ویلنر در چند ماه اخیر کاملاً مشغول معرفی پروژههای جدیدی همچون داتسون 280Z و بامو M3 E30 بوده است.
البته جدیدترین پروژهی این کمپانی تیونینگ کمی محدودتر بوده و نشان میدهد که این تیونر بلغاری همچون گذشته کارهای دیوانهواری روی کابین محصولات متنوع انجام نداده است.
خودرویی که ویلنر انتخاب کرده شاسیبلند بامو X6 M است. این خودروی قدرتمند دارای کاکپیتی دو رنگ بوده و از چندین عصر آبیرنگ بجای طرحهای مشکی اصلی استفاده کرده است. غربیلک فرمان، صندلیها، کنسول مرکزی و دیگر قطعات به رنگ آبی درآمدهاند. همچنین عناصر فیبر کربنی نیز بر جذابیت هرچه بیشتر کابین این خودروی آلمانی افزودهاند.
بامو X6 M در بدنه هیچگونه تغییری را تجربه نکرده است. از آنجایی که ویلنر به خاطر دستکاری در بحث قوای محرکه و پیشرانه شناخته نمیشود بنابراین پیشرانهی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی X6 M نیز بهصورت استاندارد باقی مانده و همچنان قدرت ۵۷۵ اسب بخاری و گشتاور ۷۵۰ نیوتون متری دارد. این خودرو در عرض ۴.۲ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی دارد.
بامو همینالان آمادهی معرفی نسل جدید X6 M میشود. این خودرو چندین بار در گوشه و کنار مشاهده شده است. X6 M همانند برادر خود یعنی X5 M از پیشرانهی ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی F90 استفاده خواهد کرد. مدل عادی قدرتی در حد ۶۰۰ اسب بخار خواهد داشت درحالیکه قدرت مدل کامپتیشن به ۶۲۵ اسب بخار خواهد رسید.
مهدی
۱۲ فروردین ۱۳۹۸X6بی نهایت جذابه
محمدامین مقدم
۱۲ فروردین ۱۳۹۸X6 طراحی زیبا و تهاجمی و آرامش و زیبایی در کابین