شرکت تیونینگ منصوری از جدیدترین پروژه خود یک بیامو XM با کیت بدنه متفاوت و هیجانانگیز است رونمایی کرد.
به جرات میتوان گفت XM یکی از جنجالبرانگیزترین خودروهای چند سال اخیر این خودروساز به شمار میرود اما این امر مانع از تیونینگش توسط منصوری نمیشود. این شرکت که به خاطر پکیجهای متفاوت و بحثبرانگیز خود شناخته میشود جادوی خود را روی XM بکار برده تا خودرویی با ابهتتر تولید شود. XM و منصوری از نظر جنجالی بودن کاملاً با یکدیگر هماهنگ هستند و قطعاً این پروژه نیز نظرات متفاوتی را در پی خواهد داشت.
کیت بدنه منصوری با در نظر گرفتن مسائل آیرودینامیکی توسعه یافته اما صادقانه باید گفت در طراحی بدنه XM چنین چیزی به چشم نمیخورد. در واقع برعکس این قضیه صادق است چراکه منصوری قطعاتی همچون اسپویلر سقف بزرگ، رکابهای جانبی جدید و بخش فیبر کربنی روی کاپوت را تدارک دیده و ظاهر خودرو را تغییر داده است. البته افرادی که XM را میخرند به جزئیات توجه میکنند و به همین خاطر طراحی کیت منصوری را دوست خواهند داشت.
این تیونر همچنین رینگهای فورج کاری شده جدید و کالیپرهای ترمز همرنگ بدنه را در نظر میگیرد. در بخش عقب بیامو XM منصوری میتوانیم سر اگزوزهای جدیدی را ببینیم که توسط یک دیفیوزر بزرگ احاطه شدهاند و نمای عقب خودرو را عضلانیتر جلوه میدهند. فعلاً منصوری اشارهای به تغییرات قوای محرکه این شاسیبلند اسپرت نکرده اما نیازی هم به این کار نیست چراکه نسخه استاندارد XM به پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو با ۶۴۴ اسب بخار قدرت مجهز است و خروجی مدل لیبل هم به ۷۳۸ اسب بخار میرسد.
در برخی بازارها با قوانین آلایندگی و مالیاتی سخت گیرانه تر برای خودروهایی با پیشرانههای بزرگ، XM در نسخه 50e با پیشرانه ۶ سیلندر خطی نیز به فروش میرسد. این پیشرانه ۳ لیتری با یک واحد برقی همراه شده و ۴۶۹ اسب بخار قدرت دارد. منصوری میگوید بر اساس سلیقه و درخواست خریدار میتواند کابین را نیز ارتقا دهد و از جمله ویژگیهای شاخص داخل XM میتوانیم به پوشش سقف جدید به همراه تریم متفاوت پانل دربها و داشبورد اشاره کنیم.
amir
۲۰ دی ۱۴۰۲جلوشو که نمیشه هیچ کارش کرد ولی پشتش چه خفن شده
Tecnica
۲۱ دی ۱۴۰۲ببین بیمر به کجا رسیده که هم پشت و هم جلوش ضعف طراحی داره ولی بنظرم مشکل اصلی طراحی بی ام و های جدید پشت ماشیناس حقیقتش من خودم عاشق جلوپنجره بزرگ بیمرم ولی قبول دارم که قطعا برای خیلی ها جذاب نیست همچین جلو پنجره ای
متین
۲۱ دی ۱۴۰۲نه پراید خوبه ایران خودرو عن خوبه
ALI.S
۲۱ دی ۱۴۰۲بابا چه ربطی داره؟
ما داریم راجع به این حرف میزنیم!
فن تعصبی بد یعنی همین!
برای اینکه ضعف یک خودروساز رو پوشش بده، میگه اون یکی بدتره!
Tecnica
۲۱ دی ۱۴۰۲چقدر این کیت جذابه. اگر از بعضی از تیونینگ های عجیب منصوری چشم پوشی کنیم کار منصوری عالیه
Puriya
۲۱ دی ۱۴۰۲انصافا این دیگه ماشین نیست
سفینه فضاییه
Mr
۲۴ دی ۱۴۰۲به خدا یه لحظه مغذم هنگ کرد دیدمش
یه لحظه بعد از مدت ها تو زندگیم میخکوب شدم
خیلی خفن شده
فندق
۲۴ دی ۱۴۰۲حالا ائودی اندازه تاج محل جلو پنجره میزنه عیب نداره
فورد جلو پنجره میزنه گاو توش جا میشه عیب نداره
کادیلاک ملقب به جلو پنجره اوکیه
استون مارتین خوبه
رولزرویس رویس اوکیه
فقط برا بیمر بده!
