰یکی از ستاره های درخشان آسمان تاریخ آلمان👑👑👑🇩🇪🇩🇪🇩🇪
HamiD
۴ مرداد ۱۴۰۰نهایت یک خودرو برای راندن.
مهدی
۴ مرداد ۱۴۰۰نقاشی که دنیای خودرو رو زیبا کرد
در موزه شاهکار هنری این ماشین نگه داری باید بشه
M PERFORMANCE
۴ مرداد ۱۴۰۰شاهکار ترین سدان دنیا
البته جدید ترین رقیبش هم تو راهه یعنی AMG GT73 که اون بی نظیره و رقیب جدی و چالش بر انگیزی هست
BMW
۴ مرداد ۱۴۰۰از همگی تشکر میکنم
نظر لطف همه ی شما عزیزان هست
❤🙏🙏🙏🙏❤
MAHDI
۴ مرداد ۱۴۰۰سری 2 جدید رو دوست داری؟؟؟ منکه خیلی دوسش دارم مخصوصا نسخه M240 با اون رنگ جذابش. تو فیلم هاش مشخصه چقدر جذابه این کوپه
BMW
۴ مرداد ۱۴۰۰به شدت!!!
به نظرم طراحی بی نظیر و زیبایی داره
دیگه مدل M2 بماند و پروفرمنسش که قطعا حرفی باقی نمیزاره
Silent
۴ مرداد ۱۴۰۰برا کسی که از باب شکل چراغ و سپر ماشین ها رو نگاه نمی کنه این المانی های جدید “”هیچ “” هستند و ابس!
بریم سراغ اعداد, صندلی های اسپورت و فیبرکربن بی مقدار همه یعنی هدف بهبود پروفرمونسی که براش 200 هزار دلار می خوان پول تلکه کنن…
m5 C کامپیتیشن 110 هزار دلار همین درگ و 11.1 ثبت کرده بارها
m5 CS با 200 هزار دلار قیمت!!! 10.9 رو چند روز پیش ثبت کرد در برابر ایودی با شتاب 3.2
همه ی این سر صداها صرفا برا 0.2 ثانیه بهبود عملکرد هست؟!
TESLA پرونده همه اینا رو بست گذاشت کنار که پرفورمنس هیچ المانی گرونی در حد شاسی بلند X پلید(9.9) هم نیست چه برسه مدل S.
Silent
۴ مرداد ۱۴۰۰قصد نداشتم کامنتی بزارم دیدم خیلی نظرات تعصبی شد گفتم یکم رو منطق اعداد و ارقام با TESLA بیشتر آشنا شید. قبل و بعدش همه چی بی مفهوم هست😎
Mercedes-AMG
۴ مرداد ۱۴۰۰قصد نداشتم جوابتو بدم چون میدونم این بحث بی فایده و بی انتها هست ولی بزار برای آخرین بار جواب حرف های پوچت رو بدم
اولا که تسلا برقیه و گشتاور آنی و قدرت بیشتری داره د اگه بخوایم معادل سازی کنیم ۱ موتور بیشتر داره (مدل پلاد ۲ تا) این از این
دلیل دوم
آخه وقتی از هیچ چیزی اطلاع نداری لازم نیست نظر های بی ربط و اشتباه بدون انکار بدی
استفاده از فیبر کربن در این جور خودرو بخاطر کاهش وزنه که در متن هم اشاره شده و مثمر ثمر هم بوده اگه وقت کنی و مطالعه کنی
بعد هم این پولی که شما پرداخت میکنی ارزش بسیار بالایی داره و شما در اصل سود کردی و این گرانی دلیل قابل توجهی داره برای امثال تو
مورد بعد
درگی که با rs7 داشت توسط راننده های بی تجربه ثبت شده بود همون طور که در درگ های قبل دیدیم که با چه خودرو های سریعی تایم های بدی ثبت کردن
آلمانی ها همیشه در اعداد و ارقام خیلی پرفورمنس رو کمتر نشون میدن اما تو عمل قطعا وقتی M5 شتاب ۲.۶ ثبت کنه قطعا این مدل میتونه تایم هایی در همین حوالی به ثبت برسونه
امیدوارم حداقل خودتو قانع کنی و کامنت های بی ربط و بی محتوا تحویل ندی
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۴ مرداد ۱۴۰۰بخدا قانع نمیشه! ول کن نیست که!
Silent
۴ مرداد ۱۴۰۰قصد ورود نداشتم تا اینکه دیدم یکی تسلا 5 سال پیش و با m5 سال قیاس کرد!
اینکه فلان برقی و این درون سوزه مشکل شرکت های جلوپنجره سازی هست که همه رو مسخره کردن یک دهه است و کسی جلوشون رو نگرفته بود نتوووونستن کاری بکنن چون تکنولوزی امریکایی قابل رقابت نیس!
