بیامو مدتهاست که روی مدلهای آینده خود تحت پلتفرم Neue Klasse کار میکند و حالا مشخصات رسمی این خودروهای برقی منتشر شدهاند. بر اساس اطلاعات تازه، نسل ششم سیستم eDrive بیامو بردی تا ۹۰۰ کیلومتر را برای برخی مدلهای Neue Klasse فراهم میکند. هرچند که این عدد کمی کمتر از برد ۱۰۰۰ کیلومتری شایعهشده قبلی است، اما همچنان از تمامی خودروهای برقی حال حاضر بازار فراتر میرود. حتی مدلهای کمتر بهینه (و احتمالاً نسخههای اسپرتتر) نیز حداقل ۶۰۰ کیلومتر برد خواهند داشت.
فناوری جدید باتری و افزایش راندمان
بیامو در نسل ششم سیستم الکتریکی خود از معماری ۸۰۰ ولتی و سلولهای استوانهای جدید استفاده کرده است. این سلولها جایگزین سلولهای منشوری استاندارد شده و بهطور مستقیم در بسته باتری ولتاژ بالا ادغام میشوند. مزیت این تغییر، افزایش ۲۰ درصدی چگالی انرژی و بهبود ۳۰ درصدی برد و سرعت شارژ است. بر اساس اعلام بیامو، بیشتر مدلهای Neue Klasse میتوانند در ایستگاههای شارژ سریع DC در عرض ۱۰ دقیقه تا ۳۰۰ کیلومتر شارژ شوند.
مدلهای جدید و آینده بیامو
اولین خودرویی که از این فناوری استفاده خواهد کرد، کراساوور برقی iX3 خواهد بود که اواخر امسال معرفی میشود. پس از آن، سدان i3 با همین فناوری در سال آینده عرضه خواهد شد. تا سال ۲۰۲۸، بیامو حداقل چهار مدل جدید با این تکنولوژی معرفی خواهد کرد.
ورود تکنولوژی به مدلهای اسپرت و لوکس
ساختار سبکوزن و نازک این باتریها امکان استفاده از فناوری Gen6 را در سایر مدلهای بیامو، فراتر از سری Neue Klasse، فراهم میکند. بهطور مشخص، انتظار میرود مدلهای M پرفورمنس، مینی و حتی رولزرویس نیز از این سیستم بهره ببرند. بیامو پیشتر تأیید کرده که مدلهای تمام برقی M3 و M4 نیز در راه هستند.
سیستم پردازش فوقسریع “Heart of Joy”
مدلهای برقی M به سیستم پردازش مرکزی جدید بیامو با نام “Heart of Joy” مجهز خواهند شد. این سیستم یکپارچه که بهعنوان “ابر مغز” شناخته میشود، ترمزگیری، بازیابی انرژی، شارژ و فرمانپذیری را در یک پردازنده بسیار سریع ترکیب میکند که طبق ادعای بیامو، ۱۰ برابر سریعتر از نسل قبلی است.
بیامو اطلاعات بیشتری درباره نسل جدید خودروهای برقی خود را همزمان با معرفی رسمی iX3 در اواخر سال جاری منتشر خواهد کرد.
BMW is GOD
۴ اسفند ۱۴۰۳این نئوکلاس واقعا عالیه
برد حرکتیش هم که دیگه… واقعاً جای حرف باقی نمیذاره
تازه این اولشه بزار سال ۲۰۳۰ بیاد اون موقع بهت میگم بیامو چیه
تا سال ۲۰۳۵ اگه همینجوری بخواد پیش بره بیامو تو فروش از تویوتا هم میزنه بالاتر
تو نسخه ام ۳ و ام ۴ قیمتش بین ۹۰ تا ۹۵ هزار دلاره
تازه این عکسی که اینجا گذاشتن اون نئو کلاسی نیست که قراره بیاد
اونی که قراره بیاد خیلی خفنتر و زیباتر هستش و عکسش رو قبلاً در قالب لینک گذاشتم و قراره اون شکلی بشه نه این شکلی
نسخه برقیش تقریباً ۱۴۰۰ اسبه
نسخه بنزینیش بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ اسبه با یه موتور ۶ سیلندر خطی معروف بیامو
در ضمن این ام ۳ و ام ۴ برقی به اندازه سری ۸ و سری ۵ سنگین نخواهند شد
من خودم طرفدار تسلا هستم خصوصاً مدلهای پرفورمنسش ولی اگه نئو کلاس با این مشخصاتی که گفتم بیاد تسلا مدلهای پرفورمنس رو باید جمع کنه بزاره تو جیبش
