آتاناس ویلنر رئیس شرکت مشهور ویلنر که متخصص ارتقای کابین خودروهای مشهور است ظاهراً علاقهای به کابین بامو X7 استاندارد نداشته و البته با معرفی جدیدترین پروژه خود به دنبال حل این مشکل بوده است.
او گفته است:
این سختترین پلاستیکی است که در محصولی از بامو بکار رفته و البته در بخشهای واضحی هم دیده میشود؛ و ما اینجا پکیجی به اصطلاح چرم گسترش یافته را میبینیم. همچنین وقتی انگشتان شما بخشهایی همچون پایه صندلیها، پانل دکمهها و بالای داشبورد را لمس کنید حس خوبی نخواهید داشت؛ و زمانی که این بخشها را لمس کنید از به یاد آوردن اینکه حدود ۱۲۰ هزار یورو برای خرید این خودرو پرداختهاید خیلی خوشحال نخواهید شد.
راهحل ویلنر برای برطرف کردن این مشکل پوشاندن بسیاری از سطوح پلاستیکی با چرم بوده که از جمله این بخشها میتوان به پایه صندلیها، بخش بالایی داشبورد و کنسول ردیف دوم اشاره کرد. تنها در بخش پشت صندلیهای جلو شاهد بکار رفتن چرمی به اندازه ۲ مترمربع هستیم. لوگوی X7 نیز در جایجای کابین دیده میشود.
X7 استاندارد با پوشش سقف آلکانترای بخش خودروهای سفارشی بامو عرضه میشود اما ویلنر به این مورد راضی نشده و بجای آن از چرم ویژه در ستونهای A، B، C، بخشهای بالایی محفظه بار و پوشش سقف استفاده کرده است.
درحالیکه بخش اعظم کابین رنگ قهوهای را به خود گرفته اما عناصر آبی روشن نیز در کمربندهای ایمنی بکار رفته است. این تیونر مشهور همچنین کیف سفارشیای را برای هماهنگی با چرم بکار رفته در کابین تولید کرده است.
در بدنه نیز تغییراتی دیده میشود. رینگهای ۲۱ اینچی و لوگوی X7 روی چراغهای عقب جزو این موارد میباشند.
MAHDI
۶ بهمن ۱۳۹۸در نوع کیفیت کابین X7 همین بس که MOTOR 1 در زمان بررسیش گفت:: ما معمولا چنین کیفیت کابینی رو قبلا در بنتلی بنتایگا و رولزرویس کولینان فقط میتونستیم تجربه کنیم!!!!
اما من به هیچ وجه این رنگ از چرم رو بین محصولات ب ام و رو اصلادوست ندارم.بجاش رنگ قهوه ای سوخته بیشتر بهش میاد!!!
((فکر میکنم در مدل آلپینا BX7 کابین X7 خیلی لوکس تر بشه))
doubt
۷ بهمن ۱۳۹۸درگ جدید carwow رو دیدی؟
Malt hill
۶ بهمن ۱۳۹۸این چرم ها طبیعی اند یا مصنوعی؟
NAVID۰۰۹۸
۶ بهمن ۱۳۹۸مطمئن باش چرم مصنوعی برای این خودروها مفهومی نداره .
چندتا مطلب بگم :
۱-
امروز یه مقاله میخوندم از این خودرو که ۵۲/۶۱۹ دستگاه فروش داشته در آمریکا از حدود ۳۲۴/۶۱۹ دستگاه فروش bmw که یعنی استقبال چشمگیری شده از این خودرویی که از بالای ۷۰هزار دلار شروع میشه میره میرسه به ۱۸۰هزار دلار .
گفته رکوردی هست برای خودروهای suv لوکس در برابر تمام برندها بنز ، مازراتی ، لینکلن ، آئودی ، کادیلاک ، لکسوس ، اینفینیتی ، پورشه این bmw بوده که رکورد فروش زده .
این هم بگم که من در این کلاس بنز gls را دوست دارم ولی جداً که bmw x7 مشکی خیلی گنگستری و چشم نوازه .
X7 با یک دوم تا یک سوم قیمت محصولات بنتلی و رولزرویس در این کلاس ، همون سطح از عملکرد را از خودش بروز میده که واقعاً دمش گرم داره .
اما نکته مهمتر قدرتمند شدن اقتصاد مردم آمریکاست با ریاست دونالد ترامپ که فروش لوکسها بیش از هر سالی بوده و مردم آمریکا دارند بهترین دوران اقتصادی خودشونو میگذرونند .
