اگر بامو M8 استاندارد با قدرت ۶۲۵ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متریاش شما را راضی نمیکند شاید باید با تیونر مشهور ای سی اشنیتزر تماس بگیرید.
این تیونر آلمانی بهبودهای عملکردی و ظاهری کاملی را برای نسخههای کوپه، کابریولت و گرن کوپه از M8 ارائه میکند. ای سی اشنیتزر برای نسخه پرچمدار M8 کامپتیشن افزایش قدرت و گشتاور را در نظر گرفته به گونهای که پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی آنهم اکنون قدرت ۷۲۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری تولید میکند.
مالکان نسخههای استاندارد M8 نیز میتوانند شاهد افزایش قدرت و گشتاور خودروی خود از ۶۰۰ اسب و ۷۵۰ نیوتون متر به ۷۰۰ اسب بخار و ۸۵۰ نیوتون متر باشند. ای سی اشنیتزر علاوه بر افزایش قدرت پیشرانه اقدام به نصب سیستم اگزوز اسپورت با دو فلاپ کرده و خروجیهای اگزوز نیز با طرحهای کربن و اسپورت بلک در دسترس میباشند.
در لیست تغییرات این خودرو همچنین میتوان کیت فنرهای سیستم تعلیق را دید که باعث کاهش ارتفاع ۲۰ میلیمتری در جلو و ۱۵ میلیمتری در عقب میشوند. این امر تأثیر مثبتی روی هندلینگ و ظاهر M8 گذاشته است.
در بخش ظاهری هم ای سی اشنیتزر اقدام به نصب اسپلیتر جلو، رکابهای کربنی، اسپویلر عقب ۲ تکه برای نسخه گرن کوپه و اسپویلر کربنی برای M8 کوپه کرده است. یک بال عقب مسابقهای نیز برای مدل کوپه در دسترس است. تکمیل کننده تغییرات ظاهری این خودروها نیز رینگهای ۲۱ اینچی سفارشی میباشند.
ای سی اشنیتزر در کابین خیلی شلوغکاری نکرده و پدال شیفترها، استراحتگاه پا و جا کلیدی آلومینیومی را برای M8 در نظر گرفته است.
رامین
۱۱ شهریور ۱۳۹۹خشن تر و جذاب تر شده
بهمن
۱۱ شهریور ۱۳۹۹زیبا و قدرتمنده
محمد
۱۱ شهریور ۱۳۹۹ایول چی شده
Hussein
۱۱ شهریور ۱۳۹۹تو ماشین های شرکت بی ام دبلیو سری هشت رو خیلی خیلی دوست دارم
به نطرم بقیشون بعد از یه مدت دل آدمو میزنن
nikzad
۱۱ شهریور ۱۳۹۹تیون m8 فقط این و منهارت.
MAHDI
۱۱ شهریور ۱۳۹۹M8 گرن کوپه تا الان در 3 مجله خودرویی در رقابت درگ و درگ رولینگ تونست مرسدس AMG GT63S و آئودی RS7 رو شکست بده. ببینیم درگ های بعدی از مجلات دیگه همین نتیجه ادامه پیدا میکنه یا تغیر میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NISSAN GTR SOLTAN
۱۱ شهریور ۱۳۹۹gt63s برای کار دیگه ای ساخته شده
m8 توی پیست به گرد پای gt63s هم نمیرسه
عیار واقعی یه ماشین توی پیست معلوم میشه اونم فقط نوربرینگ
بعدشم توصیه میکنم مقایسه ی تست گورن gt63s با m8 رو ببینی
اونوقت میفهمی gt63s با اون وزنش چه هیولاییه
Hadi
۱۱ شهریور ۱۳۹۹خدایا این m8 چرا اینقدر خوشگله؟
اصن آدم از نگاه کردن بش خسته نمیشه…
بی ریا
۱۱ شهریور ۱۳۹۹درسته ماشین پرقدرتیه ولی آمارو فروش پایینش نشون داده بازار رمقی واسه این ماشینا بااین قیمتای فضایی نداره
ماکان
۱۱ شهریور ۱۳۹۹سلام . انشاالله که هرچه سریعتر مدل سری 9 و X8 بی ام و را هم بسازند و به صورت انبوه تولید کنند انشاالله . البته آن هم جوری که قوی ترین نسخه ی هرکدام از آنها به صورت پلاگین هیبرید یا تمام الکتریکی با مجموع قدرت حد اقل 800 اسب بخار باشد . بنده خیلی لذت می برم اگر که انشاالله این دو مدل با مشخصاتی که گفته ام هرچه زودتر معرفی و تولید انبوه شوند .
