بامو X2 هنوز وارد نمایندگیهای فروش نشده اما قبلاً در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ حضور داشته و در بخش بهترین خودروی تولیدی برنده جایزه بهترین طراحی EyesOn شده است. داوران درباره این خودرو گفتهاند: “X2 یک تازهوارد مهم به کلاس شاسی بلندهای کوچک است.”
بامو با این جمله موافق است و به همین دلیل در حال برنامهریزی برای ارائه نسخههای بیشتر X2 در بازار آمریکاست.
مدیر تولید بامو آمریکا آقای جان کلی در مصاحبه با اتوموتیونیوز گفته که نسخه دیفرانسیل جلو و ارزانتر X2 به دیگر عضو چهار چرخ محرک استاندارد خانواده خواهد پیوست. این مدل چهار چرخ محرک که xDrive28i نام دارد در ماه مارس عرضه خواهد شد درحالیکه نسخه دیفرانسیل جلو sDrive28i طبق انتظارات چند ماه بعدتر قابل خریداری خواهد بود.
نیروبخش نسخه چهار چرخ محرک X2 پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو است که قدرت ۲۲۸ اسبی داشته و بهای پایه ۳۹۹۹۵ دلاری خواهد داشت. نسخه دیفرانسیل جلو نیز از همان پیشرانه استفاده خواهد کرد اما بنا به گفته مدیر شرکت حدود ۲ هزار دلار ارزانتر خواهد بود. گرانترین مدل X2 به همراه هزینههای تحویل قیمت بیش از ۵۴ هزار دلاری خواهد داشت.
برنارد کوهنت مدیرعامل بامو آمریکای شمالی در مصاحبهای که داشته گفته است:
X2 خودرویی با طراحی جذاب بوده و انتظار داریم استقبال بالایی از آن صورت گیرد. بازخوردهای دریافتی از نمایندگیها و مشتریان باعث شده بسیار خوشبین باشیم.
امیر
۴ بهمن ۱۳۹۶وجدانن طراحی داخلیش باس یه تغییری کنه بی ام دبلیو زیادی یکنواخت وکسل کننده حتی طراحی جذابی داره مث ایکس وان که طراحی جدیدش فروش زیادی کرد اینم موفق میشه
محمد
۴ بهمن ۱۳۹۶««نیروبخش نسخه چهار چرخ محرک X2 پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو است که قدرت 228 اسبی داشته و بهای پایه 39995 دلاری خواهد داشت. نسخه دیفرانسیل جلو نیز از همان پیشرانه استفاده خواهد کرد اما بنا به گفته مدیر شرکت حدود 2 هزار دلار ارزانتر خواهد بود.»»
یعنی در سلطه واردکنندگان هیوندا و کیا اقلا این شاسی بلند بامو هم قابل وارداته
و اگه به قیمت جهانی قابل واردات بود حدود ۱۶۰ میلیون قیمت داشت واسه نمونه صفر!!!!
Raha
۴ بهمن ۱۳۹۶بر عکس شما من همین طراحی ها رو دوست دارم
Kamran
۴ بهمن ۱۳۹۶اه اه چه کابینِ مزخرفی بی ام و در ساخت
کابیـن یکم باید از ائودی و بنز یاد بگـیره
Bilbo
۴ بهمن ۱۳۹۶گرچه من معتقدم کابین های بامو حقیقتا زیبا هستند (به خودی خودشون) ولی بنظرم وقت تغییر هست و بنظرم این تغییر (البته نه تغییری که اصول طراحی کابین تغییر کنه) از سری ۸ شروع میشه و به ترتیب به نسل های جدید هر سری منتقل میشه.
بهترین موقعیت برای تغییر طراحی داخلی برای بامو همین سری ۸ (بعنوان یکی از بازوهای اصلی لوکس های رده بالای بامو) هست.
یه احتمال دیگه هم هست که بخواد این تغییر رو از سری ۳ شروع کنه که یه برگ برنده باشه واسه فروش بیش از پیشش، اونم با رقبای وحشتناکی مثل کلاس سی و آلفارومئو جیولیا
sina
۴ بهمن ۱۳۹۶این شبیه توسان جدیده یا توسان شبیه اینه ؟
سياوش
۵ بهمن ۱۳۹۶هرموقع تونستی بفهمی قسمت عقب هوندااکورد ۲۰۱۳از رو هیوندای جنسیس۲۰۰۹کپی شده یا برعکس
اینم میفهمی!
sina
۵ بهمن ۱۳۹۶خب ربطش به کامنت من چیه؟
اونم اگه هست اشتباهه.
ارش
۵ بهمن ۱۳۹۶ربطش اینه که وقتی خواستی مطلبی بخوانی یا عکسی ببینی حتما عینک بزنی چشمات بد جوری ضعیفه.بی ام و رو شکل هیوندای میبینی.
sina
۵ بهمن ۱۳۹۶ما به این چراغ های جلو و این چراغ عقب میگیم شبیه با عینک یا بدون عینک!
http://uupload.ir/files/xzhj_hdhhd.jpg
خوش باشی
احمد
۴ بهمن ۱۳۹۶توسان بی ام و
Fk
۴ بهمن ۱۳۹۶اخه توسان کجا بیمر کجا !!!!؟!
کاش میشد درک کرد منظور این مقایسه رو !!!!!!!!!!
من فک میکنم بیمر بزودی طرح جدیدی از طراحی داخلی رو ب نمایش بذاره
(Ali (Chevy nova
۵ بهمن ۱۳۹۶شبىه توسان هستش دىگه
کاظم
۴ بهمن ۱۳۹۶واقعا متاسفم شدم از نظر بعضی ها ااا…
آخه کجاش شبیه توسانه ؟.به توسان نگاه کنم یاد ظرف شور خونمون میفتم بعد به bmw میگن شبیه توسان شده.
اون یکی هم میگه از بنز و آئودی یاد بگیره!
آخه شما باید ده دقیقه به جلوی s class, C class ،E class نگاه کنی تا فرقی بینشون پیدا کنی آئودی هم جای خود داره.
Bmw x2 برنده جایزه طراحی Eyeson شده بعد بعضی ها میگن شبیه توسان شده.
لطفا کمی درست قضاوت کنین
مهران
۴ بهمن ۱۳۹۶X2 رو من که عاشقش شدم یه ماشین جمع و جور کاربری خوشکل در مورد طراحی های داخل هم فک کنم بی ام دبلیو به فکر تغییر هیت و فقط باید صبر کنیم تا اونو توی محصولات جدیدش مثل سری 8 معرفی بکنه
ارش
۵ بهمن ۱۳۹۶دوستانی که بی ام و رو شبیه هیوندای میبینن سریعا به چشم پزشک مراجعه کنن چون احتمالا شبکیه چشمشون پاره شده.