رضا
۲۰ دی ۱۴۰۲اایکس ام رو خیلی از یوتیوبر ها بهش توپیدن.
به خاطر پرفورمنس ضعیفش در مقایسه با سایر بی ام و ها و قیمت غیر قابل توجیهش بوده.
Navid A J
۲۱ دی ۱۴۰۲بی دلیل نبود که شد یکی از بدترین ماشین های 2023
فندق
۲۴ دی ۱۴۰۲اینو کسی واسه پرفورمنس نمیخره
این یه ماشین ترکیبی از قدرت ، پرفورمنس مناسب و ظاهر خوفناکه
بیشتر واسه شواف عالیه تا استفاده روزمره و هندلینگ عالی و …
بدرد یوتیوبرا و بلاگرا و مخصوصا مردم آسیا (که خیلی تجملاتی هستن) میخورن
وگرنه واسه بازار آمریکا اروپا x3 و x5 گزینه های جذاب ترکیه واسه مردمشون ساده دوست دارن
NAVID۰۰۹۸
۲۰ دی ۱۴۰۲این دیگه کیت نیست !
پروتوتایپِ F16 مدرنیتست 👌 .
OMID-LAMBO
۲۰ دی ۱۴۰۲انصافا چیز تمیزی در اومده
مخصوصا قسمت فیبر کربن روی کاپوت
mahan
۲۱ دی ۱۴۰۲این ماشین دقیقا با همین کیت خیلی خوب میشه که تو بازی های نید فور اسپید بیاد خوراکشه
Payam m5 E60
۲۰ دی ۱۴۰۲فوق العاده شده انصافا
.Amir.
۲۰ دی ۱۴۰۲مطمعنم با رنگ مشکی و سفید جذاب تر از این میشه
Siyavash
۲۱ دی ۱۴۰۲برعکس بقیه پروژه هایه قبلی منصوری که به شدت خودرو هارو زشت میکرد..این بار واقعا عالی عمل کرده و واقعا خیلی قشنگ شده فقط کاشکی از قدرت پیشرانه هم اطلاعاتی موجود بود …
sinasvj
۲۱ دی ۱۴۰۲صفرو ضربدر هزارم بکنی بازم صفر میشه و این قضیه برای صفر درصد زیبایی XM هم صدق میکنه
13
۲۱ دی ۱۴۰۲خارِ چشمِ دشمنانِ چشم تنگ
افتخارِ ما به آن بی انتهاست 💚💚💚💚💚💚💚💚
۲۱ دی ۱۴۰۲https://divar.ir/v/QZeir_Cz?ref=android
عشقو ببینین
علی جردن
۲۱ دی ۱۴۰۲سقف بدون سانروفو نمی تونم قبول کنم هرچند بعضیا میان می گن به چه درد می خوره همونا بشینن زیر سقف شیشه ایی درجا چششونو می گره✨️👀
۲۱ دی ۱۴۰۲یعنی از پشت گوشی بریم سوار ماشین بشیم از سانروفش بریم بیرون😐
آریا
۲۱ دی ۱۴۰۲به نظرم طراحی xm اصلا جذاب نیست بی ام و x5 x7 خیلی جذاب ترن این با کیت منصوری هم خوب در نیومد واقعا مخصوصا اون چراغ های جلوش که خیلی بی ریخته
M power
۲۱ دی ۱۴۰۲من ک خوشم اومد
M power
۲۱ دی ۱۴۰۲لات محله های شلوغ
محمد علی
۲۱ دی ۱۴۰۲عمرا کسی بفهمه از چی الهام گرفته برا این طراحی😂. اون طرح مشکی روی کاپوت نشان بال های آزادی تو انیمه اتک ان تایتان ک سربازاش شنل سبز میپوشیدن. منصوری اوتاکو❤
همایون
۲۱ دی ۱۴۰۲کی تب ترکیب فیبر کربن لخت با رنگ بدنه تو محصولات منصوری فروکش میکنه
18:45
۲۱ دی ۱۴۰۲منصوری فقط گند بزنه به ماشینا
ماشین و بدترش کرده، شده جنگی تخیلی! 🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️
پیرمرد قدیمی
۲۱ دی ۱۴۰۲نظرت محترمه آقای…
ولی خوشبختانه شما خریدارش نیستی چون باید ببینی چه دست و پایی برای این تیون میشکنن
احمدرضا
۲۱ دی ۱۴۰۲زشتی که زشتتر شد
Kasra
۲۱ دی ۱۴۰۲کجا زشته خیلی قشنگه
𝐀𝐥𝐢
