بیامو در بازارهایی چون هند و چین، نسخه کشیده از سدان سایز متوسط خود را با قیمتی حدود ۷۰ هزار دلار به فروش میرساند.
سری ۳ گرنلیموزین درحقیقت همان نسخه کشیدهتر سدلان سایز متوسط سری ۳ محسوب میشود و بهصورت محلی در هند به فروش میرسد. مدل کنونی این خودرو در اوایل سال ۲۰۲۱ رونمایی شد اما با افزایش ناگهانی فروش سدانها در سال ۲۰۲۲، بیامو تصمیم گرفت تا مدلی جدید را با کد G28 معرفی کند.
سری ۳ گرنلیموزین که همانند هاچبک i3 در چین تولید میشد و به فروش میرسید، ۱۱۰ میلیمتر فاصله محوری بیشتری از مدل عادی خود دارد. فاصله محورهای نسخه گرنلیموزین برابر ۲۹۶۱ میلیمتر در بدنهای به طول ۴۸۲۳ میلیمتر است. البته بیامو در تولید نسخه کشیدهتر سدان متوسط خود در این بازار تنها نیست و رقبایی چون مرسدسبنز، آئودی و جگوار نیز مدلهای کلاس C L، آئوذی A4 L و XEL را روانه بازار کردهاند.
سری ۳ گرنلیموزین در بازار هند در دو نسخه 320Ld و 330Li، هر دو با یک جعبهدنده سرعتی خودکار به فروش میرسند. هر دو نسخه به چراغهای تمام LED و پکیج استاندارد M Sport مجهز میشوند. بیامو به مالکان این خودرو امکان انتخاب از میان چهار رنگ بدنه سفید معدنی، خاکستری آسمانخراش، سیاه کربنی و آبی پورتیمائو را میدهد. تمامی مدلهای گرنلیموزین نیز مانند مدل عادی LCi به سیستم iDrive 8 و نمایشگرهای ۱۲.۳ و ۱۴.۹ اینچی بهترتیب برای کیلومترشمار و سیسمت اطلاعات سرگرمی مجهز خواهند شد که درکنار کلیدهای متداول کنترل سیستم تهویهمطبوع قرار خواهند گرفت.
سری ۳ گرنلیموزین درکنار بهرهوری از فضای بیشتر سرنشینان عقب، به یک سانروف پانوراما و نورپردازی محیطی با چراغهای LED (که پشت صندلی جلو جاخوش کردهاند) مجهز شده است. بیامو برای بهبود تجربه کاربری، پلاک در را بهصورت درخشان طراحی کرده و به سرنشینان عقب امکان استفاده از امکاناتی چون سیستم تهویهمطبوع سه نطقهای، کنترلهای گالوانیک، کارت در «سنساتک» و صندلیهای حجیم روکششده با چرم «ورناسکا کوگناک» را داده است. خریداران میتوانند دوخت کابین خود را سیاه یا ترکیبی از سیاه و شیری انتخاب کنند.
بیامو سری ۳ گرنلیموزین ۲۰۲۳ در کارخانهای در «چنای» تولید میشود. نسخههای 330Li و 320Ld بهترتیب برابر ۷۰.۸ و ۷۲.۸ هزار دلار قیمت دارند. نظر شما درباره نمونههای کشیدهتر سدانهای متوسط چیست؟ چرا اروپا به این خودروها علاقه نشان نمیدهد؟!
وحید اسماعیل نسپ
۲۲ دی ۱۴۰۱خیلی جذابه
علی جردن
۲۲ دی ۱۴۰۱معلومه که خیلی زیباست چونکه اون یه آلمانیه چینی نیست
مهران
۲۲ دی ۱۴۰۱لعنتی❤️
کابینش چقدر زیباست و زیاد شلوغ کاری نداره👌
ایرانم فقط ۵۲۸ هست به وفور☹️
علی جردن
۲۲ دی ۱۴۰۱سری ۵ هم دیگه چندسال بعد نمی بینی بجاش کلی برند های چینی با اسم های جدید و قیافه های عجیب میبینی کلافه می شی
Amiro
۲۲ دی ۱۴۰۱امروز یه کلمه جدید شنیدم گرند لیموزین
Radmehr
۲۲ دی ۱۴۰۱هندم داره مث چین تو همه زمینه ها سرمایه گذاری میکنه
AMANTE
۲۲ دی ۱۴۰۱به امید روزی که شاید دور نباشه و بتونیم: مثلا
BMW 7 Series Damavand Edition ببینیم.
Radmehr
۲۳ دی ۱۴۰۱رولز رویس فانتومی که داخلش نقاشی های مینیاتوری شاهنامه هست…
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۲۴ دی ۱۴۰۱داش رولزرویس اسم زد ایرانی میزاره اون وقت بیاد شاهنامه بکشه
امیرحسین
۲۲ دی ۱۴۰۱اگه چراغای عقب مثل نسل قبل رنگی باشه قرمز نارنجی سفید خیلی عالی میشه
AMIR
۲۲ دی ۱۴۰۱کابین بی ام و در عین سادگی زیباست
VERTA
۲۲ دی ۱۴۰۱این کجا ایرانخودرو و سایپا کجا
M6
۲۳ دی ۱۴۰۱موندم چرا ب ام و رو با سایپا و ایران خودرو فرغون ساز داری مقایسه میکنی!!! یه برند درجه اول جهانی با دو کارخونه مونتاژ کار آشغال ساز واقعا قابل قیاسه؟!! ب ام و همیشه با برندهای درجه یک مثل بنز، آئودی، پورشه و برندهای آمریکایی مقایسه میشه
❤BMW❤
۲۲ دی ۱۴۰۱گلبم 💔
shetab-car
۲۳ دی ۱۴۰۱آخه چینی که معمولا لاغر و ریزه میزه هستن سفارش نسخه لانگ می دن؟؟؟
علی
۲۶ دی ۱۴۰۱چون اروپایی که پول شوفر داشته باشته حتما برا خرید سری 7 هم پول داره