بامو میداند چطور حفرهی میان محصولات خود را پر کند. بعد از فروش متقاعد کننده X6 و شناخت سلیقه مردم کمپانی BMW بعد از تولید نمونه X4 تصمیم گرفت تولید X2 هم آغاز کند. البته شایعاتی هم از تولید نمونه بزرگتر از X5 و X6 یعنی X7 به گوش رسیده است، که با این کار سری X کمپانی BMW کامل شده و مطابق با خودروهاس سواری نمونهی SUV هم در اختیار است.
بر اساس شایعات شنیده شده، استایل این خودرو هم ازX4 و هم از X1 به ارث رسیده است. نسخه ای بزرگتر از X1 و متمایل به X4 که به احتمال زیاد به صورت سه درب تولید شود و از نمای ظاهری سری ۲ اکتیو تورر و محرکه جلو یا چهار چرخ متحرک بهره خواهد برد.البته خبرهای به گوش رسیده فقط حاکی از تولید این نمونه است و بقیه اطلاعات، تا انتشار رسمی هنوز صحت کافی ندارند.
تمام مشخصه های یک BMW اسپرت کوپه در آن دیده میشود. سقف شیب دار، چرخ هایی با سایز بزرگ، چراغهای جلو متصل به جلو پنجره مخصوص و با حالتی زاویه دار، خطوط برجسته بدنه، هواکش های جلوپنجره بزرگ و مشبک و در نهایت شاهد ظاهری لوکس و چشم نواز خواهیم بود. از نظر قدرت، با طیف گسترده ای از موتورهای پیشرفته آمده است، یک موتور چهار سیلندر ۲ لیتری با قدرت ۳۰۰ اسب بخار که رقبایی چون مرسدس GLA 45 AMG و آئودی RS Q3 دارد.
خریداران موتور بنزینی با بودجهی کمتر میتوانند موتور توربو ۱.۵ لیتری که در حال حاضر در Active Turer 218i ارائه می شود ودارای قدرت ۱۳۶ اسب بخار میباشد را خریدای نمایند. اما پیش بینی شده است، بسیاری از مدل هایی که فروخته خواهد میشود از میان موتورهای دیزلی سه سیلندر ۱.۵ لیتری و چهار سیلندر ۲ لیتری باشند. وقتی BMW پلت فرم UKL1 را در Active Tourer مفهومی به نمایش گذاشت، دارای موتور ۱.۵ لیتری سه سیلندر محرکه جلو و یک موتور الکتریکی بود پس احتمال میرود برادر قد بلندش هم در نسخه هیبرید با محرکه جلو یا چهار چرخ متحرک ارائه شود.
برای دیدن X2 باید تا سال ۲۰۱۶ یعنی همزمان با ارائه نسل بعدی X1 صبر کنیم.
MoahmmadTSR
۲۲ مرداد ۱۳۹۳هورا من اول شدم!!فکر کنما!
این ماشین خعلی خوشگلههه
فواد
۲۲ مرداد ۱۳۹۳از بی ام و چنین انتظاری نداشتم این چیه دیگه؟ انگار x6 رو از هر طرف فشار دادی شده این. تازه بعد از کوچیک کردن کمی هم زشتش کردی. اه
interceptor
۲۳ مرداد ۱۳۹۳برخی از خریداران بیشتر ابعاد خودرو تو نظرشون هست پس باید سلیقه این ها رو هم در نظر گرفت ّبر خلاف رفتار خودروساز نماهای داخلی که فقط تو یه کلاس بلدن ماشین بزنن
انزو
۲۲ مرداد ۱۳۹۳فقط چراغای عقبش فرق کرده.
شاهین
۲۲ مرداد ۱۳۹۳اینا همش رندرن! :|
HASSANBMW
۲۲ مرداد ۱۳۹۳انشاءالله فقط همین رندر بمونن!
عقبش اصلا BMW نیست!!!
مصطفی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳من انتضظار داشتم خیلی خوشکل باشه ولی این طور نیست.
میثم "سوبارو"
۲۲ مرداد ۱۳۹۳خوبه ولی برای امسال نه 2016.
مک میسل
۲۲ مرداد ۱۳۹۳امسال هم تازه نه مال2017!
طراحیش جالب نیست.
انگار x6رو کوچولو کرده باشی!