amir
۴ اسفند ۱۴۰۳ت رول بی ام و نداشتیم که اونم پیدا شد
BMW is GOD
۴ اسفند ۱۴۰۳و باز هم دیس لایک دوستان فشاری 🤣🤣🤣😂😂😂
BMW is GOD
۴ اسفند ۱۴۰۳نئو کلاس بنزینی 👇👇👇
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/10/BMW-M3-2.jpg
BMW is GOD
۴ اسفند ۱۴۰۳نئوکلاس برقی👇👇👇
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/10/BMW-M3-1-1.jpg
آدولف هیتلر
۴ اسفند ۱۴۰۳زشته
سهیل
۴ اسفند ۱۴۰۳خیلی خوشگله. انگار از آینده اومده. ولی کاش این بنزینیه بود
Mr Tiger
۵ اسفند ۱۴۰۳دهنش خیلی گشاده… باید جمع تر بشه… نمای بغل و عقب خوبه
BMW is GOD
۴ اسفند ۱۴۰۳این نئوکلاس واقعا عالیه
برد حرکتیش هم که دیگه… واقعاً جای حرف باقی نمیذاره
تازه این اولشه بزار سال ۲۰۳۰ بیاد اون موقع بهت میگم بیامو چیه
تا سال ۲۰۳۵ اگه همینجوری بخواد پیش بره بیامو تو فروش از تویوتا هم میزنه بالاتر
تو نسخه ام ۳ و ام ۴ قیمتش بین ۹۰ تا ۹۵ هزار دلاره
تازه این عکسی که اینجا گذاشتن اون نئو کلاسی نیست که قراره بیاد
اونی که قراره بیاد خیلی خفنتر و زیباتر هستش و عکسش رو قبلاً در قالب لینک گذاشتم و قراره اون شکلی بشه نه این شکلی
نسخه برقیش تقریباً ۱۴۰۰ اسبه
نسخه بنزینیش بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ اسبه با یه موتور ۶ سیلندر خطی معروف بیامو
در ضمن این ام ۳ و ام ۴ برقی به اندازه سری ۸ و سری ۵ سنگین نخواهند شد
من خودم طرفدار تسلا هستم خصوصاً مدلهای پرفورمنسش ولی اگه نئو کلاس با این مشخصاتی که گفتم بیاد تسلا مدلهای پرفورمنس رو باید جمع کنه بزاره تو جیبش
🥇M🏆bavaria///👑
۴ اسفند ۱۴۰۳این سری نئو کلاس واقعا بی بدیله! اونم برای این حجم از خودروهای تولید انبوه واقعا عملکرد حیرت انگیزی داره.
ب ام و همون استارت آتشینی که تو دهه 60 با سری نئوکلاس زده بود رو میخواد دوباره با تفسیر مدرن و تکنولوژیک خودش تکرار کنه
خودرویی ساخته بشه که بسیار هوشمند باشه، با خیل عظیمی از پرفورمنس و درعین حال در آن واحد هم تو دست باشه، اونم تو حجم تولید انبوه واقعا بی نظیره…
سامان
۴ اسفند ۱۴۰۳خبر خوبی بود
امیدوارم در کورس رقابت با برندهای چینی باقی بمونن.
🥇M🏆bavaria///👑
۴ اسفند ۱۴۰۳خارق العاده هستن مشخصاتش!
تو خودروهای تولید انبوه این حجم از فناوری و عملکرد دخیل بشن واقعا بی نظیره!!
ب ام و به سیم آخر زده! 🔥💯
یاد آتشی که سری های نئوکلاس تو دهه 60 به پا کردن افتادم…
Mr Tiger
۵ اسفند ۱۴۰۳دوستان فکر میکنید با وجود طراحی های رادیکال دلیل اینکه بیمر پرفروشترین لوکس دنیائه چیه؟ اگه به حرف بچه های سایت بود اول باید کادیلاک باشه دوم لکسوس سوم آئودی و اون آخرا بنز و بیمر… ولی چرا حدود دو و نیم میلیون میفروشه؟ حتما دلیل خاصی داره… از استهلاک و هندلینگ و رخ و آپشن بگیر تا بقیه موارد
Taha Ayoobi
۵ اسفند ۱۴۰۳لوکسی کادیلاک با بی ام و فرق میکنه.
Mr Tiger
۵ اسفند ۱۴۰۳فرقشو شما بفرمایید ؟ از همه نظر بیمر سرتره… از آپشن، نوع چرم و چوب، کیفیت ساخت، موتوری و همه چی… حالا میخوام شما بفرمایید فرقش چیه؟
M power
۷ اسفند ۱۴۰۳فعلن ک ایرادی نمیشه ازش گرفت تا ببینیم چی میشه
nima.jdm
۲۵ اسفند ۱۴۰۳خیلی زشته