شرکت پریور دیزاین کیت بدنهای را برای بامو X5 طراحی کرده که ظاهر آن را جذابتر میکند اما خبری از ارتقاء سیستم تعلیق یا تقویت پیشرانه نیست.
بامو اخیراً نسخهٔ فیسلیفت نسل چهارم X5 را معرفی کرده است اما مالکین نسخهٔ قبلی هم میتوانند به لطف پریور دیزاین ظاهر کراساوور خود را ارتقاء داده و جذابتر کنند. این تیونر کیت بدنهٔ عریضی را برای X5 ارائه کرده است که باعث میشود این خودرو تقریباً بهاندازهٔ نسخهٔ X5 M اسپرت به نظر برسد. در جلو یک برآمدگی روی کاپوت به چشم میخورد که صرفاً جنبهٔ زیبایی و تزئینی دارد زیرا پیشرانهٔ زیر کاپوت تغییری نکرده است.
علاوه بر این، سپر جلو که از نسخهٔ M است، با قاب فیبر کربنی برای ورودیهای هوا و اسپلیتر برجسته با تریم همرنگ بدنه، نمای جذابی به خود گرفته است. ازجملهٔ دیگر ویژگیهای قابلتوجه این کیت بدنه هم میتوان به فلاپهای اضافهشده به گلگیرها اشاره کرد که به همراه رینگهای چند پرهٔ بزرگتر سفارشی با لاستیکهای پهنتر پرفورمنس، نمای چشمگیری را ایجاد کردهاند. در عقب خودرو هم شاهد دو اسپویلر هستیم که یکی روی سقف نصب شده و دیگری در پایین شیشهٔ عقب. دیفیوزر جدید و بزرگتر با دو سر اگزوز در طرفین هم تکمیلکنندهٔ ویژگیهای کیت بدنه پریور دیزاین هستند.
این کیت برای همهٔ پیشرانههای X5 قابل سفارش خواهد بود به شرطی که خودرو به پکیج کارخانهای M مجهز باشد. صرفنظر از X5 M، قویترین نسخهٔ X5 پیش از فیسلیفت مدل M50i با ۵۳۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور است که توسط پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو تولید میشود. البته همین موتور در نسخهٔ فیسلیفت هم ارائه میشود اما با سیستم هیبریدی خفیف بروز شده است. پریور دیزاین هیچ پکیج تیونینگی برای پیشرانه یا تعلیق X5 ارائه نمیکند و بنابراین علاقهمندان به تقویت این شاسیبلند آلمانی باید سراغ تیونر دیگری بروند.
این کیت بدنهٔ X5 هنوز در دست توسعه است اما پریور دیزاین هماکنون پیش سفارشهای آن را میپذیرد. تصاویری که در اینجا میبینید هم توسط کامپیوتر طراحی شدهاند اما محصول نهایی را نشان میدهند. این تیونر فعلاً حرفی در مورد قیمت کیت بدنهٔ خود نزده است.
R/T
۱۹ اسفند ۱۴۰۱چقدر قشنگه
Kato
۱۹ اسفند ۱۴۰۱🤢
VIPER
۱۹ اسفند ۱۴۰۱اول صبحی با این پست روانمون شاد شد
❤BMW❤
۱۹ اسفند ۱۴۰۱حاجی گنگش بالاس
🤩❤️🩹