جدیدترین مدل بیامو، یک شاسیبلند مفهومی برای سری M است. این خودرو با قوای محرک پلاگین هیبرید، پیشنمایشی از محصول نهایی برای تولید در اواخر سال ۲۰۲۲ است.
رونمایی از XM با انتقادات گسترده نسبت به سبک طراحی جدید برای کراساوورهای بیامو همراه بود. این خودرو با جلوپنجرهی بسیار بزرگ، چراغهای کوچک و چرخهای ۲۳ اینچ، متفاوت از دیگر مدلهای بیامو به نظر میرسد. نصب روشنایی LED در حاشیهی جلوپنجره و اضافه شدن نورافکن به سقف هم، تاکنون برای خودروهای بیامو سابقه نداشته است.
براساس اطلاعات موجود، XM با پیشرانهی پلاگین هیبرید تولید میشود. ترکیب موتور ۴/۴ لیتر V8 با محرک برقی، مجموع قدرت ۷۵۰ اسب بخار با گشتاور هزار نیوتنمتر برای XM فراهم میکند. چنین پیشرانهای، احتمالا سرعتگیری صفر تا صد کیلومتربرساعت ۳ تا ۳/۵ ثانیه خواهد داشت و XM را به خودرویی سریعتر از لامبورگینی اوروس تبدیل خواهد کرد.
در فیلمی کوتاه که توسط کانال رسمی بیامو منتشر شده است، مدیران شرکت سازنده به توضیح طراحی XM پرداختهاند. فرانک فن میل، رئیس دپارتمان M و دومینگو چوکتز مدیر طراحی بیامو در این ویدئو حضور دارند. همچنین، گزیدهای از نظرات کارشناسان و خبرنگاران راجع به تواناییهای فنی و قیمت مدل نهایی XM، به فیلم اضافه شده است.
J.L.A
۱۳ آذر ۱۴۰۰زیادی زشت !!!
سید جواد روحانی . طرفدار بنز
۱۳ آذر ۱۴۰۰مشخصات فنی این ماشین فوق العاده بینظیره ، کابینش بینظیره ، چرا همچین شاهکاری باید بخاطر طراحیش سرکوب بشه ؟ چرا طراحیشو انقد عجیب الخلقه انجام دادن ، طراحی یه چیزیه که مخاطب بدون توضیح اضافه باید خودش خوشش بیاد نه اینکه مدیر طراحی بی ام و بیاد بگه اینو برا این اینجوری کردیم و فلان چیز برای این اونجوری شده ، در کل تیم طراحی کابین و موتور رو تحسین میکنم ولی اصلا با طراحی بیرونی ارتباط برقرار نمیکنم
محسن
۱۵ آذر ۱۴۰۰افرین عالی گفتین
Aboalfazl demon
۱۳ آذر ۱۴۰۰الان یکی میاد میگه شما از طراحی چی میدونید از بی ام و چی میدونید محصولات باواریا همیشه بی نقصه
بابا وا بده بی ام و واقعا زشت طراحی میکنه
Navid_A.J
۱۴ آذر ۱۴۰۰آره. بیریخته. اما چشممون عادت میکنه.
M.Kazem.K
۱۳ آذر ۱۴۰۰هر چقدر هم توجیح کنن جسارتا من چیزی جز یه خوک بی تناسب نمیبینم :)
و واقعا برای فرانک فن میل که این رو یه شاهکار طراحی میدونه تاسف میخورم !
حیف چنین قوای محرکه ای که روی این بی ریخت جا دادن واقعا حیف !!! و حیف اون جایگاه سریعترین SUV و بالاتر از اوروس که باز بخواد به ایشون تعلق بگیره !!
Shirko
۱۳ آذر ۱۴۰۰ب نظر من خیلی با ابهت و قلدر طراحی شده ، جلو پنجرشم نسبت ب ابعاد خودرو خیلی بزرگ نیست ، یه نگاهی ب جلو پنجره ائودی و لکسس و بقیه بندازید متوجه حرفم می شید .
پارسا
۱۴ آذر ۱۴۰۰اصلا قضیه فقط جلو پنجره نیست ، مخصوصا هیچ مشکلی با جلو پنجره بزرگ ندارم ، ماشین یک زشتی خاصی داره انگار هدف گند زدن به زحمت مسئولان تولید این موتور غول بوده
با همه اینا حاضرم یه هفته شیشه های دفتر رئیس بی ام و دستمال بکشم بذاره یه بار رو اون صندلی چرمیه بشینم عجب چیزیه
R@m!n
۱۳ آذر ۱۴۰۰طراحی بیرونی یه تیکه آشغال، طراحی داخلی و پرفورمنس مثله همیشه قابل توجه.
بنظرم باید تیم طراحی این ماشین رو به ۱۴ روش اعدام کرد.
تو این سگمنت هم آئودی q8 بهترین گزینه هست.
مجید
۱۳ آذر ۱۴۰۰ای کاش کریس بنگل برگرده):
AMIR / ARMI
۱۳ آذر ۱۴۰۰دارن راه تسلا رو میرن ساختر شکن و متمایز
ولی فقط میتونن در طراحی این ترفند اجرا بکنن ذات ماجرا همون سیستم قدیمی خوابیده
قول میدم هیچی به دست نمیارن و فقط همون کپی کار باقی میمونن ( کپی راه و روش و فلسفه )
البته تا بوده همین بوده
مردیم از خوشی
۱۳ آذر ۱۴۰۰چه دیدگاه عجیبی ! تسلا طراحی را ***!!! به نظرم هیچ وجه طراحی خوبی نداره 😑 هر چند از نظر عملکرد بهترین هست
Muty
۱۴ آذر ۱۴۰۰کاری به زشت و قشنگی این ندارم !!!