MoahmmadTSR
۲۲ مرداد ۱۳۹۳چراغای جلوش یه کمی کوچیکه عقبشم عالیه فقط عکس توش نذاشتی.
Ahmad..F12
۲۲ مرداد ۱۳۹۳موجود نبود محمد جان
همینا هم تصاویر رندر شدهی سایت های خارجی هستن
MoahmmadTSR
۲۲ مرداد ۱۳۹۳دمت گرم کاش منم میتونسم مطلب بذارم….
Ahmad..F12
۲۲ مرداد ۱۳۹۳خب ترجمه کن بنویس محمد جان
MoahmmadTSR
۲۲ مرداد ۱۳۹۳به کجا بفرستم؟
Ahmad..F12
۲۵ مرداد ۱۳۹۳pedal.ir@gmail
Nissan GTR
۲۲ مرداد ۱۳۹۳عالیه، بی ام و تو suv ها سلطه گری میکنه
امین
۲۲ مرداد ۱۳۹۳نخیرم ! پورشه کاین سلطان suv های midsize دنیاست ! رنجروور هم صدراعظمشه :)
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۲ مرداد ۱۳۹۳رنجروور رکورد کاین رو زد تو پیست نوربرگ رینگ با اختلاف یک ثانیه.
mehran911
۲۲ مرداد ۱۳۹۳باربد جان رکورد کاینو نه رکورد ماکانو زدند
مک میسل
۲۲ مرداد ۱۳۹۳رکورد کاین نه رکورد ماکان
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۲ مرداد ۱۳۹۳کاری ندارم کاین یا ماکان هردوشون شاید از لحاظ تاپ اسپید بهتر باشن ولی شتاب 4.5 ثانیه ی صفر تا صد رنجروور اسپرت رو ندارن این موضوع تو مطلب جدیدی که فرستادم تا منتشر بشه هست.
mehran911
۲۲ مرداد ۱۳۹۳باربد عزیز شتاب صفر تا صد کاین توربو 4.1 ثانیه است و شتاب ماکان توربو 4.4 ثانیه است باربد جان به خود سایت اصلیه پورشه برو ببین همینا رو نوشته
حسین
۲۲ مرداد ۱۳۹۳کمی تا حدودی پورش و رنجروور عالین اما نه اونقد که ب ام و رو فراموش کنیم همیشه در کنار اون دو تا بوده پس اگه پول کافی نداشتی باید یه ب ام و خرید
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۲ مرداد ۱۳۹۳آقا مهران هیچ کدومشون قدرت موتور رنجروور رو نداشتن و اون ماکان هم تو پیست عقب تره.
حالا اگه بگیم بنز G کلاس باز یه چیزی.
mehran911
۲۳ مرداد ۱۳۹۳باربد عزیز قدرت موتور رنجروور بدلیل حجم بالای موتور و مصرف بیشترش نسبت به ماکانه نه چیز دیگه
mehran911
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ای جانم
امین جون با این کامنت پرچم پورشه رو بردی بالا
دمت گرم
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۳ مرداد ۱۳۹۳مهران عزیز بالاخره هر کدوم از اینا یه مزیتی دارن درسته پورشه هم استاد بیرون کشیدن بیشترین بازدهی از کمترین حجم موتوره ولی خداییش رنجروور موتور عالی ای ساخته.
امین
۲۲ مرداد ۱۳۹۳امین جان باهات موافقم. کلا تو شاسی بلندها خداییش کاین خیییییییییلی عالیه بعد از اون رنج رور بعدشم لکسوس lx570
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۲ مرداد ۱۳۹۳احمد جان دستت درد نکنه.
ظاهرا” خیلی جمع و جور تر از x4 و x5 است.
Ahmad..F12
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ارادت دارم باربرد جان
بله همینطوره
به نظر خودم داره زیاده روی میکنه
و این کار باعث میشه توی نسل های بعدی طراحی های غیر قابل قبولی رو ارائه بده
چون مدل ها به شدت زیاد شدن
Ahmad..F12
۲۲ مرداد ۱۳۹۳باربد جان معذرت، میدونم داداش اسمتو
ولی احتمالاً اشتباهی دستم خورده شرمنده :)
مصطفی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳احمد دستت درد نکنه مطلب خوبی بود.
