درحالیکه تمام دلایل موجود برای ترجیح دادن نسل دوم بامو X4 به X3 ظاهر دینامیکتر آن است اما هنوز هم فاکتورهای متعدد فوقالعادهای وجود دارند که با آن میتوانید جذابیت و گیرایی این خودرو را افزایش دهید.
قبلاً میدانستیم که ای سی اشنیتزر در حال کار روی پروژه ی تیونینگ X4 G02 است هرچند این پروژه اخیراً تکمیل شده است. به عنوان نتیجه، کراس اوور باواریایی ها ظاهر گیراتر و عصبانیتری داشته و البته که سریعتر از قبل شده است.
اولین چیزی که متوجه میشوید این است که X4 ارتفاع کمتری از سطح زمین دارد. کیت فنرهای سیستم تعلیق سفارشی این خودرو باعث شده دماغه به میزان ۲۰ میلیمتر و عقب خودرو نیز به میزان ۲۵ میلیمتر پایین بیاید که همین امر باعث بهبود حرکت خودرو در عبور از پیچها میشود.
از نظر آئرودینامیکی هم X4 تیون شده به اسپویلر جلوی جدید، اسپویلر عقب نصب شده روی سقف، اسپویلر روی لبهی صندوق و بال عقب فیبر کربنی مجهز شده است. از دیگر ویژگیها میتوان به فویل محافظت رکاب بخش عقب، نشانهای جانبی سفارشی و… اشاره کرد. رینگهای آلیاژی ۱۹ و ۲۰ اینچی هم در دسترس هستند. نهایتاً باید به خروجیهای اگزوز کربنی و اسپورت اشاره کرد که میتوان آنها را با طرح کرومی یا مشکی سفارش داد.
در داخل کابین نیز پدالهای آلومینیومی و پوششی از همین جنس برای کنترلر iDrive را مشاهده نمود.
کوشا
۱۰ اسفند ۱۳۹۷توی عکسایی که داخل محیط بستس رنگ بدنه و سپر انگار موج داره (مخصوصن عکس 2)
F22RAPTOR
۱۰ اسفند ۱۳۹۷چقدر شیکه
مخصوصا نمای بغل