اگر بامو M5 معمولی برای شما دیگر جذابیتی ندارد Carbonfiber Dynamics آمده تا حس و حالتان را عوض کند!
بزرگترین توزیعکنندهی قطعات کربنی اخیراً دست خود را روی قدرتمندترین نمونهی تولیدی M5 یعنی پنجمین نسل F10 M5 گذاشته است. در مقایسه با سری ۵ معمولی، نسخهی M برخی بهبودهای ظاهری را برای تمایز با برادر عادی خود دارد اما با این وجود این تغییرات واقعا نشاندهندهی ذات خوفناک این خودرو نیستند.
از طرف دیگر این نمونهی “Fire Orange” میخواهد به همه بفهماند که هیولای ۸ سیلندر داستان قدرت زیادی دارد. بله ما دربارهی قدرت فابریک ۵۵۲ اسب بخاری صحبت نمیکنیم! قدرت این خودروی باواریایی به ۸۱۸ اسب بخار رسیده است.
نتیجهی حاصله بسیار چشمگیر است و این خودرو برای رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت تنها به حدود ۱۰ ثانیه نیاز دارد.M5 تیون شده در مدت ۶.۶ ثانیه نیز از سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به ۲۰۰ میرسد. جدا از قدرت سرسامآور خودرو شاهد رینگهای ۲۱ اینچی ووسن هستیم. اگزوز دست کاری شده و خروجیهای آن نیز این اطمینان را ایجاد میکنند که همه میتوانند حضور شما در هنگام شتاب گیری احساس کنند.
برای تمایز این خودرو با نمونههای عادی شرکت ذکر شده قطعات حرفهای زیادی را در خودرو بکار برده که از آن جمله میتوان به پکیج فیبرکربنی مخصوص تیونر ژاپنی 3DDesign اشاره کرد. این پکیج از لبهی جلویی، رکابهای جانبی، دیفیوزر و اسپویلر عقب تشکیل شده و حتی تأییدیهی TUV را نیز دارد.
REVENTоN ?
۱۸ مرداد ۱۳۹۵یه سوال،
شما ام مثل منین وقتی انتخابتون بین بنز و بی ام دبلیو باشه، بی ام دبلیو رو انتخاب میکنین؟
اصن یه روح اشرافیت همراه باجذابیت و اسپرت بودن تو ماشیناشه،
کمتر ماشینی اینجوریه خداوکیلی
B/M/P/J
۱۸ مرداد ۱۳۹۵من که اینطوری نیستم حداقل در کلاس های AMG و M Performance چون وقتی پولی یکی رو داشته باشی پول رقیبش رو هم داری و میتونی راحت اونم بخری.
PlymouthBarracuda
۱۸ مرداد ۱۳۹۵اعتراف میکنم من هم اینجوریم…..!
مجید.فقط لامبورگینی.
۱۸ مرداد ۱۳۹۵اصلا.
بی ام و در حد و اندازه ی بنز نیست.
بنز خیلی لوکس تر و پرمیوم تر از BMW هست.
چند ماه اخیر اینقدر سری ۳ و سری ۵ دیدم که خسته شدم.
BMW رویای نوجوووناست. Benz داستانش فرق میکنه.
بنز در کیفیت واصطحلاک و زیبایی نسبت به BMW خیلی سرتره.
در همین مقاله ی اخیر پدال درباره ی ببشترین خرابی ها یک بار هم اسم بنز برده نشد. ولی Bmw در چندین مورد حضور داشت.
حسین
۱۸ مرداد ۱۳۹۵درود. الان اینجا اومدم که از ب ام و دفاع کنم
داداش من این چه حرفیه؟ رقابتی که بین بنز و ب ام و هست رو بین هیچ دو شرکت دیگه ای نمیشه پیدا کرد، بعد شما میگی ب ام و در حد بنز نیست؟! هر دوی این کمپانی ها همدیگه رو به عنوان رقیب اصلی هم میشناسن. پس نمیشه به این راحتی یکی رو کمتر از اون یکی دونست.
در همین مقاله ای که اشاره کردین هم فقط اسم سری 3 برده شده نه همه مدلهای ب ام و.
بعدشم شما توی ایران خیلی ب ام و دیدی به خاطر اینکه سری 3 و 5 توی ایران خیلی فروش رفته. چه نتیجه ای میخوای بگیری؟ اینکه بنز خیلی خاص تره؟ نه، فروش بنز و ب ام و خیلی به هم نزدیکه و امسال (تا اینجا) فروش بنز بیشتر هم بوده. به هر حال هر کسی نظری داره و انتخاب بین بنز و ب ام و بیشتر به علاقه برمیگرده چون هردوشون عالی هستن.