Ahmad..F12
۲۲ مرداد ۱۳۹۳قربان شما مصطفی جان
مک میسل
۲۲ مرداد ۱۳۹۳احمد جان عالی بود….صفحه نویسندگیتم که گرفتی!
Ahmad..F12
۲۵ مرداد ۱۳۹۳فدات مک میسل
ferrari
۲۲ مرداد ۱۳۹۳من مشکلی با bmw ندارم, ولی به نظرتون ماشین های این کمپانی یکم زیاد نشدن, آخه احساس می کنم دارن بجای یه طراحی شیک, زیبا, باوقار و….., وقت دوست دارن هرطور شده محصولاتشون رو زیاد کنن تا بتونن سود کنن. (در واقع بیشتر کمپانی هایی که حتی محصولات زیادی دارن باز هم دارن محصولات زیاد تر می کنن.)
فرید
۲۲ مرداد ۱۳۹۳آخه من موندم این همه مدل واسه چی آخه…آخه این چه سیاستیه آخه…نکن بی ام دبلیو جان نکن عزیییزم… ۵۰ تا سری X داری…نیتم کرده از شماره ۱ داره میره ایشالا یه ۲۰ سال دیگه به ۱۰۰ میرسه…نکن بالام جان نکن…این همه مدل و سری میخوای واسه چی آخه…اصلا تو کت من نمیره دیگه…نمیره آقا…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ مرداد ۱۳۹۳درود .
قبول دارم فرید جان . به نظرم مساله داره خطرناک میشه . میترسم . باز حالا قربون
بنز که اگر شاسی بلند میزنه ، کوپه نمیزنه . البته منظورم فقط به مدلهای کوچکه .
چون وقتی ذات خود ماشین کوچک هست ، چرا دیگه کوپه میکنتش .
خدا بخیر کنه .
فرید
۲۳ مرداد ۱۳۹۳میلاد خطرناک شده…باید یه فکری به حالش بکنه…اینجوری نمیشه بخدا…اینجوری واقعا عقب میوفته.
ببین من بنز رو میپرستم اگه بی ام دبلیو باشه…بعد لکسس،بنز و کادیلاک برند مورد علاقه منن و واقعا میپرستمشون…
به نظر من بی ام دبلیو اون لوکسی بنز رو نداره چرا؟؟؟چون خواسته هم اسپرت و هم لوکس باشه که من اصلا خوشم نمیاد…پورشه رو ببین…ماشین اسپرته…لوکس هست ولیی تکلیفش با خودش مشخصه…پانامراشم که لوکسه در این حال بیشتر اسپرته ولی این بی ام دبلیو معلوم نیست با خودش چند چنده…
طرفدارای بی ام دبلیو عزیز میدونم طرفدار برندت باشی بدیشم هیچوقت به چشت نمیاد ولی باید قبول کرد بی ام دبلیو به خودش و سیاستش نرسه خیلی عقب میوفته…الان چون بی ام دبلیو هستش و از اسمش استفاده میکنه که انتقاداش کمه ولی نمونش رو دیدیم سر تویوتا و دیگر برند ها حمله دوستان به انتقاد از طراحی غیره رو میکنن ولی به بی ام دبلیو که میرسه همه سکوت میکنند.د…امیدوارم راه خوبی رو در پیش گرفته باشه…ولی من بعید میدونم.
Ahmad..F12
۲۵ مرداد ۱۳۹۳بله فرید جان ریسک بالایی رو داره میکنه با این کارش
به نظر من زیاده روی مفرطه دیگه
فرید
۲۵ مرداد ۱۳۹۳آره احمد جان… ممنون از تاییدت.
just germany...
۲۲ مرداد ۱۳۹۳من زیاد از پشتش خوشم نیومد یعنی میتونست بهتر باشه
اما کلا بیخیال این رندر ها
رندرها فقط 30 تا 40 درصد چهره واقعی ماشینو نشون میدن
علی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳درکل من همیشه رینگ های bmwرو تحسین میکنم.
just germany...
