شاید برخی طرفداران سرسخت بیامو علاقهای به XM پلاگین هیبریدی نداشته باشند. در این صورت X6 M60i گزینهای ایده آل برای آنها خواهد بود. با یکدیگر میخواهیم مقایسهای مهم بین این دو شاسیبلند اسپرت داشته باشیم.
بیامو XM نه تنها اولین خودروی M است که از زمان M1 اولیه تاکنون و از صفر توسط بازوی پرفورمنس بیامو توسعه یافته بلکه قویترین محصول تاریخ باواریا نیز به شمار میرود. البته XM با قیمت ۱۵۹,۹۹۵ دلار گرانترین محصول تاریخ این خودروساز نیز محسوب میشود. آیا خودروی موردبحث واقعاً ارزش چنین رقمی را دارد یا اینکه یک شاسیبلند دیگر بیامو که بیش از ۶۰ هزار دلار ارزانتر است و به اندازه نیز سریع خواهد بود ارزش انتخاب را دارد؟ نظر شما درباره X6 M60i چیست؟ خودرویی که باعث میشود XM محصولی گران به نظر برسد.
به تازگی ویدئوی جدیدی از بیامو X6 M60i منتشر شده و در آن میتوانیم پرفورمنس و تواناییهای خودروی موردبحث را مشاهده کنیم. X6 پیش از این نیز خبرسازترین محصولات بیامو بوده و ظاهر بهتری نسبت به XM دارد. در واقع زمانی که X6 زیبا به نظر برسد پس باید عمق فاجعه درباره XM را حدس زد! البته مهمتر اینکه X6 ارزش بالایی در برابر مبلغ پرداختی دارد. قیمت این خودرو از ۹۴,۵۹۵ دلار شروع میشود که بیش از ۶۰ هزار دلار ارزانتر از XM است. این خودرو البته به پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو با ۵۲۳ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتون متر گشتاور مجهز بوده و بنابراین از این نظر کاملاً در ردهای پایینتر نسبت به XM قرار میگیرد.
پیشرانه XM قدرت و گشتاور ۶۴۴ اسب بخار و ۸۰۰ نیوتون متری تولید میکند و باعث میشود این خودرو در عرض ۴.۱ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. این عملکرد برای X6 M60i برابر با ۴.۲ ثانیه خواهد بود. چگونه XM فقط یکدهم ثانیه سریعتر از X6 است؟ علت به وزن مربوط میشود به گونهای که XM بیش از ۳۱۵ کیلوگرم سنگینتر از برادر خود است؛ اما موضوع احساسبرانگیز به پرفورمنس X6 مربوط میشود و آنهم در حالی اتفاق میافتد که با محصول واقعی M طرف نیستیم.
توازن سواری و هندلینگ بیامو X6 M60i واقعاً احساسبرانگیز بوده و خودرویی راحت و توانا احساس میشود. اگرچه نمیتوان X6 را خودرویی اسپرت و درگیر کننده دانست اما بهتر از XM عمل میکند. این خودرو پرفورمنسی بیشتر از حد نیاز برای مالکان دارد و استایل آن نیز جذابیتهای زیادی خواهد داشت. خودرویی که در این تست حضور دارد از رنگ بدنه سبز جذابی سود میبرد. رنگ سبز موردبحث روی M3 نیز کاملاً جواب داده و ظاهر X6 را نیز چندین پله ارتقا میدهد. در نهایت به نظر میرسد X6 M60i با توجه به قیمت ارزانتر و عملکردی که دارد گزینه بهتری نسبت به XM خواهد بود، اینطور نیست؟
AMANTE
۲۱ خرداد ۱۴۰۲از شاسی بلند های کوپه و همینطور XM هیچ خوشم نمیاد و اگه شاسی بلند اسپرت از BMW بخوام انتخاب کنم X5M هست و اگه شاسی بلند، اسپرت و خانوادگی بخوام XB7 Alpina قبل فیس لیفت رنگ سبز رو انتخاب میکنم.