Parvaz
۱۸ مرداد ۱۳۹۵دوست عزیز مقام پر فروش ترین برند لوکس چند سال اخیر که مال بی ام هستش حرف شما رو کاملا رد میکنه، بی ام ماشیناش در عین لوکس بودن روح اسپرت ذاتی رو هم تو خودش داره… درسته من خودم بی ام بازم اما حرف از کیفیت باشه همه باید کلاهشونو به احترام تویوتا بردارن
مجید.فقط لامبورگینی.
۱۸ مرداد ۱۳۹۵وقتی میگم در حد و اندازه ی بنز نیست یعنی بنز بهتره. یعنی بی ام و با بنز فاصله داره. یعنی در رقابت به بنز نمیرسه. نه اینکه فاصلشون از زمین تا آسمونه. یا نه اینکه BMW خدای نکرده آشغاله.
حبیب
۱۸ مرداد ۱۳۹۵حالا هی بیاید بگید فلان برند از فلان برند سر تره هر گلی یه بویی داره بنز از نظر لوکس بودن یه پله از بی ام و بالاتره قبول ولی هیجان لذتی که بی ام و واس رانندگی داره تو بنز نمیشه پیدا کرد از سری 2 بگیر تا سری 7 تک تک مدل های بی ام و ذات اسپرت دارنو پر طرفدار
uss zumwalt DDG-1000
۱۸ مرداد ۱۳۹۵به نظر من که هردو خودروساز تخصصی و حرفه ای هستن و مقایسه بینشون کار ساده ای نیست
سعيد
۱۹ مرداد ۱۳۹۵استهلاک اینجوری مینویسن،خوب شد سایر حروف یه شکل نوشتاری دارن،وگرنه همشو اشتباه مینوشتی
مایکوباکتریوم توبرکلوسیز
۱۸ مرداد ۱۳۹۵واسه خودش یه سوپرکار شده
خیلی هم خوشگل و خوش رنگه لامصب!
uss zumwalt DDG-1000
۱۸ مرداد ۱۳۹۵دقیقا
GT_R
۱۸ مرداد ۱۳۹۵سلام خدمت سردبیر میخواستم بگم سرعت ترجمه مطالب بهتر شده .
خسته نباشید.
الف.ی
۱۸ مرداد ۱۳۹۵بی ام و رو تیوننینگ کنی یه هیولایی میشه مثله این
احمد باقری
۱۸ مرداد ۱۳۹۵همون نمای داخل کابین مرسدس، می ارزه به بی ام دبلیو، حالا بقیه چیزاش بماند، البته در کل هر دو، خودروساز بزرگی هستند و در همه مدل ماشینهاشون نمیشه اینو گفت.
شوخی
۱۸ مرداد ۱۳۹۵احمد آقا چند وقته طراحی پورشه رو ول کردی گیر دادی به اتاق بی ام و.
مجید.فقط لامبورگینی.
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ایشون حساب کرده دیده طرفدارای BMW هم ماشالله مثل پورش خیلی زیادن.
با گیر دادن به BMW هم توجه خیلی ها جلب میشه و رگ غیرت خیلیا (از جمله خودم) میزنه بالا. و بیشتر به کامنت های ایشون توجه میشه.
فکر کنم گزینه ی بعدی احتمالا برای سال 2018 مرسدس بنز باشه!!!
مجید
۱۸ مرداد ۱۳۹۵خوبی ک بهتر شد ولی رنگش عالیه اما یه عیب کلی این نوشته داره: شتاب صفر تا صد و حد اکثر سرعت و گشتاورش رو نگفتید یا حداقل مال نمونه استاندارد که بتونیم مقایسه کنیم اما خوش ب حال کسایی که میتونن این ماشین بخرن یا برونن!!!!!!!
uss zumwalt DDG-1000
۱۹ مرداد ۱۳۹۵800 اسب بخار واقعا قدرت بالایی
علی"mf"
۱۸ مرداد ۱۳۹۵خیلی بهتر شده
A4
۲۵ مرداد ۱۳۹۵فک کنم احمد برنامه ریزی کرده تا ده سال آینده با گیردادن به برند های جهانی و ثبت رکورد بیش از یک میلیون کامنت مردم جهانو از خرید ماشین دلسرد کنه و همه شرکت هارو ورشکست کنه.