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ایول خوشم اومد
کلا دوتا رینگ تو دنیا تکه
1-bmw m4
2-mercedes s63 amg
e36
۲۲ مرداد ۱۳۹۳خیلی خوشگله ، ایکس هفت هم بیاد دیگه تمومه
حمید
۲۲ مرداد ۱۳۹۳شاسی بلندای خوبی میزنه ولی مشکل اینجاست که کلا باهاشون مشکل دارم ! به خدا دو تا از همسایه هامون ب ام و x3 دارن یکی مدل 2008 یکی هم 2013 وقتی اون دوتا رو با هم مقایسه میکنم انگار مدل 2013 فقط فیس لیفت مدل 2008 نه نسل جدید البته نمیخوام بگم زشتن .یک چیز دیگه هم که لازمه بگم طراحی داخلی شاسی بلند های ب ام و در حد خیلی بدی طراحی شده مثلا کابین x3 همون کابین x4 یا کابین x5 همون کابین x6 یا کابین x1 همون کابین سری یک با کمی تغییره اخه یعنی چی پس خلاقیت کجا رفته من نمیدونم ب ام و چشه واقعا از لحاظ طراحی خارجی هم همینطوره مثلا تومدل 2009 سری 7 جلوپنجره قلوه ای ماشین 9تا شاخه فلزی داشت اما تو فیس لیفتش 11 تا داره این یعنی اوج هنر! من سری 5 های قدیمی رو به این مدل جدیداش ترجیح میدم راجع به x2 هم بگم اگه تا چندسال دیگه بیاد به احتمال 99/99 درصد همون کابین یا فرمون سری 2 با کمی تغییرات جزیه ظاهرش هم شبیه x1 حالا ببینید کی گفتم.بعد MoahmmadTSR این عکس ها وقتی الکین چه جوری میای نظر میدی یا ماشین رو نقدش میکنی
حسین
۲۲ مرداد ۱۳۹۳خلاقیت یعنی همین که سالهاست همه خودرو سازای دنیا چشمشون به دهن ب ام و ست ببینن چی میگه که یا جوابشو بدن یا همونو یه جا دیگه تعریف کنن
در ضمن خواهشمند است اگر در مورد طراحی تخصصی ندارید تحلیل نفرمائید با تشکر.
حمید
۲۲ مرداد ۱۳۹۳باشه شما تخصص داری حسین جان شما استاد! هیچ خودروسازی هم چشمش دنبال ب ام و نیس این رو مطمین باش.مگه همه راجع به ماشین نظر میدن لیسانس طراحی دارن ! من مطمینم شما ب ام و رو یک بار هم مدلهای جدیدش رو از نزدیک با مرسدس بنز مقایسه نکردی.باز خدارو شکر که دوستام چند تاشون نمایشگاه دارن و من لااقل هفته ای چند بار هم شده باهاشون سروکاردارم و تجربه سواری مدل های مختلف مرسدس و ب ام و رو داشتم چه مال فامیل ها چه مال دوستان.ماشینی که خرجش بینهایت بالاست حداقل تو ایران هم که شده جواب نمیده و اگر به بعضی از مثایلی که از ماشین های دیگه توقع دارید بخواهید روی ب ام و اعمال کنید ماشین ارور های متعددی میده و راحت 15 تومن خرج رو دست صاحبش میگذاره. حسین جان و امثال شما که از ب ام و طرف داری میکنین
حمید
۲۲ مرداد ۱۳۹۳خودتون قضاوت کنید به خدا سهام ب ام و یا بنز مال بابام نیست
Ahmad..F12
۲۲ مرداد ۱۳۹۳حسین جان، آقا حمید درست میگه تا حدودی.
حمید جان باید اینو خدمتت عرض کنم که اصلاً قانون شرکت بیامو درمورد سری X بر همین اساسه
که X1 تا X7 بر پایهی سری 1 تا سری 7 باشه
یعنی به ازای سری 1 نمونه شاسی بلند هم موجود باشه
به ازای سری 2 که جدید اومده پس شاسی بلند اون هم موجود باشه
و همینطور الی آخر….