۲۱ دی ۱۴۰۲به نظرم بر خلاف تیون های دیگه منصوری این کیت به ماشین اومده،خوب شده
Zahid AMG. 2005
۲۱ دی ۱۴۰۲عسله لامصب عسل 😂😂😂
خیلی خوب شده
کسری
۲۱ دی ۱۴۰۲اتفاقا خیلی قشنگه
بهداد
۲۱ دی ۱۴۰۲اولین کار منصوری که پلاکش ایران۶۸ نیست :))
A.S.G
۲۱ دی ۱۴۰۲نمی دونم چرا این ماشین بی ام دبلیو یکم ناجور در اومد که با توجه به تاریخچه خور هاش و خودرو های موجود در بازارش ضعیف محسوب میشه ولی کیتش انصافا جذابه
BMW
۲۱ دی ۱۴۰۲عقبش رو که همونی که بوده هست و زیاد جذاب نیست ولی جلوش رو به عنوان یه فن قبول دارم شاهکار زده ای کاش نصفش کنی تو یه ماشین دیگه ازش استفاده کنی😂😁
Pouria
۲۱ دی ۱۴۰۲بی ام و های جدید شبیه ماشینایه چینی شده
مخسوسا عقبش
🤧ممل
۲۱ دی ۱۴۰۲افسوس که مال ما نیست حالا هرچی که میخواد باشه باشه بیامو یا بنز این حق منه که تا حالا خودرو نداشتم حداقل بزارید وارد کنم از طریق شرکتش و بفروشمش این امتیاز من دارم و این حق مال منه که بتونم این کارو انجام بدم که متاسفانه حق الناس از سمت شما نمیگذارد☹😴 افسوس افسوس و دوباره افسوس هزارباره افسوس و میلیونها بار افسوس خداحافظ
داود
۲۱ دی ۱۴۰۲بنظرم زیاد جالب نیست. البته نظر شخصی و سلیقه ای است، ممکنه که یکی دیگه این مدلی دوست داشته باشه.
علی
۲۱ دی ۱۴۰۲عجب چیزیه لعنتی.خیلی خفنتر شده
M I D
۲۲ دی ۱۴۰۲مدل استاندارد xm واقعا چنگی به دل نمیزنه…. خیلی بی روحه……
اما پروفسور منصوری روی تمام نقاط ضعفش واقعا شاهکار کرده…..
چراغ عقبش به نظرم جالب نیست… و منصوری هم نمیتونست کاری کنه…..
ولی در کل رنگ بسیار زیبایی واسه این مدل انتخاب کرد و استفاده از قطعات فیبر کربن ، مخصوصا دیفیوز عقب خیلی خوب شد…..
Mati
۲۲ دی ۱۴۰۲من از طرفدارای بی ام و ام
ولی واقعا بی ام و تو سری هفت جدید و xm خراب کرده
بی ام و ای که سری پنج و با اون همه ابهت درست کرد نمیدونم چرا باید بیاد همچین چیزی بسازه
ولی میگن این طراحیای جدیدیش بخاطر اینه ک بیشتر بازار فروشش تو چین هس
احسان
۲۳ دی ۱۴۰۲با احترام ،واقعاً گمون نمیکنم نه از بازار جهانی چیزی بدانید نه از طراحی خودرو و علم فیزیک
Mercedes
۲۴ دی ۱۴۰۲خب منطقه چینی ها مدرنیته رو بیشتر از طراحی کلاسیک دوست دارن
خود منم طرفدار طرح های جدید هستم آدم باید با زمان پیشرفت کنه ، کلاسیک ها زمان خودشون عالی بودن ولی جایی تو عصر مدرن ندارن ، مثل این میمونه ما بریم ماشین های برقی امروز رو با ماشین زمان ببریم صد سال پیش ! خب معلومه ناراحت میشن
هرچیزی یه دوره ای داره
الان هم دوره مدرن هست و باید همه چی مدرن بشه ، کلاسیک بازا شورشو در آوردن اینقدر غر میزنن (اکثرا هم فن های آمریکایی و عاشق ماسل کار ها و کلاسیک های آمریکایی هستن)
مهدی
۲۷ دی ۱۴۰۲ولی ماشین های آمریکایی کلاسیک یه ابهت مردونه ای دیگه ای دارن🗿
Dan
۱۶ بهمن ۱۴۰۲من از نزدیک این XM رو دیدم .خیلی خفنه