اما حرف از کپی کاری بی ام و از تسلا مسخره ترین کامنت سال پدال خواهد شد
HamiD
۱۴ آذر ۱۴۰۰تا بوده همین بوده؟!
یعنی منظورت اینه قبلا هم کپی کار بودن؟!
دوست من قبل اینکه ایلان ماسک به دنیا بیاد بی ام و ماشین میساخته!!!
فان کی بودی تو!
امیرحسین
۱۳ آذر ۱۴۰۰واقعا زشت بیرون مخصوصاً پشت ماشین
تنها طراحی کابین آپشن های خوبی داره
و سقف سه بعدی که زده خوبه هست اما خیلی زود دل آدمو میزنه و انگار خواستن یه رقابتی با رویز داشته باشند
هیچی بهتر از سقف شیشه ای نیس
شاید بتونه از لامبورگینی سبقت بگیره ولی ارزش یه چرخ لامبو هم ندار اوروس عالیه و مطمئن باشید هیچوقت نمی تونه رقیبش تو بازار بشه
مردیم از خوشی
۱۳ آذر ۱۴۰۰اگه قرار باشه یه روز شاسی بلند گرون قیمت بخرم فقط Audi RS Q8 و دیگر هیچ
برا من مهم تر از عملکرد ظاهر ماشینه که باید به دل طرف بشینه
شاهین
۱۴ آذر ۱۴۰۰بی زحمت اگر میشه هر وقت با بی ام وت از کنارمون رد شدی دو تا بوق بزن برامون و نظرمونو جلب کن
در غیر این صورت بیا پایین
RKH7787
۱۴ آذر ۱۴۰۰میگن X5 به همین شکل خواهد بود
https://carbuzz.com/news/next-gen-bmw-x5-looks-slick-with-xm-inspired-styling
Ardy
۱۴ آذر ۱۴۰۰خیلی خوشکله اینجوری پس
amir
۱۴ آذر ۱۴۰۰ارزوی دست نیافتنی چون یه ایکس تری چند سال پیش رو دارن تو کشور ما چند ملیارد میدن اونم با موتور پایه 😑
Kelary
۱۴ آذر ۱۴۰۰اول سلام.
شاید خیلیا نپسندن ولی…
ماشینهای BMW دیگه انگار همشون داشتن مثل هم میشدن. خیلی عادی، بدون خلاقیت ، بدون جسارت .
اگه i8 و x6 رو فاکتور بگیریم تو این سالها شهامتی از خودش نشون نداده بود.
تا کی باید طراحی یکنواخت باشه که بگن پایبند به اصول طراحی قدیمیش بود؟؟
این اصیله ، این اصیله… خب که چی ، الان مثلاً از اصالت افتاد؟؟؟ الان دیگه BMW نیست؟؟
طرف ۲۰ سال پیش سیبیل داشت حالا زده ، دیگه آدم نیست؟ حق نداره عوض شه؟
Kelary
۱۴ آذر ۱۴۰۰نو گرایی و تحول همیشه مخالف داشته و خواهد داشت و در مورد BMW هم باید روزی شروع میشد
منم در اولین برخورد جا خوردم و خوشم نیومد . گفتم مثل دماغ… شده ولی وقتی که ویدیو های بررسی رو دیدم نظرم عوض شد. گفتم چرا که نه.
یه BMW اخموی جذاب
تحت پیگرد
۱۴ آذر ۱۴۰۰میتونست جلو پنجره رو بیشتر بکشه چراغ ها رو هم مخفی تر و کشیده ترش کنه پشتشم که یه باز سازی اساسی نیاز داره
ارش
۱۴ آذر ۱۴۰۰طراحی فوق العاده ای داره.خیلی آینده نگرانه ست.
Ardy
۱۴ آذر ۱۴۰۰دقیقا نظر من هم با دوستمون kalary موافقه
بی ام و نیاز به یک جریان طراحی و فکری جدید داشته ک دارن با هر چی بد و بیراه و این ک کارشون بد هست و … به جون میخرن تا از این برهه کسالت طراحی و یک نواختی خارج بشن
و خب طبیعیه ک مخالف زیاد باشه چون تغییر همیشه سخت بوده و پر انتقاد اما کم کم به دل میشینه و نتیجه تلاش هاشون قابل تقدیر میشه
porsche
۱۴ آذر ۱۴۰۰با این کلیپ عاشق این ماشین شدم!
به نظرم طراحیش فوق العادس
واقعا جداب و ساختار شکن و جذابه و چهره ی پر ابهت و قلدر ب ام و رو حفظ کرده
در بخش فنی فوق العادس و تخمین زدن شتاب ۳.۲ ثانیه ای خواهد داشت!
فکر کنید یه شاسی بلند اختصاصی M با ظاهر و داخل لوکس و اسپرت و فوق سریع
چه شود…
F.A
۱۴ آذر ۱۴۰۰درود
ممنون از شما
اگر فیس فعلی را کمی دست کاری و مدرن می کردند؛ بهتر از این خودرو می شد.
1123
۱۴ آذر ۱۴۰۰فقط امیدوارم نسخه تولیدی تا حد ممکن شبیه کانسپتش باشه
به سرنوشت eqs دچار نشه)):
البته فکر میکنم از مدل اکس تسلا کند تر باشه