برای همینه که شما احساس میکنی توی X3 شبیه سری 3 هست
یا X4 شبیه سری 4
حسین
۲۲ مرداد ۱۳۹۳1-کسی از بنز حرف زد؟ که پای بنزو میکشید وسط ؟
2-من درمورد بخش فنی نظری دادم آیا!هرچند در مورد بخش آخر صحبت شما کاملا مخالفم و معتقدم کاملا بی اساس است
3- بله متاسفانه خودم رو در بحث طراحی صاحب نظر میدونم و سر حرفم کاملا ایستادم
هرچند من هم طرفدار بنز بودم ولی بنده هم مطمینم که شما آن لحظه که به ب ام و نگاه میکردید تعصب نمیگذاشت چیزی ببینید
فرید
۲۲ مرداد ۱۳۹۳حمید جان با تمام حرفات موافقم…از بی ام دبلیو توقع خیلی زیادی میره…بابا بی ام دبلیو هاااااااااا…بی ام دبلیو برند لوکسه و خیلی ازش انتظار میره…الان همه از تویوتا انتقاد میکنن من همیشه گفتم تویوتا سیاست داره و تویوتا یه برند معمولیه ولی بی ام دبلیو داره کم کاری میکنه… ب ام دبلیو طرفدارای خودشو داره ها ولی نباید اینطوری باشه…بخدا نباید باشه…من هیچ پیشرفت کاملی از بی ام دبلیو نمیبینم.پیشرفت داره ولی چرا اینجوری آخه؟؟؟؟؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۲ مرداد ۱۳۹۳درود .
حمید جان گیریم که حمید تخصص نداشته باشه . نظرش هم نمیتونه ارایه بده ؟؟؟
باید خفه بشه ؟؟؟ به جای این که بکوبیش ، بیا مارو روشن کن و علت اینکار ب ام و
را توضیح بده . شاید چیزی باشه که ما بی اطلاعیم .
حمید جان تمام حرفاتو قبول دارم . اما این را هم باید در نظر بگیریم که این
اتفاقا برای همه شرکت ها رخ داده . البته تاریخ صنعت خودروسازی اینو به ما
نشون میده . بنز و ب ام و و لکسس و کادیلاک هم نداره . امیدوارم هر چه زود تر
این مساله حل بشه .
فرید
۲۳ مرداد ۱۳۹۳آفرین میلاد خدا پدر مادرتو برات نگه داره ما هم همینو میگیم…اگه دلیلی پشت این کارا هست سیاستی هست یه نفر که مثل میلاد عزیز اطلاعاتش تو بنز کامله در مورد بی ام دبلیو هم باشه و بیاد به ما توضیح بده…
دقیقا با میلاد موافقم این مساله واسه بقیه برند ها هم شده…بابا یه برنده و یه شکل ظاهری…۹۰ درصد مردم انتخاباشون از روی برند و شکل ظاهریه…اینجوری نمیشه آخه…ما نگران بی ام دبلیو هستیم که اینجوری خودمون رو به آب و آتیش میزنیم وگرنه مثل بقیه دوستان میتونستیم مسخره اش کنیم و رد شیم بگیم زکی اینم از بی ام دبلیوتون…چون ما دوسش داریم داریم حرص میخوریم.
توفیقی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳طراحی جلف و سبکی داره
شاهین
۲۲ مرداد ۱۳۹۳احمد جان بسیار عالیه داداش،دمت گرم.بهت تبریک میگم.
فعلا که در حد رندر هستش ولی فکر نکنم خیلی با دیگر اعضای BMW تفاوت داشته باشه.به نظر من این همه کلاس و خودرو در طولانی مدت به ضرر BMW شاید باشه.
Ahmad..F12
۲۲ مرداد ۱۳۹۳شاهین جان مخلصم
بله منم در جواب باربد جان همین نظر رو داشتم اتفاقاً
به نظر من طراحی مدل های بعدی براش سخت میشه و به ضرر BMW تموم میشه
مگر اینکه جایگزین یه مدل دیگه بشه و اون قبلی حذف بشه که بتونه روی این مدل های جدید تمرکز کنه
توفیقی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳کاین و G class بهترن.
Ahmad..F12
۲۲ مرداد ۱۳۹۳توفیقی جان کاین و G کلاس اصلاً با X2 مقایسه نمیشن که بهتر یا بدتر باشن داداش
توفیقی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳منظورم کاین توربو اس نیست کاین پایه هست که قیمتش 45 هزار تاست.
از جی کلاس هم AMG رو نگفتم اگه AMG بود X6 رو هم میخورد
Ahmad..F12
۲۵ مرداد ۱۳۹۳خب کلاً همون کاین استوک و G کلاس معمولی هم با X2 توی یه کلاس نیستند!!!!
