هرچند بامو کراساوور کاملاً جدید XM را با قوای محرکهٔ ۶۵۳ اسب بخاری معرفی کرده است اما قصد دارد سال آینده نسخهٔ قویتری از آن را هم با نام لیبل رد عرضه کند و حالا یک تصویر از این نسخه منتشر کرده است. لیبل رد نسخهٔ پرچمدار سوپر شاسیبلند بامو خواهد بود که از نسخهای تقویتشده از قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی بهره میبرد و قویترین شاسیبلند غیر الکتریکی بازار محسوب میشود. این نسخه مطابق با نامش، از تریم قرمزرنگی بهره میبرد که در XM معمولی وجود ندارد.
این تریم دور جلوپنجرهٔ کلیوی شکل بزرگ خودرو و همینطور اطراف پنجرههای جانبی کار شده است درحالیکه این قسمتها در نسخهٔ معمولی طلاییرنگ هستند و میتوان با سفارش پکیج شادو لاین آنها را مشکی کرد. بامو همچنین برای نسخهٔ لیبل رد رینگهای منحصربهفردی به رنگ مشکی براق با تریم قرمزرنگ را هم در نظر گرفته و اگر کمی دقت کنیم میبینیم که نشان XM روی جلوپنجره هم حالا قرمزرنگ شده است. از داخل این خودرو تصویری منتشر نشده ولی به گفتهٔ بامو، طرح دورنگ قرمز و مشکی در اینجا هم ادامه خواهد داشت. هرچند باواریاییها هنوز XM لیبل رد را بهطور کامل معرفی نکردهاند اما اعلام شده که این نسخه قویتر از XM معمولی خواهد بود.
با تغییراتی که در پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو و موتور الکتریکی داخل گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک صورت خواهد گرفت، لیبل رد ۷۴۵ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور خواهد داشت. هنوز نمیدانیم که این نسخه به لطف نیروی بیشتر خود چقدر سریعتر خواهد شد اما ازآنجاییکه XM معمولی ظرف ۴.۳ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت میرسد، بهاحتمالزیاد شتاب این نسخه به زیر ۴ ثانیه خواهد رسید. بااینحال، XM لیبل رد بسیار گرانتر از نسخهٔ معمولی خواهد بود زیرا درحالیکه قیمت پایهٔ نسخهٔ ۶۵۳ اسب بخاری در ایالاتمتحده از ۱۵۹ هزار دلار آغاز میشود، این رقم در نسخهٔ پرچمدار لیبل رد به ۱۸۵ هزار دلار میرسد.
عاریایی
۸ مهر ۱۴۰۱Bmw mc
AMANTE
۸ مهر ۱۴۰۱یاد 207MC ایرانخودرو افتادم!
ماکان
۸ مهر ۱۴۰۱سلام . این ماشین برای من جزء یکی از گزینه های ایده آل هستش .
کرگدن باواریا
۸ مهر ۱۴۰۱نوشابه هم باز کنم برات ؟
Porsche 911
۸ مهر ۱۴۰۱بنده خدا گفته این ماشینو دوست دارم بهش دیسلایک دادن 😐😂
کرگدن باواریا
۸ مهر ۱۴۰۱آخه ۷۰۰ اسب بخار برای یه ادم معمولی ایده آل نیست😂 برای همین دیسلایک خورده ؛ من که لایکش کردم
Radmehr
۸ مهر ۱۴۰۱یکم گرامری بد گفت
ماکان
۸ مهر ۱۴۰۱ممنون از شما . فقط این را گفته باشم که من با هرکس که مخالفت خاصی با من بکند اصلاً بحث نمی کنم و فقط به سلیقه خودم فکر می کنم ، حالا چه دیگران از سلیقه من خوششون بیاد و چه دیگران بدشون بیاد .
Reza Waffen SS
۸ مهر ۱۴۰۱عجب
Payfast
۸ مهر ۱۴۰۱اگه میخوای یه m4 gts با m5cs بت بدم 😐😐😐
محمدرضا
۸ مهر ۱۴۰۱کلا اینجا همه میخوان دیس کنن بقیه هم هیترن خودتو اذیت نکن
Payfast
۸ مهر ۱۴۰۱میشه ول کنی؟
احمدرضا
۸ مهر ۱۴۰۱جلوپنجرش کم تو چشم بود ورداشته دورشم قرمز کرده
کرگدن باواریا
۸ مهر ۱۴۰۱زیبا و گُنگ ! شاید ۷ سال دیگه به صلابت طراحیش پی ببریم
احمدرضا
۸ مهر ۱۴۰۱هفتاد سال دیگم این طراحیش پسند نمیشه
شما فکر اگه بجای الگو گرفتن از سری ۷ فعلی از سری ۵ الگو میگرفت چقد جذاب میشد این ماشین
محمد احسان رضایی
۸ مهر ۱۴۰۱نمیدونم چرا طراحیش منو یاد گوریل میندازه .
Reza Waffen SS
۸ مهر ۱۴۰۱زوروی آلمانی
خان
۸ مهر ۱۴۰۱جلوش خوشگله
DNA
۸ مهر ۱۴۰۱ضرب المثل بی ام و : ایکس ام رو میسازیم تا به سری هفت راضی بشن
احتمالا اینو ساخته تا از سری هفت کمتر انتقاد بشه
Ali
۸ مهر ۱۴۰۱چقدر این ماشین فضایی و جذابه
محمد هادی
۸ مهر ۱۴۰۱فضایی
زیبا
قدرتمند
و ناشناخته!
بهنام
۸ مهر ۱۴۰۱زشت به معنای واقعی.چرا اینا انقدر بی سلیقه و جلف شدن ؟
Arshia m3csl
۸ مهر ۱۴۰۱اصلا زیبا نیست bmw xm جذابیتی تو طراحیش نمیبینم ولی طراحی داخلش عالیه ولی به نظرم این xm در برابر بنز gls جذابیت نداره و gls خیلی بهتر از xm هست طراحیش بی ام و طراحی هاش داره افت میکنه باید یک فکری به حال دپارتمان طراحی بکنه بی ام و وگرنه از بنز و ائودی بدجور عقب میفته
پدرام
۸ مهر ۱۴۰۱جالبه اما ترکیب گریل بزرگ با چراغ های کوچک جور در نمیاد و بیشتر حس ماشین چینی و کره ای رو داره می ده اونم برا ب ام و که همیشه چراغ های جذابش جلب توجه می کردند
۹۱۱
۹ مهر ۱۴۰۱فورقولعاده شده. 🙂🙂😍