سال ۲۰۲۱ در حال پایان بوده و در همین حال جی پاور مشهور تصمیم گرفته بهترین پروژه خود را در دقیقه ۹۰ معرفی کند. این تیونر آلمانی که سابقه درخشانی در ارتقای محصولات ب ام و دارد هماکنون دست روی M5 CS گذاشته است. این تیونر هرچه در توان داشته صرف ارتقای پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربوی باواریایی ها کرده و دقیقاً همان چیزی را که از یک سدان میان سایز ب ام و انتظار داریم ارائه کرده است.
این نیروگاه ۴.۴ لیتری در حالت استاندارد قدرت ۶۲۷ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری تولید میکند اما واضح است که جی پاور به این رقمها راضی نبوده و اقدام به معرفی چند کیت کرده است. کیت مرحله ۱ این تیونر باعث رسیدن قدرت و گشتاور به ۷۰۰ اسب بخار و ۸۵۰ نیوتون متر میشود. زمانی که سیستم اگزوز پکیج GP-740 را نیز سفارش دهید قدرت به ۷۴۰ اسب و گشتاور به ۹۰۰ نیوتون متر خواهد رسید.
درصورتیکه کیت GP-780 جی پاور را انتخاب کنید خروجی پیشرانه M5 CS به ۷۸۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۹۵۰ نیوتون متر خواهد رسید؛ اما خودرویی که در تصاویر مشاهده میکنید از کیت GP-820 سود برده و علاوه بر تغییرات کیتهای قبلی دارای توربوهای بهتر و چهار خروجی اگزوز ۱۰۰ میلیمتری با پوشش کربنی یا کربن فورج کاری شده است. همانگونه که نام این پکیج نشان میدهد، M5 CS قدرت ۸۲۰ اسبی و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متری تولید میکند.
در این پکیج شاهد تغییرات پیستونها و یاتاقانها هستیم؛ اما پکیج دیگر G5M هوریکان RS نام داشته و قدرت را به ۸۴۰ اسب بخار و گشتاور را به ۱۰۵۰ نیوتون متر میرساند. پکیج G5M RR نیز وجود دارد که باعث میشود سوپر سدان ب ام و خروجی ۹۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۵۰ نیوتون متری داشته باشد. جی پاور یک محدود کننده سرعت روی محصول خود نصب کرده تا حداکثر سرعت M5 CS از ۳۳۳ کیلومتر در ساعت فراتر نرود.
فعلاً اشارهای به مشخصات عملکردی این خودرو نشده اما قطعاً میتوان گفت شتاب آن بهتر از زمان ۲.۹ ثانیهای نسخه استاندارد M5 CS خواهد بود. جی پاور علاوه بر کیتهای یاد شده رینگهای ۲۰ و ۲۱ اینچی سفارشی را نیز در نظر گرفته است.
محمد امین
۹ دی ۱۴۰۰این ماشین رو باید با طلا ساخت، با فلز و فیبرکربن فاسده ای نداره
رضا 👉
۹ دی ۱۴۰۰سنگین میشه دیگه راه نمیره اونوقت
VIPER
۹ دی ۱۴۰۰خداییش جدا از بحث فنی نابش
چه رخی داره، بهترین تو سگمنت خودش
مهدی
۹ دی ۱۴۰۰به نظر من برای استفاده روزمره قدرت بیش از سیصد اسب بخار و صفر تا صد کمتر از شش ثانیه هیچ کاربردی نداره
Ali_x76
۹ دی ۱۴۰۰منطقی بخوای فکر کنی درسته
ولی هیچکس یه ماشین ۹۰۰ اسبی رو برای خرید از سوپری محل نمیخره
۹۰۰ اسبی سوارا، عاشق کل کل پشت چراغ قرمز و اتوبانای خلوتن و اون صدا و حس فول بوست شدن توربو براشون از طلا هم با ارزش تره (معادل امریکاییش میشه جیغ سوپرشارژرشون)
خود من به شدت علاقه دارم یه دف عقب قدیمی ( E34 یا Cefiro A31 ) بگیرم و به ۴۰۰ اسب برسونم و زندگی کنم باهاش
منتها بسوزه پدر پول
هرچند میشه با قیمت یه ۲۰۶، یکی از همین خوشگلا رو خرید، ولی تیون و تجهیزش جیب پر میخواد
ارین صاحب جمعی
۹ دی ۱۴۰۰سوال : آیا این یک ماشین هست ؟؟؟
پاسخ : خیر هیولایی برای مورد لطف و عنایت قرار دادن تسلا s plais میباشد
جناب ایکس
۹ دی ۱۴۰۰ولی فک نکنم اینم تو خط مستقیم بتونه ها! البته اینم باید در نظر گرفت که وزنشم در عوض کمتره.