حسین
۲۲ مرداد ۱۳۹۳درود. شاهین جان باهات موافقم. قبلا هم در موردش صحبت کردیم
شاهین
۲۲ مرداد ۱۳۹۳سلام حسین جان
بله،حداقل BMW به خودش رحم نمیکنه به حافظه ی ناقص من رحم کنه! حفظ کردن این همه کلاس و عدد سخته! :)
Ehsan
۲۲ مرداد ۱۳۹۳کاملا درسته شاهین جان ، از من که از عدد رد شده
BMW فکر نمیکنه ما چطور باید X1 , X2 , X3 , X4 , X5 ,X6 . X7 ( اگر سری X کامل بشه ) از هم تشخیص بدیم
شاهین
۲۲ مرداد ۱۳۹۳همه ی کمپانی ها کم و بیش همین رویه رو دارن.بنز هم مدل های زیادی داره.
نمیدونم والا،امیدوارم از این کار پشیمون نشن بعدا.
Ehsan
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ولی خوبیش اینکه لااق تعداد سری ها به یک عدد مشخص رسیده عدد 7 ، خوب که بیشتر نیستند این عدد 7 هم داستانیه بی خود نیست عدد مقدسیست
مک میسل
۲۲ مرداد ۱۳۹۳بچه ها،ب ام و فکر اونجاشم کرده که چجوری این همه مدل رو نگه داره…ولی به نظرم تو کلاس ایکس ها،x1-x3-x5وx6بس بود…………..
فرید
۲۲ مرداد ۱۳۹۳حالا این بی ام دبیو هستش…خداوکیلی اگه تویوتایی دیگر برند ها بود دوستان چه انتقادی ازش که نمیکردن…ولی این علاقه خیلی زیاد نه به دوستان اجازه انتقاد میده چون میترسن که انتقاد کنن از کامنت های دوستان مشخصه…علاقه زیاد چیکار میکنه…ناراحت نشید واقعیته.
احمدرضا
۲۲ مرداد ۱۳۹۳میشه یه کمک بکنید بچه ها ب ام و سری5 بهتره بنز e class خواهشا جواب بدید متشکرم
(احمدرضا خواجه زاده)
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳بستگی به سلیقه شخصی داره ! e کلاس خاص تر وراحت تره اما سری 5 اسپرت تر و جوون پسند تر.
مصطفی
۲۲ مرداد ۱۳۹۳بنز فوق العادس و خیلی راحته.تازه از ب ام و سریع تره.
Ahmad..F12
۲۲ مرداد ۱۳۹۳احمدرضا جان این دو مورد که شما گفتی هرکدوم از هر جنبه عالیان
مهم اینه معیار شما از بهتر بودن چیه؟؟
سری 5 و E کلاس هردو به خودیه خود عالی هستن.
مک میسل
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ای کلاس بهتره
Alpha
۲۲ مرداد ۱۳۹۳من موندم اینهمه طراح خودرو تو ایران داریم چرا صادر نمیکنیم
مهدی 911
۲۲ مرداد ۱۳۹۳بهترین شسی بلند bmw فقط x5 هستش
حامد
۲۲ مرداد ۱۳۹۳خیلی جذاب و زیباست.
mb1909
۲۲ مرداد ۱۳۹۳BMW ام خودشو سرکار گذاشته,X6 که چهار در کوچیکه حالا ببین این چیه.
فرهاد
۲۲ مرداد ۱۳۹۳طراحیش تو این مدل ماشین ها خوبه و دلنشین واسه کمپانی های مثل کره ای ها و بقیه که در حد وسط هستن
اما خوب انتظاری که از bmw میره واسه طراحی ماشیناش خیلی بیشتر از ایناس .
به نظر واسه bmw این حرفی واسه گفتن نخواهد داشت
طراحی هایی که تا الان از bmw یادمون میاد همشون بی نظیر بودن مثل x6 x5 یا حتی کوپه ها و سدان هایی مثل سری 7 سری 5 z4 و …
احسان(احسان سابق)
۲۲ مرداد ۱۳۹۳جدیدن هر وقت میام تو پدال یه ماشین جدید از بی ام و میبینم
ياكان
۲۳ مرداد ۱۳۹۳bmw رو در همه حال عشق است!
ياكان
۲۵ شهریور ۱۳۹۳خدایا منو حسرت به دل نمیران!