یک روز دیگر و بازهم منهارت! پس از تمرکز روی M2 کامپتیشن، X5 M و M8 در ماههای اخیر، این تیونر اهل آلمان دست روی خودرویی غیر از M گذاشته است. منهارت به تازگی کیت ارتقای خود برای 330i را معرفی کرده است. البته خودرویی که مشاهده میکنید از نوع M اسپرت با پوشش بدنه مشکی و طلایی است. سدان اسپرت ژرمنها به قطعات مختلف M پرفورمنس نیز مجهز شده است. سری ۳ کد G20 از رینگهای ۲۰ اینچی منهارت و خروجیهای اگزوز فیبر کربنی سود میبرد. نشانهای دهه ۸۰ میلادی نیز جزو دیگر موارد قابلذکر هستند که با کالیپرهای ترمز طلایی در پشت رینگهای مشکی همراه شدهاند. ما به راحتی میتوانیم کاهش ارتفاع این خودرو را به لطف استفاده از فنرهای H&R تشخیص دهیم.
از آنجایی که منهارت روی ظاهر و باطن محصولات بیامو کار میکند بنابراین باید نگاهی هم به زیر کاپوت بیندازیم. پیشرانه ۴ سیلندر توربوی 330i در حالت استاندارد قدرت ۲۵۸ اسبی و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری تولید میکند. این خودرو بهصورت دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک کارخانه را ترک میکند. مدل دیفرانسیل عقب شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۹ ثانیهای دارد درحالیکه مدل چهار چرخ محرک سهدهم ثانیه سریعتر است. سقف سرعت هر دو مدل هم به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است. اما پروژه MH3 منهارت را میتوان یک جایگزین ارزانتر برای MH3 600 دانست، خودرویی که بر پایه M3 کامپتیشن شکل گرفته است. MH3 600 در واقع یک سوپرکار چهار درب با قدرت ۶۰۰ اسب بخار است که میتواند در کمتر از ۱۷ ثانیه به سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت برسد. G80 منهارت گشتاور فوقالعاده ۷۸۰ نیوتون متری دارد و زیر ۱۰.۵ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد.
شما میتوانید منتظر محصولات قلدرتری هم باشید مخصوصاً اینکه شایعاتی درباره احتمال تولید بیامو M3 CS به گوش رسیده است. انتظار میرود این خودرو پس از M3 تورینگ جدید و در سال ۲۰۲۳ از راه برسد.
Navid_A.J
۸ اسفند ۱۴۰۰کار خاص و عجیب غریبی نمیکنه، ولی عجیب خوفناک و جذاب میشه. عالیه منهارت
محسن
۸ اسفند ۱۴۰۰این یه bmw جذاب هست، این شد یه ماشین خوب
زیزیگولو
۸ اسفند ۱۴۰۰انگار تو دنیای تیونینگ هیچ محدودیتی واسه تغییرات وجود نداره!!! یِهو میبینی یه ماشین 100 اسب بخاری با تغیرات و شخصی سازیای حرفه ایی به 1200 اسب بخار نزدیک میشه!!!!! اونم با غرش مخوف موتور و اگزوز!!!
viper2
۸ اسفند ۱۴۰۰پدال واقعا مقاله هات داره سطحی میشه . خودرو هایی رو کار میکنین که واقعا هیچ طرفداری نداره . منظورم با این خودرو نیست . کلا . خودروی چینی . الان من چیکار کنم یه لگن چینی معرفی شده؟؟؟ اره درست اونایی که تو ایران میان رو کار کنین. ولی به ما چه که یه خودرو ریزه میزه سیتروین معرفی شده یا اپدیت شده؟ اصلا برای کی جذابه؟؟؟؟ ماشینی جذابه که مثلا افرودی باشه یا لوکس باشه یا پرفورمنس داشته باشه یا از شرکتی خوبی باشه …… . مثلا الان فلان ماشین با فلان ماشین توی یه سایت نا معتبر درگ گذاشتن به ما چه؟؟؟؟ الان ما چی کار کنیم؟ از طرفدارای ماشین بازنده کم میشه؟ یا به طرفدارای ماشین برنده اضاف میشه؟؟؟ به جای این مطلب نا مرتبط حداقل اگه خودتون نمیخواید مقاله علمی و فنی بنویسید به ما اجازه بدید تا بنویسیم . میدونی چقدر بار علمی همه ما از قطعات خودرو کم هست؟
یه مقایسه درست انجام ندادین بین توربو و سوپرشارژر
یه بار تنواع کاربراتور و نوع هر کارش رو توضیح ندادین
یه بار تاریخچه یه ماشین رو به صورت کامل کامل توضیح ندادید. هیچ وقت توضیح ندادید . هیچ وقت .
یه بار توضیح ندادید موتور پوشراد چه بدی ای داره چه خوبی ای . یه بار توضیح ندادین که ماشین گشتاور محور بهتره یا ماشین توان (اسب بخار ) محور . هیچ وقت توضیح ندادید . اینا خیلی کم بود . منم نمیگم خودتون بیاید بنویسید من میگم حداقل به ما اجازه بدید. ممنون
Porsche 911
۸ اسفند ۱۴۰۰موافقم باهات
واقعا پدال بیشتر روی مطالب حاشیه ساز کار میکنه و همه ی اینها بی تعارف برای جذب مخاطب و کامنت هست
شاید بخش ترجمه و دوبله اضافه شده باشه ولی همه ی اخبار نصفشون الکتریکی ها به خصوص تسلا هست که مطمئنا کامنت زیاد میگیره
به نظرم مطالب تاریخی و بررسی اجزای موتور و…. رو توضیح بدین
بر فرض کاربر جدید از خودرو و اجزای دیگه اش سر در نمیاره خب چطور میتونه در سایتی که بزرگترین سایت خودرویی هست مطالب از این دست رو پیدا کنه!؟
Navid_A.J
۸ اسفند ۱۴۰۰اونایی ک نمیخوای رو نخون عزیز. به نظرم که مطالب رشد داشته نسبت ب قبل و تولید محتوا بیشتر از پیش انجام میشه.
شاهین
۹ اسفند ۱۴۰۰اکثر این مواردی که فرمودین در آرشیو سایت موجود هست کافیه یه جست و جو بفرمایید.
در آینده هم بازهم از این مطالب خواهد بود. در حال حاضر هم پوشش بهتری روی حوزه های دیگه موتورسیکلت و صنایع هوایی انجام میدیم.
از طرف دیگه صنعت خودرو به سمت الکتریکی شدن حرکت میکنه و چه بخوایم و چه نخوایم اخبار هم درباره این دست خودروها خواهد بود.
amirmohammad
۸ اسفند ۱۴۰۰منهارت اوج زیبایی رو میسازه
Behnam1012
۸ اسفند ۱۴۰۰این شد بی ام و
واقعا رخ خوبی داره ای کاش m3 و m4 هم چنین طراحی برای نمای جلو داشتن
امین
۹ اسفند ۱۴۰۰آخ گفتی
سیاوش
۹ اسفند ۱۴۰۰پس چرا قدرت و گشتاور رو بعد تغیرات ننوشتین