بی ام و

بی‌ام‌و M8 کامپتیشن کوپه ویلز اند مور، آقای قدرت!

بی‌ام‌و M8 کوپه شرکت ویلز اند مور قطعاً دارای رینگ جذاب و قدرت بیشتر است. جدای از لطیفه و شوخی، این تیونر آلمانی از معرفی جدیدترین پروژه افترمارکتی برای گرندتورر بزرگ باواریایی ها خوشحال است. این خودرو بر اساس نسخه فیس لیفت شده اخیر توسعه نیافته است اما خب همین مدل قبل از فیس لیفت هم تفاوت چندانی با مدل جدیدتر ندارد.

ویلز اند مور کار خود را با نسخه قوی‌تر کامپتیشن شروع کرده است و با اعمال برخی تغییرات خروجی آن را به ۶۹۰ اسب بخار و گشتاور را به ۸۹۰ نیوتون متر رسانده است. با انتخاب کیت مرحله ۱ و پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو شاهد تغییرات گسترده‌تری خواهید بود. با اعمال این تغییرات قدرت به ۷۲۰ اسب بخار و گشتاور به ۸۹۰ نیوتون متر می‌رسد. این کیت برای مدل‌های تولید شده تا ژوئن ۲۰۲۰ قابل سفارش است.

علاوه بر این کیت مرحله ۲ نیز قابل انتخاب است که قدرت بیشتری را به همراه دارد. جدای از برنامه‌ریزی دوباره ECU و دیگر ریزه‌کاری‌ها، ویلز اند مور قدرت ۷۷۵ اسبی و گشتاور ۹۱۰ نیوتون متری را ارائه می‌کند. این کیت قیمت ۷۵۰۰ یورویی دارد هرچند این کیت فقط مختص مدل‌های قبل از ژوئن ۲۰۲۰ و بدون فیلتر ذرات بنزینی است.

بی‌ام‌و M8 کامپتیشن کوپه از رینگ‌های ۲۱ اینچی فورج کاری شده با طراحی‌های گوناگون سود می‌برد. گران‌ترین رینگ قابل انتخاب قیمت قابل‌توجه ۱۹۷۰۰ یورویی دارد و از قفل مرکزی برای ایجاد حس خودروهای مسابقه‌ای سود می‌برد. ویلز اند مور سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها را نیز برای این رینگ ارائه می‌کند.

تکمیل کننده این رینگ‌های سبک‌وزن سیستم تعلیق پیچشی KW است که قیمت ۵۷۶۷ یورویی دارد و به مالک اجازه می‌دهد ارتفاع خودرو را بین ۱۵ تا ۳۵ میلی‌متر تنظیم کند. با مبلغ ۱۰۹۲ دلار می‌توان فنرهای پیچشی ارزان‌تر KW را سفارش داد که ارتفاع این کوپه پرفورمنس را تا ۲۵ میلی‌متر پایین می‌آورند. نهایتاً باید به سیستم اگزوز دالر اشاره کرد که صدای پرطنینی را ایجاد می‌کند. این سیستم اگزوز نیز قیمت ۵۳۸۰ یورویی دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. Aboalfazl demon

    ۵ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (527 ديدگاه)

    بچه ها راست میگن گیربکس چلنجر و چارجر با این ماشین یکی هستش؟

    موافقم 6
    مخالفم 7
    1. GMA

      ۵ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (1658 ديدگاه)

      گیربکس سری ۸ فکر میکنم ساخت ZF باشه ولی بعید میدونم با دوج مشترک‌ باشه!

      موافقم 10
    2. AMIN (M.A.S)

      ۵ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (846 ديدگاه)

      بله گیربکس های استپ ترونیک بی ام و و تورک فلایت درواقع هردوشون گیربکس 8HP ساخته شده توسط ZF هستن
      که البته در بسیاری از زمینه ها مثل ضرایب دنده ها(دنده6 هردوشون ضریب 1:1داره) و… تفاوت دارن

      موافقم 11
      مخالفم 1
    3. آرمین

      ۶ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (28 ديدگاه)

      جالبه همینایی که رد کردن رفتن پایین تایید کردن😅😏😜

  2. مسعود

    ۵ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (507 ديدگاه)

    لعنتی…
    خوشگل ترین محصول bmw…

    موافقم 44
    مخالفم 2
    1. آقای زد

      ۷ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (1 ديدگاه)

      کاشکی این ماشین مال من بود

  3. net

    ۵ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (3480 ديدگاه)

    بی ام و سری ۸ روباز خیلی زیباست

    موافقم 22
    مخالفم 3
  4. مازیار

    ۵ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (3301 ديدگاه)

    تعادل خیلی خوبی داره طراحی بدنه اش
    حس قدرت همراه با خطوطی سیال و روان
    کوپه بودنش یه پوئن مثبت نسبت به M5

    موافقم 24
    مخالفم 2
  5. میثم

    ۵ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (3608 ديدگاه)

    شلبی آلمان

    موافقم 16
    مخالفم 3
  6. Jdm باز

    ۵ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    بسیار زیبا و جذاب

    موافقم 7
    مخالفم 1
  7. سعید.۱۳۵۸

    ۷ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (49 ديدگاه)

    تا حالا هیچ بی ام دبیلیویی اینطور چشم نواز و زیبا توی هیچکدام از سری های این شرکت ندیدم خداییش
    دست مریزاد واسه این طراحی بدنه ی یونیک و خاص
    بدون شک در قسمت فنی و هندلینگ هم حرفهای زیادی واسه گفتن باید داشته باشه
    در آخر یک بار دیگه به شرکت بی ام دبیلیو واسه این طراحی بدنه تبریک میگم 👌💥❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا