بامو در حال عرضهی نسخهی پلاگین هیبریدی X5 xDrive45e در اروپاست. این خودرو از چهارمین نسل تکنولوژی eDrive سود خواهد برد.
زیر پوسته آشنای این X5 پیشرانهی ۶ سیلندر ۳ لیتری ۲۸۲ اسب بخاری با واحد الکتریکی ۱۱۰ اسبی همکاری کرده و قدرت ترکیبی ۳۸۸ اسب بخاری و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری را ایجاد میکنند.
این قدرت از طریق سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها منتقل میشود. درگاه شارژ خودرو نیز در گلگیر جلو سمت چپ قرار گرفته است. البته به جز این مورد برخی نشانهای متفاوت هم وجود داشته و همین موارد وجه تمایز X5 پلاگین هیبریدی با برادران استاندارد خود هستند.
بامو میگوید شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو برابر با ۵.۶ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۲۳۵ کیلومتر در ساعت میباشد. برد الکتریکی این شاسیبلند لوکس بین ۶۷ تا ۸۷ کیلومتر بوده و سقف سرعت آن در حالت الکتریکی ۱۳۵ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.
نسخهی پلاگین هیبریدی X5 بهصورت استاندارد با سیستم تعلیق بادی و دامپرهایی با کنترل الکترونیکی عرضه شده و فرمان پذیری تمام چرخ ها هم به عنوان آپشن وجود دارد. سیستم صوتی حفاظت از عابران پیاده نیز وجود دارد که با ایجاد هشدار صوتی عابران پیاده را از وجود خودرو آگاه میسازد.
[??-------------SRT--??]
۱۰ شهریور ۱۳۹۸واقعا این جلوپنجره جدید ب ام و زشت و بدترکیبه ، اکثرا توی کامنت های سایت های خارجی با قیافه ی خوک های توی انگری برد مقایسش میکنن ، البته بعضی ها هم میگن باشکوهه !! ?
حسین
۱۰ شهریور ۱۳۹۸به نظر من که با ابهته
MAHDI
۱۰ شهریور ۱۳۹۸حداقل وقتی تستش میکنن فقط از لذت وکیفیت وعملکرد بی نظیرش میگن. نه مثل کادیلاک XT6 که اتواکسپرس تستش کرده واونقدر مشکلات وضعف داشت که اگه عکس هارو پاک میکردن و اسم کادیلاک رو حذف میکردن آدم فکر میکرد تست خودروی لیفان X60 رو انجام داده اتواکسپرس!!!!
بعدشم یه عده وقتی همون XT6 معرفی شد میگفتید قراره عملکرد وکیفیتش به سیخ بکشه X5 یا پورشه کاین یا GLE رو اما حتی نتونستن نظر مثبت یه مجله رو جلب کنه.
این تفاوت مهندسی در کنار کیفیت وعملکرد هستش!!!!!