۲-
کار با چرم یا هنر چرم خیلی لذتبخشه ولی خیلی ذوق و حوصله میخواد ، من خودم با اکسسوریهای بازار و چرمهاشون حال نکردم و چندسال پیش دوست داشتم فرمان و دنده را از چرم کاور کنم که رفتم پیش شخصی که کارش این بود اما تا هنگام اجرا کارشو دیدم ضرر مالیش را دادم ولی نزاشتم ادامه بده ، رفتم بازار چرم و خودم چرم گاوی اصل خریدم با لوازمش و با اُلگو زدن و فیلم دیدم در اینترنت و یوتیوب بعد از خراب کردن سه تا چرم برای فرمان و باز هم ضرر مالی بلاخره یاد گرفتم چطور بدوزم و سمبه بزنم ، اینقدر حاصل کار جذاب و عالی در اومد که برای خودروهای سه نفر از دوستانم چرم کشیدم اما چون حوصله و وقت میخواست دیگه قبول نکردم اما باور کنید میتونستم درآمدزایی هم داشته باشم ، اما داره به سَرَم میزنه مثل همین خودرو قسمتهایی از درها و سقف ماشینم را با چرم آلکانترا بپوشونم ولی پرسیدم میگن حدود ۶ تا ۱۰ میلیون در میاد در صورتی که خرید چرمش حدود دو میلیون هم نمیشه اما وقتشو داشتم با پیگیری و تحقیق ، خودم انجامش میدم و برای باز کردن قطعات به صافکار مراجعه میکنم تا سقف را برام باز کنه چون کار من نیست و تجربشو ندارم اما مطمئناً حاصل کار دیوانه کننده میشه .
چرم اصلی هیچگاه خراب نمیشه و با گذر زمان زیباتر هم میشه و با گذر زمان بوی مطبوعی در خودرو شایع میشه و قطعات که دست خور زیاد دارند هم نو میمانند .
دوست داشتم هم من و هم شما دوستان داخل این X7 مینشستیم و فقط از بو کردن چرم چوب به کار رفته لذت میبردیم ، مخصوصاً وقتی آفتاب میخوره و بوی چرم با بوی اتکلُن شخصی و بقیه ادوات قاطی میشه و آدم کیف میکنه از بویی که پخش میشه .
ایلیا
۶ بهمن ۱۳۹۸کامنتت رو دوس داشتم، موفق باشی
G
۶ بهمن ۱۳۹۸ماشینتون چیه
NAVID۰۰۹۸
۶ بهمن ۱۳۹۸G عزیز
با شرمندگی تمام به دلیل اینکه کاربر پدال هستم و کامنت میگذارم از جواب معذورم
حمید
۶ بهمن ۱۳۹۸خیلی با حاله
البته منکه تو ماشینم سوار میشم بیشتر جشنواره پلاستیک هست خیر سرمون دو تا شغل هم داریم تو کشوری هم زندگی میکنیم پر از منابع هست
Farzad
۶ بهمن ۱۳۹۸مخصوصا داخلی های مدل ۹۸ دیگه فاجعه ان
همسایمون یه پارس ۹۸ خریده میگه داشبوردشو که فشار میدی میخواد بشکنه جنشواره پلاستیک رو خوب اومدی …
ایمان
۶ بهمن ۱۳۹۸جناب ویلنر شما خیلی کارت درسته و بیشتر کارهاتو دوست دارم ولی یکدفعه میزنی تو جاده خاکی ؛ همه از کیفیت بالای مواد به کار رفته در کابین محصولات BMW تعریف میکنن ولی شما …. !!!!
MAHDI
۶ بهمن ۱۳۹۸یه زمانی خودروهای ب ام و کیفیت پایین تری نسبت به آئودی ومرسدس و لکسوس و پورشه داشتن، نه که کیفیت پایین باشه اما کاملا در سطحی پایین تر از این رقبا بود اما الان کابین های ب ام و باکیفیت ترین متریال رو بین رقبا دارن، تا جایی که مثلا کابین سری7 از کابین آئودی A8 که تازه نسل عوض کرده کیفیت بهتری داره در حالی که کابین A8 هم باکیفیت تر از کابین Sکلاس هستش. البته این نکه نظرمن باشه در بررسی و رقابت هاشون بهش اشاره شده.
سعید(تهران)
۶ بهمن ۱۳۹۸” و زمانی که این بخشها را لمس کنید از به یاد آوردن اینکه حدود 120 هزار یورو برای خرید این خودرو پرداختهاید خیلی خوشحال نخواهید شد.” پس بیائید یه پول قلمبه دیگر اضافه بر آن ۱۲۰ هزار یورو به ما بدهید که کاری کنیم که حس خوبی داشته باشید!!!
Farzad
۶ بهمن ۱۳۹۸خواهشا یه کاری کنید همه عکسای یه مطلبو پشت سرهم نشون بده اینجوری با حال نیس .
NAVID۰۰۹۸
۶ بهمن ۱۳۹۸مطمئن باش چرم مصنوعی برای این خودروها مفهومی نداره .
