شرکت تیونینگ AC اشنیتزر میخواهد با X6 فالکون در نمایشگاه خودروی اسن توجه همگان را به خود جلب کند.
BMW X6 AC Schnitzer Falcon AC اشنیتزر که سابقهی تیونینگ خودروهای بامو، مینی و لندروور را در کارنامه دارد پکیج فالکون را برای شاسیبلند بامو در نظر گرفته است. این پکیج تمام قسمتهای خودرو را تحت تأثیر قرار داده و X6 را خشنتر، جذابتر و شاید جدیتر از قبل کرده است. AC اشنیتزر بهبودهای ظاهری و فنی خود را از مدل 35i شروع کرد و این رویه را تا M و مدل دیزل آن ادامه داد. این شرکت برای جلب رضایت سلیقههای مختلف نمای ظاهری و عملکرد فنی پروژهی آخر خود یعنی همان X6 را بهبود بخشید. BMW X6 AC Schnitzer Falcon افزایش قدرت موتور بامو از ۳۰۱ به ۳۵۵ اسب بخار، برای X6 مدل 35i از ۴۴۳ به ۵۱۷ اسب بخار و در X6 مدل 50i از ۵۶۷ به ۶۴۰ اسب بخار بهقدری کافی به نظر میرسد که گویی استانداردهای جدیدی برای این مدلها به وجود آمده است. همانطور که پیشتر گفتیم مدل دیزل هم از این ارتقای موتور بینصیب نمانده و مدل 30d و 40d به ترتیب بهجای ۲۵۴ و ۳۰۸ اسب بخار نیرو حالا ۳۰۴ و ۳۵۵ اسب بخار نیرو تولید میکنند. BMW X6 AC Schnitzer FalconBMW X6 AC Schnitzer Falcon AC اشنیتزر برای احساس قدرت بیشتر و غرش مهیبتر در X6 فالکون، برای مدل بنزینی این خودرو صدا خفه کن و سراگزوز مسابقهای و برای مدل دیزلی صدا خفه کن دوقلو و سراگزوز مسابقهای با ماژول صدا (با هفت حالت صدای اگزوز مختلف) در نظر گرفته است. این سیستم و سراگزوز دوتایی اسپرت خودرو حتی در دورهای پایین موتور و حین شروع حرکت خود را نشان میدهد و غرش پیشرانه ۴.۴ لیتری X6 M را به گوش همه میرساند.
بررسی سیستم تعلیق و تنظیم دوبارهی آن هم ارتفاع خودرو را کمتر کرده است. بهطوری که در جلوی خودرو ۱۵ میلیمتر و در عقب ۲۰ میلیمتر از ارتفاع کاسته شده است. کیت بدنهی جدید بامو کاملاً متناسب با افزایش قدرت آن است. این کیت ۱۰ عنصر اصلی بدنه را تغییر داده است. بالهای جلو و عقب گستردهتر، نشان و آرمهای فالکون، طراحی جلو و عقب هجومیتر و دریچههای هوای با طراحی جدید نمونههایی از این تغییرات هستند.
درنهایت این پکیج با یک ست از رینگهای کلاسیک ۲۲ اینچی پرهی دوقلو AC1 با رنگ دوتایی یا مات زغالی تکمیل میشود.
این ماشین واقعا یه سبک خاصه ادم وقتی پیششه یه حس ابهت در عین جمع و جوری رو میده وقتیم میرونیش اصلا حس گندگی نمیده البته من مدل قبلیشو میگم فعلا همه جا انقدر قفل شده خبری از ماشین جدید باحال نیس
mohsen
۱۲ آذر ۱۳۹۴این ماشین واقعا یه سبک خاصه ادم وقتی پیششه یه حس ابهت در عین جمع و جوری رو میده وقتیم میرونیش اصلا حس گندگی نمیده البته من مدل قبلیشو میگم فعلا همه جا انقدر قفل شده خبری از ماشین جدید باحال نیس
mds
۱۲ آذر ۱۳۹۴بهترین هندلینگو تو شاسی بلندا داره x6 بعدم کاین، من اگه میخواستم یه suv با هندلینگ عالی بگیرم انتخاب اولم این بود
KING 918
۱۲ آذر ۱۳۹۴در خوب بودن x6 , x5 شکی نیست اما کاین توربو اس بدکردار یه چیزه دیگش ………………….
american and japan
۱۳ آذر ۱۳۹۴بنده اگر بخوام suv لوکس بگیرم لکسوس ال ایکس با قابلیت های آفرود بهتر رو ترجیح میدم و اگر بخوام اسپورت باشه جیپ گرند چروکی srt8 رو انتخاب میکنم
فردین بهادری نژاد
۱۲ آذر ۱۳۹۴تیون های خشن رو خیلی میپسندم
x6 خودش خشن هست اینم بیشتر عصبانیش کرده خیلی خوب شده
ali ayat
۱۲ آذر ۱۳۹۴نه خیلی زور زده ولی شبیه ماشین پلاستیکی شده اگه ساده درش می آورد خوب بود
احمد باقری
۱۲ آذر ۱۳۹۴این ماشین، نسبت به خیلی از ماشینهای دیگه بی ام و، طراحی پر ابهت تر و خشن تری داره. خیلی ماشین خوبیه.