مردیم از خوشی
۹ دی ۱۴۰۰چرا بعضی نمی فهمند الکتریکی نباید با درونسوز مقایسه بشه ؟!
درضمن تسلا تو درگ به راحتی شکستش میده نتایج پیست هم همینطوره کانال معتبر اگه نبال میکردی میدونستی تو پیست willow springs تسلا. با اختلاف m5 ce شکست داده البته بازم میگم این ماشین بین درون سوز ها فوق العاده هست
مردیم از خوشی
۹ دی ۱۴۰۰cs
ارین صاحب جمعی
۹ دی ۱۴۰۰اونوقت عزیزم پس تقصیر پداله؟ چون دو هفته پیش تقابل بلک وینگ و تسلا و بیمر را دیدیم
M@M@DRZ
۹ دی ۱۴۰۰تو پیست دیگه قضیه جور دیگست…
تو درگ تسلا برنده مطلقه ولی تو پیست ( یه پیست چالشی نه پیستی که کلا دوتا پیچ داشته باشه و همش مسیر مستقیم ) m5cs همرو نابود میکنه .
abdi_mahdi
۹ دی ۱۴۰۰تو نورنبرگ کدوم سریعتر بود؟m5
AMIR / ARMI
۹ دی ۱۴۰۰فکر کنم اگه بخواد تسلا رو شکست بده یه موتور دیگه مثل این باید اضافه بشه به ماشین
Mamad
۹ دی ۱۴۰۰با همچین اعداد و ارقامی و اینکه این ماشین توانایی های بیشتر از این داره چرا باید محدودیت سرعت داشته باشه ؟؟!
ARMAN
۹ دی ۱۴۰۰حیف قراره اینم زشت بشه
محمد مختاری آذر
۹ دی ۱۴۰۰واقعا یکی از بهترین های آلمان در خصوص بنز و آئودی هستش و همچنین در سطح جهانی هستش و کاملا هم استاندارد هستش
و با تیون 900 اسبی دیگه کاملا هیولایی واسه خودش شده
mm-yarlou
۹ دی ۱۴۰۰خدا وکیلی این یه bmwواقعی یا m3 وm4 قضاوت با خودتون
unknown
۱۰ دی ۱۴۰۰m3 و m4
مهراب
۹ دی ۱۴۰۰مقاله سیویک 3 برابر این بود.
چرا هرچی که خوبه کوتاهه؟
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۹ دی ۱۴۰۰واقعاً خوشگله،بهترین و زیباترین بامو فعلی همین ام ۵هستش…
علی
۱۰ دی ۱۴۰۰دوستای تسلا فن توی پیست نیاز به چسبندگی و فرمان پذیری خوب و قوی داره نه قدرت موتور و شتاب
یادتون باشه توی فرمول یک موقع پیچ ها همدیگرو میگیرن نه تو مسیر صاف که همه پشت سر همن !
Matin
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳نهایت سرعت 333؟
ام فایو ای شصت جی پاور 390 تا رو ثبت کرده
بعد این 333؟