MehdiTurbo
۱۱ شهریور ۱۳۹۹بهشون میگم انشالله تولید کنند،پراید ۱۶۱ ام تو راهه.
فقط حیف این ماشین واقعن اینقدر امار فروشش پایین و بی ام و گفته شاید دیگه تولید نشه اینو دلت میخواد شبا بیاری تو اتاقت تا صبح نگاهش کنی بعد دیگه تولید نشه،خارجیام خوشی زد زیر دلشون برعکس ما که این ماشینا رو یبارم نمیبینیم و دیگم نمیشه خرید تازه دستور ساختم میدیم اونا اصن به اینا نگاه نمیکنند حیف بابا من نمیدونم جواناشون چرا شاسی میخرند دیگه بابا اینو دریاب.
Ahmadreza 2002
۱۲ شهریور ۱۳۹۹دقیقا سری نه بیاد که چی بشه؟؟؟؟
X8 چی؟؟
سری نه بیاد تو کلاس لوکس رقیبی نداره و تنها رقیبش میشه فانتوم که مال خود بیمر هست اصلا چ کار یه خب؟
X8 هم باید با سوپر لوکس رقابت کنه که بازم با کولینان همپوشانی داره
خب چ کار یه برا چی اصلا
ماکان
۱۳ شهریور ۱۳۹۹سلام . بگویم چرا ؟
چون که بنده و برخی افراد دیگر هیچ خودرویی برایمان به اندازه ی این دو مدل که از برند بی ام و هستش جذابیت کافی را ندارند و سلیقه ی مان نسبت به برخی افراد دیگر متفاوت است .خیلی ببخشید این موردی که در مورد خودم و بعضی افراد دیگر فرموده ام را خواهشاً درک کنید . و یکی هم اینکه هیچ خودرویی نمی تواند از همه لحاظی نسبت به تمام رقبایش برای همه افراد دنیا جذاب تر باشد و هر مدل از خودرو ها مخاطبان خاص خود را دارند .
ماکان
۱۱ شهریور ۱۳۹۹خیلی ببخشید اگر منظورت با منِ بنده هستش بهتره که عرضم به خدمت تان بگویم که شما افکار و سلایق تان کم و زیاد با بنده فرق می کند و آن هم جوری که در باطن شما انگار حالت ناامیدی وجود دارد چون که شما احتمالاً نه تنها آرزو یا انتظار رسیدن به یکی از بهترین خودرو ها را ندارید بلکه حتی از آن طریقی هم که باید و شاید هیچ تلاشی را برای رسیدن به یکی از بهترین خودروها بکار نمی برید ، و بعد هم باید بگویم که بهتره شما اگر که مایل به انجام این مورد خاصی که می خواهم بگویم را دور از جون هستید ، بهتره که سعی نکنید
طرز تفکر خودتان را به بنده و دیگران تحمیل کنید و شما راه خودتان را بروید . و مورد آخر اینکه بنده مثل خیلی ها یا اینکه مثل نصفی از مردم جوری نیستم که از رسیدن به یکی از بهترین ماشین ها ناامید باشم و هیچ تلاشی برای رسیدن به آنها نکنم .