کراس اوورهای کوپه شاید باب میل همه افراد نباشند اما قطعاً بازار خوبی برای آنها وجود دارد و این تجارت نه تنها برای خودروسازان بلکه برای تیونرهایی همچون هامان نیز سودآور و لذتبخش است. این تیونر مشهور اخیراً کیت بدنه خود برای جدیدترین نسل بامو X6 را معرفی کرده است.
هامان میگوید این قطعات روی حاکمیت تحریکآمیز این غول اسپورت تأکید دارند و هماکنون میتوان آنها را چه بهصورت کلی و چه بهصورت جداگانه سفارش داد. البته برای اطلاع از قیمت این کیت باید با خود هامان تماس گرفت چراکه این تیونر قیمت محصول خود را به اطلاع عموم نرسانده است.
این کیت بدنه که با تمامی نسخههای X6 G06 هماهنگ است از اسپویلر جلو، قوسهای چرخ، دیفیوزر عقب با خروجیهای اگزوز ۱۰۱ میلیمتری و دو بال تشکیل شده است. یکی از این بال ها روی سقف و دیگری روی درب پشتی نصب شده است. همچنین کیت کاهش ارتفاع بدنه نیز در دسترس است که ارتفاع خودرو را تا ۲۵ میلیمتر پایین میآورد.
رینگهای ۲۲ یا ۲۳ اینچی Anniversary Evo با الگوی چند پره نیز با سه طرح و رنگ متفاوت شامل خاکستری، مشکی و نقرهای قابل سفارش است.
هامان همچنین در کابین نیز تغییراتی اعمال میکند که از جمله آنها میتوان به پدالهای اسپورت، کفپوش های ویژه و نشان خاص خودش اشاره کرد که بجای لوگوی بامو روی فرمان مینشیند.
Audi s8
۱۴ آبان ۱۳۹۹طراحیش که خیلی خوبه
Hadi
۱۴ آبان ۱۳۹۹مدل استاندارد قشنگتره…
Amin-mc20
۱۴ آبان ۱۳۹۹خیلی اسپویلر ها بهش میاد
ارشیاsvj
۱۴ آبان ۱۳۹۹طراحی این نسل X6 واقعا عالیه.
بعد از اوروس این ماشین رو بهترین SUV اسپرت میدونم.
Amin-mc20
۱۴ آبان ۱۳۹۹راستش انقدر اس یو وی کوپه زیاده ادم نمیدونه کدومو بیشتر دوست داره
net
۱۴ آبان ۱۳۹۹اول مقاله نویسنده خوب گفت که این مدل ماشینهای کراس اور کوپه باب میل خیلی از افراد نیست ،واقعا طراحی این مدل ماشینها عقبش بد هست و اولین بار چندین سال گذشته بی ام و با تولید x6 این مدل ماشین رو معرفی و مد کرد
\\\|♧|///_AMG_73///AFFALTERBACH///
۱۴ آبان ۱۳۹۹مدل معمولیش بهتره
اون رینگا چی میگن
خیلی بدفرم شده
مدل معمولی عالی بود….
محمد
۱۴ آبان ۱۳۹۹قلدر شده
MAHDI
۱۴ آبان ۱۳۹۹ب ام و X6 خیلی وحشی حس میشه، هنوز نسل اولش میخکوب کننده است اونم در نسخه معمولی چون نسخه M در ایران دیده نمیشه.