و در آخر وقتی ماشینی 200 هزار دلار قیمتش هست باس یک توجیهی داشته باشه! با منطق المانی ها برا قیمت گذاری TESLA باس 1 میلیون دلار می شد احتمالا نه 120 هزار تا.
abdi_mahdi
۴ مرداد ۱۴۰۰انصافا کمتر مارو بخندون بهه اون پلاد هم ننازید که عمرش کوتاست درضمن ملاک های زیادی برای خرید یه ماشین هست که تسلا خیلیاشو پاس نمیکنه .
amir
۵ مرداد ۱۴۰۰انتخاب ماشین سلیقه ای هستش تو تسلا دوس داری خیلیم عالی منم بیمر و پولم داشته باشم میخرم و این دلیل نمبشه که ما چون خوشمون از یه ماشین نمیاد بده یا گرونه
GT
۴ مرداد ۱۴۰۰***ترین مقایسه اینه که یه ماشین با بیش از هزار نیوتون متر گشتاور که در لحظه در دسترس هست رو با یک خودرو بنزینی با گشتاور بسیار کمتر مقایسه کنی، حالا اختلاف قدرت که بماند،تو اگه خیلی ادعا میکنی برو ( پَلید 🤣) رو با پینین فارینا باتیستا، لوتوس اویجا و ریماک نورا مقایسه کن در ضمن اگر در جهان هستی فقط یک چیز بی مفهوم باشه اون حرف های تو هست 😎
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۴ مرداد ۱۴۰۰″برا کسی که از باب شکل چراغ و سپر ماشین ها رو نگاه نمی کنه این المانی های جدید “”هیچ “” هستند و ابس!″
برای ما تسلا پوچ تر از همه ماشین های دیگه ست! یه ماشین سدان هدف های مهم تری نسبت به یه عدد شتاب داره،شتاب یه فاکتور پیش پا افتاده ست خیلی از افراد اصلا علاقه ای به سرعت ندارن و بیشتر ظاهر مهمه!
برای من که تسلا ارزشی درحد پراید داره، طراحی داخلی رو که میبینی آدم دلش میگیره اینقدر که ساده ست!🙄😂😂
🇩🇪👑BENZ👑🇩🇪
۴ مرداد ۱۴۰۰آفرین سلطان تسلا 💪😂😂😂
Iman99
۵ مرداد ۱۴۰۰Silent اصلا فن تسلا نیستی هدفت همینه که این هارو بگی که خود تسلا نفی بشه تو هدفت همینه اگه بگی نه نیست واسم مهم نیست چون گفته های تو خارج از این حالات نیست
هر ماشین بازی که در دنیای مهندسی خودرو سررشته داره به ارزشمندی و برتری مستدل و آشکار ب ام و پی برده درنتیجه نمیاد از این حرف های متوهمانه بزنه شما دوستان هم گول حرفای silent رو نخورید بنا براین مشخص میشه که هدف silent یه چیز دیگس.
کاری به تسلا ندارم ولی همونطور که ب ام و این خودروساز آلمانی در همه زمینه ها برتری خودش رو ثابت کرده صنعت خودرو امریکا هم همین برتری رو میتونه داشته باشه
Sina10
۵ مرداد ۱۴۰۰دوباره ایشون شروع کرد
پلاد عملا نسبت به مدل اس عادی فقط سریعتره و همین و بس
برای همین سرعت هم ۳۰ هزار دلار بیشتر میگیره
ولی بامو M5برای مدل CS کاملا از نو ساخته و تبدیل به هیولای دیگهاش کرده همین قدر پول بیشتر میگیره
دوم اینکه بامو M5 CS تو آمریکا که بازار اصلیشه ۱۴۰ هزار دلاره نه ۲۰۰ هزار دلار
محمد مختاری آذر
۵ مرداد ۱۴۰۰واقعا سنگ تمام بی ام و هستش ولی کاش 700 اسب بخار داشت بی ام و ارزشش بیشتر از این ها هستش
Sina10
۵ مرداد ۱۴۰۰واقعیتش اینه که قدرت رو همیشه کمتر اعلام میکنن
این مدل هم به نظر من ۷۰۰ اسب بخار رو داره ولی کمتر اعلام کردن توی M5 عادی هم همین ماجرا وجود داشت
Sina10
۵ مرداد ۱۴۰۰یکی از بهترین های تاریخ
بدون شک به نظرم از برترین ماشین های بازاره
قیمتش تو اروپا زیادی گرونه ولی توی آمریکا خیلی خیلی میارزه
از آخرین بامو های واقعی
شاهکار تمام عیار