چندتا مطلب بگم :
۱-
امروز یه مقاله میخوندم از این خودرو که ۵۲/۶۱۹ دستگاه فروش داشته در آمریکا از حدود ۳۲۴/۶۱۹ دستگاه فروش bmw که یعنی استقبال چشمگیری شده از این خودرویی که از بالای ۷۰هزار دلار شروع میشه میره میرسه به ۱۸۰هزار دلار .
گفته رکوردی هست برای خودروهای suv لوکس در برابر تمام برندها بنز ، مازراتی ، لینکلن ، آئودی ، کادیلاک ، لکسوس ، اینفینیتی ، پورشه این bmw بوده که رکورد فروش زده .
این هم بگم که من در این کلاس بنز gls را دوست دارم ولی جداً که bmw x7 مشکی خیلی گنگستری و چشم نوازه .
X7 با یک دوم تا یک سوم قیمت محصولات بنتلی و رولزرویس در این کلاس ، همون سطح از عملکرد را از خودش بروز میده که واقعاً دمش گرم داره .
اما نکته مهمتر قدرتمند شدن اقتصاد مردم آمریکاست با ریاست دونالد ترامپ که فروش لوکسها بیش از هر سالی بوده و مردم آمریکا دارند بهترین دوران اقتصادی خودشونو میگذرونند .
۲-
کار با چرم یا هنر چرم خیلی لذتبخشه ولی خیلی ذوق و حوصله میخواد ، من خودم با اکسسوریهای بازار و چرمهاشون حال نکردم و چندسال پیش دوست داشتم فرمان و دنده را از چرم کاور کنم که رفتم پیش شخصی که کارش این بود اما تا هنگام اجرا کارشو دیدم ضرر مالیش را دادم ولی نزاشتم ادامه بده ، رفتم بازار چرم و خودم چرم گاوی اصل خریدم با لوازمش و با اُلگو زدن و فیلم دیدم در اینترنت و یوتیوب بعد از خراب کردن سه تا چرم برای فرمان و باز هم ضرر مالی بلاخره یاد گرفتم چطور بدوزم و سمبه بزنم ، اینقدر حاصل کار جذاب و عالی در اومد که برای خودروهای سه نفر از دوستانم چرم کشیدم اما چون حوصله و وقت میخواست دیگه قبول نکردم اما باور کنید میتونستم درآمدزایی هم داشته باشم ، اما داره به سَرَم میزنه مثل همین خودرو قسمتهایی از درها و سقف ماشینم را با چرم آلکانترا بپوشونم ولی پرسیدم میگن حدود ۶ تا ۱۰ میلیون در میاد در صورتی که خرید چرمش حدود دو میلیون هم نمیشه اما وقتشو داشتم با پیگیری و تحقیق ، خودم انجامش میدم و برای باز کردن قطعات به صافکار مراجعه میکنم تا سقف را برام باز کنه چون کار من نیست و تجربشو ندارم اما مطمئناً حاصل کار دیوانه کننده میشه .
چرم اصلی هیچگاه خراب نمیشه و با گذر زمان زیباتر هم میشه و با گذر زمان بوی مطبوعی در خودرو شایع میشه و قطعات که دست خور زیاد دارند هم نو میمانند .
دوست داشتم هم من و هم شما دوستان داخل این X7 مینشستیم و فقط از بو کردن چرم چوب به کار رفته لذت میبردیم ، مخصوصاً وقتی آفتاب میخوره و بوی چرم با بوی اتکلُن شخصی و بقیه ادوات قاطی میشه و آدم کیف میکنه از بویی که پخش میشه .
MAHDI
۶ بهمن ۱۳۹۸موضوع فروشش برام جالب بود ممنون واقعا لذت بردم. نوید جان جدای از اینکه این ماشین کیفیت خیلی بالایی داره کابینش طوریکه مجله MOTOR 1 که خیلی سختگیره در اولین تست از X7 در قسمت کیفیت کابین امتیاز 10/10 رو بهش داده که برای مقایسه شاید جالب باشه که در تست لکسوس LC500 در قسمت کیفیت کابین
امتیاز 8/10 رو بهش دادن و بین تمام SUV ها فقط بنتلی بنتایگا و رولزرویس کولینان از این مجله امتیاز 10/10 رو گرفت.
اما یه نکته دیگه که در تست های X7 بهش اشاره میشد این بود که وقتی به جسه خودرو نگاه میکنیم و شروع به رانندگی میکنیم اولین چیزیکه مارو شگفت زده میکنه هندلینگ X7 هستش و چسبندگی این خودرو که چنین چابکی و چسبندگی با چنین جسه ای همخوانی نداره.
خیلی دوست داشتم ب ام و X7 Mرو تولید میکرد واقعا، هرچند آلپینا این ماشین رو تبدیل به یه موشک میکنه اما نسخه M هم شگفت انگیز میشه واسه این ماشین!!!!
Farzad
۶ بهمن ۱۳۹۸آدم نمای داخلی x7 رو میبینه لذت میبره . واقعا با این چرم هایی که کار کرده گند زد توش .