R/T
۲۲ خرداد ۱۴۰۲Xb7 واقعا خیلی قشنگه مخصوصا با رنگ سبز
مرتضی علی وحیدی
۲۱ خرداد ۱۴۰۲انتخابن xm خصوصآ لیبل رد
MILADZM
۲۱ خرداد ۱۴۰۲پدال = صدای بی ام و
راحت میتونم بگم بیش از ۷۰ درصد مقالات که در ماه منتشر میشه واسه بی ام و هست
واقعا آفرین به اینهمه پشتکار
amir-mr
۲۲ خرداد ۱۴۰۲میتونی نخونی
امیررضا
۲۱ خرداد ۱۴۰۲من جفتشونم دوست دارم♥️🗿
R/T
۲۲ خرداد ۱۴۰۲منم
Arshia m3csl
۲۱ خرداد ۱۴۰۲انتخابم پورشه کاینه یا بی ام و x5m هست بی ام و x5m و پورشه کاین چند سر و گردن از xm و x6 بالاترن
ar-ma-n
۲۱ خرداد ۱۴۰۲وای چقد اون مانیتور پشت فرمون رو مخ خدایی فقط اون خراب کرده همچی.
BMW
۲۱ خرداد ۱۴۰۲واقعا دم سایت تون گرم که۷۵درصد اخبارتون درباره بی ام و هست همینجوری ادامه بدین بت قدرت سایت پدال
❤BMW❤
۲۱ خرداد ۱۴۰۲💪🏻
❤BMW❤
۲۱ خرداد ۱۴۰۲یه سوال داشتم دوستان ،
مثل نسل قبلی x6 ، این نسل هم نسخه کامپتیشن داره ؟
Mojtaba_cs
۲۳ خرداد ۱۴۰۲اره این نسل هم داره
al-ml-kh
۲۱ خرداد ۱۴۰۲چیزی که خیلی رو مخه فرموناشونه.همشون مث هم .بازم خوبه تو این نسل یه فرمون جدید داره استفاده میکنه .
چند تاکارشناس خارجی هم خیلی انتقاد داشتن نسبت به این موضوع.پژو هم دقیقا داره همینکارو میکنه .
مهردادکمال
۲۱ خرداد ۱۴۰۲بنظرم نشریات ناجوانمردانه به XMحمله میکنن!!! خدا شاهده اگر همینو رنجرور یا استون مارتین جگوار میساخت چه به به و چهچه ای براش که نمیکردن و مثلا میگفتن چقد ابهت داره چه قدرت موتوری و چه تکنولوژی که انگار از قرن دیگه اومده…
بیاین XM رد لیبل یا x6M رو بیارین با سیاهه شاسی بلندهای پرفورمنس در درگ و سرعت و پیست ببرین اون وقت میبینین دنیا دست کیه..
M.B.R.D.t.B.P.K.L
۲۲ خرداد ۱۴۰۲دقیقا
با اینکه ماشینای آلمانی از بقیه کشورا بهترن ولی نمیدونم چرا رولز رویس بنتلی و جگوار هر چی میسازه بقیه ازش تعریف میکنن!
واقعا برند های فوق العاده ای هستن ولی هر چی اینا میسازن میگن چقدر اشرافیه و برندای دیگه پیش اینا هیچی نیستن فککنم واسه اینه انگلیسی ها خیلی دوست دارن خودشونو سلطنتی و اشرافی جلوه بدن.
فانتوم و گوست،مولسان اینا خیلی لوکس هستن ولی من دیده بودم میگفتن میباخ پیش اینا مثل قوطی حلبیه،ولی در کل انگلیسی ها ماشین هاشون بعضیاش خیلی لوکسه منکرش نمیشم ولی ماشینی مثل میباخ یا M7میتونن باهاشون رقابت کنن و بهتر باشن
همایون
۲۲ خرداد ۱۴۰۲وجدانن تو پیست هیچکدوم به پای کاین توربو GT نمیرسن تو درگم قبلا ایکس سیکس ام رو شکست داده ولی لیبل رد رو نمیدونم
ماکان
۲۱ خرداد ۱۴۰۲سلام . با اینکه من هردو این مدل های بی ام و را دوست دارم ، اما در هر صورت انتخاب من بیشتر بی ام و XM مخصوصاً نسخه لیبل رد آن هستش .
رامتین
۲۱ خرداد ۱۴۰۲طراحی عقب xm که فاجعه هست. طراحی عقب x6 بهتره و البته میشد با کمی حجم دادن به چراغ عقب، خیلی بهترش کرد. چراغ های جلو را هم داخلشو میشد دایره ای درآورد که نوستالژیک تره.
Ali
۲۱ خرداد ۱۴۰۲بی ام و x6 رو نشنیدم بگن زشته که اینجوری بخواد این به xm باهاش طعنه بزنه ! 🤔
مهران
۲۱ خرداد ۱۴۰۲در حد xm نیست